Автор Тема: Проблеми с Технополис  (Прочетена 77495 пъти)

potresena

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #120 -: Август 13, 2008, 12:39:45 pm »
И да ви разкажа какво ми се случи.Преди 2 седмици си закупих чисто нов епилатор последен писък на Braun за 135лв от Технополис платих в кеш има си гаранция 2 години ..до тук всичко добре, но ползвайки го 2 седмици през ден установявам че съм си закупила самобръсначка .Оказва се че самият уред е дефектен и не скубе космите а ги къса в резултат на което те растат през ден.Отидох във въпросният магазин Технополис откъдето управителят който наричаха Пацо/ консултантките там имам предвид/ се държа страшно арогантно обвини ме обвини в спекулация и ме убеждаваше че уреда работи и съм нямяла никакво основание, след което ме прати в сервиза , взеха уреда и след 6 часа въпросният сервиз ми позвъня с отговор че всичко е наред с уреда и мога да си го взема. Та аз не съм казвала че не работи да работи бръмчи както трябва но НЕ ВЪРШИ РАБОТА КАЧЕСТВЕНО ....СТАВА ДУМА ЗА ДЕФЕКТЕН УРЕД.
Отидох на другия ден да си взема уреда поисках телефона на сервиза  на който аз се обадих разбира се поисках да говоря с техниците подписали протокола .Оказа се че единят техник не работи в този офис а другият е в отпуск.Свързах се с едното лице а той не пожела да говори с мен направо даде слушалката на трето лице. Което лице ми обасни че те били издали протокол на който пишело че уреда няма дефект и ми каза да се обадя в представителството на Braun за България. Обяснете ми това не е ли АБСУРД.Отказаха категорично да ми го заменят като се измъкват със становището на сервиза че работел и бил в изправност. Е ач ба как за 6 часа този сервиз разба че този епилатор не скубе а къса космите ,,,като на мен ми трябваха 2 седмици да се убедя в това че е така. ИМА ЛИ ИНСТАНЦИЯ КОЯТО ДА ЗАЩИТАВА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ОТ ТЕЗИ .....ШИКАЛКИ

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #121 -: Август 31, 2008, 12:09:37 pm »
Напишете жалба с копие до КЗП - изтъкнете грубото отношение и неспазването на закона, защото според него търговецът, т.е. технополис трябва да приеме уреда за поправка - задължение на търговеца е да преведе уреда според договора, а не на сервиза. Това как търговецът ще го направи си е негов проблем.

lili9

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Уплътнение на хладилник и гаранция
« Отговор #122 -: Септември 07, 2008, 10:06:08 am »
Закупих комбиниран хладилник с фризер преди около 3 месеца от Технополис с гаранция 3 години. След включване на хладилника установих, че горната част (вратичка) на фризерното отделение заледява толкова, че ако не се почиства леда редовно не може да се ползва съответното отделение (не може да се отваря вратичката). Уведомих сервиза, поемащ гаранцията - Роял сервиз и след триседмично чакане дойдоха техници и установиха, че проблемът е в уплътнението, след което ми заявиха, че същото не се включвало в гаранцията и трябва да заплатя 20-30 лв. за него. Вече чакам две седмици за доставка на уплътнението. Редно ли е уплътнението да не се включва в гаранцията и може ли по този начин да бъде ограничавана гаранцията?

bibi_19811

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #123 -: Октомври 02, 2008, 11:07:48 am »
Здравейте на всички пострадали от Технополис! Прочетох много оплаквания от клиенти, а съответно и защита от страна на други, така че раших и аз да напиша нещо! В края на месец юни 2008 година купих от Технополис в гр. Сливен Blutooth  за компютър и MP 4 Sang - за подарък на моя приятел и заминах за Гърция. Подарих му ги и решихме първо да пробваме блутуто. Оказа се че диска(който дори липсваше когато го купувах и продавачката ми даде друг комплект), който е за инсталирването му не работи и добре че е интернета за да си изтеглим програмата от там!Плеарът тръгна и работи точно 2 седмици и в долната част на екрана се появиха черти с които продължи да работи още 1 седмица!!!!!! И какво можем да направим ние от такова разстояние - абсолютно нищо. Добре че когато го купувахме бяхме със сестрата на моя приятел и решихме да пишем гаранцията на нейно име !!!!!!Сега  е в сервиза им и чакаме да го вземем. Да нещата които съм купила не са скъпи общо струват 100 лева, но не съм съгласна с мненията че щом си купил нещо за малко пари по добре не го прави на въпрос и не се занимавай! Не ми е за парите но и на мен ми писна да ме правят на глупачка! Аз отивам и си купувам нещо което ми трябва и искам то да работи, и да ми върши работа, защото си плащам !Разбирам да са ми го подарили - да тогава няма проблем колкото работи работи! Но ти да си дадеш парите и те да те прецакват - това не го разбирам! И 2 лева да са мои са си работила съм за тях изкарала съм си ги с труд и искам да ги дам за нещо което ще ми е от полза а не за боклуци! В къщи не е сметище че да си събирам техните отпадъци които се чудят на кой да пробутат!

elenaelena

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
готварска печка ПОМОЩ
« Отговор #124 -: Ноември 03, 2008, 08:47:00 pm »
Привет на всички вас , които не се оставяте да бъдете лъгани и манипулирани . КОлкото и да се стараем обаче , все нещо неприятно ни се случва из магазините .

Август месец си закупих готварска печка \"Горение \" от Технополис , тъй като знаех ,че тази марка са качествени и не дават проблеми . Свързахме печката по указания в упътването начин ,но едно малко копченце , от което се включва газта , не работеше . Трябваше да замина в моя роден град , където стоях месец и половина . Оставих съпруга ми да се занимава с това . МАйсторите идвали три пъти и всеки път откривали , че нещо не работи и дават заявки за чаркове , които се бавят и в резултат на това печката ми стои нова , неупотребявана , ей тъй - като паметник , а вече й поправят какво ли не . МОля за съвет ! КАКви са ми правата в този случай ?

Alban

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #125 -: Декември 01, 2008, 04:23:11 pm »
И аз искам да изкажа възмущението си от анти-клиентските практики в Технополис. Макар че не става дума за скъпа техника, ме подведоха да си закупя универсално дистанционно, което в крайна сметка се оказа не толкова универсално, защото не работеше с моя телевизор, въпреки че марката на телевизора бе посочена в списъка на кутията. Изгубих време и средства, наложи ми се 3 пъти да посещавам магазина, който никак не ми е близо, за да се оправям с подвеждащата информация, която ми предоставиха. И изобщо - вече ми е ясно, че консултантите изобщо не са запознати с качествата на стоките, които предлагат, те самите четат това, което мога да прочета и аз на опаковката. Да не говорим, че на допълнително лепнатия етикет от вносителя, който е на български, пише \"Прочетете внимателно инструкциите\", а като се разопакова дистанционното отвътре излиза книжка на всички други езици, без български...
Никъде не бе обявена информация, че е възможна несъвместимост с определени модели от марките, а за капак ми казаха, че е изминал срокът от един месец за предявяване на рекламация... Не мога да разбера откъде са измислили този едномесечен срок, в други коментари четох, че първоначално са практикували с 3-дневен срок от покупката... изобщо техните вътрешни правила са в пълен разрез със ЗЗП. И в наша вреда - като клиенти. И понеже ми бе отказано удовлетворяване на рекламацията, подадох жалба в КЗП, да видим какво ще стане...

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #126 -: Декември 02, 2008, 04:05:22 pm »
Само така, Alban! Пиши като получиш отговор.

rymbym

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #127 -: Януари 01, 2009, 10:50:54 am »
Здравейте на всички!За много години!
Купих от Технополис проточен бойлер,уреда работи но за съжаление незадоволително!Имам ли право да поискам да ми бъде заменен с уред дори и по скъп и да си доплатя?

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #128 -: Януари 02, 2009, 03:14:20 am »
Какво ще рече \"незадоволително\"? Ако изпълнява обещаното на опаковката, значи е наред.

elenaiv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #129 -: Януари 02, 2009, 02:12:54 pm »
ЧНГ на всички!
Защо днес 02.01.2009 нито един телефон за горещи контакти не работи? Може би защото никой от тези служби не желае да се застъпи за потребителите, тези нещастни купувачи дето плащат а не знаят кое на каква цена е и колкото ти поискат толкова даваш!!! В магазин ЕВРОПА на кооперативния пазар в Люлин етикетите са разбаркани така че и самите продавачи и обслужващи не могат да дадат информация за цената на стоката. Исках да купя батерии, но нямаше цена и когато попитах ми се отговори 5 лева и нещо, а на касата платих 3.99лв. Поисках преди това справка, но пак ми казаха че не може с касовия апарат да се направи справка, а те не са длъжни да знаят цените на всички стоки.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #130 -: Януари 02, 2009, 03:04:12 pm »
За телефоните сигурно затова само :

58 сигнала са постъпили в Комисията за защита на потребителите
Money.Bg - 30 Декември 13:47
Пазарът е относително спокоен
58 сигнала постъпиха в Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на коледните празници. Статистиката показва, че средно те са от два до три пъти по-малко от всеки друг ден през годината, съобщава news.bg. Това означава, че на този етап пазарът е относително спокоен и търговците не са нарушавали правата на потребителите. Оплакванията на гражданите са свързани предимно с рекламации на телевизори, DVD системи, GSM-и, вентилаторни отоплителни печки, некачествени ремонтни услуги, неиздаване на документ за продажба, различна цена на щанда и на касата.
« Последна редакция: Януари 02, 2009, 03:04:36 pm от Cambodja »

Марина

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #131 -: Януари 10, 2009, 09:19:13 pm »
и аз да си излея мъката...
след дълго умуване и многократни тествания на различни аромати в един \"изискан\" магазин, си купих парфюм, при това не е евтин, като си платих с кредитна карта... след като тръгнах от магазина, вече отпочиналото ми обоняние установи, че \"втория кат\" на миризмата, която си избрах НЕ ми допада... оставих тестера на китката ми да ми мирише още час но просто не издържах повече тази миризма... измих се няколко пъти със сапун, само и само да се махне от мен... побързах да се върна в магазина и да се опитам да подменя все още запечатания парфюм с друг, та дори и с по-висока цена... не ми казаха \"не\"... продавачката обеща да се свърже със шефката си и да ме информира по телефона за начина, по който да стане подмяната, но също така наблегна на факта, че след разплащането с кр карта това (сторнирането и подмяната) става мноооого трудно (за тях)... до сега нямам отговор от магазина...
някакви съвети?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #132 -: Януари 10, 2009, 10:01:42 pm »
Вината не е в магазина - не те са ви насилили да си купите парфюма, нито са ви продали нискокачествена миризлива вода, както понякога се случва. По тази причина не мисля, че магазинът е задължен да ви приеме парфюма обратно и да ви го замени или върне парите.

emo69

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #133 -: Януари 12, 2009, 11:34:31 am »
..... а може,може.След като не е ползван парфюмът може да се сторнира продажбата . Вижте ЗЗП.На мен ми сторнираха покупка за 1899 лева,при това ползвана 1 година,след като им споменах само 3 думи.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Право на замяна??
« Отговор #134 -: Януари 12, 2009, 03:06:03 pm »
3 думи срещу 1899 лв - безценно !
Какви са все пак сакралните слова ?