Автор Тема: Връщане на стоката  (Прочетена 29945 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #15 -: Март 29, 2009, 01:23:32 pm »
Връщане на стока, която не е купена дистанционно, става само ако търговецът има подобна политика и в съгласие с установените за това правила. Ако търговецът няма такава политика, не можете да върнете продукта ей така, защото ви се иска - затова, когато купувате продукт, изпробвайте го на място и проверете за липси.

nena: Такова нещо, като седем дневен срок за връщане, няма, ако продуктът не е закупен дистанционно. Това дали ще бъде ремонтирана или подменена - трябва да се разберете с търговеца. Когато закупувам големи уреди, които не могат да се пробват на място по обясними причини, изисквам от търговеца бележка, в която е записано, че уредът работи и е изправен. Подобна бележка (надявам се) би ми била от полза, ако продуктът не заработи изобщо, като в този случай смятам, че моето задължение е да съобщя това на търговеца веднага, не да изчакам няколко месеца и след това да му кажа, че еди-кога-си уредът не проработил и никога не съм го използвала и да предявя претенции за подмяна.
« Последна редакция: Март 29, 2009, 01:24:08 pm от elenaaleks »

pomer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #16 -: Март 31, 2009, 01:18:41 pm »
Здравейте и аз изкам да попитам,какво следва да направя:
 Аз си поръчах диван от една фирма след като стана готов платих и сиго взех,но като го разтворихме в къщи видяхме,че не е това което сме искали,върнахме го те ни предложиха друг диван, но и той се оказа,че не е това за което сме платили и поръчали и сега 3месеца,чакам за да ми предлойат друг диван,но на мен ми писна.Кажете ми какво трябва да направя.

jus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #17 -: Април 01, 2009, 06:50:07 pm »
Предявете писмено  реклмация пред търговеца, в която посочвате претенцията си след което чакате 1 месец и едва тогава, ако не ви предоставят модела за който сте заплатили имате право на възстановяване на заплатената сума.

реалист

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #18 -: Юни 03, 2009, 10:05:21 pm »
ми то ако всеки връща и взима нещо щото не му харесва то аз ако си купя  нещо то няма дае ново а нещо 2ра и 3та ръка кво става .

Lioni_64

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #19 -: Декември 07, 2009, 02:54:23 pm »
Здравейте в петък си поръчах по интернет в сайта на Storebg.eu медицински колан за след раждане Рита  получих пратката днес и платих на корирера след като  извадих клина и ми прималя материята е абсолятно фалшив а и неотговаря на номерата . Върнах го за по малък номер и между другото разговарях с дамата дали немога въобще да го върна да се откажа и да си върна  парите . категорично ми отказахал помогнете може ли да се направи нещо

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #20 -: Декември 07, 2009, 04:16:31 pm »
По закон имате право , без да дължите  обезщетение или неустойка и без да посочвате причина, да се откажете от стоката и  от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни от доставката.

Lioni_64

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #21 -: Декември 08, 2009, 11:22:58 am »
как става тома мила по спиди връщам колана и трябва ли да пиша нещо нали е сналожен платеж и съм го платела на спиди кориера как ще ми върнатт парите

Lioni_64

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #22 -: Декември 08, 2009, 11:25:22 am »
как става това мила нали е с наложен платеж и съм го платила на кориера със спиди ще им върна колана тлябва ли да пиша нещо

borea

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #23 -: Декември 28, 2009, 09:17:26 am »
Здравейте, моля за съвет как да постъпя в следната ситуация - преди Коледа купихме с мъжа ми яке от спортен магазин в центъра на Витошка - и двамата видяхме цена на етикета 95 лв. Платих с карта, но при подписването й, не съм погледнала сумата на нея. Оказа се, че от картата са ми удържани 295 лв. Когато вчера отидох в магазина да попитам, се оказа, че цената всъщност си е била 295 лв, но на етикета, който виси в магазина двойката изобщо не личи - трябва много да се вгледаш, за да видиш, че изобщо я има. Касова бележка не ми беше издадена. Имам ли право да претендирам за връщане на парите в този случай, че ще ходя днес да се разправям с управителя.

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #24 -: Декември 28, 2009, 02:28:31 pm »
Върнете го и си искайте парите. Ако управителят откаже, телефона на КЗП е 070011122. Ще им създадете големи проблеми, ако откажат връщане.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #25 -: Декември 28, 2009, 04:10:40 pm »
Но на какво основание всъщност ще искате връщане на стоката.
Ясно е, че правилната сума е фигурирала поне на две места:
1. на етикета - казвате \\трябва много да се вгледаш ...\\ - колко много?
2. при подписването на бона
 Ъ ?
« Последна редакция: Декември 28, 2009, 04:11:25 pm от еlenaalex2 »

SDA

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #26 -: Декември 28, 2009, 07:18:39 pm »
На 24.12.2009г.закупих хладилник с фризер от промоцията на Техномаркет Варна -АЕГ S-60362KG.Спазих указанията на продавач консултанта и включих хладилника в мрежата на 25.12.09г.В продъжение на над 24 часа компресора на фризерното отделение работеше непрекъснато,много шумно ,издавайки странни звуци, и започна да мирише на изгоряла пласмаса.Принуден бях да включвам и изключвам ръчно фризера за да не се запали компресора.Това продължи до 28.12.09г. през цялото това време четях форумите за надменното,некоректното и нелюбезното отношение на сужителите на Техномаркет Варна и се чудех какво да правя.На 28.12. в 10.00ч.бях пред магазина на ТМ до Метро с цел да направя опит за рекламация на хладилника.Учудването ми беше огромно, когато бях излушан любезно от продавачите и управителят им, и ми бе предложен вариянт хладилника да бъде сменен с друг в рамките на не повече от 2 часа.Влючвайки след указаното време,новият хладилник разбрах за какво става реч и от колко главоболия със сервизи ми спести раезбирането и коректното отношение на персонала.Благодаря ви момчета!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #27 -: Декември 28, 2009, 09:40:04 pm »
Хвала!
Дай Боже повече такива разбрани хора навсякъде!

skrapy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #28 -: Декември 29, 2009, 11:31:04 am »
искам да изкажа едно голямо разочарование от обслужването на техномаркет.преди коледа си закупихме с мъжа ми пералня, хладилник и печка. приехме ги в здрав вид. на 28 - ми ги разпечатахме ги и за най-голямо разочарование пералнята и хладилника бяха наранени. занесохме първо пералнята, нея ни смениха капака, който беше пукнат. после и хладилника се оказа ударен и него занесохме, но не ни обърнаха внимание. не се ли полага, при щети нанесени от персонала на магазина, да се подмени уред, който е наранен?
интересува ме дали е възможно да си потърси някак човек правата.

някой ако знае какво може да се направи в такъв случай, как е редно да се постъпи?

sesil

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #29 -: Януари 04, 2010, 10:53:32 pm »
Здравейте! Аз пък на 24 .12. купих MP4-плеър от ДОМО/марка нео-mp-02f/.Исках да зарадвам дъщеря си, но... се провалих. Изрично попитах консултанта дали на въпросното устройство може да се слуша музика и без слушалки-той мe убеди, че е така, но се оказа, че звукът е много лош и дрезгав.Това някак го преглъгнах, въпреки, че не ми се нрави мисълта дъщеря ми да го ползва само със слушалки/ чела съм, че увреждат слуха/.Но от вчера се появи и друг проблем- не се отваря  папката със снимките. Детето е разочаровано. Какво да правя?  Имам ли право да го върна и заменя с друг продукт?