Автор Тема: Връщане на стоката  (Прочетена 23132 пъти)

olia andonova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #60 -: Юли 04, 2012, 01:37:15 pm »
Здравейте,
Пазарувах от online магазин Кокетна, но обувките не ми станаха и ги върнах. Другите две покупки останаха. В сайта им пише, че връщат парите по банков път до 5 дни, но от 18.06 до сега не е преведена сумата. Писах им доста мейли, но последният отговор беше, че ще направят справка. Тази справка вече я правят една седмица и не ми отговарят на писмата. Просто измамници явно..... И сега не знам какво да направя за да си получа парите?
Какво ще ме посъветвате?

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Връщане на стоката
« Отговор #61 -: Юли 05, 2012, 11:25:02 am »
Здравейте,
Наистина е неприятен Вашия проблем. Честно казано не знам какво да Ви посъветвам, въпреки, че съм юрист. Пряк път веднага и на момента да защитите правата си и да ги принудите за Ви сменят телефона няма. Да, можете да се оплачете на КЗП - оттам ще проверят случая, евентуално око преценят, че има някакво нарушение, могат и да санкционират Германос. Но това няма да реши Вашия проблем. КЗП не може да ги принуди да Ви върнат парите или да Ви дадат нов телефон. Затова трябва да действате и по друга линия. При закупуване на апарат трябва да сте подписал договор и да Ви е издадена гаранционна карта и фискален бон за заплащане на сумата. Дано пазете тези документи. Ако не ги пазете изобщо няма да можете да си защитите правата. Ако пък ги пазите, в договора Ви или на гаранционната карта трябва да е описана рекламационната процедура. Трябва да тръгнете по този път и да предявите официална писмена рекламация пред Германос. Ако не Ви я удовлетворят - ще трябва да водете съдебно дело. Съжалявам, че така стоят нещата. Това не пречи да се оплачете и на КЗП, но не го правете преди да подадете официална рекламация и да изчакате резултата от нея.
« Последна редакция: Юли 05, 2012, 11:25:16 am от egotseva »

ivafire

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Re: Връщане на стоката
« Отговор #62 -: Януари 13, 2014, 04:07:03 pm »
Здравейте,
интересува ме, ако на хранителна стока е изписано "използвай преди 10.01.2013" и на съответния ден (10.01) се отвори стоката и се окаже развалена, потребителя в правото ли е да я върне? Купена е на предния ден.
За това, че потребителя не е погледнал, че му остава само 1 ден срок си е виновен сам, но все пак въпросът ми е конкретно в случая може ли да се иска връщане на стоката.
Благодаря!

pisatel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
    • Профил
Re: Връщане на стоката
« Отговор #63 -: Август 13, 2014, 08:10:29 pm »
До: „Космо България Мобайл”ЕАД/”Глобул”/.
„С.Г.Груп”ООД.

Копие:  Комисия за защита на личните данни.

Копие: Г-н Т. М. Кърджалиев, Комисия по правата на човека и жалбите на граждани.

Копие: Г-жа Емили О`Райли, Европейския Омбудсман.

Копие: Прокуратура на РБ.

                                     Ж А Л Б А

От Михаил Йосифович Вашкевич, ЕГН 4409207182, адрес София 1113, ул. Жолио Кюри №2, ап. 4.

Уважаеми Господа,
Днес, 30.07.2014, след двегодишно мълчание от страна на Глобул, получих ново писмо, което прилагам към жалбата си.
Писмото е без входящ номер, дата и подател. Глобул създаде проблем преди две години с втория ДЖИЕСМ апарат, непоръчан и нежелан от мен, който аз многократно занасях в офиса им, за да го върна неразпечатан и неизползван, но те отказваха да го приемат. Моля вашето съдействие да престане този шантаж.

Считам, че от днес тече законния 15 дневен срок за връщане на стока в магазин съгласно новия закон.

С уважение: .........................
                      /М.Вашкевич/

13.08.2014, София
 :'(