Автор Тема: Сони България - некоректен вносител, без гаранция за някои от продуктите си...Срам за SONY Corp  (Прочетена 5180 пъти)

GT

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
На 19.12.2007 закупих Playstation 2 конзола, оригинален продукт на СОНИ от Технополис - Русе.
На 10.02.2008 установих че бутонът за включване на захранването на устройството /RESET/ не функционира - не се усеща характерното \"превключване\" при натискане на бутона; дефектът прилича на чисто механичен проблем.
Съгласно условията, описани в гаранционната карта се обърнах към оторизиран сервиз в Русе
- \"ОТО 333\" СД, ул \"Приста\" 1, където приеха продукта и ми взеха и гаранционната карта.
Тъй като минаха седмици и не получих никаква информация относно ремонта, на 06.03 посетих сервиза отново; оттам ми обясниха че продуктът е изпратен на СОНИ България - София, и ми дадоха телефон за контакти в София.
На този телефон след като продиктувах серийният номер и моделът, ми обясниха, че продуктът е изпратен за ремонт в... Словакия! И нямало начин да се разбере какво се
ремонтира, и кога ще е приключен ремонтът.
На 07.03 изпратих писмена жалба до Сони България с описание на случая и молба да ме уведомят кога мога да очаквам да ми се върне продуктът, ремонтиран или с някакво експертно становище относно дефектът.
Цитирам отговорът, също в писмен вид:
\".... Съжаляваме да научим, че имате проблем с вашата конзола..
Тъй като Сони България, поддържа само битовите продукти на Сони (без игрални конзоли и компютри) НЕ МОЖЕМ да ви дадем информация за вашата конзола.\"
От случилото се става ясно, че една фирма - Сони България - внася продукти, за които реално НЕ МОЖЕ да осигури гаранционно обслужване, но ПОДАВА ГАРАНЦИОННА КАРТА с всеки продаден продукт, ЗАБЛУЖДАВАЙКИ потребителите, че поддържа гаранционно обслужване на продукта.

Считам отговорът на Сони България за несериозен - не могат да кажат какво е състоянието на продукта, нито кога ще бъде / или няма да бъде / ремонтиран, нито дори къде се намира в момента продуктът!

При поредното ми запитване за съдействие към Сони България днес 20.03 ми беше отговорено, не без известна ирония, цитирам, тъй като отговорът им е в писмен вид по e-mail - \"... не ви остава нищо друго освен да направите оплакване към Комисията за защита на потребителите\" !

Поне ми остана опитът със СОНИ - мислех да си купя лаптоп СОНИ VAIO - сега категорично не бих го купил, заради гаранцията и отношението към клиентите им.

vala4ev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Много, много отдавна SONY не са това кето бяха! Във всички области(освен може би при течно кристалните TV)
Лошото е, че при конзолите избора се свежда до Playstation or XBOX.  А относно лаптопа който мислиш да си купиш, всичките са \"един дол дренки\" - произведени с ресурс който да издържи \"поне\" гаранцията ;)

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
А Nintendo Wii? Не е ли избор? Изида, я го скастри тоз!!!
А Sony никога не са били нищо... достойно за подражание, ама карай.

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
GT,моля те да ни кажеш като проблема се разреши и как е станало това!А,колкото до жалбата към КЗП,то от \"Сони България\" са прави - това е нещото,което трябва да направиш,ако всички срокове за разрешаване на проблема са минали.А,между другото,предяви ли рекламация при търговеца?Има там един регистър за рекламации в който те вписват...и т.н.,и да знаеш че не им е все едно дали ти е разрешен проблема или не!А колкото до това къде ремонтират стоката,теб не би трябвало да те вълнува!Важно е рекламацията да бъде удовлетворена в едномесечен срок,а как това става вече е друг въпрос :)

Marto66

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GT приятелю моят син има същият безкраен и безнадеждно открит проблем - не тръгва/блокирал софтуер/. Конзолата е на ремонт в оторизирон сервиз в София от 25,02,08/от там в Словения/ и след 35 дни разправии се стигна до предоставяне на нова. Оказа се обаче, че новият уред е дефектен, но ние го установихме у дома, защото не носехме батерията и то със същият проблем/внимавайте да не ви го набутат явно имат оборотен/. Шефа на сервиза лично разрешава предоставянето на нова конзола и парадокс - тя е дефектна по рождение и неговите думи са: \"Не може да бъде - лош шанс 1:10000\". Случая продължава с ново постъпване за гаранционен сервиз, с нов номер и отново 30 дневен срок. Не издържах и започнах масирано да преследвам шефа, но той замина за ДУБАЙ и връщането му се удължаваше ясно защо. Накрая отново поисках ново PSP и очаквам благоволията на големия шеф пък ще видим.Ако някои иска да си поговори с \"Главния\" тел. в централата на сервиза 02/8580102 името му е Любомир - само ако мога да отделя повече време и го разпозная - много хора и най-вече деца ще са ми благодарни. Внимавайте много умело се измънквати нагло лъжат!!!

GT

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблемът се разреши... На 21.03 информирах КЗП с писмена жалба; почти веднага ми се обадиха по телефона за потвърждение, че са получили жалбата ми и ще предприемат необходимите според тях действия.
На 14.04 - вчера - получих обаждане от оторизирания сервиз на СОНИ в Русе да отида да си прибера конзолата, готова била. Отидох веднага, оказа се че ми дават нова конзола, запечатана, с нов сериен номер и гаранционна карта. Синът ми няколко часа игра вчера, също и днес - всичко работи нормално. Тествах я и с DVD и всичко което ми хрумна - наистина си е една нова PS2, напълно работеща.
Може би проблемът на Marto66 се отнася за PSP, както пише той, а не PS2 ? Моята си е PS2. А и при мен беше само механичен проблем, не от софтуера - не включваше бутонът POWER, просто механично \"включването\" не се усещаше така както беше в началото.
Интересно ми е донякъде, кой ми разреши проблема - КЗП ли притесни СОНИ България, или те сами нещо се \"трогнаха\" ?
Или и ТЕХНОПОЛИС взеха отношение по въпроса най-накрая??

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Любомир Станимиров -шефа на ЛАС сервиз е измамник! Внимавайте!
« Последна редакция: Юни 08, 2008, 06:47:15 pm от Mitko »

frank

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
разгледай българския форум на Сони - http://sony-forum.com