Автор Тема: Проблеми с БТК  (Прочетена 10292 пъти)

dark_soldier

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #30 -: Август 26, 2009, 04:06:25 pm »
И аз имам проблем с БТК. Значи като лоялен клент ми качиха скоростта на 12 mbps. Първите 2-3 месеца беше ОК свалях с 1 мб/с, изпращах файлове със 100кб/с. После изведъж скоростта ми падна, но това не влияе на зареждането на страниците и не обърнах внимание... Миналия месец пуснах скоростомера на БТК от ТУК. Оказа се, че плащам за 12, а получавам 6 mbps. И сега трябва да отида да се разправям със служителките.....
« Последна редакция: Август 26, 2009, 04:09:04 pm от dark_soldier »

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #31 -: Август 26, 2009, 10:47:36 pm »
Абонат съм на ADSL citty. На брошурата пише скорост на downwload До 10 Mbps. Договорът, който сключих с БТК е за 1 година, 15лв. месечна такса и неограничен достъп (стандартна бланка, предоставяна в БТК-центровете). Ако не го разваля в края на годината с едномесечно писменно предизвестие, автоматично се подновявя за още една година. Ако се откажа от услугата- дължа годишно 180 лв. Това са доста тежки условия за потребителя. Действителната скорост на DOWNLOAD, която достигам е 0,05 Mbps. Четвърти месец плащам таксата и любезна служителка ме пита: Доволен ли сте от услугата? Отговорът ми е НЕ и разговора приключва. Няма да забравя на 11-я месец да ги уведомя писменно за прекратяване на услугата. Остава разочарованието от непочтенната оферта, юридически перфектно оформена, като договор между потребител и доставчик, защитаваща единствено интереса на МОНОПОЛИСТА БТК. Аз няма да повторя грешката си!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #32 -: Август 26, 2009, 11:49:57 pm »
Проблема е, че няма мърдане понеже пише \"ДО 10 mbps\". А не \"минимум\". Интересно обаче са усукали нещата, че даже едномесечно предизвестие искат. На ваше място от сега още бих ги предизвестил. Да не стане беля буквално с часове накрая.

Mareto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #33 -: Септември 02, 2009, 09:45:17 am »
Дами и Господа,
   Повечето тук мнения са негативни относно доставената услуга на БТК, явно е, че са мошенници, но от хленчене по форумите няма смисъл, те точно на това разчитат, на бездействието на потребителя! Има един лозунг, който нас българите никога не ни е водил, но е крайно време да осмислим - \"Обединението прави силата\"! Та мисълта ми е, казано кратко, точно и ясно:  да се направи колективен съдебен иск (излиза и по - евтино за всеки персонално)! Другото, което исках да споделя с вас е: ЧЕТЕТЕ ПОДРОБНО ДОГОВОРИТЕ, КОИТО ПОДПИСВАТЕ (ако ще това да ви отнеме и 30 мин.)! НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА ГОЛИТЕ ФРАЗИ НА ДАДЕН СЛУЖИТЕЛ, КОМПАНИЯТА ЩЕ СИ ИЗМИЕ РЪЦЕТЕ С НЕГОВАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ УТРЕ!

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #34 -: Септември 05, 2009, 07:27:17 pm »
И GSM- ма  и PC- съм ги настроил да ми напомнят седмица по-рано да не забравя за предизвестието:)))

Galiofi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #35 -: Септември 24, 2009, 01:12:17 pm »
Много меко казано съм втрещена от наглостта на тази компания. Абонат съм им от 5 год., естествено с много проблеми, но незнайно защо съм ги търпяла. Поредния ми договор изтече на 10.09.2009г., днес /24.09.2009г./ отивам при тях с модем в ръка с намерението да си прекратим взаемоотношенията, но уви, заявиха ми че вече имам подновен договор за една година, онемях. Служителката ми обесни че те така подновявали договорите автоматично, без да е необходимо да ме уведомят или аз да се подписвам на въпросния. Така че ако искам да си спра интернета, след като подам молба за това им дължа неустойка за 12 месеца от по 25лв. Служителката ослужливо ми предложи, просо да спра да си плащам сметките и те щели да ми го спрат наказателно и така съм щяла да спестя доста пари. Направо не е истина, тяхна подчинена ми казва че ще ми е по-изгодно да стана техен нелоялен клиент, защото ако съм лоялна това ще ми струва 300лв. Като човек уважаващ себеси и държащ да го уважават, естествено няма да им платя немалката сума, смятам че ще е по-разумно да я платя на адвокат който да заведе иск по законовия ред. По повод написаното от  Mareto, аз съм много за това да се повдигне колективен иск и затова се ровя из нета, да намеря съмишленици и най-вече адвокат който им е набрал и му се занимава с подобно дело, защото пределно ми е ясно че това не е особено доходоносна кауза.
Силно се надявам споделеният ми опит, да стигне до колкото се може повече хора, за да си спестят неприятните емоции.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #36 -: Септември 24, 2009, 07:49:16 pm »
Е не се тревожете, на мен направо ми пуснаха АДСЛ без договор, без никой да идва до вкъщи. Май и при Мтел има подобна хватка.

nazope

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #37 -: Ноември 25, 2009, 10:19:17 pm »
Здравейте,
Преди около две години станах ADSL клиент на БТК, скороста на интернета обаче беше невероятно ниска. Опитах да прекратя договора си и служители ми обясниха, че не може, но може да преподпиша за по висока скорост / и ми обещаха такава каквато се оказа, че в Красна поляна все още няма/- това се случи на 22,08,2008г.. След преподписването отново не съм доволна от качеството на услугата – много често нямах нет и многократно съм се обаждала, а понякога нямах нерви да изчакам някой да вдигне, често се чака по 30 мин.. Тъй като се преместихме от това жилище се опитах да спра интернета и телефона, но ми обясниха, че договора се бил подновил автоматично – БЕЗ ДА МЕ УВЕДОМЯТ и трябва да плащам още 10 месеца услуга която не използвам. Просто не мога да повярвам, че в 21 век това е възможно. Излиза че веднъж станеш ли им клиент край нямаш право на избор. Не е ли редно преди да подновят договора да ме уведомят или това е единствения начин да им ползвам некачествената услуга или да ми вземат пари за нея без да я ползвам. Според тях за 12 месеца има само един ден в който мога да се откажа и край, ако не го уцеля – още 12 месеца. За първи път чувам за такива взаимоотношения между договорени страни.
След като се поразрових се оказа, че има хиляди недоволни клиенти и те също биват заплашвани със съдия изпълниел и така нататък. Явно не са открили друг начин да задържат клиентите си, но това не е нормално.
ХОРА ДАЙТЕ ДА СЕ ОБЕДИНИМ И ДА ГИ НАКАРАМЕ ДА СПРАТ ДА НИ ПРАВЯТ НА ГЛУПАЦИ!!!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #38 -: Ноември 26, 2009, 11:33:22 am »
Автоматично подновяване има не само при БТК. Друг е въпроса доколко нормална е такава практика.

tonisat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #39 -: Ноември 29, 2009, 01:11:02 pm »
Здравейте,аз съм абонат на виваком-интернет и телефон,плащам си редовно,но от 24.11.2009,нямам интернет и телефон,след обаждане на операторите,ми отговориха,че ще изпратят техник,на другия ден отново им звъннах и ми беше отговорено,че има кабелна повреда и ще бъде оправена на 27.11,когато на 27.11 отново нямах интернет и телефон,ми беше отговорено,че повредата е голяма-откраднати кабели... и ще бъде оправена на 1.12,поисках да се откажа от договора си с тях,но ми казаха,че трябва да платя неустойка,защото съм подписал договора на 26.10.2009,но при условие,че аз не съм доволен от тях и липсата на интернет и телефон е по тяхна вина,защо да не мога да се откажа!???

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #40 -: Ноември 30, 2009, 09:55:41 am »
Вижте си частта в договора във връзка с време на ремонти месечно и неустойките и как може да се откачите.

april_ms

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #41 -: Декември 06, 2009, 01:03:26 pm »

april_ms

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #42 -: Декември 06, 2009, 01:15:51 pm »
Здравеите,от 30.10.09 съм с договор Vivacom home,който влезе в сила едва на 4.11.09,а от 20.11до 26.11.09 поради отстраняване на кабелна повреда нямах интернет и дом.тел.Равносметката е 4е за 30 календарни дни съм имала Интернет само 20 от тях!!!!!
Вчера 05.12.09 отново останах без т.н им услуга ,отново поради кабелна повреда като срока за отстраняване е чак 14.12.09.До момента съм подала 2 жалби,утре щте последва 3та.След като изчакам законовия срок за отговор на VIVACOM 1 месец,смятам да поддам жалда и до Комисията за защита на потребителите а ако се наложи и до прокоратурата! Съветвам всички които са пострадали от този монополист да ги гоним до\" дупка\"!
Това е безумие при наличието на безброи фирми,които предлагат денонощна подръжка на предлагания Internet,да не говорим за скоростта и коректността на услугата. БТК или Виваком се подиграват и злоупотребяват с доверието на малкото които успяват да задържът с безумните си договори!

BTK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #43 -: Януари 28, 2010, 04:36:44 pm »
april_ms
НЯМА КАК ДА ПРЕКРАТИШ ДОГОВОРА СИ ПОРАДИ КАБЕЛНИ ПОВРЕДИ
ТЪЙ КАТО ПО ОБЩИ УСЛОВИЯ  ИМА СРОК ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПОВРЕДИТЕ ДО 10 РАБОТНИ ДНИ  И АКО НЕ БЪДЕ ОТСТРАНЕН ДАДЕН ПРОБЛЕМ В РАМКИТЕ НА ТЕЗИ 10 АКО СИ СЕ ОБАДИЛ ВЪВ ВИВАКОМ ДА РЕГИСТРИРАШ ТВОЯТА ПОВРЕДА ЩЕ ТИ СЕ НАПРАВИ КОРЕКЦИЯ НА МЕСЕЧНАТА ТАКСА .

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #44 -: Януари 30, 2010, 01:43:44 am »
### VivacoM
Няма такъв момент, като \"НЯМА КАК ДА ПРЕКРАТИШ ДОГОВОРА СИ ПОРАДИ КАБЕЛНИ ПОВРЕДИ\"!
Какъв е този срок 10 дена бе?! Разумен срок за отстраняване на проблем за такава услуга е 10 минути!
Не ти ли е малко неудобно да изтупаш логото на Виваком с мото \"всичко което ни свързва\" и да ни обясняваш че срока за отстраняване на проблеми е 10 дена, а?!
За какво връщане на пари говориш бе?! Човека ако искаше пари, а не интернет нямаше да си купи услугата ви, не мислиш ли! (последният въпрос е реторичен)
Трябва незабавно да развалите договора след като не можете да осигурите услугата за която е абониран
Хората закупуват услугата 24часов достъп до интернет и телефон и в момента в който услугата бъде прекратена по каквато и да е причина това вече не е услугата 24часа интернет достъп и телефон особено, ако има повтаряемаст. Да не говорим че част от рекламите ви обясняват че това не е LAN и затова услугата не прекъсва, което е пряко нарушение на ЗЗП
Аз не ви ползвам скапаната услуга, но не съм чул от някой който я е ползвол някога нещо хубаво за нея