Автор Тема: Проблеми с Ритони  (Прочетена 11384 пъти)

Пецата

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с Ритони
« -: Ноември 21, 2006, 05:30:35 pm »
Възмутен съм от обслужването на мазазин Ритони в гр. Бургас. Закупих абсорбатор от магазина им, който се оказа не подходящ за нуждите ми( несъответсвие с размерите). При връщането му в магазина още на същия ден и съотвенно замяна с друг, който се оказа по евтин, ми отказаха разликата в цените м/у двата в размер на 120 лв. Предлагаха ми да закупия нещо за разликата, защото неможели да ми върнат парите. Как може да си купя нещо от което нямам нужда и то точно от техния магазин. Все пак клиента е този, който избира кога, къде и какво да си купува. Докога наглите мазазинери ще търгуват по правила измислини от самите тях.
« Последна редакция: Февруари 19, 2014, 12:38:30 pm от Lachezar Barakov »

Nina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #1 -: Ноември 21, 2006, 05:41:45 pm »
Подкрепям мнението напълно. Тези там са големи мошеници. Първо, че продават най-скъпата техника в града, а също и това че имат некоректно обслужване. При закупуване на дефектно от магазина им DVD ми бе отказано да бъде заменено, а бе взето за поправка и си го получих след два месеца. За какво плащаш тогава а стоката, която си платил не е при теб в наличност, а и когато е дефектна не е ли по-правилно да ти бъде заменена стоката, а не да ти я задържат два месеца???

deni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #2 -: Ноември 21, 2006, 05:45:20 pm »
не се научиха, че клиента винаги има право  по този начин всички мои познати повече няма да бъдет ваши клиенти
\"Ритони\" , при тази бедна държава вие трябва да се радвате на всеки клиент влязъл в магазина ви е не да няма
възможност да си  купи това,което му е най-подходящо за неговата \"огромна\" кухня

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #3 -: Ноември 21, 2006, 05:51:33 pm »
Какво ще рече \"несъответствие с размерите\" - че размерите на абсорбатора не отговарят на описаните в спецификацията му ли?

Пецата

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #4 -: Ноември 21, 2006, 05:55:51 pm »
\" Несъответствие с размерите\" всмисъл оказа се че шкафа на който би трябвало да го монтирам е по малък и затова ми бе необходим по малък, като габаритни размети от първоначално закупения.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #5 -: Ноември 21, 2006, 06:03:14 pm »
Честно казано при това положение според мен търговецът не заслужава подобно отношение - все пак никой не го задължава да ти съдейства поради факта, че ти си направил грешна преценка. Освен ако самият търговец не предлага някакъв тип \"money back guarantee\" - каквато аз в България никъде не съм срещала.

Както виждам той е проявил добрата воля да направи замяна без да е задължен - така че смятам, че е редно да приемеш условията му без да се ядосваш щом той ти влиза в положение.

by_pass

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #6 -: Януари 10, 2007, 08:02:04 pm »
Бравос на Изида!!! Много добре го каза! А иначе и Аз не мога да разбера \"Как може да си купиш нещо което не ти трябва изобщо,незавосимо от кой магазин\",а и накрая да искаш да ти върнат паричките защото Ти си недостатъяно разумен и грамотен за да вземеш метърчето и да измериш дали ще станат работите!

Добре,че тия хора не са си купили някой ВИБРАТОР щото тогава.......... направо не ми се мисли!
:)

drill

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #7 -: Януари 13, 2007, 03:16:44 pm »
Подкрепям Изида.  Според закона за защита на потребителите \"несъответствие с размера\" съществува само тогава, когато на спецификацията на уреда са отбелязани различни от реалните му размери. В случая с абсорбатора не са били длъжни да върнат продукта, нито да го заменят.
А по отношение на ДВД-то с дефекта: според закона ти можеш да настояваш да ти заменят двд-то или да ти го ремонтират на техни разноски. Пак същия този закон казва, че ремонта трябва да бъде извършен от търговеца за негова сметка в срок не по-голям от 1 месец.
Чудя се обаче защо никъде в закона не се споменава какво прави търговеца, ако уреда се е повредил заради неправилна експлоатация. В закона не пише че клиента възстановява разноските на уреда по ремонта му или доставката на уреда до сервиза, където установяват как е възникнала повредата.

BaiZmei

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #8 -: Февруари 08, 2007, 10:23:44 am »
По въпроса за неправилната експлоатация - във всяка гаранционна карта има условя, при които гаранцията е в сила. Тези условия и на мен не винаги ми харесват, но в някои случаи пазят търговеца от недобросъвестни и супер неграмотни потребители.

Montsegur

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #9 -: Февруари 09, 2007, 04:36:22 pm »
Баш да е най-скъпият не мога да се съглася,2 пъти подред се убеждавам че цените са им добри : колонки Креатив на стойност 189лв в Ритони се срещат на 219 в Технополис,при по-малките търговци цената бе около 200 лв.Скоро оглеждах и за климатик и се убедих че техните цени малко бият тези на конкуретните големи магазини.За обслужването инак търпят забележки,не може да съм отишъл с паричките у джеба и да чакам каката да се наговори за да ми обърне внимание и евентуално да ме предразположи към продукт.

Инак това за метъра си е доста вярно,ако можеш да си позволиш излишни парички нема грижи,но щом повдигаш темата,то метъра е задължителен.Друг е въпроса защо търговеца ти е предложил нещо което не ти върши работа-в случаят въпросът : КАКВИ РАЗМЕРИ смятам е задължителен.

НИНА ДВД-то в Ритони ли е?Смисъл там ли е сервизът му?Повечето големи магазини са сключили договор с разни сервизчета и техният ангажимент след покупката е само до толкова че ако сервиза прецени че ремонта не е възможен-то търговеца трябва да ти възстанови продукта-дават ти друг нов-имах скоро такъв случай.П.С.: важи до изтичане на гаранцията.

katina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Искам и аз да изразя възмущението си дали от Ритони дали от сервизната база и аз незнам. Купихме си фурна и плот за вграждане, фурната още на втория месец издаде багажа, счупи и се ключът за програмите. Дойдоха от сервиза и понеже нямаха в наличност ключ свързаха кабелите по някакъв начин и фурната си работеше.След 6 месеца ключът благополучно пристигна от Италия. Монтираха го. След 8 месеца същия ключ отново се счупи, вече чакам 1 месец доставка от  Италия с тази разлика, че сега никой от сервиза не дойде да види за какво става въпрос. Звъня им всяка седмица, но уви никой нища не може да ми каже. Ами ако трябва да чакам още 6 месеца......Според вас аз какво трябва да направя. Друг случай, бойлер, пак от Ритони на 1 година е, терморелето изгоря. И всичкото това става в разстояние от 1 месец. Сега нямам фурна нямам и топла вода.Просто нямам думи. \"Продължавайте да купувате от Ритони.\"

ani4ka_81

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Миличка, не мислиш ли, че тези големи вериги магазини все пак не са производители и няма как  да знаят защо твоята фурна или бойлер са развалени? Над 90% от тези уреди се пробват преди да излязат на пазара (имам някакво познание в тази насока, затова ти го казвам). Мислиш ли, че ако беше си го купила от другаде и пак се арзвалеше, щеше да е по вина на фирмата- продавач? Защо трябва да пишете такива неща и да се оплаквате, като знаете, че фирмата все пак не може да заменя ей така на всеки всичко, при условие, че не се знае как се експлоатира. Вие с крак ли си включвате фурната? Несериозно звучи, разбирате ли? Може да се оплащете от обслужването, от липсата на коректно отношение и от безброй други неща, но да правите антиреклама на даден голям магазин точно по вашия проблем звучи несериозно. Магазина само продава. Той не произвежда това, от което сте възмутена. Капиш?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ani4ka_81: Магазинът е задължен спред закона за защита на потребителя и  гаранцията, която е сключил с купувача. Не е тяхна вината, че уредът се разваля, но е тяхна вината за лошото гаранционно обслужване. Тъй като имате някакво познание по въпроса вероятно знаете, че не потребителя се договаря с производителя относно евентуални повреди, а продавача. Пак негово задължение е да договаря компенсации, условия за връщане, замяна и т.н. на дефектирали стоки. В случая вина има продавача (магазин Ритони) за това, че не е осигурил адекватно гаранционно обслужване и потребителя има пълното право, дадено му от закона да си поиска парите обратно.

Inotir

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Еми като сте толкова недоволни от обслужването в Риотони Бургас просто не купувайте оттам...
...отивайте в Ритони Слънчев Бряг :D

PEBALS

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Само искам да попитам само едно....ЗАЩО ВСИЧКИ ИЗКАЗВАТЕ НЕГАТИВНОТО СИ МНЕНИЕ,ЗАЩО НЯКОЙ КОЙТО Е ОСТАНЪЛ ДОВОЛЕН НЕ Е ПИСАЛ....АМИ АЗ ЩЕ ВИ ОТГОВОРЯ ЗАЩО :) ...просто манталитетът на българинът е такъв...само да плюе за съжаление:( ,което е много жалко наистина !
Аз искам да кажа само че в никой друг магазин както в Ритони не се обеснява толкова за стоката за която си отишъл!Аз лично съм изключително доволна от обслужването и отношението на продавач-консултантите!Само ще отбележа че в Технополис ме караха да си пробвам телевизора сама ,а в Техномаркет едва ли не ми теглиха една българска....но няма да плюя ,не си заслужава!
Както някой каза ..... ЦЕНИТЕ СА ВИСОКИ....да ама не ...някои от цените за наистина по ниски в сравнение от другите магазини.
Относно сервиза !Всеки производител сключва договор със сервиза..а търговеца само е връзка между стоката и сервиза.Няма такъв закон който да задължава до 3-ят ден да се сменя уред ..това все пак е България!Уред се сменя от търговеца при представяне на констативен протокол за замяна от сервиз ,тоест при установен фабричен дефект,който съответно не е причинен по вина на купувача!

И само да отбележа....на мен лично в Ритони са ми сменяли дефектирал уред на 2-ят ден ... но искам да ви кажа едно ...много е важен подходът скъпи ми граждани1
« Последна редакция: Юли 12, 2007, 11:33:21 pm от PEBALS »