Автор Тема: Проблеми с Технополис  (Прочетена 59598 пъти)

divinil50

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #45 -: Май 24, 2007, 12:48:29 pm »
rude_boy,и понеже искаш да спрем с този запад,защо не започнете да продавате само \"Респром\" и \"Опера\"?Доста са качествени-дядо ми още гледа на \"Операта\" на село.Би ли ми казал какво трябва да направим когата Ваш колега задява някоя колежка,вместо да прави това за което му се плаща.Да загубя половин час да се обеснявам на управителя или да викна на \"пича\":\"\"Чшш браточка я ела; Пичага мое ли за малко; щракене с пръсти подсвиркване и какво ли още не\"?

by_pass

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #46 -: Май 25, 2007, 10:44:08 am »
Дали съм някакъв в тази или друга верига не е от значение.
Просто съм запознат повече от необходимо с този закон. Не, че аз не съм си патил. И то много. Знам, че има много неуредици в търговията у нас.
Но много ми се иска да ми кажете в коя държава след 3 месеца ползване отивате, хвърляте уреда и Ви дават паричките???
Обиколил съм над 20 държави и такова нещо няма там. И мога да Ви го кажа от първа ръка, а не от някакви слухове разпространявани от наивни хора!
А иначе не взимам ничия страна, просто когато клиента наистина е прав и си пази всичко от уреда който е купил (пълна окомплектовка + касов бон + опаковката) стоката бива заменяна с нова от същата марака и модел или аналогична!
А това, че има и хора дето ги мързи е така. Ама я ми кажете Вие къде работите и дали не Ви мързи понякога?
Сега за \"БЕСЕН\" - бате не се обаждай когато не знаеш как стоят нещата.
\"МНОГО БЕСЕН\" а ти като се научиш да работиш с PC тогава мрънкай. Я ми кажи твоят софтуер лицензиран ли е? Защото съм сигурен, че не е!!!
Ето от такива хора идват проблемите. Защо не си купи един \"уиндоус\" за 220 лв. и тогава да мрънкаш за камерата?
Ми това е от мен.
Нищо лично!

by_pass

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #47 -: Май 25, 2007, 11:53:08 am »
# ruczka, най-близкият до теб Технополис е във Велико Търново, но това не значи, че ще ти го сменят!!
Все пак можеш да опиташ. За да бъде сменен този уред без протокол от сервиза трябва управителя да го направи на своя глава,което значи,че или да си го плати той или да си рискува работата!
Лощото е, че Вие хора искате да си купите безжичен телефон със телефонен секретар за 25 лв. което и аз бих искал,но помислете преди такава покупка!!!
Все пак аз мога да ти помогна ако се намираш в София или имаш път на сам, и както казах си пазиш всичко от въпросният телефон!

by_pass

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #48 -: Май 25, 2007, 12:02:36 pm »
БЕСЕН, моля те кажи ми коя е тази държава бе човек, че да ида и Аз да живеч там!!! ;)
Сигурно си е гот да ползваш нещо 3 месеца и да ти върнат после паричките без обяснения !
Че то това го нямаше и едно време в ЦУМ! Ха ха ха.
Нека и други хора освен теб да са живяли в чужбина и да са запознати а?
Защо живеете в такава заблуда?
Връщат само ако е ОСНОВАТЕЛНО и минало през СЕРВИЗ, което се оказа, че го има и в България!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #49 -: Май 25, 2007, 12:24:29 pm »
by_pass:

От Вашите изказвания се съмнявам да сте обиколили 20 страни и да сте запознат със законите в тези страни. Е, аз не съм обиколила света, но съм живяла във Великобритания и нека да ви обясня как точно стоят нещата там. В закона има една точка, в която е казано: Всички стоки трябва да бъдат такива, каквито са описани, качествени и да работят задоволително време. Ако закупеният продукт не отговаря на тези изисквания имате право да го върнете и да ви бъдат върнати парите. Дори имате право да Ви бъдат изплатени компенсации ако с върнатите пари не можете да си закупите същата стока. Напр. купувате си телевизор, той се разваля след 3 месеца. Този телевизор сте го купили за 100лв, но след 3м. цените са скочили и не можете да си купите друг - следователно магазина трябва да покрие разликата в цената. Дори ако гаранцията напр. е 1г. и телевизора се развали след 1г и 2м. отново можете да си поискате парите или част от тях като се осланяте на закона, че стоката трябва да работи задоволително време - обикновенно магазините уважават искането, ако не - съдът решава кой е прав. За щастие във Великобритания има достатъчно примери за такива дела и самите търговци решават дали уважат искането, или да се стигне до съд. Както се убедихте там законът е над гаранцията - гаранцията е нещо допълнително и дава допълнителни протекции на потребителя. За съжаление в Бг се хващаме за гаранцията и забравяме закона. Освен това във Великобритания ако уредът е в гаранция не ходите в еди-кой-си сервиз, а носите уреда в магазина.

Разликата между Великобритания и България е че: Там търговецът знае, че е по-лесно да задържиш един клиент, отколкото да спечелиш нов. Тук - на никой не му пука защото .. къде може да отиде клиентът ако не пак при нас. За щастие вече сме в ЕС. Аз лично вече не пазарувам дрехи тук - само за пример - едни чорапи за 3 лв. тук ги нося не повече от 3-4м. Чорапи за 9лв. от Marks and Spencer ги нося вече 3г. и още не са се скъсали. Моят приятел си купи обувки от ASDA за 30лв ( 10 паунда) и вече 5г. ги носи.

divinil50

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #50 -: Май 25, 2007, 12:52:36 pm »
by_pass
Но много ми се иска да ми кажете в коя държава след 3 месеца ползване отивате, хвърляте уреда и Ви дават паричките???
USA -явно тя не е от тези 20.Повярвай ми майка всяка година е там за по 6 месеца,достатъчно е да си пазиш опаковката.Същото е и ако ти подарят нещо и то не ти хареса или нямаш нужда от него/тостер-например/,можеш да го смениш или да си вземеш парите с/у касовия бон

galega

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #51 -: Май 25, 2007, 01:16:31 pm »
rude_boy, в Техномаркет 90 % от стоката е без инструкции на български. Купувала съм от тях хладилник, печка, фурна + плоча за вграждане, абсорбатор, нищо не беше окомплектовано с инструкция на български. Когато си поисках ми бяха дадени такива, но не за същите модели, а на подобни. Някои бяха ксерокопирани на момента и пак не отговаряха на точния модел, който съм купила. А уредите не бяха от ниския ценови клас - AEG и Elektrolux. Имах намерение наскоро да купя от там един разклонител със защита за компютър. Гледам някакъв такъв, над 30 лв струва и пак няма никакъв превод на български. Питам консултанта и отговора беше :\"Ами разклонител, какво да пише!\"

galega

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #52 -: Май 25, 2007, 01:19:00 pm »
А в USA наистина е така, както казва divinil50. Дъщеря ми живее там.

divinil50

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #53 -: Май 25, 2007, 01:30:12 pm »
Каква е разликата м/у лицензиран и нелицензиран Уиндоус?2-ят може би неможе да разпознава драивъри?Малеееее я по -добре всички да дадем луди пари вместо да си го вземем от приятел безплатно,все пак 1-н Уиндоус ще ми струва 1/3 от заплатата пък ще ям трици.Може би ако имаше учители които да ни научат на Линукс....?

divinil50

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #54 -: Май 25, 2007, 01:37:35 pm »
Както и да е,след всичките тези страници няма да си купя нищо от технополис.Предпочитам да измина 500м. по-вече с надеждата в Техномаркета нещата да са различни.А тя умира последна.

ели

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #55 -: Май 28, 2007, 12:10:50 pm »
Купих си фурна Електролукс от Техномаркет.Купих я през март и не бях я ползвала 3 месеца. Майстора, който правеше кухнята искаше да я купя за да и знае размерите при вграждането. Той се забави няколко месеца и така нанасянето ни се забави. Когато ми се наложи да я използвам се оказа, че двете копчета са еднакви, т.е. няма копче за градуси, а е същото като другото, което показва степените. Потърсих 2 различни един от друг сервиза, които ми казаха, че това не влиза в гаранцията и трябва да си го купя. Едните ми го предложиха на цена 23лв адругите за 28лв. А можело и с това копче да карам, тъй като печката си работела. Ще си ги нагласям градусите на око. Питам аз, каква трябва да е повредата , че гаранционно да ми отремонтират уреда. От Техномаркет ми казаха, че 3 дневния срок е минал и не могат да направят нищо. Превърнаха ни в маймуни.

Marlyn

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #56 -: Май 29, 2007, 03:21:42 am »
by_pass: Но много ми се иска да ми кажете в коя държава след 3 месеца ползване отивате, хвърляте уреда и Ви дават паричките???
Веднага ти казвам! Германия - кадето съм живял една година! И Норвегия, кадето съм в момента от близо две!!!
Преди време си купих DVD-записвачка, която в началото на четвъртия месец даде фира! Отидох в магазина от който я купих - \"Елшоп\" Това е Норвежка верига! На петата минута ми предложиха да избера: да ми върнат парите, или да ми я заменят!
« Последна редакция: Май 29, 2007, 03:23:11 am от Marlyn »

DUDA

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #57 -: Юни 01, 2007, 11:29:23 am »
Здравейте,
и аз имам същия лош опит с Техномаркет. Тия хора са страхотни мошенници. Имайте в предвид, че познавам управителите и пак ми въртят червата до скъсване. Преди време си купих готварска печка NEO. Не ми казвайте сега, че евтиното излиза по-скъпо печката струва 400лв още повече смятам, че когато си купувам нещо не е нужно да плащам търговска марка а уред. Т.е. смятам че няма нужда да дам 200лв отгоре за да си купя нещо, на което пише SONY, защото някой е решил да продава боклуци на клиентите. Смятам, че един уважаващ себе си магазин би трябвало да предлага качествени и добри стоки, а не да се чуди как да пробута различни боклуци. Както и да е печката се оказа пълна развалина. Първо ми гръмна лампата, която осветява фурната и се завари във фасунката. После се изтриха всички надписи отпред на копчетата и по панела на печката. След известно време ми гръмна лампичаката, която индикира че фурната е включена а в процеса на 8м експлоатация се напраска стъклокерамичното покритие на фурната. Освен това при готвене печката пушеше т.е. парите от вътре излизаха и цялата отпред пожълтя да не говорим, че в стаята ставаше димна завеса.След това се счупи отделението отдолу, където можеш ди си слагаш тави и за капак на всичко накрая ми гръмна стъклото на фурната както готвех, понеже за първи път я пусках на максимум. Е хайде кажете ми сега как не ги е срам да продават такива боклуци. Мотаят ме вече месец и половина даже искат да ми обяснят, че аз съм си счупила стъклото, и че нямало начин да се счупи иначе. Днес ще пусна жалба до КЗП вече говорих с тях по телефона и ми казаха само да си пусна жалбата, и че със сигурност ще има развитие на ситуацията. Ще ви напиша какво е станало. Техномаркет не правят въртели само с недостатъчно реномираните марки. Преди време си купих хладилник SAMSUNG от тях и ми го докараха ударен, но понеже наистина почти не се вижда не съм се занимавала да го връщам. Смятам че всеки от нас трябва да си търси правата, за да им стане ясно на тия нахалници, че не може да продават буклуци и да очакват, че на хората не им стига пипето, за да знаят какво да правят и как да си вземат парите.

v

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #58 -: Юни 01, 2007, 06:59:36 pm »
В Технополис продават свободно радиостанции тип уоки-токи /Uniden/ излъчващи в GMRS/FRS обхвата който е забранен не само в България но и в цяла Европа  /FRS e свободен в САЩ а GMRS след плащане  на лицензия струваща около 80$/ .  Свободните обхвати в  България и Европа са CB-27MHz,LPD-433MHz и PMR-446MHz.За тях не се нуждаете от декларации,регистрации или лицензии освен от притежаване на радиостанции.
За PMR обхвата имат 1-2 модела и то по-скъпи от забранените а също така от подобни разрешени в Чужбина.
Вижте по интернет магазините в Европа пълно е с модели и къде са по-евтени.
Вместо да предлагат голямо разнообразие от разрешените изкушават и лъжат незнаещите клиенти че всичко е свободно за да купуват забранените които са и с по-голям обсег на действивие.
Марката Uniden имат модели с обсег до 15-22 мили в забранените обхвати,но същата марка има няколко добри модела също с по-голям обсег но в България ги няма.

marryan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #59 -: Юни 07, 2007, 02:52:10 pm »
Не мога да не изкажа благодарност на BGS за бързата реакция. За няколко часа ми се реши проблем,който се влачеше около месец.