Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 40465 пъти)

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #195 -: Март 02, 2011, 02:52:34 pm »
Заяви им го това писмено, за да няма после тън-мън!

brankolina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #196 -: Март 02, 2011, 08:44:06 pm »
смени си акаунт мениджъра

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #197 -: Март 02, 2011, 10:52:31 pm »
Еми платете си сметките - ,,пито-платено,,
,,чисти сметки - добри приятели,,
какъв е проблемът ?

bloucester

  • Гост
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #198 -: Март 02, 2011, 11:22:34 pm »
Проблемът е, че Диана Цветкова е поискала да прехвърли номера си към друг оператор, когато е имала това право - преди да изтече договорът. Мтел използват техническите си неуредици, за да не й позволят да го направи и така да остане техен абонат поне още една година.

vdimm

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #199 -: Март 08, 2011, 01:29:09 pm »
Забавна история. Моята пък също е потресаваща. Имам номер към М-тел от 5-6 години. Плащам си редвоно.
Когато направиха фактурирането през интернет, за да \"пазят природата\", аз се съгласих да получавам фактурата си така. През юни си смених плана, защото бяха започнали да ми издват огромни сметки. В момента се \"води\", че говоря с 10 номера безплатно. Казвам \"води\" не случайно. Първите месеци плащах по 25 лв. След септември обаче, сметките ми започнаха да се увеличават - казах си - \"сигурно аз говоря повече\". Въобще не съм си гледала фактурите. Около нова година заминах на едно село и бях забравила да си платя телефона - очаквах да ми го спрат и после като се върна в София да си го платя. Не ми го спряха. Аз се зачудих. На 05 януари получих обаждане - извиняваха ми се, че са ми надписали сметката с около 15 лева. Платих си сметката след няколко дни, без обаче да ми приспаднат отстъпката. Аз се зачудих защо но си замълчах. В началото на март пак заминах и пак бях забравила да си платя сметката - пак не ми изключиха телефона и аз се осъмних. Влязох на сайта на М-тел да си погледна фактурата и какво да видя - ДО ТОЗИ МОМЕНТ ОКОЛО 5 ОТ НОМЕРАТА, С КОИТО УЖ СИ ГОВОРЯ БЕЗПЛАТНО МИ БЯХА ТАКСУВАНИ КАТО НОРМАЛНИ РАЗГОВОРИ. НЕ САМО ЗА ТОЗИ МЕСЕЦ - А ОТ КАКТО СЪМ СКЛЮЧИЛА НОВИЯ ДОГОВОР. Обадих се бясна в М-тел и им обясних, че искам да прекратя договора си с тях, защото ме лъжат. Те ми отговориха, че видители са ми направили преизчисления до месец фавруари, които възлизат на 80 лв. никой не ме бе уведомил за това. Казаха ми, че имам две опции да прекратя договора си през юни (когато ми изтича). Или да ми пракратят договора, но аз да си доплатя ВИДИТЕ ЛИ останалите такси. Шах и мат. Аз им казах, че за мен има трети вариант - да ги съдя, защото договорът е нарушен не от моя, а от тяхна страна. От там насетне престанаха да си вдигат телефоните на *88 и ми изключиха телефона. Аз им дължа 60 лв. от които РЕАЛНО съм изговорила 40, защото не са ми преизчислени, те ми дължат 80 + тези 20 и имат нахалството да ми изключат телефона.
Обаждах се и на комисия за защита на потребителите. там ми казаха, че не могат да ми помогнат и че мобилните оператори разчитали на тов анякой да не ги съди, защото било много бавно.
След малко отивам да подам жалба и повече никакви забърквания с М-тел.....
Забавна история.....  Предполагам, че има още много такива хора като мен, които просто не се правят на полицаи да следят фактурите си и пр. и които са мамени брутално......

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил

marten

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #201 -: Март 15, 2011, 12:24:40 am »
Че фактурите в МТЕл се НАДПИСВАТ, ГО СМЕТНАХ ЛИЧНО ПРЕДИ МАЛКО. СИСТЕМАТА ИМ НЕ ОТЧИТА КОРЕКТНО БЕЗПЛАТНИ РАЗГОВОРИ В VPN И КЪМ БИЗНЕС АБОНАТИ. ТАКСАТА МИ ЗА РАЗГОВОРИ Е НАЙ-МАЛКО ДВА ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА. ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ АБСОЛЮТНО ВСИЧКО. В ЕЛЕКТРОННАТА ИМ ФАКТУРА, НЕ СЕ ОТЧИТА, КОЙ ОТ АБОНАТИТЕ ИМ Е \"БИЗНЕ\", Т.Е. ИНФОРМАЦИЯТА ЗА РАЗГОВОРИТЕ Е СКРИТА И ЗАБЛУЖДАВАЩА. ИМА ЛИ НЯКОЙ, КОЙТО ДА Е ЗАДЕЙСТВАЛ АДВОКАТИ ЗА ТЪРСЕНЕ НА ПРАВАТА СИ???
МОЛЯ ПИШЕТЕ

marten

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #202 -: Март 15, 2011, 12:29:36 am »
Че фактурите в МТЕл се НАДПИСВАТ, ГО СМЕТНАХ ЛИЧНО ПРЕДИ МАЛКО. СИСТЕМАТА ИМ НЕ ОТЧИТА КОРЕКТНО БЕЗПЛАТНИ РАЗГОВОРИ В VPN И КЪМ БИЗНЕС АБОНАТИ. ТАКСАТА МИ ЗА РАЗГОВОРИ Е НАЙ-МАЛКО ДВА ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА. ПРОВЕРЯВАЙТЕ СИ АБСОЛЮТНО ВСИЧКО. В ЕЛЕКТРОННАТА ИМ ФАКТУРА, НЕ СЕ ОТЧИТА, КОЙ ОТ АБОНАТИТЕ ИМ Е \"БИЗНЕ\", Т.Е. ИНФОРМАЦИЯТА ЗА РАЗГОВОРИТЕ Е СКРИТА И ЗАБЛУЖДАВАЩА. ИМА ЛИ НЯКОЙ, КОЙТО ДА Е ЗАДЕЙСТВАЛ АДВОКАТИ ЗА ТЪРСЕНЕ НА ПРАВАТА СИ???
МОЛЯ ПИШЕТЕ.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #203 -: Март 15, 2011, 11:18:13 am »
Здравейте,

Във връзка със своеволията на мобилните оператори на 20 март се организира поредния протест срещу мобилните оператори пред Народния театър \"Иван Вазов\".

За повече информация - http://www.mtelbg.eu/.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #204 -: Март 15, 2011, 11:18:26 am »
Здравейте,

Във връзка със своеволията на мобилните оператори на 20 март се организира поредния протест срещу мобилните оператори пред Народния театър \"Иван Вазов\".

За повече информация - http://www.mtelbg.eu/.

stoyane

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Въпрос за договор при МТел
« Отговор #205 -: Март 22, 2011, 09:19:18 pm »
Здравейте,

днес подписах договор към МТел за две години, няма да споменавам конкретни детайли от тарифния план, в така наречените техни партньори Хенди. Момичето беше доста убедителна и успя да ме накара да се излъжа да подпиша. Сега обаче разглеждайки някой точки от договора открих някой моменти, които абсолютно не отговарят на казаното от дамата. Въпросът ми е имам ли някакъв период от време, в което да прекратя договора (не знам защо, но числото 7 ми се е набило в главата, като възможност за това) без да плащам неустойки.

Благодаря предварително.
Поздрави,
Стоян

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Въпрос за договор при МТел
« Отговор #206 -: Март 22, 2011, 10:50:47 pm »
Виж закон за задълженията и договорите!
Виж и закона за защита на потребителите!

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Въпрос за договор при МТел
« Отговор #207 -: Март 23, 2011, 08:48:32 am »
В закона за защита на потребителите има член, който разглежда именно несъответствията между подадената информация от консултанта и реалните параметри на продукта. Не съм обаче сигурен при условие, че сте подписали, дали това не значи безословно, че сте се съгласили и сте наясно с договора. Разгледаи тази статия http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Въпрос за договор при МТел
« Отговор #208 -: Март 23, 2011, 11:41:33 am »
Здравейте,

По принцип 7-дневния срок, за който се сещате, се отнася за т.нар. договори за продажба от разстояние. При тях, ако стоката не ви устройва или има някакъв проблем свързан с нея, може да я върнете в 7-дневен срок без да давате обяснения.

Във вашия случай конкретно - това, което евентуално може да ви бъде от полза, са разпоредбите в Закон за защита на потребителите, отнасящи се до неравноправни клаузи. Неравноправна клауза е всяка уговорка във вреда на потребителя,  която не отговаря на изискването за добросъвестност и води до значително неравновесие между правата и задълженията на търговеца или доставчика и потребителя. Може да направите справка в Закон за защита на потребителите в чл. 143 и следващите.
Такива неравноправни клаузи, ако докажете, че са такива, са нищожни.

Тъй като не цитирате кое точно Ви притеснява в договора няма как да Ви дадем конкретен отговор дали бихте могли да претендирате по тези членове на закона.

Поздрави.

kam_77

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #209 -: Април 02, 2011, 10:10:37 pm »
И аз се мъча трета година с хоум бокс,Отвратително бавен е една песен я сваля за 10 мин,1 час не мога да изгледам едноминутно клипче,да не говорим за разговор по скайп-пълен абсурд,чуват се само отделни срички на моменти и връзката се разпада,Доста често се губи сигнала и се е случвало с часове да няма нито интернет,нито телефон,като разбира се,както при вас и при мен не работят едновременно и двете,ако ползваш едното,другото задължително не работи,Преди няколко дни бях в офис на м-тел,обясних проблема,вече не знам за кой път и ми отговориха,че при това положение мога да се откажа без да плащам неустойки,дано е вярно тези дни ще върна устройството,да видим какво ще стане, Днес си взех мобилен интернет от виваком с флашка е,но работи перфектно зарежда бързо,говоря си нормално по скайп и всичко е както трябва