Автор Тема: забавяне и недоставяне на продукт  (Прочетена 295 пъти)

desi.kdesi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
забавяне и недоставяне на продукт
« -: Януари 23, 2008, 12:49:57 pm »
здравейте, пиша ви защото искам съвет от вас.

преди време поръчах бюро, което по договора трябваше да бъде изработено до краен срок от 20 работни дни, което ми обясниха, че е на 11.01.\'08г. до момента това бюро все още не е изработено. почти всеки ден звъня до офиса, в който е направена дадената поръчка, но резултат няма. там ми отговарят с недомлъвки, като обещават да проверят проблема и да ми звъннат до няколко минути, но това не се случва. при повторен опит да им позвъня аз, телефоните отсреща дават свободно, но на тях никой не отговаря. това се случва почти вече няколко пъти, като когато поискам обяснение дали поне бюрото е изработено, ми се отговаря, че \"би трябвало\" и ще ми звъннат на следващия ден. това естествено не става.

платила съм капаро, което възлиза на близо 50% от стойността на продукта, като и неговата доставка. въпросът ми - в правото ли съм си да искам обещетение, след като съм била подведена за срока на изработка и доставка на бюрото, или като и ако то все пак ми бъде доставено, трябва да заплатя пълната сума.

благодаря ви предварително.