Автор Тема: Проблеми с Технополис  (Прочетена 59147 пъти)

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #225 -: Януари 18, 2011, 11:07:48 am »
Господин Фишев явно доста трудно се справяте и с кирилицата но това си е само мое мнение. :)

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИСССССССССС
« Отговор #226 -: Януари 18, 2011, 02:23:05 pm »
Хора поучете се от опита на другите пострадали. Не копуваите от Технополис (именно заради това им отношение) докато не се появът по телевизията и официално да кажат: Ивинете, ние вече знаем какви са ни задълженията като търговец и повече няма да ви убиждаме.

rosenradev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хладилник
« Отговор #227 -: Март 27, 2011, 09:59:07 am »
Здравейте,

Имам следният проблем. Купих си хладилник от Технополис. На 24,03 го заплатих на 25,03 го докараха у дома. На 26 го разопаковам за да консумирам покупката и какво да видя. Вратичките ожулени петна по вратите, и на всичкото отгоре уплътнението на вратата не уплътнява.
Обадих се и писах на магазина. ония ми ги разправят че трябвало да дойде техник и да направи констативен протокол и може или не може да се ремонтира. Ако не може да се ремонтира щели да приемат за връщане.

Има ли някаква законова рамка да мога да си взема парите обратно ?
Помогнете Моля!!!!!

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Хладилник
« Отговор #228 -: Март 28, 2011, 10:28:49 am »
Да има.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.
- Демек констатирате несъответствие, едва л исте си избрали точно този олущен хладилник. След като има несъответствие то можете да обявите договора за продажба като нищожен, и да си вземете парите.
- Но ви препоръчвам да изискате смяне, не ремонт. Спокоино може да им кажете, че или го заменят или ще анилирате довора за продажба както ви позволява закона.
- прочетете тази статия http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

MadAxeman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #229 -: Април 08, 2011, 04:51:18 pm »
Оставих гаранционна хлебопекарна Мулинекс на 8март (купена 3 дни преди това от Техномаркет). Звънях всяка седмица и получавах постоянно обещания, че ще е готова до 1 седмица. Днес, 1 месец след като съм я оставил звънях отново да питам какво става. Жената, която вдигна обеща да ми звънне следобед, но естествено не го направи. Звъннах пак, но вдигна друга жена (явно първата си е набила камшика). Отговорът беше, че се била забавила доставката на моторчето, което било дефектирало. На върпоса 1 месец ли се бави доставката започнаха едни увъртания и мънкания. Не знам в сервиза ли са некадърни или ръководството им е такова. В началото на другата седмица трябвало да е готова вече.
Според мен не бяха поглеждали хлебопекарната до тази сутрин, когато държах да ми кажат точен срок кога ще е готова. Следващия път като им звъня ще е последен. След това жалба в КЗП.

Gogo6307

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БГ Сервиз не признават гаранция?
« Отговор #230 -: Април 15, 2011, 03:10:28 pm »
office@servicebg.org .Пиши на този адрес, човека който отговаря е много коректен.Имах подобен проблем, който се реши много бързо с негово съдействие (може би защото уреда ми не беше гаранционен и си платих солидна сумичка, какво да се прави - демокрация, пазарна икономика).

Димитър Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #231 -: Юни 13, 2011, 10:13:02 pm »
Не мога да разбера какво ги хвалите тия боклуци Stiebel Eltron. За 4 години два пъти протичат! Сега чакам да ми сменят втория бойлер. Бавят ме вече 3-та седмица. Говорят ми разни врели некипели да си доплащам 100лв за нов модел бойлер, с който да ми сменят стария, въпреки че е в гаранция. Чакам да изтече 30 дневния срок да видя какво ще направят и съм им подготвил цял уебсайт посветен на Stiebel Eltron бойлерите.

Kostadin Gavrilov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #232 -: Май 21, 2012, 08:36:55 pm »
Озадачих се от ниските цени на широко рекламираните бойлери Атлантик (съизмерими и дори по-ниски от тези на българските) и си направих  труда да проуча произхода им. Оказа се, че се произвеждат в Египет!!! Всъщност на французите продават френски, но у нас се внася арабската версия на тази марка. Това обяснява и ниската цена, въпреки твърденията на фирмата-вносител BGR.Group за „оригиналния” им произход. Изводът ми е: отново до болка познатия търговски трик – да спечелим максимално, докато стоката си покаже рогата!

Ивайло Цонев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #233 -: Юли 27, 2012, 10:45:16 am »
Имам 2 питания по темата за бойлерите:
1. Могат ли така наречените \"хоризонтални\" бойлери да се монтират не на стената, а на тавана(понеже обикновенно е плоча)?
2. Понеже ми предстои закупуване на бойлер, някой има ли мнение за Gorenje?

П.С.: Предварително благодаря за мненията ви!

Адриан Иванов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #234 -: Септември 10, 2012, 05:58:11 pm »
Хоризонталните бойлери не могат да се монтират на тавана чрез техните уши.
Обяснението: Както във вертикалните, така и в хоризонталните бойлери изходящата тръба за топла вода трябва да стои вертикално във водосъдържателя.
Като доказателство - произвеждат се три основно типа бойлери - вертикални, хоризонтални и за под мивка. Ако нямаше значение положението щеше да се произвежда само универсален бойлер.
Ако все пак се налага да се закрепи хоризонтален бойлер за тавана то моето предложение е да се обхване с метални ленти в двата края като пояси, така че ушите за монтиране да са под прав ъгъл с тавана.
Успех!
« Последна редакция: Септември 10, 2012, 06:00:09 pm от инжИнера »

Адриан Иванов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Бойлери Atlantic
« Отговор #235 -: Септември 10, 2012, 06:27:35 pm »
Колкото до споровете за икономичността на бойлерите моето мнение е следното:
От физическите закони е известно, че енергията за загряване на един литър вода с един градус е необходима енергия една килокалория. Отдавна обаче не се използва тази единица за енергия. Дори топлофикациите я замениха с kWh. За това ще дам един по-прост пример: За загряването на 80 литра вода от 10 градуса до 70 градуса е необходима енергия 5,6 kWh. Теоретично!!! На практика трябват повече защото се загрява и водосъдържателя.
Откъде идват икономиите? От добрата топлоизолация на бойлера (както и при жилищата). Ясно е колко енергия трябва за загряване, но колко бързо ще загубим топлината?
И още нещо. Колкото по-слаб е нагревателя, толкова по-бавно ще се нагрява бойлера. Но докато се нагрява част от топлината се губи. Ако пък нагревателя е силен (с по-голяма мощност) рискът за дефектиране на бойлера става по-голям.
Едно предложение: Ако бойлера има термометър и изведен терморегулатор нагласете температурата между 45 и 50 градуса докато го ползвате за миене. Преди да ползвате бойлера за къпане нагласете регулатора на 80 градуса.
Става с малко проби, защото не всички терморегулатори имат скала с температура. Гледайте термометъра и не забравяйте след къпане пак да свалите температурата.
Дано да съм бил полезен.

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Re: Технополис лъжат клиентите си
« Отговор #236 -: Ноември 20, 2012, 01:47:23 pm »
Преглеждайки тази част от форума, ми става ясно: първо - потребителите не знаят правата си; второ - не правят усилия да се информират. В приемната на Активни потребители идват преди всичко хора, на чията врата е потропал съдия-изпълнител или които са пропуснали всички възможности да се защитят. Моля Ви хора, интересувайте се предварително за правата си или най-малко, реагирайте веднага след като се случи нещо. Не чакайте с години.
Относно тона, който е употребен - не искам да коментирам. Въпрос на възпитание.

jyordanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,

Получих информация, че ако закупя пералня Беко от Технополис на юридическо лице нямя да имам никаква гаранция. Моля зя коментар има ли някакво правно основание за това твърдение.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Ами, ще имате т.нар. "търговска гаранция", тази, която ви дава Технополис с гаранционната карта за период и при условия, определени от търговеца. Може да е 1,2,5 години - срокът ще бъде такъв, какъвто пише в гаранционната карта.

Иначе що се отнася до 2-годишната гаранция, която дава Законът за защита на потребителите, за всички стоки, закупени от потребители, във вашия случай няма да действа, тъй като законът се отнася само за потребители, каквито са физическите лица. Юридическите лица не могат да бъдат счетени за такива.

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
С две думи - питайте търговеца преди да поръчате. Ако не се предоставя търговска гаранция, по-добре изберете друга марка.
Повечето технически продукти се предлагат с търговска гаранция, най-често предоставяна от производителя.

Само когато пазарувате като физическо лице може да разчитате на двугодишната законова гаранция. Тогава няма голямо значение, дали търговецът ще предложи и търговска гаранция или не.