Автор Тема: Проблеми с БТК  (Прочетена 10294 пъти)

kokolaicho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #15 -: Ноември 21, 2007, 07:51:24 pm »
Здравейте имам голям проблем преди няколко дни подписах договор със БТК за предоставяне на АДСЛ избрах си скорост 4096мб и ми казаха че трябва да се провери дали линията го подържа след проверката от техниците ми беше казано че тази скорост се подържа и нямало проблеми да я ползвам.След няколко дни ми пуснаха нета. 3-4 дни нямаше никакви проблеми със скоростта беше много добра и стабилна докато вчера незнайно защо падна на 2мб обадих се на ония специалисти и ги попитах защо така те ми отговориха че ще проверят какъв е проблема дойдоха техници замериха линията и внезапно се оказа че не мога да ползвам 4мб кабелите били стари.Казаха ми да преподпиша договора за 2мб което мен не ме устройва ходих в бизнес центъра и ми отговориха че не мога да разтрогна договора и да съм си ползвал по ниската скорост. Кажете има ли начин да го анулирам тоя договор при положение че те не ми предоставят заявената скорост?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #16 -: Ноември 21, 2007, 08:09:59 pm »
може ли да прикачите договора който сте подписали?

kokolaicho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #17 -: Ноември 22, 2007, 06:35:54 pm »
понеже нямам скенер това е от фотоапарат мисля че се чете

kokolaicho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #18 -: Ноември 22, 2007, 06:43:17 pm »
ето
« Последна редакция: Ноември 22, 2007, 06:58:35 pm от kokolaicho »

kokolaicho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #19 -: Ноември 22, 2007, 06:43:39 pm »
и това
« Последна редакция: Ноември 22, 2007, 07:01:56 pm от kokolaicho »

kokolaicho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #20 -: Ноември 22, 2007, 07:02:30 pm »
съжалявам но трябваше да поизрежа

majo79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #21 -: Ноември 23, 2007, 11:31:16 am »
При мен проблема е почти същия ,както се вижда в темата която съм написал по долу в форума,самоче аз получавам скорост която не е даже на половина ами 12 пъти по-малко от тази в договора(трябва да получавам 2 Мегабита,но аз получавам едва 150Килобита)Можеш да подадеш жалба до БТК но от там със сигурност ще ти отговорят, че скороста не е гарантирана в всеки един момент, както отговориха на мен.За това наи-добре да се обърнеш към КРС и ако от там не обърнат внимание,единдтвеното вярно решение поне според мен е да се обърнеш към прокуратурата.Пускаш си една жалба и в 15 дневен срок от прокуратурата са длъжни да ти отговорят , дали ще се занимават с твоя случай както е при мен.Ако все пак решат да се занимаят и да разгледат случая ти,ще насрочат дата в която представител от прокуратурата и от БТК ,ше дойдат и ще направят необходимите замервания, и ако се окаже, че си прав,следващото, което трябва да направиш е да се обърнеш към Съда с искане за разтрогване на договора по вина на Доставчика.Знам , че отнема много време и парични средства,но аз мисля да постъпя така,защото иначе ние крайните потребители излиза че сме виновни (ако спрем да си плащаме за нещо което не получаваме).Така че това са начините.Дано да съм ти помогнал.Успех!

kokolaicho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #22 -: Ноември 23, 2007, 03:40:58 pm »
При мен е малко по различно значи аз съм подписал договор за 4мб,но след няколко дена казаха че не е възможна тази скорост и ми пуснаха 2мб които мен не ме устройват аз съм си преценил кое ми върши работа и това искам а не това което те ми предложат.Така че би трябвало този договор да отпадне и вече аз ако желая да преподпиша за по ниската скорост.

majo79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #23 -: Ноември 23, 2007, 04:46:33 pm »
Прав си , но за да отпадне този договор трябва да направиш следното:обади се на подръжката на тел.070017111 и има кажи , че не6то нета не ти е в ред.След като ти приемат заявката в срок до 2 работни дни са длъжни да пратят техник ,който да отстрани проблема, като дойде обясни му за какво става въпрос и ако пак ти кажат, че немогат да ти предложат 4 Мбита, имаш пълното право да поискаш от техника да ти издаде констативен протокол, който служи като офицялен документ.Отиваш с него в БТК центъра и го връчваш на мацката която е накасата(обаче ксерокопие)оригинала си го пазиш, и им пожелаваш лек ден.Това е.

Zevs

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #24 -: Ноември 30, 2007, 09:27:17 pm »
Здравейте аз съм от гр.Дулово използвах БТК 512 до средата на месец Ноември  утре става 1-седмица от както подадох молба за увеличаване на ADSL 1024.Смени си и устройството получих с модем с Виарлес връска.Обаче проблема е, че в БТК ADSL 512 свалях със скорост 60-65 kb  сега казват, че минах на 1024 всичко е ОК но пак свалям със сищата скорост от всичките сървари. Пробвах скороста и в www.speedtest.net и там ми отчита, че скороста ми е 512 kb обаждам се за технически проблем казват, че  при тях всичко е окей било е конфигурирано на 1024 kb.Аз по специалност съм програмист те немогат да ме вземат за простак ако бях на скорост 1024 kb самият download трябва да е между 100-128 kb в секунда а аз получавам само 60 kb.Незнам какво да правя вече ще полудея.

franseto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #25 -: Май 05, 2008, 08:32:24 pm »
Преди близо 2 годни сметкити за телефон от БТК започноха да се носят от части куриери, а моят адрес беше сбъркан и получавах писмото си от едни далечни съседи. Тогава подадох оплакване и от центъра за клиенти ми отговориха, че при актуализиране е излязъл този адрес и е правилен. Съгласих се и заплатих такса, за да се прехвърли получаването на нормалният ми адрес. 2 години по-късно ефектът е нулев.взимам писмото си от съседите и това е. БТК са шибани монополисти и ще продължават да ни мамят!!!

margarita

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #26 -: Май 26, 2008, 05:21:52 pm »
Здравейте! За първи път влизам в този форум и веднага се натъкнах на хора, които имат абсолютно същите проблеми с БТК, каквито и ние. Това, което описва автора на темата Eji от преди година и полвина, е и мой проблем вече повече от 6 месеца. Всеки месец получавам сметка също от 12 лв. за спрян телефонен пост. При запитване, от БТК ни отговарят, че не трябва да плащаме такава такса, но при всичките ни обаждания, справки, разговори на място в пощата, писане на писма и жалби, резултатът продължава да е все този - поредното писмо с начислена месечна такса за плащане. Мъжът ми категорично отказа да плати тези суми, които обаче продължават да се трупат и вече дори имат наглостта да ни начисляват и лихви. Писмото, което вече не ни изненадва, всеки месец идва подписано от един и същи човек - Марио Димитров. Цитирахме нееднократно името му пред всеки служител, с когото сме разговаряли. Но явно никой не може да накара Марио да спре да ни пуска писма! А откакто направиха тази нова организация на обслужването в БТК, цари пълно безхаберие и абсолютна анархия!

Gavasoff

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #27 -: Юли 09, 2008, 07:12:40 pm »
Имам сходен проблем.
Минах на 12 мегабита, модемът ми се връзва на 7.600, а свалям с 600к, което реално са си около 5 мегабита. Звънях им постоянно, даже ми смениха модема, но нищо не се промени. Напоследък даже модемът ми се връзва на 5.500. Било от кабелите, не знам си какво си, ако съм искал можело да направя даунгрейд към БТК Старт, а аз не искам. Най-вероятно тогава ще получавам 2 мегабита, вместо 6, така че псувам, ядосвам се и чакам да ми изтече договорът...

Fidosov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #28 -: Юли 09, 2008, 08:03:15 pm »
От една година сме клиенти на BTK ADSL, но повече от половин година услуга просто не получаваме.
Интернет връзката прекъсва постоянно, в интервал от 10 минути понякога спира по 5-6 пъти.
За да проработи се налага да рестартираме даденият от тях рутер - връзката се възстановява и след малко отново изчезва.
В нашия офис, както и в повечето ползващи активно Интернет тази услуга ни е крайно необходима, тъй като с негова помощ контактуваме с наши клиенти, партньори......превеждаме пари.........работата ни е свързана главно с печатници и непрекъснато качваме на техните сървъри доста големи файлове. Предполагам си представяте какъв е стреса и тормоза от това, че по средата на някой превод интернет връзката спира, когато изпращаме важна коренспонденция постоянно трябва да проверяваме дали е получена коректно........и нещо, което сме чакали да се качи 10 минути в един момент изчезва.

Няколко месеца, въпреки непрекъснатите ни обаждания към техните телефони не ни се обърна никакво внимание.
Получавахме неадикватни отговори, ОБИДИ и ако някой \"вземеше присърце\" нашия проблем  и \"докладваше\" за проблема някъде не се променяше нищо..........
След този период до офиса изпратиха технически екип - доста приятни и взимащи присърце проблема хора, които в продължение на няколко седмици идваха в офиса ни по няколко пъти на ден, безсилни да локализират и отстранят проблема.
Смениха кабели, адаптори, рутер, портове, сменяха скороста (бяхме съгласни на каквато и да е само и само да има нет) и незнам си още какво - връзката ни беше \"постоянно под наблюдение\" и въпреки това, накрая получихме отговор, че повече нищо не може да се направи.
При многократните ни въпроси в такъв случай към кой да се обърнем постоянно ни прехвърляха от отдел на отдел.
От всякъде ни обясняваха, че едва ли не \"Нямаме огромен шанс да спрем договора си\" въпреки, че не получаваме това, за което плащаме?!
Когато отидохме в сградата на БТК ни казаха, че единствения към когото можем да се обърнем е управителя на магазина там?!
Когато възроптахме, че не е възможно да няма някой който да е над управителя на магазина ни се отговори, че \"това е положението\"?!
В един момент ни дойде сметка за телефон 60% от сумата беше за разговори с БТК.
Когато възмутени се обърнахме към тях ни казаха, че от новия месец тези разговори не се таксуват.
Явно отново не сме имали късмет?!

Накрая се наложи да търсим някакви връзки по \"горните етажи\" - свързахме се с познат човек, който успя да накара екипа, който проследява кога, какво и как става с нашата връзка да бъдат \"по-усърдни\". Една седмица след това ни се каза, че нищо не може да се направи и ни посъветваха да си търсим правата и да поискаме прекратяване на услугата поради невъзможност тя да бъде доставена.

Чашата буквално преля, когато отидохме до офиса, в който подписахме договор с желанието да прекратим ползването на услугата и ни обясниха съвсем учтиво, че за да направим това нещо сме били длъжни всеки път , когато сме се свързвали с техните телефони да ИЗИСКВАМЕ да се \"регистрира\" това обаждане, като заявка за проблем?!
Нали звъним именно на телефона за проблеми?!
Нали вече знаят телефона ни и когато се обадим вече знаят, че ги търсим от едно и също място?!
Нали един приятен глас ни съобщава всеки път \"че разговорът се записва от съображения за сигурност и повишаване качеството на услугата\"
Все повече се замислям да съдя тази институция, въпреки че надали нервите, които скъсахме през тази една година ще бъдат компенсирани по някакъв начин.
Щом служителите на тази \"институция\" се възмущават и твърдят, че на никой не му пука какво става с хората............размисли и страсти

Надали има някакво значение написаното от мен тук, но колкото повече хора четат - толкова по-добре......

Ивайло Фидосов.
« Последна редакция: Юли 09, 2008, 08:03:33 pm от Fidosov »

stahuto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #29 -: Май 08, 2009, 06:31:06 pm »
Ами незнам мн е лошо ама при мене е по голяма измамата
Значи аз сам доволен от БТК и сам абонат повече от 2 години... но на 1mbps което сега е много бавно и понеже телефона се води на името на баща ми трябва той да отиде и да преподпише ( вече изтекалият договор!) но какво става той не може да отиде и отива майка ми и служителка (вероятно позната на измамника) изпраща майка ми при г-н Павлов и понеже не майка ми не разбира от интернет и техники много аз и обясних какво да каже и тя го е казала на вапросния имамник г-н Павлов ... Така той казва и , че ще получа по-висока скорост .. за 4 лева по-малко + това мога да си избера телефон до 60 лева който ще ми е подарак с карта Vivatel но майка ми не харесва телефоните и доплаща 60-80 лева за по хубав и какво става минават 20-25 дена (8-9 от изтичането на договора) а аз все още не сам си получил скороста. Обажда се майка днес и вика така и така нямаме по висока скорост и той почва да се оправдава че бил казал че скороста \" можела да достига 6mbps\" и така говорят около 10-20 мин и той даже си признава че лъже хората като им обещава а всъщност само набутва телефони ..... и сега незнам какво да правя ....