Автор Тема: Проблеми с БТК  (Прочетена 10283 пъти)

crisco

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
 Проблем с флашка и договор на БТК
« Отговор #75 -: Май 07, 2013, 11:29:37 am »
Здравейте,
Става въпрос за устройството Huawei e3131 3G modem за мобилен интернет. Това устройство ми беше предоставено при сключване на едногодишен договор за услугата Traffic Unlimited S. Интернета ми трябва за лаптоп поради честите ми пътувания. В сайта на Виваком е упоменато, че работи с всички Уитдоуси, включително и Windows 8. Но се оказа, че не иска да осъществи интернет връзка през Windows 8 (Оригиналната операционна система, с която е дошъл компютъра). Пробвах с чужди компютри - с Vista и Windows 7 - там проблем няма. Порових се в интернет в чуждоезични форуми и попаднах на десетки оплаквания за несъвместимост на подобни устройства с 64 битов Windows 8. Звънях 2 пъти на 123, щели да се свържат с мен до1-2 дена, за да решат проблема, но нищо вече цяла седмица. Въпросът ми е имам ли право на базата на това да разваля договора ми с тях?

И още нещо - от сайта на VIVACOM си бях харесала тарифата XS - 5.9 лв на месец. Когато посетих техен офис ми казаха, че нямам право на най-ниската тарифа тъй като не съм техен лоялен клиент. Тогава дадох номерата на леля ми на фиксирания и мобилния и телефон към Виваком и ми отговориха, че тя има право на тази услуга. съответно тя отиде в най-близкия офис, където и е казано, че няма право на най-ниската тарифа, тъй като нямала домашен интернет от Виваком!!!  >:(  и тя сключила договор за следващата тарифа S за 9.80/7.80 на месец (в зависимост от това дали ползваш домашен телефон). Поне така пише на сайта им. Служителката обаче и е казала, че интернетът е 10 лв на месец, въпреки че леля ми е попитала защо не може да е този от 7.80 след като от години ползва домашен телефон. Но на договора няма обявени никакви тарифи и суми, които дължим по него. Възможно ли е това да е легитимен договор???