Автор Тема: Проблеми с БТК  (Прочетена 10512 пъти)

Eji

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с БТК
« -: Ноември 19, 2006, 02:57:52 am »
бтк- иска да заплатя 12лв,за които не желае да ми обясни за какво да ги дам!
Телефонът ми е изключен по мое желание, а бтк на4ислява 12 лв повече в сметката ми!Три служителки на бтк немогат да обяснат защо са начислени тези пари.по техен съвет написах жалба до отдела за работа с клиенти. вече един месец няма отговор по жалбата ми!
Кой и къде да отида да ми обясни защо бтк иска от мен 12 лв.?
« Последна редакция: Февруари 20, 2014, 02:43:57 pm от Lachezar Barakov »

sezko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #1 -: Ноември 23, 2006, 11:44:45 am »
И аз преди време имах вземане-даване с тях.  Отиваш в центъра, няма кой да ти реши проблема или да те  насочи. Обикновенто те съветват да напишеш  молба - жалба до отдела "Обслужване на клиенти" и да я оставиш, ама,че ти ....искаш очи в очи да  се срещнеш със служител от  отдела -  нямали такава практика.Тяхна работа била да предвижат молбата.Другият вариант който ти предлагат е да се свържеш и говориш с опараторката на горещата им телефонна линия, която за секунди те прави див и щастлив. Но за да се свържеш с нея или трябва
да проведеш разговора от собствения си моб.апарат или  да търсиш навън телефон,или да се врънеш в къщи за
да се обадиш .Ползвам услугите на БТК само заради родителите си и тесен кръг роднини, иначе отдавна да съм се отказала.
Съгласно ОУ са дължени  писменно да отговарят на адресираните до тях жалби и молби в едномесечен срок.
Ако не получиш никакъв отговор от БТК,пиши и до Комисията за регулиране на съобщенията  Нали са надзорен
 регулаторен орган ,който приема ОУ и следи за спазването им.Мнението ми е,че това е оператор които не носи отговорност при неизпълнение на задълженията  си,затова не се отказвай, пиши и давай гласност когато
са нарушени правата ти като потребител.
« Последна редакция: Ноември 23, 2006, 11:48:07 am от sezko »

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #2 -: Ноември 23, 2006, 04:10:41 pm »
Бих посъветвал всеки недоволен потребител да общува с търговеца посредством пощенска или куриерска служба. Това ще ви даде възможност да имате доказателства, че търговеца е получил сигнала на определена дата. В случай, че започнете дело по случая ще можете да ползвате тези документи.

Колкото до БТК и фиксираните линии, имайте предвид, че БТК не е единствената компания, която предлага фиксирани телефонни услуги. Свободни сте да избирате, да се отказвате и да сте абонат на каквито услуги прецените. Инерцията на социалистическия монопол е силна, но не е непреодолима.

ki01

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #3 -: Януари 26, 2007, 04:01:32 pm »
Искам ми се да се наказват всички служители на БТК, които злоупотребяват с обикновенните абонати. Как може, след празниците да имам смтка от 80 лв, при положение , че 4 години назад плащам такса от 4 лв. и най много сметка до 10 лв. Този телефон почти не се използва в къщи. Ще пиша писма, но не знам от къде за започна, до кого да са адресирани и дали е по -добре на място? Няма кой да се обажда в къщи и не знам от къде може да са тези 80 лв, но няма да се примиря и няма да ги платя!!!Ще си търся правата.
« Последна редакция: Януари 26, 2007, 04:02:10 pm от ki01 »

Grande

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #4 -: Февруари 16, 2007, 09:41:34 am »
I nie imahme tozi problem s nadpisvaneto. Spriahme nulite i pak idvaha smetki po 50-60 leva. Naprimer ni kazaha, che e zvaniano na daden telefon oshte ot 7,30 sutrinta i e govoreno edva li ne 5-6 chasa. Tozi telefon beshe rabotniat na maika mi, a tochno v tozi period tia e bila v komandirovka. Osven tova v 7,30 niama nikogo v rabotata i. vsichki zapochvat kam 9-10. Nakraia spriahme savsem telefona, samo ni tarsiat. BTK sega ni se podmazvat, no nie ne iskame da imame nikakvo vzemane davane s moshenitsi! Ima veche i drugi nachini za telefonia!

gigi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #5 -: Февруари 16, 2007, 02:57:24 pm »
A az iskam da spodelq s vas ne6to mnogo nepriqtno, koeto ni se slu4i, zaradi svryh kompetentnite slujiteli na BTK. Maika mi oti6la da poiska da promenqt plana na telefonnata smetka na naematelite si, kato ideqta be6e naematelite da ne mogat da se obajdat ili da ne navyrtat po-golemi smetki ot opredelen limit. Liubeznata dama se otnesla s razbirane i i dala da popylni nqkakva blnka za plan minimum, koito, kakto se okaza, nqma ni6to ob6to sys zabranqvaneto na izhodq6ti obajdaniq, i otgore na vsi4ko sled opredelen limit (30 minuti, koito sa bezplatni) cenata na razgovorite stava o6te po-visoka - 22 stotinki! Sega, blagodarenie na tazi kompetentna jena, koqto ne e razbrala ili ne e iskala da razbere kakvo to4no iska klientyt i, 6te trqbva da pla6tame 630.00 pri polojenie, 4e tq e oti6la i mnogo qsno e izrazila kakvo to4no iska... I lo6oto e, 4e edva li moje da se napravi ne6to po vyprosa, no mnogo bih iskala BTK i neveroqtnite im slujiteli da prestanat da precakvat horata bilo to ot prostotiq, ili po nqkakvi drugi pri4ini...!

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #6 -: Март 05, 2007, 05:00:00 pm »
Моят съвет към всички е освен да подавате жалби,да започнете да пишете или да се обаждате по медиите,струва ми се,че тази схема работи поне за сега.Нова телевизия е отворена към тези неща.
Пишете и не се спирайте пред нищо всички тези мошеници,трябва да се спрат,а не става ако си мълчим.
между другото имам колежка,на която гаджето и работи в БТК и си говорят по телефона....може би за ваша сметка...

boyko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #7 -: Март 06, 2007, 02:09:14 pm »
От 20 януари имам телефон към бтк - на 01 март за разговори аз 5 лв трябва да платя 35 лв такси, добавки отминали разговори....
На всичкото отгоре телефонът е прекъснат от 23 февруари.
как стават тези неща.
Търся контакт с господата, за които съобщиха, че ще заведат иск към бтк.
нищо, че юридически са издържани - те са просто нагли.

tedi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #8 -: Март 26, 2007, 03:15:32 pm »
zdraveyte roditelite mi ne byaha plashtali smetkata si za telefon 2 meseca i nakraya  platiha 60lv.s lihvite no sa im kazali che  nomera e zakrit veche .Zakrivaneto ne stava li sled kato se podade molba za zkrivane na nomera ,i chestno kazano sam vazmutena kak taka reshavat te che posta tryabva da se zakrie jiveem v takava darjava za koyato ne moga da namerya nyakakvo opredelenie zashtoto za vsichko koeto se seshtam e mnogo leko za tyah .Zatova ako nyakoy moje da mi kaje te li reshavat ili ne da se zakrie daden post neka mi pishe e-mail-a mi e tedi_beisi@abv.bg.Kakvo e vinoven obiknoveniya narod che raboti samo za ednite smetki che daje ponyakoga i za tyah ne stigat \'golemite\' ni dohodi no nali za smetka na nas redovnite danokoplatci oniya po gore si pozvolyavat vsichko no taka shte e kato nyama red i zakoni.POREDEN VAZMUTEN MLAD CHOVEK.

marin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #9 -: Септември 03, 2007, 10:41:28 am »
Ще ви обясня още един от наглите тарикатлъци на БТК.
Юни месец пуснаха реклама пробвай безплатно интернет през ADSL за 14 дена. Отидох в офис на БТК и изрично попитах дали наистина е безплатен за тези 14 дена и какво става след това. Уверяваха ме ,че е безплатно за този период и ако се откажа преди да е изтекъл не дължа нищо а ако съм доволен договора остава в сила за 2 години. За момент си помислих че не са мошеници и реших да се включа да пробвам великата услуга ADSL. Подписах договор на който пишеше \"тестов период 14 дена\". Служителката обеща че ще активира веднага акаунта и когато се прибера ще мога да го ползвам. Прибирам се включвам модема и ... никой.
Решавам че трябва да се чака. Пробвам на следващата сутрин пак никой! Обаждам им се и ми отговарят че срока за включване е 2 дена и понеже днес е петък, чак понеделник ще бъда включен!!! Значи 4 дена загубени от тестовия период. За щастие в понеделник вече имам интернет но какво се оказва скороста за ъплоад е 10 пъти по малка от обявения 1Mbit и на определени интервали нямам интернет връзка, проблема се оправяше от само-себе си след определено време без да правя каквото и да е - значи проблема не е при мен а в сървъра.
Отказах се на 10тия ден. Служителката не можеше да повярва че има недоволни клиенти, но каза няма проблем подписах друг документ за отказване от услугата и им върнах модема. Мислех си че съм приключил с БТК но след 1 месец - в края на Август пристига бележка че дължа такса за ползване на интернет за месец и половина!!! При условие че съм се отказал по време на тестовия \"безплатен период\"??? Веднага им позвъних и получих обяснението че срока за отказване е 1 месец!!! И въпреки че съм ВЪРНАЛ модема и очевидно НЯМА КАК да съм ползвал услугата им аз съм длъжен да я заплатя. Е какво е това безобразие!
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 02:28:50 pm от marin »

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #10 -: Септември 08, 2007, 06:10:37 pm »
Относно таксата си прав,но качеството на нета им е добро.Възможно е причината да е в теб,както стана с мен.
Има безплатен телефон за помощ на пакета \"Инсталирай сам\".Консултацията със служителите се оказа много полезна и от недоволен клиент изведнъж се превърнах в техен фен.До сега не съм срещнал проблем със скоростта.Преди бях включен към \"квартален\" доставчик ,който безчинстваше по всяко време и нехаеше за проблемите с връзката.БТК си имат доста кусури,като всеки монополист,вярно е,но нета им е добър(там обаче не са монополисти)!

marin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #11 -: Септември 10, 2007, 12:28:03 pm »
Бих искал да чуя мнение от член на асоцията а не от служител от БТК.

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #12 -: Септември 18, 2007, 08:04:45 pm »
Маринчо,ако публикуваш темата във форум е редно да очакваш всякакви мнения и недей да приравняваш форума с плювалник.Опитах се да изкажа обективно мнение като потребител и евентуално да ти бъда от полза,а човек от БТК даже и не познавам,още по-малко пък аз работя там!

marin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #13 -: Септември 19, 2007, 02:24:48 pm »
Твойто мнение си е чиста реклама, по никакъв начин не ми е от полза защото както написах по-горе съм се обадил на телефона им за \"помощ\".
Всъщност от форума очаквах някаква ангажираност към проблема ми като потребител. Нали уж е затова е направен.
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 02:27:23 pm от marin »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #14 -: Септември 19, 2007, 07:55:49 pm »
Проблемът може и да е във Вас - може да имате вирус, троян или подобно \'нещо\', може да не сте настроили правилно модема и т.н. ... Никога не може 100% да се каже къде е проблемът ако не се направят съответните стъпки и от двете страни. Но ... както и да е... подайте жалба до БТК с копие до КЗП като приложеите всички документи, които имате - за сключването на договора, за връщането на модема и т.н.