Миличка, не мислиш ли, че тези големи вериги магазини все пак не са производители и няма как да знаят защо твоята фурна или бойлер са развалени? Над 90% от тези уреди се пробват преди да излязат на пазара (имам някакво познание в тази насока, затова ти го казвам). Мислиш ли, че ако беше си го купила от другаде и пак се арзвалеше, щеше да е по вина на фирмата- продавач? Защо трябва да пишете такива неща и да се оплаквате, като знаете, че фирмата все пак не може да заменя ей така на всеки всичко, при условие, че не се знае как се експлоатира. Вие с крак ли си включвате фурната? Несериозно звучи, разбирате ли? Може да се оплащете от обслужването, от липсата на коректно отношение и от безброй други неща, но да правите антиреклама на даден голям магазин точно по вашия проблем звучи несериозно. Магазина само продава. Той не произвежда това, от което сте възмутена. Капиш?