Автор Тема: Проблеми с БТК  (Прочетена 11738 пъти)

jjshfjfdhfdk

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #45 -: Януари 31, 2010, 12:50:17 pm »
Това е точка от договора, с която БТК/VIVACOM се застрахова срещу съдебно дирене на отговорност! Като я видях след внимателно прочитане на договора размислих и вече не мисля да се обвързвам с 12 месечен договор. Може да тествам услугата някой път, ако я предоставят безплатно за 1 месец или ако безсрочният им договор е с цена 15-20лв. Все пак щом качестото на услугата и подръжката не са добри би следвало и цената да е ниска, при положение че услугата винаги е Пакетна, тъй като няма как да се ползва интернет без да има вече инсталиран телефонен пост!


5.3.  Неизправности при предоставяне на Услугата
БТК се задължава да отстранява, в рамките на съществуващите технически и
производствени възможности, в работно време всякакви неизправности,
възникнали при предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услуга с
необходимото качество, в срок до 10 (десет) работни дни...

Следователно може да се заключи, че ако има повреда в ADSL интернета Ви може да минат 10 денонощия докато проблема бъде отсранен, а какво става през това време? Много просто Вие нЯмАтЕ интернет!


А да, не вярвайте, че ADSL е много стабилен интернет и че няма прекъсвания и т.н. Напротив в почти всички случай ЛАН интернета е много по-стабилен и качествен, а дори и да има повреди се отстраняват много по-бързо от 10 ДНИ. Въпросът е да не е някой квартален доставчик, който се мъчи да предостави интернет на 100 домакинства с канала за 10! :)

Всичко по-горе не значи, че ADSL на БТК не е подходящ за никой.Вероятно в някой ситуации би се оказал удачен! Не мога да схвана как, oбаче може да има такива хора в различните компании, абониращи се за бизнес услугата на БТК АDSL  с идеята, че интернета е изключително стабилен и бе прекъсвания! Това е пълна глупост. Ако ти трябва стабилен/железен интернет по-добре ползвай ПОН на Спектрум Нет или нещо подобно, но да се твърди че от БТК ADSL по-хубаво няма е плоско.
« Последна редакция: Януари 31, 2010, 12:51:31 pm от jjshfjfdhfdk »

BTK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #46 -: Февруари 01, 2010, 02:06:59 am »
Не е задължително да е пакетна у-та
има вариант в който може да се използва ADSL и без наличие на телефонен пост Adsl slim се казва услугата
 а до това че не е много стабилен става ясно от името
ADSL се отличава от другите DSL технологии по това, че скоростите на предаване и приемане са несиметрични. Потребителят може да \"сваля\" информация с много по-висока скорост от тази, с която може да \"качва\". Това прави ADSL технологията по-подходяща за употреба в домашни условия или в малък офис. По-големите бизнес потребители с активна изходяща комуникация трябва да се ориентират към SDSL.
SDSL (symmetric digital subscriber line, симетрична цифрова абонатна линия) е слабо известна и разпространена в България технология за предоставяне на широколентов достъп до Интернет, използващ наличните медни телефонни кабели (познати под термина последна миля).
SDSL се отличава от другите DSL технологии по това, че скоростите на предаване и приемане са симетрични. Потребителят може да \"сваля\" информация със същата скорост, с която може да \"качва\". Това прави SDSL технологията по-подходяща за употреба от малкия и среден бизнес.

Vivacom предлага и двата вида интернет ако си заинтересован от наистина качествен-стабилен нет то може да се възползваш от втория вариант но за да имаш наистина гарантирана скорост и връзка цената е малко по различна от тази която е за домашните потребители
ако имаш въпроси може да ги зададеш

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #47 -: Февруари 01, 2010, 11:36:45 am »
Хубаво е че си махнал девиза на Виваком от логото! Сега и ти се махни, с жалкия ви интернет! Ползвайте си го сами, стойте си по 10 РАБОТНИ ДНИ без интернет, и не буйнствайте, защото по договор срока е такъв, което значи че няма проблем, понеже после тези 10 РАБОТНИ ДНИ, няма да ги плащате :)
Ако нета ви се скапе преди големи национални празници е вярно че 10 РАБОТНИ ДНИ могат да станат около 1 календарен МЕСЕЦ, но няма никакъв пробем, прочетете си договора и ще видите че всичко е ОК!
Ако се чудите защо да си ползвате сами нета, веднага ще ви отговоря. Грехота е такъв убав нет да се разхищава по клиенти. Освен това ерата на праисторическите хора отдавна е отминала, а хората вече не се хващат на подлите ви номерца!

Знаеме че са, понеже ти е дошъл нета много ти се пише и бързаш да спамиш преди отново да ти спре за 10 РАБОТНИ ДНИ, ама докато не направите срока за отстраняване на проблемите не по-долям от 1 час не се мяркай, нали?!

Аааа! И си купи едно добиче, че като се скапе нета, времето от 10 РАБОНТИ ДНИ, започва да тече след, като подадеш сигнал че нямаш нет, а понеже в това време нямаш и телефон, няма как да се обадиш от вкъщи, та тогава като имаш още едно добиче, ще можеш да го яхаш да те кара до офиса на Виваком където да кажеш: \"НЕМА НЕТ\"!

Ужас! Кви кретени сте?! И колко сте нагли?! Трагизъм!

Mirela1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #48 -: Февруари 01, 2010, 06:46:31 pm »
ADSL на БТК е многоо злее! Ще се аргументирам.

*)Служителите на компанията са некомпетентни и ЛЪЖАТ клиентите си! Абсолютен факт. Мога да дам хиляда примера. Например за АDSL вече споменатото условие, че при повреда в договора е записано 10 дни срок за отстраняване. В голям магазин на Виваком, с много служители един тях ме погледна в очите и ме излъга направо като каза, че този срок е 3 дни.... сега дали го правят от невежество или нарочно е друг въпрос, не ги съдя, но факта е един, че лъжат...... лъжат(само да спомена лъжата е лошо нещо, истина е хубаво нещо) по всякакви въпроси само, за да ви привлекат като клиент! Съвета ми е хора, които не разбират от интернет и подобни услуги, а имат нужда от консултация, за да си изберат подходящ за тях интернет пакет да избягват БТК/ВИВАКОМ ( само смяната на името не променя същността на компанията)

2)Технологията на ADSL -a има своите огромни ограничения. Именно - много ниска интернет скорост на качване с висока латентност + ограничение свързано с разстоянието + стари медни проводници и т.н. Технологията предоставя горе-долу добър интернет в разстоние по-малко от 3.5 километра от централния пункт/офис в съответното населено място т.е. ако сте близо да до този пункт ок, но колкото по наделеч сте толкова повече се увеличава латентността(Пинг, джитър т.н) на връзката ви. Латентност = кофти интернет(бавен)

Медните проводници полагани от БТК преди няколко десетилетия, са същите, които се използват за телефонни разговори и достъп до интернет. Можете да си представите колко са амортизирани и какво качеството на услугата ще предоставят.С медните проводници при предоставянето на ADSL имат проблем и немски телекоми, тъй като кабелите са поставяни вероятно по-времето на войната и са амортизирани по една или друга причина.

Ниската скорост на ъплоуд(качване на информация) е огромен минус, защото АDSL на БТК не е подходящ за интернет телефонията(видео разговори с високо качество), игрите. А тегленето на файлове много често е свързано с обратно споделяне на информация(торентите). Поради ниската скорост на качване абонатите на БТК не могат да споделят толковав информация, колкото теглят, а това на другите потребители/тракери/сървъри често не им допада и затова блокират абонати на ВИВАКОМ, настройват си торент клиента да ги блокира и т.н. Който се е опитвал да изтегли нещо от абонат на БТК знае колко бавно става.

*)Съществуват и по-нови спецификации на ADSL, които предоствят по-високи скорости на сваляне на информация до 24мбит/с. Все пак ADSL си остава доста евтина(бавна) и некачествена технология за пренос на данни. Затова е изненадващо, че БТК предлага услугите си на високи цени! Ако човек иска стабилен интернет би се насочил към ПОН (оптична мрежа до дома на клиента) несравнима по качество с ADSL на БТК и на съпоставима цена!Например ПОН със скорост от 50 мбит/с. струва около 30 лева на месец, със симитричен канал(еднава скорост на сваляне и качване на информация)!! БТК предлага услугите си с подобни или по-високи цени, когато услугата им е при безсрочен договор.

Ако трябва да се сравнят ПОН и АDSL - a на Виваком, те биха се съотнесли като Ферари и Трабант!!
Относно услугата на БТК, която не е пакетна т.е. без нуждата от телефонен пост бих бил много любопитен да разбера каква е цената и условията по договора! Сигурен съм, че ще нещо напълно безсмислено с висока цена, пък и в сайта на БТК не видях такава услуга => не я рекламират много! Така че щом потребителя по-горе иска да ни осветли - чудесно!

Изразих лично мнение.То не е меродавно...и не задължавам никого с него.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #49 -: Февруари 01, 2010, 07:35:15 pm »
Mirela1 повече от ясно е че си подставено лице на Спектър нет, опитващо се да налага услугите на фирмата ви по нелоялен начин.

Мъж си, а си се регистрирал с женско име, услугата ви за оптичен интернет няма никакво покритие, и скоростите не са симетрични!
Използваш наименованието ПОН, което само вие използвате за да подмамиш хората към вас, понеже само вие излизате в гугъл по тази дума. Тази услуга известна като оптичен интернет не я предлагате само вие и освен това другите фирми имат много по-голямо покритие от вас
Известно е че сте конкурент на Виваком, които са основен интернет доставчик.
Начина на реклама използващ лъжи и заблуди, който използвате тук освен нелоялен е и незаконен

Внимание: Начина на реклама използван от Спектрум нет тук, използва техники за манипулиране на съзнанието, вездействащи ви подсъзнателно, които са еквивалентни на \"25-тият кадър\", т.е. внушават ви скрито послание, които са мното опасни и са забранени, поради което ви съветвам да не ползвате услугите на спектрум нет колкото и да са примамливи, докато не се научат как трябва да се отнасят към клиентите

Долното мнение е на същата шуга от Спектър нет, която си мисли, че като си направи друг акаунт няма да го разпозная!

Тоя явно е екстремно тъп и нагъл и елементарен!
« Последна редакция: Февруари 01, 2010, 09:10:10 pm от avram »

Aleksandar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #50 -: Февруари 01, 2010, 08:31:28 pm »
По-скоро горният пост направи реклама на Спекрумнет, но това друг въпрос.Само ще спомена, че човека говорил за ПОН не е напълно прав защото няма идеални услуги, но ПОН изглежда много добра. ПОН е пасивна оптична мрежа и не е специалитет на само една компания, в София и др. фирми предлагат услугата.Съществува също така и АОН това е Активна Оптична мрежа.Информацията си я набавих чрез чичо Гугъл.
Аз бих препоръчал ЛАН интернета, защото обикновено цена/качество предлага най-добрия вариант.Още повече доста фирми необвързват със срочен договор, а това означава, че всеки може много по-лесно да се мести.Ако услугата е некачествена няма да чакаш 12 или 24 месеца, а пробваш друго :) Който може да си позволи SDSL, ПОН, АОН и пр. едвали ще се поколебае да ги ползва.Въпреки че не съм чувал май някой да предлага SDSL в БГ -(да не звучи като табу пояснявам, че SDSL e с еднаква скорост на теглене/качване).Някой знае ли повече по темата?!

Ако все пак на някой му се наложи да ползва БТК АDSL, защото няма други опции в населеното място, най-сигурният начин е да тества интернета 1-2 месеца на тарифата без обвързващ договор.При услугата на БТК всичко е индивидуално, зависи къде живее дадения индивид, в какво състояние е телефонният му пост...Някои може да са много доволни от услугата, а съседа им от съседния вход да не е! Така ще може да прецени дали услугата отговаря на описанието и очакванията му. Вярно, че таксата при безсрочен договор с нет на БТК е по-висока с 5-10 лв. на месец , но така човек може да избегне ситуацията, много неприятната ситуация да се наложи да плаща за нещо, което не го удовлетворява 24 месеца!

Всеки решева кое е най-добре за него, аз така направих, проучих възможностите преди реша кое е най-удачно като вариант и винаги избягвам срочните договори.Все пак една компания, ако е сигурна в качеството на услугите си не е нужно да заробва клиентите си със срочни договори, защото доволните клиенти сами решават да останат и да ползват услугите и. На последно място, когато някой реши да се абонира за някой доставчик на интернет, пък и на каквато и да е друга услуга, той/тя го стимулира и съответно лишава другите доставчици на пазара от подкрепата си. Да не се окаже накрая, че фирми предоставящи по-качестени услуги са фалирали за сметка на такива, които нямат много добри услуги, но разполагат с добра рекламата. Всеки прави своя избор. Успех. ;)

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #51 -: Февруари 01, 2010, 08:59:13 pm »
Абе ти не разбра ли че си тъп и те излавям бе! Дали ще се пишеш Mirela1 или Aleksandar е все тая, защото е ясно че си все същият нагъл тъпак от Спектър нет!

Като си си регистрирал с ново име не значи че си друг човек. Тия номера бегай да ги прилагаш някъде другаде, където могат да минат. Ние сме се напатили достатъчно, за да не позволяваме да ни манипулират нагли мутри като теб и фирмата която представляваш, а именно Спектър нет!

Услугата на Виваком която критикувам по-гора може да не е задоволителна, но поне представителя на Виваком, не се опитва да ни заблуди че е случаен потребител, както правш ти. Няма как фирмата ти Спектър нет, да е коректна, щом е удобрила използването на забранени приоми!

Ти явно си мега тъп, щом продължаваш да се пробваш! Шуга смешна.

Dimitar Krastev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #52 -: Февруари 01, 2010, 09:33:34 pm »
Извинявайте, нямам време да прочета всичко, прочетох само първия пост.

Относно цените и сроковете на договорите - да напълно съм съгласен. Това е пълно безобразие. Половината фирми, които се опитват да ни пробутат такива услуги се опитват да изкарват пари от нас именно по този начин. Опитват се да ти начислят месечна такса за нещо, което не сме ползвали. Случвало ми се е и с великите Спектър Нет, за които разбрах че се пише в последния пост. Добрата новина е, че този номер минава само за хората, които им се връзват. В случай като твоят изобщо не им плащай таксата. Няма какво да ти направят. Ще ти спрат нета ли? Опааа - това не те плаши. Или ще те съдят за 20-30 лева - никой няма да заведе дело срещу теб за 30 лв.

А относно скоростите. Не искам да те упреквам, просто бих искал да ти разясня някои неща, за да не те метнат другаде.
По принцип когато интернет доставчиците обявяват скоростите си (вкл. BTK) ги обявяват в mbit/s, a това коренно се различава от понятието MB/s което ти отчита браузъра или бит лорда като теглиш или ъплоудваш някъде. Ето разликите:

-mbit/s (чете се мегабит в секунда) означава колко единици и нули в секунда ще ти разреши интернет връзката да получиш или изпратиш за 1 секунда.
-MB/s (чете се мегабайта в секунда, това е и мерната единица използвана от браузърите и програмите за теглене). Тук е общо взето като горното, НО е различна мерна единица. 1 B (байт) се равнява на 8 b (бита), т.е. 1 MB/s = 8 mbit/s.

В твоя случай ти имаш скорост от 1 mbit/s, което се равнява на 1024 kbit/s. И имайки предвид от горе написаното скоростта, която БТК ти предоставя е 1024 kbit/s / 8 = 128 KB/s, което прави 0,128 MB/s .

Тоест когато си свалял или качвал и ти е изписвало скорост от 100KB/s - това е напълно нормално.Това е скоростта която БТК ти предоставя.

Така че когато отидеш при друг доставчик и видиш скорост в mb/s просто я раздели на 8 за да получиш скорост в MB/s, която ще бъде скоростта, която ще виждаш по време на теглене и качване. Надявам се да съм помогнал.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #53 -: Февруари 02, 2010, 01:06:22 am »
Пак си ти бе!
Казах ти че те хващам, ама понеже си тъп продължаваш да се пробваш.

New Real Estate

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #54 -: Февруари 03, 2010, 02:18:37 pm »
Ако ви се чете още по темата - проследете линка и преди това си вземете успокоително, а иначе за новата кожа на бТК - vivacom:
1. Заблуждаваща реклама - на билборда едни пари - в долния ъгъл друга сума но с микроскопични буквички
2. Общи условия, които не са прикрепени към договора и могат да си ги сменят всеки ден
3. Ако сте пропуснали плащане - чакате по три дена и пак си плащате - не ви ги приспадат
4. Скоростта е супер относителна и никога не съм достигал обявената по абонамента, за който плащам
5. Мудност на софтуера им при плащане
6. Изслушване на безброй реклами докато се чака на техния вълшебен телефон 123
7. При изтичане на договор - никакво предупреждение

Вижте всичко по темата...
« Последна редакция: Февруари 03, 2010, 02:23:29 pm от New Real Estate »

New Real Estate

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #55 -: Февруари 03, 2010, 02:22:54 pm »
линка по горния коментар ТУК!

Svetlio1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #56 -: Февруари 05, 2010, 06:52:52 pm »
Ето спецификация за Виваком Слим услугите : http://213.91.175.45/public/files/gen_conditions_articles/104/file.pdf


-Вижда се дори на пръв поглед, че въпреки услугата вече не е пакетна цената е същата, дори се е повишила!Фактът че вече не се ползва телефон, не е взет под внимание.

-Скоростта е все така негарантирана, като задължително се изисква 36лв. инсталационна такса, а доколкото разбрах от служител на БТК и модема се заплаща/около 80 лева каза служителката на БТК доколкото си спомням/ Пак по информация на служител на БТК, тъй като към услугата няма телефонен пост, ако стане авария, няма как да се сигнализира за нея на БТК.

-Озадачих се, че не можах да открия нищо за услугата VIVACOM NET SLiM нищо в страницата на БТК. Изобщо има ли някакъв контрол в цялата работа или кервана си върви, кучетата лаят.
Темата ще се забрави скоро, но се надявам БТК да подобри услугите си и обслужването скоро.Ако изобщо това е възможно, може пък това да е върха на възможностите на \"бившия\" държавен монопол.
Все пак е добре, че услугите им ги има, защото увеличават многообразието от услуги, от които потребителя може да избира, а БТК има национално покритие и за някой малки места това е от съществено значение.Но само като прочета отново за 10 дневния срок за поправяне на повреди и спирам да мисля за БТК. :)

Mitaka23

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #57 -: Февруари 05, 2010, 07:13:05 pm »
Svetlio1 в връзка,която си посочил ми направиха впечетление скоростите.Има една таблица.В нея има посочена максимална скорост и допустима минимална скорост.При интернета, който е по-евтинния с 6мбит скорост там няма посочена допустима минимална скорост.Това го разбирам,че БТК може да предоставя всякаква скорост, като достатъчно е единствено да не спира интернета на човек ; ако спре вече ми стана ясно, че трябва да го възстанови в 10 дневен срок.А на по-скъпата тарифа при 12мбит. там допустимата минимална скорост е наполовина - 6мбит в сек.
Но пък се чудя дали някой би платил за сирене,което тежи 1200 грама,а като се върне вкъщи да разбере,че всъщност са го преметнали и сиренето само струва колкото би струвала една бучка от 1200 грама,а в действителност тежи едва 600 грама.Демек плащаш за две бири, а получаваш една!!На това му се вика далавера!А по едно време мислех да пробвам нета на БТК.

BTK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #58 -: Февруари 05, 2010, 07:50:12 pm »
Mitaka23


Явно не си прочел кога са тези 10 дни
това е срока при кабелни повреди - масови (откраднати , скъсани ,срчзани кабели ) а до това със скоростите в тази таблица под тези означава че има техническа неизправност вече на самата линия
отклоненияа които са нормални са ако ползваш 12 мбита  допустимо минимална скорост е до около 9- 9.5 Мбита

Mitaka23

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #59 -: Февруари 06, 2010, 01:12:27 pm »
Vivacom

Ето го пак линка да го прочете добре всеки, който се интересува от услугата на БТК.

http://www.vivacom.bg/public/files/gen_conditions_articles/5/file.pdf

Цитатът от точка 5.3. \"5.3.  Неизправности при предоставяне на Услугата
БТК се задължава да отстранява, в рамките на съществуващите технически и
производствени възможности, в работно време всякакви неизправности,
възникнали при предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услуга с
необходимото качество, в срок до 10 (десет) работни дни от осигуряването от Потребителя на достъп на специалист от БТК за установяване на неизправността.\"

Мисля че текста е достатъчно ясен и че това,което твърдиш не е истина според написаното в общите условия.Мисля че ключова фраза е словосъчетанието \"всякакви неизправности\" и в срок до 10 (десет) работни дни\". 10 работни дни напрактика са две седмици!

Целта ми не е да споря с Виваком или някой друг, единствено показвам какво пише в общите условия на услугата и спецификацията. Те мисля, че са много ясни и тълкувания трудно могат да се правят.

А това е спецификацията за интернет пакетите: http://www.vivacom.bg/public/files/gen_conditions_articles/77/file.pdf

От всичко казано до тук следва, че ВСЕКИ е НУЖНО ДА СЕ ЗАПОЗНАЕ С ПО-ГОРНИТЕ УСЛОВИЯ, а не да вярва на реклами, рекламни фрази, кухи маркетингови обещания и заблуди. Истината е в Общите Условия(Спецификацията на Услугите)

Други интересни особености на БТК и интернет пакетите, които виждам са:

I)Защо след като е възможно да предоставя интернет услуга(без телефон) БТК не предоставя подобно услуга или когато го прави в лицето на VIVACOM NET Slim(услугата за интернет без телефонен пост), цената  е по-скъпа дори и от тази на пакетната услуга(интернет+телефон). Това свидетелства за някакво изкривяване на пазара. Но е възможно да има други обективни технически и пр. причини(не претендирам да съм специалист), освен икономическата изгода.

II)\" Цена за откриване на нов телефонен пост - 24.00 лв с ДДС.\" Помня и времето когато цената беше ~120лв. Въпросът е там, че другите фирми, които предлагат фиксиран телефон като Г. и М. и др. нямат никаква такса за откриване на нов телефонен пост.Нещо повече с 24лв. човек може да си заплати месечни такси при тях за 4-5 месеца напред!

III)от тук: http://www.vivacom.bg/bg/residential/prices_and_services/internet_vivacom_net/vivacom_net_start/

Характеристики на услугата е посочено:
\" Постоянна и стабилна връзка по всяко време, дори и в пиковите часове\"

Какво е това освен кухо твърдение.Как така постоянна скорост дори и в пиковете часове,на каква основа. Тук вече многократно е дискутирано че скоростта не само не е постоянна, а често и самата връзка не стабилна! Да не би когато БТК постави едно твърдение и то автоматично да става истина, само защото на монопола така му се иска. ТОВА никъде не е отразено в договора(общите условия) напротив! Там пише, че скоростта не е постоянна(гарантирана) и връзката не е стабилна, ЗАЩОТО няма никакви гаранции затова! БТК както и другите телекомуникационни компании много често заблуждават... а някой биха казали и че злоупотребяват с доверието и неинформираността на клиентите си!

IV)\"отклоненияа които са нормални са ако ползваш 12 мбита допустимо минимална скорост е до около 9- 9.5 Мбита\"
Това никъде не го пише в Общите Условия и Спецификацията, една спекулация, която е по-скоро пожелателна отколкото да има някаква връзка с реалността.Моят въпрос тогава е какво става, ако скоростта падне под посочената стойност. Очевидният отговор е - НИЩО, тъй като в договора не е посочено нищо подобно като конкретика, напротив.... за тарифата на 6мбит/с няма никаква гаранция за скоростта(може да е 1мбит/с. може да е и 0,1мбит/с), а тарифата на 12мбит/с пише че допустимата минимална скорост е 6мбит/с(какво става, ако това условие не е изпълнено не става ясно)

Четете си договорите и когато нещо го няма записано там, следователно е възможно да не е вярно!

Не мога да разбера колко безумна трябва да е идеята, че когато потребител сключи срочен договор с фирма за определена услуга, ако фирмата не изпълнява договора(относно качество и др. параметри на услугата)  потребителя не може да го развали! Тогава цялата работа се завърта около идеята, че потребителя трябва да бъде излъган(вкопчен в договор) и след това да плаща.

Но едно признавам... че БТК вече предлага и безсрочни договори, така че ако на някой му се дава 24лв. такса за инсталиране на телефонен пост и 30лв. за най-евтиния пакет, то само за 54лв. всеки човек може да пробва услугите им за един месец и след това, ако не му харесват да се откаже! Да си закрие телефония пост и да търси други варианти.
« Последна редакция: Февруари 06, 2010, 01:16:17 pm от Mitaka23 »