Автор Тема: Гаранционни условия  (Прочетена 385 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Гаранционни условия
« -: Февруари 15, 2008, 09:44:25 pm »
http://www.speedcomputers.biz/index.php?show_aux_page=6

Какво мислите за тези гаранционни условия? Освен че са неграмотно написани не мисля, че са според закона за защита на потребителя. Особенно частта - ако не можем да ви го заменим със същото, трябва да си доплатите да ви сложим нещо друго. или:

Дефектиралите модули се подменят с подобни или по-добри след доплащане.

vala4ev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Гаранционни условия
« Отговор #1 -: Март 19, 2008, 01:49:13 am »
elenaaleks: Добре е когато човек коментира дадена тема, да има определени познания!
В противен случай показва своя...\"интелект\" ;)

Динамичноста на промените при използваните хардуерни компоненти е \"меко казано\" светкавична.
А гаранционният срок за повечето такива (hardware components) е по дълъг от тяхното присъствие на пазара.
За да не бъда голословен ще приведа няколко примера:

1. Дънна платка EPoX 8KDA3+ socket 754 e закупена на 24.02.2006 година с 2 годишна гаранция.
Същата дефектира на 18.11.2007 година. Ще бъде цял късмет да се открие (вече архаичният сокет 754) Но най-интересното е че самият клиент ще е на \"далавера\" с доплащане да има нова съвременна платка, примерно AM2+

2. Хард диск Seagate 80GB IDE e закупена на 15.03.2008 година с 5 годишна гаранция.
Същата дефектира на 29.08.2012 година. Не съм ясновидец, но според мен тогава \"осемдесятки\" ще има само в музея :)
« Последна редакция: Март 19, 2008, 01:50:12 am от vala4ev »