Автор Тема: Проблеми с Технополис  (Прочетена 62838 пъти)

Megince

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #210 -: Януари 05, 2010, 05:04:39 pm »
G-n Fishev ili kakuvto tam ste!Ne znam dali i vie nqma da \"preigravate\"kogato po praznicite to4no(a ikogato i da e ,ne e priqtno)se zanimavate s takiva glupoti i stoite na stud!Po mnenieto vi sudq,4e imate ob6to s firmata 6tom ste toooolkova \"osvedomen\" koe kolko stryva i kak raboti!Mnogo interesno e i mnenieto vi za \"adekvatnata\"reakciq na serviza:):)Ne pojelavam na nikogo tolkova adekvatno obslujvane pri vuzniknal problrm!Osven da vi izpratq kasovite bonove,da si obnovite malko poznaniqta,4e qvno ima i takiva ceni i da vi kaja,4e modela e HSU-22H03/R2(DB) da vidim togava kakvo interesno obqsnenie 6te dadete.Ako mislite 4e sum se registrirala tuk,za da si namerq publika ili da si \"4e6a\" ezika,kakto qvno pove4eto pravqt,gre6ite!Mislih,4e tova e forum,za hora koito sa postardali za poreden put ot nespazvaneto na kakvito i da e usloviq,dogovorenosti i pravila i o4akvah nqkakuv vid suvet...
Blagodarq mnogo,no qvno tova 6te se prevurne v porednata zaguba na vreme,a o4evino trqbva da se zahvana s porednoto razmrazqvane na klimaticite,vse pak 21 vek sme,za6to da ne hodim s kofi gore6ta voda  i da razmrazqvame \"ka4estvenata\" tehnika  ;)!!
Uspeh na vsi4ki!

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #211 -: Януари 05, 2010, 06:12:26 pm »
Моля пишете на кирилица Трудно Ви чета на маимуница Първо да Ви се извиня Да това е цената на 22-ка Бях останал със впечатлението че се дискутират 12ки който са на доста по ниска цена от горепосочената Моля даите данни кога са монтирани машините в какви помещения като кубатура и тн Имам нещо впредвит за оказване на евентуално съдеиствие  Ако желаете можем да продължим със меили да не товарим форума със излишни постове и след това да се обобщи резултат Оставам на разположение

molby

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #212 -: Януари 22, 2010, 03:44:27 pm »
Здравейте, разглеждм темата и ми прави впечатление, че тук се говори за ефикасност на бойлер и съответно неговата изолация. Повечето говорят за дебелината на изолацията и колко трябва да е дабела дали да е 2,3 или 5 см. Само че тази дебелина зависи  от вида на материала с който се прави изолацията и от един коефициент на топлопроводност на изолиращия материал. Колкото по нисък е този коефициент толкова по тънка може да е и изолацията и до е със същите параметри на по дебела изолация.

CiCi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #213 -: Февруари 23, 2010, 10:52:31 am »
Според мен цената за Бг бойлери е много висока за това което представляват и съм сигурен, че в тази цена има поне 70 % печалба, а за да не съм голословен ще дам пример. Преди години бях на почивка в Турция и понеже ми предстоеше ремонт на жилището влязох в няколко магазина просто от любопитство и какво видях? моноблоците и мивките на ROCA са със етикети ROCA-KALE точно копие на FAYANS но цените бяха на половината от цената в Бг просто тук всеки залага много голям марж.Сега се сещам за правилото ако е Българско или ще е боклук или ще е много по скъпо от по качествените вносни стоки.

П.П.Имам бойлер Елдоминвест от 6 години и съм сменил 3 нагревателя и 2 фланеца, но още си го ползвам, не знам как е френската чи*ия, но ако се троши по малко ще е по добре.

IDYLLIST

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Здравейте пиша ви като ви моля ако някой има някакви идеи как да ми помогне и кое е правилно да се направи моля да ги сподели. На 9 06 2010 От Технополис Варна си закупих на изплащане телефон HTC HD2. На следващия ден решавам да го разгледам и разуча понеже не ми беше останало време преди това. Вадя го от калъфа и окривам едно петно на екрана рестартирах извадих и сложих батерията но нямаше ефект. Отивам до технополис след като няма и 24 часа от покупката и казвам ако могат да ми го заменят. Консултантът на мястото отредено за рекламации беше доста лаконичен и каза че не може да го замени а трябва да го прати във София във фирмата вносител за да преценят дали повредата е причинена от мен или е фабрична. Това ме изнерви тъй като според мен не съм длъжен да чакам колегите им във София да преценят каква е повредата тъй като Технополис продават стоката и те дават гаранция. На втория ден чисто новия ми телефон замина за София на оглед. Пътя му беше 4 дена плюс почивните Събота и Неделя. (доста мудно за 21 век и скромните 480 КМ ама айде както и да е ) От сервиза в София ме увериха че според тях проблема на телефона е фабричен и ще го минат по гаранция но за тази цел трябвало да го пратят в Румъния за да го поправят тъй като във България все още няма сервиз на HTC, а не да го заменят с нов. Освен това има и вероятност във сервиза в Румъния да кажат че проблема не е фабричен а аз съм го причинил и да откажат гаранция което се е случвало с други потребители. Моля ако някой може да ми каже към кого да се обърна за това че  не искам телефона ми да е заменен и имам ли това право. Искам да кажа само че говорих и с Комисията по защита на потребителите от която ми заявиаха че трябва да изчакаме какво ще стане и че телефоните с такъв display били трудни за доказване на повреди. Не искам поправен телефон искам нов тъй като закупих нов и нямам абсолютно никаква вина за случилото се даже от сервиза потвърдиха това.

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Явно, комисията за защита на потребителите, не искат да си свършат работата. Един съвет-подай писмена жалба до тази комисия и си поискай входящ номер. Ще видиш, че събитията ще тръгнат в друга посока. Мисля, че тази комисия се намира в ценъра на Варна, на 250-300м.от шадраваните.
« Последна редакция: Юни 21, 2010, 05:56:46 pm от marksman »

IDYLLIST

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Благодаря за съвета. Да аз бях там, в какво точно трябва да се състои жалбата ми към тях и каде да я пратя, благодаря за бързия отговор пак. Важно е за мен

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Влез в сайта на КЗП и там има готови бланки,  опиши всичко подробно,приложи копие на документите/договор, фактура,документа с който са пратили стоката в сервиз и др.налични/ и те са длъжни в едномесечен срок да ти отговорят, какъв е резултатът от извършената проверка. Ако все пак/което се съмнявам/ не ти отговорят в 1месечният срок, тогава подай жалба до Омбусмана на Република България, в която ще се жалваш от Комисията за защита на потребителите, защото в тази комисия работят държавни служители, на които работата им е да защитават правата на потребителите.
« Последна редакция: Юни 21, 2010, 11:42:54 pm от marksman »

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.
Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
---
Демек - Ако до 6 месеца се появи дефект, то по закон се приема, че дефекта е бил наличен при покупката на продукта. Всяко несъответствие на стоката с договорената, прави договора за продажба невалиден. Едва ли си се споразумял да си закупиш телефон с петно на екрана. Така договора за продажба е вече навалиден и технополис трябва да ти върнат парите. Имаш право да отправиш рекламация и търговеца не може да те спре. Тоест отиваш в магазина искаш книгата им за рекламации и вписваш твоята там. Нямат право да ти откажат. Ако го направят се оплакваш и за това в комисията. След като имаш черно на бяло рекламацията си, пускаш жалба в комисията.
---
 http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

IDYLLIST

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
благодаря за изчерпателните отговори ще действам по гореописаното.

Irine

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #220 -: Септември 14, 2010, 10:00:36 pm »
Трябва да ви кажа, че за мен хората от сервиза в жк Люлин - София са абсолютни комици.
Повикаха ме да си взема уж ремонтирания уред. Суетяха се 15 мин, след което ми казаха, че дори не е оформена заявка за ремонт и никой не е поглеждал този уред.
През това време на друг клиент му поръчаха резервна част от чужбина за 100 лв, като вместо да погледнат неговия уред за да се уверят в точния модел, му дадоха някакви черно-бели снимки от някакво упътване, по които той да си познае сам модела на уреда. Разбира се човека беше шашнат.

През цялото време в сервиза се чудех, как е възможно такива идиоти да са още в бизнеса, да изкарват пари и да имат клиенти???

venci_ninov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #221 -: Октомври 05, 2010, 09:07:44 am »
Подавайте си рекламациите пред търговците, от които сте закупили стоката, а не пред сервизите. Искайте да ви впишат в регистъра за рекламации. От този момент тече 30 дневен срок, в който трябва да ви извършат ремонт или сменят стоката. Ако това не стане имате право да си искате заплатената сума. Ако отново ви отказват или ви мотаят - жалба в КЗП. Крайния вариант при неуспех на предходните действия е съдебно дело - има вече съдебна практика по тези дела и осъдени търговци. За делото ще ви е необходим задължително адвокат, като разноските по делото ще се присъдят на търговеца, в случай, че го спечелите. Пазете си гаранционната карта, касовата бележка и всички други документи ще са нужни при жалба до КЗП или дело.

apapazov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #222 -: Октомври 21, 2010, 12:57:15 pm »
БГ Сервиз са найстина абсолютни идиоти.
такъв е личният ми опит с тях.
уникалното е, че сме уж пазарна икономика, а пазара е такъв, че все още са на него и дори се развиват много добре.

ceco67

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #223 -: Ноември 26, 2010, 06:43:44 pm »
Атлантик са си французи, имат си заводи (не един а няколко) във Франция и си продават там тези бойлери, но на цени по 200 евро и на горе. От сигурен източник знам че хората си имат завод в Африка (Кайро, Египет) от където са бойлерите за България. Имат и завод в Бориспол, Украйна, но той си е за Украинците и Руснаците. То иначе как ние източните ще си позволим скъпите френски бойлерчета.

Съвети не смея да давам. Всеки сам си решава, защото при избора на техниката винаги си подвластен на късмета.

zasvoimp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #224 -: Декември 05, 2010, 02:42:41 am »
Едно не мога да ви разбера... Как като не слагате нищо по тези бойлери как  те стават най добрите???У дома съм с Елдом - станах елтехник от смяна на електроника.Нашите са с Теси- има ръжда на корпуса на първата година.Тъщата е с Дипломат...тя си знае.В службата имахме хасковски и издържал от 94 година... е да ама 2009 се проби брутално.Сега им сложихме италиански (китайски)  боклук от Баумакс.Той пък се оказа 1200 ватов, пуснеш го тази седмица та другата е загрял.Помня старите бойлери, с кофти електроника, банята ти се стопляше като го пуснеш,. тежаха ужасно.Изкарваха по 20 години с ремонтите.Сега вие предлагате много, много \"модерни\" бойлери изкарващо 10 пъти по малко години т.е. 2.Какво значение има марката тогава???