Автор Тема: Какви са ми правата в този случай?  (Прочетена 338 пъти)

Alex82

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Какви са ми правата в този случай?
« -: Януари 12, 2008, 02:00:59 pm »
Купих авто CD ot техномаркет през 2007 и още първият месец се повреди.Отнесох го в оторизираният сервиз за гаранция (сервиз \"Ботев\" гр. Кюстендил), след почти два месеца разправии беше готов.Една седмица след ремонта започна да прескача,само да сменява от CD na USB или на картата с памет,само се включва след като го изгасиш.Отлагах много време да го занеса в сервиза защото работата ми е сварзана с патуване и постоянно сам в колата,а като знам че пак два месеца ще сам без CD ми ставаше лошо.на 14 декември 2007 се реших да го занеса,днес минах през сервиза и ми казаха,4е са дошли 5 от 10 части и не се знае кога ще стане, сигорно пак трябва да чакам два месеца.Искам да ви попитам какви са ми правата за да знам как да се изправя срещу тях.

P.S. сетих се,че пред мен имаше човек на който телевизора още първия ден се е повредил и трети месец чакаше да се отремонтира.

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Какви са ми правата в този случай?
« Отговор #1 -: Януари 13, 2008, 01:50:44 pm »
Прочети малко теми тук, писано е хиляди пъти! Имат право 1 месец да го бавят, след това можеш да поискаш нов касетофон или направо парите. Потърси си закона, има го тук цитиран хиляди пъти...