Автор Тема: Проблеми с Технополис  (Прочетена 58791 пъти)

kondalini

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #30 -: Март 14, 2007, 10:34:20 am »
и аз имам две печки в същия сервиз, само че в София, там са от 20 февруари и още няма ни звук ни стон. Вчера вече се обадих и след дълго звънене операторката ми каза, че не са готови и ми затвори без да ми даде възможност даже да издам звук, а камоли да я попитам кога все пак ще можем да разчитаме на печките, все пак след някой друг ден ще стане топло и те вече няма да са ми нужни. ще изчакам до 18 март и отивам да си търся правата на потребител, лошото е,че печките са купени от метро.

kpaci

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #31 -: Март 14, 2007, 05:13:22 pm »
Този сервиз е просто уникален,трябва без да кандидатства да влезе в рекордите на Гинес.Преди 10 дни занесох гаранционна готварска печка,става дума за София,ул. \"Вежен\" 25.Представяте си какво е да си без този уред в къщи и да караш на котлонче.Отговарят:не е готова,ще ви се обадим.А дали въобще имат части,дали въобще подлежи на ремонт-никой не знае,какъв е срока за ремонт все пак-нямало такъв.Дори шефа на сервиза не казва нищо конкретно,щял да ми се обади след като се свърже с неговите хора.Не мога да повярвам че това е действителността у нас през 21-ви век и вече сме член на Европейския съюз.

kondalini

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #32 -: Март 15, 2007, 08:46:38 am »
do kolkoto razbrah ot nqkoi temi ot tozi forum ima srok, sled edim mesec prestoj v serviza bi triabvalo ili da ti popraviat ureda ili da ti vurnat parite, no...........?

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #33 -: Март 15, 2007, 12:41:40 pm »
На този сервиз му се носи славата от 1 година  нищо не правят скандали да вдигаш все едно е.Не мога да си обясня само защо се сключват договори за обслужване с тях.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #34 -: Март 19, 2007, 04:56:19 pm »
А някой подал ли е жалба в КЗП до момента? Щото не мисля, че иначе може да се направи нещо, което да помогне генерално.

kondalini

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #35 -: Март 20, 2007, 08:59:13 am »
според вас има ли смисъл да се занимавам след като моите печки са купени от metro.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #36 -: Март 20, 2007, 10:22:59 am »
Обръщам се и към другите в темата - INJ например пише, че е носил там уред, купен от Технополис.

a_roussev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #37 -: Април 05, 2007, 01:40:59 pm »
За съжаление ще трябва и аз да добавя нещо по темата относно компетентността на БГ-Сервиз и обслужването им като цяло.
Преди месец оставих там една малка домашна прахосмукачка Moulinex, чиито батерии, 6 месеца след покупката, започнаха да се разреждат буквално за 10сек. Та оставих въпросния уред там, техник ми обясни, че батериите не са в гаранция -щял да провери каква е точно повредата и да ми се обади. Е, днес сме 05.04.2007, 32 дена никой не ми е звънял, но по-интересното е, че на телефоните на фирмата не отговаря НИКОЙ.
Имам съмнение, че изказаните тук мнения се взимат под внимание от КЗП, явно трябва да се действа по каналния ред - жалба и т.н. Другото, което според мен трябва да се направи е да се вдигнат няколко порядъчни скандала в големите магазини, - Технополис, Техномаркет и др - откъдето се закупува техниката... Може би оттам ще инициират нещо, защото това си е потенциална гавра с правата ни на клиенти.

rude_boy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #38 -: Април 08, 2007, 06:46:40 pm »
ralex Comment Time01.12.2006 батенце не знам кой го мързи ма бачкаме по 12 часа на ден на крак и цялата помия се изсипва върху нас така, че айде малко да имаш увайение към труда на другите а

rude_boy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #39 -: Април 08, 2007, 06:52:46 pm »
Izida абсолютно винаги сте били уведомявани за тези 3 дни отнасяли сме глоби за това, въпреки че не е задължение на продавач-консултанта да те запознава със законите на РБ. Между другото като връщате стока за рекламация тя трябва да има запазен търговски вид т.е. запазена опаковка и пълна окомплектовка. Това също го пише в закона, който толкова много се цитира, но явно е маловажно?

rude_boy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #40 -: Април 08, 2007, 07:38:41 pm »
А що се отнася до рекламациите, наистина поне едно 40% от тях са породени от факта,че не се четат инструкциите.Държа да отбележа,че повечето, да не кажа всичките, уреди вече са с инструкции на български.И какво се получава идва клиента бесен, започва да се кара на всички и изведнъж уреда работи.И въпреки това той настоява да му се замени т.к. при него не работил, но в същото време не носи нито опаковка нито останалата част от окомплектовката. Е аз по закон не мога да го подменя в такова състояние, после нито доставчика си го иска нито мога да го продам.Освен да си го купя аз ???
А за случая с изпран GSM мога да ви уверя, че има такива, както и с изпускани, принтери омазани в мастило при опит за пълнене с неоригинално, а една клиентка си беше срязала адаптора за зареждане на телефона т.к. той е с преходник от американски стандарт контакти към български за да постави преходника директно към кабела без адаптора който преобразува тока от 220w на 12 W. Имаше го нарисувано на картинка какво се прави. Как не се е убила тая жена не знам.Но за българина най-лесно е да търси вината в другия, а не в себе си и да съди наляво и на дясно.Ако има основания разбирам аз също съм потребител и на мен може да се случи, но нека първо трезво и културно да обмислиме нещата с човешки тон и разбирателство.Тогава и другата страна ще бъде готова да отвърне със същото. Ако решите да се заяждате за дреболии не мисля ,че ще постигнете много-ще Ви върнат парите няма да го закупите от едното място,а от другото и каква ви е гаранцията, че не купувате същото??? И така кръгът се затваря.А има и друг момент качеството си има своята цена. нормално е телевизор НЕО примерно за 300лв. да има по голяма вероятност за дефект в сравнение с LG за 450лв. нали? В повечето случаи се хвърляме на евтиното и то ни излиза по-скъпо.
И накрая искам да кажа айде стига с тоя Запад и аз искам да е като на Запад ама не е.Реалността е една живеем в България и сме доста далече от запад и по стандарт на живот и по заплати и по култура дори. Защото вътре в магазина като влезне българина и обяснява как е в Германия примерно а минута преди това си е изхвърлил фаса пред магазина(не в пепелника разбира се) и се обръща към продавача с изрази от типа на \"Чшш браточка я ела; Пичага мое ли за малко; щракене с пръсти подсвиркване и какво ли още не. БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!!! КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО СТИГА ТО ДА НЕ НАРУШАВА ДРУГИ ПРАВА

ivorpetkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис ме изнервиха максимално
« Отговор #41 -: Април 23, 2007, 11:32:30 am »
Технополис Люлин ме изнервиха максимално при покупката на хладилник.
Като цяло всеки сам за себе си  - от консултанта, през касиера до управителя си върши работата коректно, но
в резултат ми скъсаха нервите и не проявиха никаква загриженост за мен като техен клиент.

Почуствах се ужасно прецакан от отношението им и от пазаруването ми там.
ПОВЕЧЕ ТАМ - НИКОГА!
« Последна редакция: Април 23, 2007, 11:40:19 am от ivorpetkov »

BGS

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #42 -: Май 21, 2007, 06:20:03 pm »
Здравейте, колкото и да Ви е странно, аз съм управителя на злополучният сервиз. Желанието ми е Да Ви съдействам. Ако все пак мога да направя нещо, можете да използвате емайл адрес office@servicebg.org . Поемам ангажимента лично да разгледам всеки случай и в рамките на възможностите съдействам.
Мога да се извиня за отношението на моите служители. Не това ни е фирмената политика, и именно поради това пиша тук. Оставам на разположение!

cedric

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #43 -: Май 22, 2007, 07:05:49 pm »
Здравейте! Да се включа и аз по темата. Имам кухненски робот мулинекс, закупен от техномаркет. Преди два месеца му се счупи капак, или по специално частта от него, необходима за клик системата. Занесох го в горе упоменатия сервиз, казаха, че е механична повреда, ще си плащам, само да им го доставят. След месец ме извикаха, докато го демонстрират - капака пак се счупи. Решиха, че е от купата, отново не се поема от гаранцията, да чакаме да доставят купата. Отново месец. Вчера се обаждам - имали купата, ама чакат капака...Звъня днес за жалба в техномаркет, и до няколко часа ме канят в сервиза да си взема отремонтирания робот. Отивам, демонстрират, и изненада - капака пак се чупи! Явно не е от купата. Аз вече не съм съгласна да е механична повреда по корпуса или на отделни негови възли, не ми се чака още месец и за доставка на следващия капак. Утре ще ходя до техномаркет за съдействие, ако ли не до комисията за защита на потребителя. Стискайте ми палци1

divinil50

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #44 -: Май 24, 2007, 12:36:26 pm »
by_pass ти да не си управител във въпросната верига магазини?