Автор Тема: Връщане на стоката  (Прочетена 29944 пъти)

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #45 -: Юли 30, 2010, 10:09:47 am »
Предявете писмено реклмация пред търговеца, в която посочвате претенцията си. Обърнете внимание дали се вписва в регистъра за рекламации. В рамките на един месец търговецът е длъжен да отстрани несъответствието , съгласно договора за продажба.  Във случай, че възникнат проблеми при уреждане на предявената от Вас рекламазия се обадете на телефоните на \"Активни потребители\" ,те ще ви насочат какви действия да предприемете нататък

ила76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #46 -: Август 05, 2010, 09:48:28 am »
здр ниамам много време купихме си плочки за баня но на практика са неизползваеми можем ли да ги върнем или да ги заменим на бележката която са ни дали няма нито фирма та комо ли номер какво ще ме посаветвате

zelenookata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #47 -: Декември 31, 2010, 09:57:48 am »
Мога ли да върна стока,която не е това което търся.т.е. искам да върна старата и да взема нова,не да ми връщат парите,а да ми е сменят?

Stella Sh

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #48 -: Юни 27, 2011, 07:57:19 am »
Здравейте!

Интересувам се дали има възможност да бъде върната стока, която е купена преди по-малко от две седмици, ако не работи както трябва. Става дума за прахосмукачка, на която смукателната й функция почти не съществува. Закупена е от Техномаркет Европа в София.

Петя Хинкова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #49 -: Юли 23, 2011, 07:10:17 pm »
Здравейте. Днес ми се случи следното нещо. След като напазарувах хранителни стоки един магазин в града ми се, след като се прибрах се оказа, че една от стоките която съм закупила е с изминал срок на годност. Имах касова бележка, но когато я погледнах, видях че на нея не пише нищо освен общата сума, а това се дължи на факта, че във въпросният магазин имат две каси и само един касов апарат, та на едната каса магазинерката си записва на един лист, накрая с общата сума отива и я въвежда в касовия апарат и в резултат на това, аз получавам подобна касова бележка. Все пак решавам до отида в магазина, за да върна стоката, все пак съм заплатила, за нещо което става само и единствено за контейнера. Там продавачката почна да ми се кара и ме изкара едва ли не, че този продукт не е закупен от там, а аз един вид съм си намерила тази касова бележка на пътя и искам да ги излъжа.
Майната му на продукта, майната му и на парите тогава, но обвинението че лъжа и се опитвам да ги прецакам, че съм си намерила тая бележка някъде си, че те не са ми продали този продукт, все едно аз съм виновна за всичко това. Това меко казано ме вбеси!
Въпроса ми е имат ли право, когато имат две каси, да работят само с един касов апарат, където да въвеждат общата сума? Въбоще мога ли да се оплача в Комисията за защита на потребителите?

Галина Борисова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #50 -: Декември 22, 2011, 12:05:24 am »
Здравейте ! Става въпрос за следното : на 20.12.2011 си купих златни обеци от бижутериен магазин . Като се прибрах вкъщи реших да си ги сложа и то с доста усилия , та чак ме заболяха ушите . Един ден издържах с тях на ушите , като смятах , че ще свикна ,но накрая ги махнах , защото ми разраниха ушите ( не защото не са златни , златни са - имат си сертификат ) , поради специфичната си форма . Въпросът ми е : имам ли право да ги заменя за друг модел ?
Много ще съм благодарна , ако някой ми даде компетентен отговор !

Teodor Michev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #51 -: Януари 17, 2012, 06:55:15 pm »
Здравейте! Някой запознат ли е дали са длъжни да ми дадат гаранционна карта при закупуването на мебел. Защото ми отказват да ми дадат. Баламосват ме и ми казват, че ако се случи нещо нямало проблем да се оправи, дори и без предоставянето на бележка те ужким си познавали мебелите :) Моля ако някой е запознат да ме инфирмира :) Благодаря предварително!

Галина Стоянова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #52 -: Януари 25, 2012, 12:15:31 am »
Здравейте , аз имам проблем с диван които закупих преди по-малко от година. Счупи се ! Странно, но се оказа,че и дете може да му \"изкърти\" облегалката и тя се отдели от дивана като перце. Казаха ми,че мога да направя рекламация,щом дивана е скъп. Ако някои знае какво точно мога да направя в случая нека ми помогне. Благодаря !
« Последна редакция: Януари 25, 2012, 11:03:05 pm от galq_s »

ivan trendafilov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #53 -: Януари 25, 2012, 04:05:38 pm »
Zdraveite,
imam problem!
zakupix predi 2 godini laptop ot globul,predi 2 meseca pochna postoqnno da mi pravi problemi,i postoqnno e na remont,razbrax ot xora che kogato mi e v garancia i kogato e bil v serviz 3 pati imam pravo da si poiskam parite ili da mi go zamenqt sas drug, iskam da popitam tova naistili e taka ili sa me izlagali ???

Галина Стоянова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #54 -: Януари 25, 2012, 10:39:14 pm »
nqma otgovori :(

Елена Тодорова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #55 -: Януари 26, 2012, 08:07:51 am »
Здравейте!Преди време от магазин на DJEFF,гр. Габрово,закупих MP4 за дъщеря си,която се оказа дехектна.Върнахме я за ремонт ,но за съжаление след ремонта се оказа ,че нищо не е правено по нея-дефекта си беше още на лице.Върнахме я отново,като отново я вземаха за ремонт.Тук е и мястото да споделя,че обслужващата ни продавач-консултантка се държа доста троснато.Та въпросът ми е колко още могат да ни отремонтирват джаджата без да можем да я заменим с нова или поне да ни върнат парите.Аз също работя в обслужващата сфера и досега не ми се е случвало да разкарвам хората от един град на друг ,а винаги подменям дефектната стока ,за която между другото няма гаранции.От там изхожда и възмущението ми,защото закупеното от мен устройство е с гаранция ,която дава явно право на търговеца да ме върти на шиш,а дъщеря ми да продължава да си чака коледния подарък...

Boyana Mineva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #56 -: Януари 27, 2012, 07:28:35 pm »
здравейте!
аз имам следния проблем-купих си тостер от магазин за ел. уреди.при първото включване се стопиха копчетата и се напука боята на капака.замениха ми го с нов и случката се повтори.сега искам да ми се върнат парите,но от магазина ми отказват и ме задължават да си избера нещо друго от тях.какво мога да направя? бележките също са в тях защото ми ги поискаха при второто връщане...

Станислав Стоянов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #57 -: Февруари 22, 2012, 11:58:24 am »
Здравейте. И аз имам проблем с един телефон.Закупих от Глобул Сониериксон X8.на 18.02.2012г.Зареждах го по инструкция но батерията не държи и един ден.Във вторник отидох в магазина и ми казаха ,че съм изпуснал тридневният срок в който мога да го върна.Искат да го пратят на ремонт.Дайте съвет какво да направя.Яд ме е че нов телефон не може да бъде сменен а батерията нямала гаранция.А на сервиза на Глобул съм ял попарата.

bloucester

  • Гост
Връщане на стоката
« Отговор #58 -: Февруари 22, 2012, 07:24:44 pm »
Sony Ericsson Xperia X8 е смартфон с операционна система андроид. Съвсем нормално е батерията да не държи и един ден, ако непрекъснато е свързан към интернет и тегли всякакви обновления и информация. Подобни телефони имат два режима, единият от които се казва Data Mode (поне при Самсунг). Пробвай да спреш този режим и виж колко ще държи батерията, ако го ползваш предимно като телефон и не си непрекъснато в интернет.

Jojo Jojev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #59 -: Юни 01, 2012, 08:02:48 pm »
Здравейте,
преди два дни си закупих от Германос телефон Nokia N9 на стойност 999лв ...тъй като цял ден съм на работа отидох доста късно в магазина малко преди да затворят 19:15ч в магазина цареше някакъв хаос ... музиката беше доста над \'\'културно-то\'\' усилена а персоналът се забавляваше все едно са на дискотека . Един младеж ми обърна внимание оправихме документите палтих си изкараха ми телефона и се оакза че телефона е с изтощена батерия и липсваща предпазно лепенка на дисплея . При въпроса ми защо я няма лепенката ми отговори че тази партида  била така а и аз взимам последния телефон, да ми покаже друг от същата партида не можел и ме увери че няма откакво да се притеснявам телефона 100% си е нов с гаранция !!!
И ето какво се получава ...повярвах му на момчето и се прибирам аз доволен и щастлив с мечтания от мен телефон слагам си сим картата включвам го в зарядното ,стартирам го ...... и ХОПППП ИЗНЕНАДА ТЕЛЕФОНА НЕ РАБОТИ...!!!  Вече се притесних сериозно и реших да го прегледам по обстоино на на тишина и спокоиствие а не както беше в магазина Лудница. Забелязох на силна светлина леки драскотини и разминавания по фугите което ме доведе на мисълта че е използван . Така изкарах ноща без да мигна с чувството че са ме прекарали и то със сериозна сума , на другия ден не ходих на работа и около обяд отидох да го върна ...при което исках да ми го сменят но там ми отговориха че е има наличен проблем с телефона но няма да могат да ми го сменят а да им го оставя да го закарат в сервиз и да чакам да го оправят . Силно се вбесих т.к все едно съм си купил телефон за ремонт(и според мое мнение вече ползван ) на цената на перфектен .
Вдигнах един скандал че клиент не влезе в магазина докато се разправях ..... помолиха ме да се успокоя и ще видят какво могат да  направят за въпросната подмяна и ще ми се обадят ...категорично отказах да им оставя телефона в магазина и си ги прибрах . Днес никои не ми звънна ...а и преди малко се прибрах от работа .Утре ще ходя пак до магазина да се разправям ...
Как да процедирам задължени ли са да ми сменят апарата (не искам пари просто искам работещ телефон) ...трябва ли ако откажат да сезирам КЗП ще има ли ефект ...???
Не искам да го давам за ремонт т.к не съм го ползвал и минутка ...съгласен съм да го бях ползвал няколко месеца и тогава да направи проблем с удоволствие щях да го дам за ремонт .
Всеки съвет ще ми е ценен и от полза .
Благодаря предварително .