Автор Тема: Връщане на стоката  (Прочетена 31898 пъти)

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #30 -: Януари 05, 2010, 03:23:32 pm »
Що за екстри са това? Нокой не очаква един МР3 (или МР4) плейър да може да се слуша без слушалки или пък да има на него снимки.
Това са специалицирани устройства ЗА СЛУШАНЕ НА КОМПРЕСИРАНА МУЗИКА. Използвайте го по предназначение и бъдете здрави и щастливи дълги години.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #31 -: Януари 05, 2010, 09:15:41 pm »
След като в спецификацията им е упоменато и друго недей да плюеш хората. То и колата е за каране, ама говориш в нея и слушаш радио. ;)

DAR

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #32 -: Януари 12, 2010, 05:09:14 pm »
Здравейте на всички!
Аз пък противно на всички недоволни ,искам да похваля управителя на Техномаркет в Стара Загора.Преди Коледа закупих изключително рекламираната напоследък по телевизията кафемашина KRUPS  NESCAFE DOLCE GUSTO.Едновременно с кафемашината взех и солидно количество консумативи (капсули). Но след като вкъщи я пробвахме изпитахме голямо разочарование от резултата.Истината е че тези нескафета са някакъв \"бъркоч\" но не и кафе. Но подчертавам че това е личното ми мнение.Вероятно няма да е такава оценката на хора пиещи продукти на нескафе.  Отидох в магазина,срещнах се с управителя и му обясних че това което прави кафемашината много се разминава с моите очаквания.Върнаха ми парите без проблем .Консумативите си останаха за моя сметка,но това е разбираемо.Все пак са хранителен продукт.

veska genova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #33 -: Януари 21, 2010, 04:26:00 pm »
Закупих от техномаркет Хладилник на 14.01.2010 който го включих вчера и установих че фризера не работи , днес извиках техник и той ми каза че хладилника е вече ремонтиран, оправи го но каза че може да даде пак дефект.Мога ли да го върна.

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #34 -: Януари 21, 2010, 05:53:27 pm »
Какво е било ремонтирано на хладилника преди да Ви го продадат

veska genova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #35 -: Януари 21, 2010, 07:27:27 pm »
Пълнен е наново имало е изтичане.

veska genova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #36 -: Януари 21, 2010, 07:29:45 pm »
Техника по гаранционното обслужване е написал : хладилника е презареждан  и е с иглен кран. При евентуален пропеск в изпарителя - смяна.Да ама аз не искам да чакам за пропуск.

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #37 -: Януари 22, 2010, 05:58:35 pm »
Игления кран беше ли монтиран преди посещението на техника Тои направи ли опит за търсене на пропуск И може ли марка и модел на хладилника

veska genova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #38 -: Януари 23, 2010, 12:53:12 pm »
не разбирам от иглени кранове,но доколкото разбирам да ,бил е монтиран.Проблема вече е решен,смениха ми хладилника, но на по-късен етап искам да си купя и други уреди, и вече незнам откъде.

RebelAct

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #39 -: Юни 22, 2010, 08:42:20 pm »
Здравейте, закупих хладилник от голяма търговска верига, като покупката я направих онлайн от официалния им сайт в интернет. На третия работен ден след поръчката ми доставиха хладилника без оригиналната му опаковка, а увит само с фолио и малко стиропор на ръбовете. Запитах доставчика защо е с такава опаковка. Той отговори, че са отворили хладилника за да проверят дали няма транспортни дефекти и да не се наложи връщнето му обратно. Заплатих наложения платеж, получих фактура с касова бележка и гаранционна карта. За съжаление, когато разопаковах хладилника от фолиото се оказа, че има транспортни дефекти на 3 места. Освен това по залепените стикери и бележка с цената, а също така и от натрупаните на определени места прах и мръсотия става ясно, че въпросния хладилник е бил мостра в магазина. Обадих се в магазина и разговарях с управителката му, която ми предложи или да избера друг модел хладилник или да ми замени този в рамките на 2-3 дни, тъй като нямало други бройки и щели да докарат от друг град.
Въпросът ми е: имам ли право да върна стоката, закупена онлайн и в какъв срок. Опасявам се този срок да не изтече, докато ми докарат друг хладилник.
Благодаря предварително за отделеното внимание.

janin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #40 -: Юли 05, 2010, 01:19:01 pm »
Здравейте,
искам да питам как се процедира когато съм си закупила чанта за 45лв (от магазин nickers) и точно след три дни в Сердика цантър я видях за 25лв, абсолютно същия модел. Мисля да отида утре до магазина на бул. Левски и да ги питам на какво се дължи тази разлика и да ми върнат разликата? Може ли да дадете съвет?

ivin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #41 -: Юли 06, 2010, 03:40:00 pm »
Здравейте,
Искам да попитам има ли правило за дефектна стока. Закупен телевизор с 2 години гаранция. Работи без проблем около 3 месеца, след което прави един и същи дефект вече 5 пъти в продължение на 6 месеца. Последният път работи само 1 ден между двете повреди. Сервизът обаче, който обслужва телевизора в гаранция изобщо не си прави труда да вписва в гаранционната карта вида и поредността на повредата. Такъв уред (независимо дали е телевизор или някаква друга техника) не трябва ли да бъде върнат. Та ние похарчихме за таксита повече от цената му.
Ако някой има информация за подобен проблем, моля да ми отговори.

marry bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #42 -: Юли 12, 2010, 08:19:14 pm »
Здравейте,
   Ние имаме подобен проблем. Имаме закупен боилер Дипломат с електронен блок /със сензорно управление/ преди около 2 год. През този период се е развалял многократно. Прегорели кабели, поне 3-4 пъти подменян целия електронен блок, релета, 2-3 пъти нагревател и т.н. Имаме над 15 посещения на сервизния техник. И всеки път отказват да го подменят с нов, защото повредата можело да се отремонтира. И така вече 2г, имаме си не само бойлер, а и постоянно закрепен към него електротехник в къщи :) И често сме без топла вода. По бойлера не остана несменен елемент и всеки бе сменен по няколко пъти. Последният път работи само 1 час между двете повреди.  
   И на нас сервизът, който обслужва бойлера в гаранция изобщо не си прави труда винаги да вписва в гаранционната карта вида и поредността на повредата. То и няма място. И аз се питам дали такъв бойлер не трябва да бъде върнат. И ние загубихме доста работни дни да чакаме в къщи техника.
    Какво мога да направя като ни отказват от Варна подмяна?
« Последна редакция: Юли 12, 2010, 08:19:56 pm от marrybg »

Rizoff

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #43 -: Юли 28, 2010, 04:06:31 pm »
Здравейте, бих искал да споделя своето недоумение от някои от по-горе написаните коментари ! Как е възможно да има хора, за които е съвсем нормално да не ти върнат стоката ако не си доволен или е дала дефект ! Две години съм живял в САЩ и искам да Ви кажа че там можеш да върнеш абсолютно всичко в 30 дневен срок ако е в търговски вид и пазиш касовата бележка ! Не те даваш никакво обяснение защо връщаш стоката ! Просто не си доволен, изпробвал си я ден, два, пет и се разочароваш - взимаш бележката и обратно да си вземеш парите от магазина ! Ще дам само един пример, който ми се случи ! Закупих си тиган за готвене от магазин ( не го бях ползвал ) 10 дни след покупката видях че има подобен на моя тиган но 2 пъти по евтин в същия магазин ! Прибрах се вкъщи взех тигана, отидох в магазина обясних случая на магазинерката тя любезно се усмихна и каза " Само ще Ви помоля следващия път да не го връщане празен а да сте ни сготвили нещо :)"  Бръкна в касата и ми върна парите !
Искрено се надявам един ден и българските търговци да проумеят, че доброто име струва много повече от 1 хладилник ! А един доволен клиент може да ти донесе още 10 !!

freshes

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #44 -: Юли 29, 2010, 10:01:45 pm »
Здравейте,искам да споделя какво ми се случи и ако може някой да ми помогне.Миналата година октомври месец си закупих лаптоп от Jeff марката е Mobbi(point of view).Тази година юни месец на 22 го нося на ремонт с проблема,че се рестартира много често.Сервизът го взема и му сменят дъното и ми го връщат на 19 юли.Същия ден аз забелязвам,че клавиатурата ми стърчи от долната страна и им казвам,а те ми отговориха да я залепя с двойнозалепваща лепенка.След около няколко часа лаптопа започна да се рестартира пак и да прегрява.На 20 юли пак го връщам в сервиза и той още не е готов.Говорих с тях  ,понеже аз имам нужда от компютър дали има вариант да ми го заменят или да ми върнат сумата за лаптопа,а аз да си им върна лаптопа с всички неща(зарядно,кутия,чанта,документи ),а те ми отговориха,че ако си искам парите трява да отида там откъдето съм го купила.Днес отидох в Jeff откъдето е закупен,обясних им какво е положението,а те ми отговориха,че попринцип сервизът трябва да ми върне парите,а не те.Сервизът каза,че немогат да ми го подменят,нито да ми върнат парите,в Jeff пак немогат да ми върнат парите .Кажете какво да правя???
« Последна редакция: Юли 29, 2010, 10:08:28 pm от freshes »