Автор Тема: Не искат да ремонтират гаранционно!  (Прочетена 1269 пъти)

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Не искат да ремонтират гаранционно!
« -: Януари 05, 2008, 03:48:18 pm »
Здравейте...
направо на проблема за който бих поискал съвет:
Купих си джобен компютър (Pocket PC) на старо, от магазин (който си продава и нови мобилни устройства). Купувайки го си закупих за 50 лв. съвсем легална, 6 месечна, гаранция от същия магазин! На 5-тия месец (декември) ми се повреди MINI USB порта чрез който се предават данни към компютър и НАЙ-важното от който се зарежда батерията. Отивайки в магазина ми отговориха, че е 90% сигурно, че гаранцията няма да ми го покрие, защото било ВЪНШНО??? Кво значи външно неразбрах...
Бих искал да получа съвет с какви доводи да изискам гаранцията да си пкрие разноските по ремонта? С кой закон, с какво точно да ги заплаша и как всъщност да постъпя в този случай?

Николай Тодоров

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Не искат да ремонтират гаранционно!
« Отговор #1 -: Юли 20, 2012, 03:49:29 pm »
Мисля, че те не знаят как да се изразят и си мисля, че Ви отказват гаранция заради механична повреда. Механичните повреди при електроника не би следвало да бъдат гаранционни.

Ангел Белев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Не искат да ремонтират гаранционно!
« Отговор #2 -: Юли 24, 2012, 04:21:08 pm »
Купихме Ел Боилер от ,,Технополис ,, в Младост -4 в гр.София преди 2 години и само преди месец както си стоим в къщи Боилера гръмна и водата изтече от него .Свалихме го и го занесохме за рекламация ,тъи като има гаранция 5 години и 10 години на водосъдържателя ,но от там започнаха проблемите ни .Закарахме го в магазина от където го купихме в Младост - 4 ,където отношението на служителите беше толкова брутално ,толкова непрелично че не само нас а отврати и хората които бяха там и чакаха да пазаруват .След ден ни се обадиха че рекламация няма да има така като ,,БОИЛЕРА ,, бил ,,ЗАМРЪЗНАЛ ,,и се пръснал ...Не доумяваме какви са тези специалисти ,каква е тази подигравка с нас -хората които купуваме от този магазин и как боилер замръзва при 38 градуса навън ..Нашето семеиство никога повече няма да пазарува от този магазин (менте),,ТЕХНОПОЛИС ,,и съжаляваме че сме купили почти всичко от тях .Ще разказвам на всички хора за отношението което те имат към нас потребителите в тази държава и ще си търся правата по нагоре дори и в съда ,така като нямаме никаква вина че произвеждат уреди които не отговарят на нито едно от посочените точки при покупката им и могат да убият и нас и децата ни всеки момент .

Николай Тодоров

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Не искат да ремонтират гаранционно!
« Отговор #3 -: Юли 25, 2012, 02:00:14 pm »
Какво точно пише в констативния протокол, който са ти издали?