Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 42615 пъти)

rondo11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #210 -: Април 03, 2011, 03:35:03 pm »
Хоумбокс на Мтел е вече в историята,на който не му е изтекъл срока на договора ще изтече и тогава какво? Трябва да си много закъсал откъм алтернативи, за да се набуташ отново! Цялата маркетингова машина на Мтел вече нищо не може да направи. Всеки опарил се от Combi/Homebox едва ли ще продължи да ползва услугите на бирника. Пък, ако продължи значи е доволен

Kangalov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #211 -: Април 04, 2011, 04:35:15 pm »
Върхът на сладоледа са господата и госпожичките от Mtel.
Днес 04.04.2011 година получих дългоочакваната фактура от любимият ни оператор.
О \"Дързост и Красота\".След детайлно преглеждане на фактурата на първо четене  установих:
1.Четири от общо седемте телефона от групата са с двойно начислени  месечни такси.
  - вместо 4,90 лв. на 9,80
  - вместо 8,90 на 17,80
  - вместо 18,90 на 37,80.
2. След като съм говорил с даден номер,мистериозно след това,ама точно след 60 минути съм генерирал 4 ри SMS към същият абонат през 3 секунди и това само с абонати от Мтел.Виждасе и конкретна повтаряемост.
3.Когато проверих и цените на разговорите,за част от телефоните в групата цените на договорените минути отговаряха,а за останалите телефони бяха без договорените отстъпки.
И това ако не е живо мошеничество и надписване здраве му кажете.

Kangalov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
мтел са мошенници-надписват сметки
« Отговор #212 -: Април 04, 2011, 04:40:14 pm »
Върхът на сладоледа са господата и госпожичките от Mtel.
Днес 04.04.2011 година получих дългоочакваната фактура от любимият ни оператор.
О \"Дързост и Красота\".След детайлно преглеждане на фактурата на първо четене установих:
1.Четири от общо седемте телефона от групата са с двойно начислени месечни такси.
- вместо 4,90 лв. на 9,80
- вместо 8,90 на 17,80
- вместо 18,90 на 37,80.
2. След като съм говорил с даден номер,мистериозно след това,ама точно след 60 минути съм генерирал 4 ри SMS към същият абонат през 3 секунди и това само с абонати от Мтел.Виждасе и конкретна повтаряемост.
3.Когато проверих и цените на разговорите,за част от телефоните в групата цените на договорените минути отговаряха,а за останалите телефони бяха без договорените отстъпки.
И това ако не е живо мошеничество и надписване здраве му кажете.

rusenkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #213 -: Април 12, 2011, 08:32:35 am »
омръзнаха ми мтел.вече трети месец нямам излязла фактура.писах  им писмо-и какъв беше техния отговор-искат ми егн и телефонен номер.къде е защитата на личните данни.докога егн ще се дава под път и над път?скоро имах проблем и в данъчното .точно за публикуването на егн в писмото за дължим данък.тези писма се хвърлят по пощенските кутии и могат да попаднат в недобросъвестни ръце.вече с мъжа ми имаме съмнение,чеможе да се спекулира с егн-му,защото трета година писмата му са в ръцете на друго роднинско лице.от данъчното ми обясниха,че не можело лично лицата да си получават известията с дължимите данъци.писна ми от тази държава.

afgagaga

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #214 -: Април 13, 2011, 10:15:21 am »
М-тел = ужас !!!! Имали сме права, да ама къде, явно не и в България, своеволия на Н-та степен. Като повечето клиенти на прословутия български оператор и аз патя от тях, вече четвърти месец съм без месечна фактура, в системата на Е-pay през два дни ми излизат все по-големи сметки, а оператора ни чул ни видял, а щом поисках да прекратя договора си с тях, който между другото „автоматично се е подновил” ,тактично ми се напомни че трябва да платя неустойка.

Aleahim_a

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #215 -: Април 27, 2011, 11:54:28 am »
Здравейте! От почти 10 години съм абонат на Мтел, досега винаги съм била доволна от услугите, тарифни планове, дори и учудващо за мен фактурите. Но както всички знаете от почти 1 година мобилният оператор има проблем, не знам какъв точно, но съм потърпевша. Бях много търпелива и дори когато ми излезнаха 3 фактури наведнъж, аз отидох и ги платих! Проблемът обаче продължава и отново се повтаря, стойността на фактурите е  реална, нямам нищо против да ги платя. Всеки път когато съм се обръщала към тях, за да задам въпросите си относно фактурите и текущите си сметки, те ми казват ,че имат все още проблем и не могат да ми помогнат!  Питането ми е мога ли да подам жалба, за това ,че не са ме информирали за ежемесечните фактурите и текущите ми сметки? И какъв е шансът да ми отговорят на жалбата, въобще има ли шанс да се преборя с тях?

Петър Петров

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #216 -: Април 30, 2011, 08:45:20 am »
Няма нито един коректен мобилен оператор. Но М-Тел са най-некоректните.

maus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #217 -: Май 10, 2011, 04:35:30 pm »
ФАКТ - 80% от жалбите към КЗП са към М-Тел.
Ето няколко съвета от мен и материал, който дадох за БТВ:
ГЛЕДАЙТЕ ТОВА:

www.btv.bg/action/predavania/hratkite

Освен надписани фактури,
освен много излъгани хора, един оператор, към когото са подадени 80% от жалбите към Комисия за Защита на Потребителите,
не изпълнява задължениета си по закон,
да информира всеки свой потребител, за стойността на дължимите суми и срока им! Чрез разпространено вътрешно писмо, е иструктирал своите служители да не \"плашат хората, заради големите суми на сметките\"... Някой попита ли ги ЗАЩО са големи сумите? И как става този номер - да си платиш две фактури за един месец и на следващият месец, пак да искат да платиш същите суми за същия период?
На това му казвам така:
\"АКО МИНЕ..., АМА НЕ МИНА!\"
Наруши и своето обещание, да спре автоматичното подновяване на договорите на своите абонати!
Кой от Вас драги приятели, получи съобщение, че наближава датата на изтичане на договора му и ще бъде прекратен, в случай на нежелание да го поднови?
Това обещаха да се случи от първи април, всички мобилни оператори...
Дали си изпълниха обещанията?
ВСЕКИ ОТ ВАС ЗНАЕ КОЙ Е ТОЗИ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР!
БТВ, не бяха така добри, да кажат името му... Може имат причини, тяхна работа...
Не знам от какво ги е страх, но мен не ме е:
М-ТЕЛ е оператора, а дилърската мрежа, която уж  \"не можела да види сметките и за кой период са\" се казва ХЕНДИ ТЕЛ!!! Това, че не могат да виждат сметките е пълна измислица - всеки клиент си има профил. Те работят с единна електронна система и могат да видят историята на Вашите фактури! Това, което е различното, е че в офисите на самия оператор Ви дават малко по-подробна информация, защото са оторизирани за това!

maus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #218 -: Май 10, 2011, 04:37:50 pm »
Мили приятели, ще Ви дам няколко ВАЖНИ съвета, когато Ви се наложи комуникация с тези лъжци:
1. Четете много внимателно какво подписвате:
- питайте за всяко нещо, дори да изглежда малоумно
- накарайте служителите да Ви обясняват като на малоумен:
Нека повторят няколко пъти условията, докато се объркат и се изпуснат. Вие сами ще усетите къде е лъжата по държанието на служителя и увъртанията! Не получите ли конкретен отговор, на зададените от Вас въпроси, помислете дали да слагате подписа си.
- ако получите някакви допълнителни документи или сим-карти, питайте защо са.
- проверете: къде са печатите, има ли номер на договора, имената и подписа на служителя, който Ви изготвя договора. Изисквайте документа Ви да бъде юридически изряден! Това са неща, с юридическа стойност - не ги подценявайте, защото ТЕ, могат да станат Вашия скрит коз, ако има нарушения, защото се губи цялата стойност на този документ и за това можете да ги съдите!
2. Проверявайте редовно фактурите си - онлайн и на обявените телефони за справка. Ако трябва, си ги записвайте някъде!
3. Ако случайно видите нещо нередно, не чакайте:
Веднага се обадете и проверете за кой период са ви фактурите и на каква стойност. Акто трябва повторете въпроса си и кажете, че сте пред компютъра и виждате различна информация от това, което Ви казват! Не ги оставяйте да Ви заблуждават!
4. Пазете всеки касов бон, за платена сметка и им натрийте носовете ако искат повторно, сумата която ВЕЧЕ сте платили!
5. Питайте, за всеки елемент от тарифният Ви план и детайлите по фактурата.
6. Не се залъгвайте по промоциите, които Ви предлагат в дилърските мрежи. Служителите умишлено няма да Ви дадат подробна информация!
7. Преди да направите крачката \"преподписване на договор\", много внимателно се запознайте с тарифния план, на който искате да преминете.
8. Когато влизате в търговските им обекти, го правете с ЯСНА ЦЕЛ, ЗНАЙТЕ КАКВО ТОЧНО ТЪРСИТЕ И ЗАЩО СТЕ ТАМ? Изисквайте всичко да Ви се изясни, до най-малките подробвости!
9. Ако Ви се случи да Ви излъжат: ПОКАЖЕТЕ ИМ, ЧЕ ЗНАЕТЕ КАКТО СВОИТЕ ПРАВА, ТАКА И ТЕХНИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ - ВИЕ СТЕ ИЗПЪЛНИЛИ ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ, ПЛАЩАЙКИ РЕДОВНО ВСЕКИ МЕСЕЦ!
10. При измама, ако се опитат да Ви направят на маймуна с думите: \"не сте си чели договора\" - питайте \"Къде го пише това? Кой ред, коя точка? Защо?\". Винаги дръжте договора пред себе си, когато говорите с тях!
А ако и тогава Ви преметнат:
ТАЗИ ДЪРЖАВА ИМА ЗАКОНИ И ИНСТИТУЦИИ, КОИТО ЗАЩИТАВАТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - ВЪЗПЛОЗВАЙТЕ СЕ!
Стискам палци, на всички измамени, да се справят и да издържат на напрежението, в което оператора умишлено ги държи. Оператора, просто очаква да се откажете!
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ, НЕ ОСТАВЙТЕ НЕЩАТА ТАКА, защото ще Ви се наложи да си платите за нещо, което не сте желали или не сте ползвали!

Тодорка Петрова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #219 -: Май 13, 2011, 08:48:18 am »
Нека и аз ви разкажа моят случай за непрофесионално, заблуждаващо и откровено подвеждащо обслужване от страна на служители на магазин HАNDY гр. Казанлък, ул. „Генерал Скобелев” № 3
   На 10.05.2011 г. от магазина на М-Тел гр. Казанлък си закупих предплатена карта. Момичето, което ме обслужи ме информира, че картата ще бъде активна след няколко часа. Изчаках определеното време и когато се опитах да проведа разговор, с изненада установих, че картата изисква регистрация. Служителката на място пропусна да ме информира за тази „малка подробност”, така че да регистрираме картата в момента на покупката.
На 11.05.2011 г. посетих магазин HANDY гр. Казанлък, за да си регистрирам картата. Служителката в магазина Гергана Илиева, използвайки моята наивност и некомпетентност ме подведе да сключа 2 /две/ годишен договор (в последствие променен на 1 /една/ година) с месечен абонамент 9.90 лв. Изрично я попитах трябва ли да си купувам ваучери и колко често да си презареждам картата. Тя ми отговори, че само трябва „да сменят ЧИПА на телефона” и вече картата ми е регистриран и активна и единствено е необходимо да си плащам ваучери. Предоставиха ми да подпиша документи за „регистрация на картата”. След полагане на моя подпис, договорът който аз НЕ ЖЕЛАЯ да ползвам беше факт. През цялото време у мен оставаше впечатление, че това е стандартна процедура при регистрация на СИМ карта. Служителите по никакъв начин не ми обясниха, че става въпрос за ПОДПИСВАНЕ НА НОВ ДОГОВОР, с НОВА СИМ КАРТА и НОВ НОМЕР. През цялото време ставаше въпрос за закупуване на ваучери, а не за заплащане на вноски по договор. По този начин аз получих изцяло подвеждаща и откровено заблуждаваща информация. Слагайки НОВА СИМ карта в телефона служителката задържа моята (предплатената) СИМ картата. Наложи се синът ми, след като му разказах ситуацията да ходи до магазин HANDY, за да вземе обратно закупената предния ден предплатена карта. Там на място след негово настояване служителката Гергана Илиева променя срока на договора на 1 /една/ година.

Към всичките измами, които открито практикуват М-Тел, тези на техните партньори от HANDY изобщо не им отстъпват. Раздухах сличая и подадох жалби до всички възможни институции, които се сетих, а именно: „Мобилтел”  ЕАД, Комисия за защита на потребителите, М-тел и HANDY. При депозирането на жалбата ми я магазина на NADY гр. казанлък тази въпросната служителка Гергана, след като проведе дълъг разговор с някои от шефовете си имаше наглостта да ми предложи сделка. Ще си позволя да я цитирам:
\"Искате ли да ви предложа една сделка?
Моите началници ми искат обяснения за случилиото се и аз ще напиша, че неправилно съм ви обяснила ситуацията.
Ще ви прекратим договора и ще ви върнем парите, но ми обещайте, че няма повече да разпространявате тази жалба\"

Фен на М-тел

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Поредната Мтел тема
« Отговор #220 -: Май 20, 2011, 02:53:49 pm »
Тестер, това добре, ама какво ще кажеш за неизпълненото от оператора задължение за уведомяване при достигане на кредитния лимит. Или тъй като кредитния лимит бил в полза на доставчико, то може да си изпълнява задължението за уведомяване ако и когато му скимне? Нали баламурниците точно затова пишат кредитен лимит в договорите, за да имат някаква възможност да получат информация, че са достигнали въпросния лимит. Обаче не. В ресторанта храна бол. Що да не изчакаме клиента хубаво \"да хапне\", пък след това - сори пич, аз не те предупредих за цените, ама ти нали изпапка храничката, ха сега въди портфейла.

ivaylo valchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #221 -: Юли 15, 2011, 02:08:36 pm »
zdraveite  imam slednia problem s mtel imah 2 karti ednata si platih vsi4ko dekjemvri i se razbrahme da j sprat .tj isti4ashe fevroari  no mte si prodaljili dogovora bez da znam i se okaza 4e imam 150 lv smetka za koj ne znaeh do 15.07.2011 drygata karta se okaza 4e imam o6te 150 lv i kakvo se polu4ava  imam 300lv smetka  pri uslovia 4e ne govorj pove4e ot 40n-50 min mesecno  molj posavetvaite me ne6to

Полина Тодева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #222 -: Юли 31, 2011, 05:38:51 pm »
Нека се присъединя към безбройните недоволни абонати на мтел. Имам лимит от 50лв., а сега не само че са ми няколко фактури, но и 3 от 4 са над тази стойност. Поне да беше с 1 или 2 лв повече. Едната е 92,71 лв, 121,06 лв и 119,28 лв!!! Възмутена съм и от неадекватното обслужване в офисите. Не само че се чака часове да стигнеш до една каса (все пак защо по средата на седмицата по средата на работното време да работят всички?) ами навсякъде ти дават различна информация и в повечето случаи имам чувството, че и те самите не знаят какво говорят! Другото, за което исках да се оплача, е промяната в общите правила. Ако не следиш сайта им нямаш шанс да ги видиш!
Мтел са длъжни да предупреждават абонатите си за определените лимити и за всяка една промяна в правилата на договора!

Василка Въчева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #223 -: Август 12, 2011, 07:51:06 pm »
Още една \"жалба\" и от мен! Абонати сме от 10 г. към мтел. От миналата година се почна едно ходене по мъките... За Коледа получих \" първите\" си 3 фактури от 08.2010г. Те естествено бяха по- различни от фактурите преди 08.2010г.  - с по- висока стойност. Нямаше как да ги платя и тъкмо се чудех как да стане и ..хоп - още фактури и т.н.Вие вече знаете механизма. Така станах длъжник на МТЕЛ. През март и април спряха 3 от картите ми, от два дена  и четвъртата. Като се има предвид, че четвъртата е с редовно платени фактури, а една от другите е с подадена молба за прекратяване на договора. Днес платих всички дължими суми по фактури.  Ето и резултата : Картата с изтекъл договор, за която има подадена молба преди повече от 2 месеца е АКТИВНА!!! Редовната карта е спряна и отказват да я включат, а за другите 2 карти искат глоба от 80лв.
Помогнете ми да се откача от  \" Услугите\" на МТЕЛ !
И  без тях проблемите ми са много.

Василка Въчева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МТЕЛ
« Отговор #224 -: Август 12, 2011, 08:13:26 pm »
Още една \" жалба\" и от мен ! От 10 г. сме абонати на МТЕЛ , а от една година отчаяно се мъча да се отърва от тях. От миналата година  имаме проблеми с плащането на фактурите. Първо аз им се молих 5 месеца, а после ме възнаградиха за упоритостта ми - за Коледа получих три завишени фактури. И аз имах  три разговора с един и същ номер за три поредни минути, интернет тарифиране без да имам настройки на телефона, разправии за нежелани платени услуги , честитиха ми включването на гласова поща, която три месеца неможах да изключа и т.н. Всъщност нищо ново. Но тъкмо се чудех как да се издължа въпреки всичко това, получих още две фактури. И така задлъжнях, сякаш бях клиент на ДСК. Лошото обаче никога не идва само.  Не успях да се разплатя и през март изключиха две от картите ни. Договорът на третата изтичаше през юли. За нея подадохме молба за прекратяване на договора един месец предварително, а четвъртата карта се плаща редовно и беше спряна преди два дни заради другите. Днес покрих задълженията си по фактури на всички карти. Ето и резултата: Картата , за която има молба и е с изтекъл срок на договора е АКТИВНА !!! Отказаха да пуснат редовно плащаната карта, а за двете ми искат да платя глоба от 80лв. ?! В офиса на МТЕЛ не знаят ЗАЩО, аз пък вече изобщо незнам  какво да правя! Моля ви, ако знаете отговора - помогнете ми да се откача от \" услугите на МТЕЛ \" ,защото вече ми дойдоха до гуша!