Автор Тема: Бизнес мрежи и комуникации  (Прочетена 698 пъти)

gattanegra

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бизнес мрежи и комуникации
« -: Ноември 23, 2006, 12:01:01 pm »
Има една фирмичка. Жалка такава, никаква.
Тя си има претенциите да е голяяяма фирма. С 2000 абоната.
Интернет доставчик - от онези, дето слагат десктоп суичове Риълтек по покривите. И ги чакаш да дойдат по 3 седмици. И единственото, с което могат да се похвалят техниците е, че преди няколко зими са им купили работни дрехи.
Зове се със звучното наименование ” Бизнес Мрежи и Комуникации”, БеЕнЦе, БМК , BNC …
Или пък ”Бета”. Тя е на ”жената на шефа” - уж -, за да не го хванат него данъчните.
Не че не е съден и осъждан за какви ли не и чий ли не пари, но си има мутри зад гз.
И наистина - навремето е била една от първите. И там някъде си е останала - навремето.
Заради тези и много други неща.
Заради това, че наричат клиентите ” кауни” и персонала “тиквеници”.
Защото нещата се казваха наполовина и задачите се даваха разкъсани така че никой да не знае нищо.
Заради това, че колегите караха 24 часови смени и си купуваха тоалетната хартия сами.
Защото когато работиш за да се учиш не те глобяват, а когато те глобяват трябва да получаваш истински пари. Навреме.
Заради това, че можеш да седиш на работа до 12 среднощ, но когато отидеш не в 9 а в 9:30 в офиса биваш глобяван все едно не си бил целия ден …

Защото за Шефа е по-важно да излъже някой да стане абонат, отколкото да задържи вече свързаните абонати.
Заради това, че мутрите идваха да си искат парите от нас, в офиса размахали пистолети и вериги, а не от шефчето, което се криеше и не вдигаше телефона.
Защото абонатите искат качество.
Заради това, че се обажда на нощната смяна в петък вечерта и казва ” заключваш се и не излизаш до утре сутринта - който трябва да влиза си има ключ. И кажи на тиквеника в събота и неделя същото”. И те го правеха, защото идваха разни лоши хора с недобри намерения. Като в народните приказки за таласъми.
Защото не може да претендираш за качество, когато половината ти персонал не умее да чете и пише.
Заради това, че се работи без договор. За 9 месеца аз такъв не получих.
Защото не можеш да се надяваш, че Сулю и Пулю ще искат да работят за без пари и без да им е интересно.
Заради това, че не можеш да държиш 5 човека на отворени прозорци цяла зима на минус 15 градуса, понеже смръдльото , на когото не плащаш смърди така че всички около него изпадат в нервна криза, но ти не го уволняваш заради това че не се къпе, понеже не му плащаш, а само му КАЗВАШ че ще му платиш.
Защото хората вършат каквото се иска от тях и чакат и ти да свършиш каквото си длъжен - а не да ги лъжеш в очите.
Заради това, че се взимат хора, на които не им се работи. Поразителното беше, че хора напуснали преди мен се ВЪРНАХА. Защото ги лъжат, че им се плаща, те лъжат, че работят и всички са доволни.
Попаднах там случайно - заведе ме познат на интервюто. Заради Линукса. И заради работата естествено. Защото звучеше интересно и ”куул” smile.gif И още е така, на мен работата ми харесваше. Не си харесвах шефа.
Пишман кокорбашията, тогавашния администратор, току-що запасал чифтето пищови на голия си гз ме взе на работа, явно за да има някой по-зле от него. Ми да - всеки когато започва нещо е зле.
След 9 месеца в БМК научих много неща.
За линукс, за мрежите, за компютрите. . .
Научих и колко много не зная.
Научих и как не искам да се отнасям с хората.
Научих за приятелството и предателството.
Научих за това как се забива нож в гърба.
Научих и как се губи приятел заради едното нищо.

Извинявам се на snow че му скъсах нервите. Той е страхотен човек. Надявам се някой ден да работим пак заедно и да е различно. Да е по-добре.
Сега са минали три месеца откакто напуснах БеЕнЦе.
Чувствам се все едно са минали години. В нова фирма, сред нови хора, грамотни, културни, възпитани, спазващи елементарна хигиена - да не смърдят.
Още не са ми дали парите.
Поне си взех документите.
С жалби до НОИ и адвокати, но са си при мен. Някои хора са чакали по девет месеца само за това. Каних ги да дойдат с мен да си търсят правата. Каних ги и да излязат и да кажат ” АЗ съм тоя ти тоя и ТЕЗИ хора ме излъгаха.” . Те се уплашиха. Както всички обце от стадото. Слаби, страхливи… Те се справят чрез ходене до офиса на ”Гурко”10 всеки ден, с молене и мотаене.
Аз не се моля.
Не обичам да ме лъжат.
Даже вече не се и ядосвам за тези две заплати. Но те са си мои. Лично мои.

Просто ми е чудно как може някой да бъде толкова нагъл като Христо.
Обяви, че ме лъжел по телефона и ми връзвал тенекии за да спра да му звъня.
Там е.. гадно.

Сега, три месеца по-късно се сещам да помисля за това какво ми казваха когато постъпвах там - ”недей”.
Ще го кажа на всеки.
НЕДЕЙ !

BNC e лошо място.
Мръсно е.

BNC е място, на което всеки е говедо без възможност за доказване на противното.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бизнес мрежи и комуникации
« Отговор #1 -: Ноември 23, 2006, 12:58:22 pm »
Темата е разбриаемо емоционална. Но все пак не виждам с какво може да помогне на потребителите - сякаш повече би й пасвало ако е на сайт за обсъждане на работодатели.

sezko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бизнес мрежи и комуникации
« Отговор #2 -: Ноември 23, 2006, 02:50:02 pm »
Кара хората да търсят и получават   информация за доставчици, фирми и т.н.Изгражда в обществото нетърпимост към фирмите нарушители.Кара потребителите да отстояват правата си.
Не бих  станала абонат след намереното за Бизнес Мрежи и Комуникации и в др. форуми.
Ползвам "Трафик" и съм яко доволна. Нета не прекъсва.Ако случайно възникне проблем, никой не ме лъже 3 дена, че проблема е остранен и да чакам всеки момент ще тръгнел.  
 Учтиво ти звънят и те  питат дали е  удобно да дойдат за таксата, или ако не, кога да дойдат.
Слава богу че има възмоност сам  да  избираш   и  сменяш доставчика, не е като  с енергийните дружества
« Последна редакция: Ноември 23, 2006, 03:01:04 pm от sezko »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бизнес мрежи и комуникации
« Отговор #3 -: Ноември 23, 2006, 02:54:04 pm »
Аз като клиент не бих съдила за една фирма по мнение на ядосан неин бивш служител... Виж, ако клиент ми сподели негативни впечатления - това е друго.

sezko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бизнес мрежи и комуникации
« Отговор #4 -: Ноември 23, 2006, 03:04:03 pm »
Който търси информация намира