Автор Тема: Проблеми с Ритони  (Прочетена 11483 пъти)

GODD

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #30 -: Октомври 14, 2008, 02:25:25 pm »
Здравейте отново,значи аз точно това исках да попитам,защо не понасят санкции и сервизите,защото реално погледнато те имат договорни отношения с вносителите,които ако не се бъркам също са търговци и те също би трябвало да си изпълняват законовите разпоредби,а не когато попиташ в сервиза:\'\'Какво стана с уреда ми?\"- да ти кажат,че доставчика не им осигурява части и за това не си спазват сроковете,а когато се обадиш на доставчика да ти каже:\"Нямаме внос в момента\" или най-често срещаното е \"Ако искаш ме съди,аз протокол за замяна няма да ви издам ще чакате\",мисля,че това не е правилно,точно за това исках да попитам под чия протекция са сервизите и защо вързват ръцете на потребители и търговци?Няма ли кой да ги накаже?А най-лошото е,че специално в Бургас има не повече от 5-6 сервиза,а те обслужват 50-60 марки,така,че дори и да искаш да ограничиш някои боклук,все ще остане друг за  обслужване от същите,понеже те обслужват 2 хубави марки и 8 постоянно проблемни.Благодаря за отговорите.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #31 -: Октомври 14, 2008, 02:55:47 pm »
Нека пак да се опитам да изясня:

Аз си купувам хладилник. Той се разваля и аз се обръщам към търговеца. Тук свършва темата на този форум. Това какви са отношенията търговец-сервиз-вносител не са обект на внимание от страна на потребителя и форума. Ако желаете, можете да зададете въпроса в някой друг форум -напр. lex.bg или odit.info - там ще ви отговорят компетентно. Това дали има или няма части, дали се внасят или не - нас, потребителите, не ни интересува-това са бизнес отношения, които се изясняват с договори и т.н.. Вие, като потребител, няма какво да търсите в сервиза - там нито носите стоката, нито я получавате.

GODD

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #32 -: Октомври 14, 2008, 03:54:32 pm »
Аз се опитах да попитам за неща които интересуват не само мен,от компетенции по всичко като вас elenaaleks не можах да разбера нищо,плюс това ти не си човека който ще дава началото или края на някоя тема,защото аман от сибирски чакали компетентни по \"всичко\".Къде има форумче гледат да са в центъра на вниманието,и когато се окаже,че не са толкова умни за колкото се мислят,започват да се заяждат с хората.Като ти чета изказванията и в другите теми,ти май си нямаш друга работа по цял ден?Освен това виждам,че със всеки закупен от теб уред имаш някакви проблеми,на такива злобни и нагли клиенти така им се пада,заради такива като вас държавата е на това положение.Дано някога и ти да имаш възможността да си от другата страна,за да разбереш къде е цялата несправедливост.С уважение към всички тук,консултирайте се най-добре със съответните органи а не с некомпетентни злобарки във форумите!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #33 -: Октомври 14, 2008, 05:38:49 pm »
Айде да не се обиждаме и обвиняваме - не аз се заяждам с вас, а вие с мен - явно сте очаквали друг отговор.... Вие зададохте въпрос, който не е предмет на този форум, нито на ЗЗП. Има друг закон - Закона за Задълженията и договорите, към който трябва да се обърнете за справка. Ако вие сте търговец по смисъла на Търговския закон, тук можете да се информирате само за задълженията ви по отношение на потребителите, не и как да си уреждате и съставяте договорите, или да си избиете загубите и пропуснатите ползи. Потребителите не се интересуват от отношенията търговец-сервиз-вносител, защото те нямат никаква връзка с тях, освен с търговеца. (незнам за кой път го повтарям вече). Ако търговецът не предостави на потребителя поправен уред или не го замени в срок от 30 дни - потребителят има право да развали договора или да поиска отстъпка от цената. Това как търговецът ще го направи си е негов проблем. НИЕ, КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ, НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВАМЕ ОТ ТОЗИ ПРОБЛЕМ. Затова най-учтиво ви казах да се обърнете към съответните форуми, в който се дискутират теми за отношенията търговец-търговец (каквито междувпрочем са и вносителите, и сервизите).

Аз съм и от двете страни - аз съм и потребител, и търговец. Само че не се вкисвам когато някой направи рекламация относно мой продукт, нито го наричам \"сибирски чакал\".

Проява на лошо възпитание е да си правите изводи за непознат от няколко писания в някой форум, да обиждате и да лепите етикети.

Кажете в кой магазин работите/ сте управител/ собственик - мисля, че ще е полезно за всеки. който се е насочил да пазарува от вас.
« Последна редакция: Октомври 14, 2008, 05:39:20 pm от elenaaleks »

GODD

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #34 -: Октомври 14, 2008, 06:10:03 pm »
Благодаря ви за изказаното съдействие,извинявам се ако съм ви обидил,но аз просто зададох няколко въпроса а бях затрупан с критики,а това къде работя,то ще се разбере от доволните клиенти (да се надяваме на повече такива),но на всички е извесно,че един недоволен клиент казва на още пет свои познати,а един доволен най-много на още един,но така сме ние българите.Както и да е успешни покупки на потребителите,а на търговците успешен бизнес!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #35 -: Октомври 15, 2008, 11:07:27 am »
Не мисля, че тук националността има значение - негативният ефект винаги е по-силен по абсолютна стойност от позитивния, човешка черта... За това очаквам от търговеца не да продава винаги перфектна стока - знам, има пропуски в технологиите, не може да се гарантира 100% безпроблемност. А да вземе веднага нещата в ръце и да ме накара да се чувствам отново добре! Т.е. ако ми замени стоката или я поправи бързо така, че да не й личи, изобщо няма да мрънкам, че се е случило. Но да започне да ми обяснява, че нищо, че съм дала пари за ново, ама ще трябва да го ремонтират над два месеца, за да дойде част от еди_къде_си ... е, няма да съм доволна естествено! И разбира се, че ще предупредя и хората около мен.

gergi_81

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #36 -: Януари 03, 2009, 01:06:18 am »
Здравейте на всички.Аз съм служител в магазин РИТОНИ и само искам да добавя,че все пак най-доброто и любезно обслужване получавате при нас.И преди да пишете глупости я само си помислете кога в техномаркет или технополис някой служител ви е поздравил или да ви е попитал дали може да помогне с нещо.Всички в РИТОНИ се стараем да угодим на клиентите си и обслужването е в пъти по-добро от другите магазини.Обаче типично тъпата българска черта пак се появява.Вие сте едно тъпо и неблагодарно стадо което иска да го тъпчат.
Благодаря ви за вниманието.

haralampi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #37 -: Април 15, 2009, 09:49:12 pm »
gergi_81 твърдиш,че сте много учтиви,любезни и предлагате най-доброто обслужване.Може и така да е но леко ме притеснява изказване от рода на цитирам:(Обаче типично тъпата българска черта пак се появява.Вие сте едно тъпо и неблагодарно стадо което иска да го тъпчат.)Стигам до извода,че след като напуснат клиентите магазина започват грозни коментари по техен адрес от страна на консултантите.Между другото да кажа че съм бивш служител на К енд Б груп(Ритони)и причината да напусна е,че фирмата разполага с изключително некомпетентен управленски персонал,нищо че си заемат длъжностите вече седма година(повечето от тях).Относно обслужването на клиентите не ми се говори,много са учтиви,но всичко е изкуствено за пред клиента.Да кажа че получават процент от продажбите и това ги прави усмихати,защото си тяхна потенциална жертва която им вдига заплатата.Относно рекламациите само потърпевшите знаят какво е отношението към тях и тогава осъзнават какво е да си жертва на Ритони.Много поздрави от мен на всички служители на К енд Б груп ООД(Магазини Ритони)

sulkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ритони
« Отговор #38 -: Февруари 09, 2010, 02:03:35 pm »
потресен съм от държанието на управитела  на ритони  в Бургас  след като му казах ,че не е редно да хвърлят сняг на пътя и да затродняват движението
той се държа грубо  и подкрепи един от седемте работници на Ритони  ,който  говорише много нецензорно

sulkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #39 -: Февруари 09, 2010, 02:15:39 pm »
обшина Бургас трябва да глоби магазин ритони до голямата била защото след като общината е почистила пътя работници те на ритони под раководството на техният ;упрравител;затрупваха пътя със сняг и затрудняваха движението .Същевременно убиждаха хората които им правихам заб.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
мазазин Ритони Бургас и нелоялност към клиентите
« Отговор #40 -: Февруари 10, 2010, 07:23:50 pm »
Пишете тогава на общината.