Автор Тема: Проблеми с Технополис  (Прочетена 59596 пъти)

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #15 -: Декември 30, 2006, 05:07:33 pm »
Привет и от мен. Ако колежката на Изида си бе направила труда да прочете инструкцията за тази микровълнова фурна щеше да разбере,че не само на нея дими грила!!! На всички фурни(независимо дали са микровълнови или готварски)които използват тъй наречените \"Кварцови или Инфра червени\" нагреватели пише да работят поне 20 минути за да обгори смазката с която са третирани нагревателите!!!
А сега за сервизните бази: Ха сега да разбереме каква е работата на тези сервизни бази! Трябва ли според Вас след като сте си купили даден уред и той проявява дефект на 2 месец да го занесете в магазина,или в оторизираната сервизна база? Магазина не е СЕРВИЗ!!! Там имат право само да опишат вашите искания,след което попълвате (заедно) всичко това в Регистър на предявените рекламации,взимате си Протокол за споразумение и си отивате. А те вече пращат тази стока в сервиз за да се издаде констативен протокол в който се описва причината за дефекта,и чак след това (ако дефекта е в следствие на некачествени чатси или фабричен) могат да Ви заменят уреда! Но имат право да Ви мотаят 31 календарни дни и ако се окаже,че дефекта е причинен от Ваше невнимание Ви отпада гаранцията и става много хубаво!!! Може да си спестите всичко това ако не се лигавите,а сами си го занесете в сервиза за ремонт! Нали затова има лицензирани сервизни бази?

Колежката на Изида си беше прочела много добре упътването - там нищо не пише за \"нормално пушене през първите N минути\"! Ако пишеше, то при демонстрацията в магазина консултантът щеше да й го посочи и да я прати вкъщи, а не да й уважи рекламацията, не мислиш ли?
При откриване на дефект аз бих отишла там, където законът ме праща - в МАГАЗИНА! Той носи отговорността че не е спазил нашия договор - аз съм платила за нещо работещо, а получавам дефектно. Какво правят повечето магазини? Казват ти, че това не е за тях и те пращат ТИ да звъниш и да ходиш до сервиза. Не, мерси! Това си е работа на търговеца - аз съм купила дефектния уред от него, така че ще му го върна. Той да си го носи където трябва - аз накрая ще отида пак при него и ще си го взема.

Ако при нормална работа нещо спре да работи - тогава вече отивам в сервиза да ми го оправят. Не по-рано! И това не е лигавене, както ти се изказа. Това си е мое право! Няма аз да се разкарвам по сервизи за стока, която още дори не съм ползвала, а е дефектна!

by_pass

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #16 -: Декември 30, 2006, 06:02:40 pm »
Имаш правото си да го занесеш при търговеца,но той няма право да ти го замени без експертиза от сервизната база!!!
А незабравяй,че ако решат да се заяждат може да те разиграват толкова време,и накрая да ти отпадне и гаранцията и пак се връщаме в изходна позиция.
То си е същото,пак си нямаш уред който работи,не можеш да го ползваш когато е в сервиза,та даже и гаранция си нямаш!
А ако наистина има дефект който е фабричен със сигурност ще ти го сменят!!! Аз лично съм имал няколко такива случая!
А искам да знам как разбирате,че дефектната партида(ако има такава)не е изтеглена от магазина? Много интересно е това.
Имате ли дори и бегла представа тези големи фирми какво количество стока имат от 1 модел,но от различни партиди?Май не!
Затова внимаваш и гледаш какво си купуваш!!!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #17 -: Декември 30, 2006, 08:38:33 pm »
Малко уточнение - докато стоката е в търговеца или сервиза, гаранцията спира да тече ... така че нямам страх, че ще ме разиграват докато гаранцията изтече. Освен това според закона аз имам право да избера дали да ми сменят стоката с нова или да я ремонтират. Смяната се отхвърля само ако има икономически необосновано висока цела за търговеца - ако имаш партида с още известно количество печки например ми се струва, че тази точка няма как да важи.

Освен това - ако задържат повече от един месец стоката в сервиза имам право да си поискам парите ли поне отбив заради неудобството (пак по новия закон).

by_pass

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #18 -: Декември 31, 2006, 04:01:44 pm »
По принцип не могат да ти сменят нищо без да мине през сервиза!!!
Ти само може да имаш претенции,но не и да казваш какво да направят!!!
Нали се сещаш,че ако си закупиш мобилен телефон,който по невнимание си изпрала в пералнята машина,след това си го изсушила и искаш да го сменят защото не включва. Да ама не!!! Нали  Аз не съм специалист и незнам каква е причината за тази повреда и вероятността да се опитваш да ме изпързаляш е доста голяма!!! Затова се ходи до сервиз. Все пак живееме в БГ и както търговеца се опитва да те мине така и ВСИЧКИ българи си мислят,че са по-умни от търговеца за когото работят няколко стотин души!!!
А гаранцията спира да тече,ама ти ела при мен да се заяждаш за нещо което ти(не е лично) си насрал и се опитваш да ме плашиш с \"КЗП\" и да ме правиш на маймуна и становището на сервиза ще бъде: Дефекта е причинен от клиента по негово невнимание.
Въз основа на това ти отпада гаранцията и това си е!!!
А в \"КЗП\" нямат как да оспорят това щом е казано от оторизираната сервизна база!!!
А ако задържат стоката повече от 31 календарни дни имаш право да си искаш всичко и те са длъжни да го изпълнят(без да си мислиш глупости),или го заменят или ти връщат парите ако нямат аналогична стока!!!

Бесен

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #19 -: Февруари 12, 2007, 06:45:05 pm »
@by_pass: Човече, всички разбрахме от коя страна на барикадата си, но имаш ли бегла представа как всичко това е уредено в ЕС, от който сме част в момента?  В момента, в който съм недоволен, направо връщам стоката и я хвърлям, без обяснение. Ако ми дойде на кредитната карта, отказвам плащането и отиваме на съд!

Смяташ да разиграваш клиентите със сервизи и гаранции? Просто няма да стане! По-добре помисли как да минимизираш "легалните злоупотребите", когато се пазарува стока, ползва се 3 месеца и се връща, щото това е практика на запад и никой "копче" не може да каже на клиента. Камо ли някакви пионки продавачи в петнадесет-хилядния магазин на мега-търговска верига. Просто веригата не е на сметка да тормози нито един клиент, да рискува да я раздуват по форуми и медии. Просто има нещо наречено "фира", което си е включено в цената и всичко е "ток".

Всичките тия простотии, които размахваш във форума, ми се струват патент на тебеподобни лумпени с амбиции да "ударят кьоравото" от 100% печалба от китайски ментета. Явно е дошло време да се преброим, кои сме повече, щото но много хора почва да им писва от това отношение, бакшиши и цялата измет, която последните 17 години е надигнала глава. Като си тъп си долу, ниско, с наведена глава! Ясно?

-- Бесен

Iv_Stanchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #20 -: Февруари 17, 2007, 03:31:27 pm »
Е , това ни е проблема в БГ.  Всеки отворко, разбирко и т.н. който е хванал отвирка, чук или поялник се прави на майстор и мре да се докаже пред клиента т.е., да избие комплекс за малоценност като мачка човека отсреща.Така е, by-pass простотия и комплекси е всичко тово.
    Казано е по света - търговец е ......... задължен е ....., КУПУВАЧА Е ДЛЪЖЕН ..... ИМА ПРОВО.....


                И КРАЙ
   НЯМА КОЙ ДА ПРИЛОЖИ ЗАКОНА.....

INJ

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис
« Отговор #21 -: Февруари 17, 2007, 09:03:14 pm »
Проблема ми е следният: Преди 8 месеца закупих от Технополис Варна микровълнова фурна Midea. Преди няколко дена, както си работеше, започна да гърми в електронния блок и започна да пуши. Както и да е. Отивам аз в сервиза, нося печката, както и гаранционната карта. В сервиза ме посрещнаха с пренебрежение и се започна. Отвориха микровълновата (аз разбира се не я бях изчистил от нормалните за 8 месеца ползване петна от мазнини) и почнаха да гледат. Веднага ми се каза, че няма да я вземат гаранционно, защото в печката е готвено с отворени съдове. От това някаква слюда отстрани прегаряла, а тя, тъй като била консуматив, не влизала в гаранцията. Също така, поради факта, че е готвено с отворени съдове, дори и да е изгорял магнетрона, пак нямало да влиза в гаранцията. Печката е с грил и конвекция - най-скъпия модел на Midea. Проблема е, че ниъде не пише, че тая си слюда е консуматив и по-големия проблем - как аз да пека нещо на грила в микровълновата като трябва да е затворено в съд? Това е в разрез с екстрите на печката. В крайна сметка оставих микровълновата там с уговорката да ми се обадят следващата седмица да ми кажат каква е повредата и колко ще ми струва ремонта.
Кажете какво да направя в този случай!!!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #22 -: Февруари 18, 2007, 05:08:32 pm »
Ако в упътването за използване на печката не е изрично упоменато, че трябва да се готви в затворени съдове - не виждам причина да Ви откажат гаранцията. Проверете дали в гаранционните условия е упомената, че тази слюда не е вклюючена в гаранцията - ако не е упоменато - няма от какво да се притеснявате. Освен това микровълновата печка е с грил - така, че не виждам как ще изпечете нещо покрито на грила. Моят съвет е да не плащате, а да се обърнете към комисията за защита на потребителя.

mia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #23 -: Февруари 19, 2007, 05:01:31 pm »
Миналата седмица и аз виках техник от този сервиз, защото двумесечната ми сушилня на два пъти спира и на екранчето пишеше F4. В упътването изрично пише при такава грешка да се обърна към сервиза. Обадих се, казах им за проблема и ми пратиха техник след 1 седмица. Попогледна човека, видя че работи и ме попита колко кг. мокро пране слагам. Отговорих му, че не знам със сигурност, а той ми каза че сигурно слагам повече от указаните 6 кг. и сега трябва да му платя за идването, защото сушилнята си работела. Казах му, че са можели и по телефона да ми решат проблема, а той ми отговори, че те били само телефониски и нищо не разбирали. Писна ми от измекяри в тая държава. И най ме е яд, защото и аз продавам гаранционни стоки и никога не се отнасям така с клиентите си. Все пак не са ми за един ден и се надявам пак да се върнат, нали?

mnogo_besen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #24 -: Февруари 21, 2007, 12:02:36 pm »
Купих уеб камеряа от въпросния магазин.При инсталацията на драйвърите за нея ми се скапа Уиндоуса.В един форум намерих мнения ,че и други имат този проблем.Рекламирах продукта ,но ме карат да го нося САМ в сервиз за ремонт.Аз искам да ми върнат парите,а не скапаната камера.Кой ще ми плати преинсталирането на компютъра?И всички нерви покрай това.A by_pass да не се прави на голям майстор и да дава субективни мнения коя стока е пипана и коя не.
« Последна редакция: Февруари 21, 2007, 12:06:21 pm от mnogo_besen »

ruczka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #25 -: Март 01, 2007, 09:05:55 am »
Бихте ли ми помогнали? Преди един месец си купих телефон н Технополис Варна. Не го пробвах на място. У дома никога не е работил. Току що го получих от сервиза, но продължа да е повреден -  слушалката пращи, телефонния секретар не работи ..... Не желая този боклук! Искам или да ми върнат парите или да ми дадат нов, работещ. Допълнителният ми проблем е, че не живея в град, в който има Технополис. Купиха ми го във Варна, а аз живея в Елена.

mia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #26 -: Март 01, 2007, 11:10:47 am »
Както обикновено става, като се развали едно нещо, по веригата почват и другите  Следващият уред, който се сдуха е духалка Rowenta, която познайте кой сервиз я подържа-за огромно мое съжеление БГ Сервиз. Печката е с 2 год. гаранция, купена е януари 2006 и има още една година. Естествено от сервиза казаха, че ще я погледнат, но ако се окаже, че има нужда от профилактика, ще трябва да се платят 10лв. Нали се сещате, че се оказа, че има нужда от профилактика  Взехме си я и я занесохме в едно сервизче до нас, където майстора каза, че е много странно от каква профилактика се нуждае, след като релето изключва. И той ще я поправи за 10 лв., но естествено по-добре да ги дам на него, отколкото на тези.....

Hypnotia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #27 -: Март 01, 2007, 05:09:30 pm »
5 дни след закупуване на пералня от Техномаркет се оказва, че не работи. Управителят препраща рекламацията към сервиз. От съответния сервиз я взимат на 9-я ден от закупуването...Месец и 2 дни след постъпването в сервиз се оказва, че още не е готов уреда и не се знае кога ще е. През това време се започва едно препращане от този сервиз в онзи и търсене на частта за ремонт на уреда...не от продавача или техниците...от купувача...Управителят не иска да върне парите под предлог, че уреда не е записан в Регистър за рекламации. Не е записан по тяхна вина. 1. Управителят не си е свършил работата, 2. На място в магазина, няколко дни след постъпване на уреда в сервиз, служител от съответния отдел пак не е вписал уреда във въпросния регистър, обяснявайки, че по принцип това било едва ли не единствен случай на повреда при този модел... След като си потърсих правата и разбраха, че си ги знам, се оказа, че ще бъде готов уреда след месец и 4 дни от постъпване в сервиза. Е да, ама не ми хареса отношението и държа да разваля договора и да си взема парите обратно. Жалвах се в КТЗП...и сме на изчакване. По принцип не е ясно какво ще се случи, защото не сме били имали доказателства...моята дума, срещу тази на Техномаркет. А доказателства и свидетели има. Такава простотия няма! А въпросната КТЗП работи ли изобщо? Или стреснати служителки не дават информация по телефона, притеснявала съм ги като ги питам какво се случва с една друга моя жалба от преди година и половина и КОЙ може изобщо да ми даде отговор? Възмутена съм!
« Последна редакция: Март 01, 2007, 05:16:00 pm от Hypnotia »

Hypnotia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #28 -: Март 08, 2007, 05:00:32 pm »
Техномаркет връщат пари!  Оказа се, че КТЗП работи, при това бързо и качествено, но когато се стигне на ниво директори :)
Търсете си правата, не се отказвайте.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #29 -: Март 08, 2007, 05:10:15 pm »
Може ли да споделите повече за случилото се след намесата на КЗП? Мисля, че за всички би било интересно да прочетем как са ви помогнали.