Автор Тема: изгониха ме от магазин,защото съм гледала срока на годност на стоките!!!  (Прочетена 3206 пъти)

hope

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Влизам вчера в кварталния магазин. Вземам вода \"Девин\" 3 литра,слагам я на щанда ,магазинерката я маркирва,но не пуска касова бележка...тъкмо да си взема водата и забелязвам ,че е доста празна,а по шишето се образували едни такива капчици.И се започна:
Аз:
-Тази вода май се е спукала,ще взема друга ,извинявай!
Магазинерката:
-Ами и на мен не ми харесват твоите два лева,но ги вземам,нали?
Аз:
-Забележката ти е неуместна,знам,че не си виновна ти за водата и не те упреквам,но не искам да купя празната бутилка,просто ще я сменя ,защо се засягаш? Пък за парите ако нещо не ти харесваш,дай ще ги подменя с други,в момента имам.
Магазинерката:
-Ти като взе водата не я ли видя? Да си я видяла! (хвърля ми парите на щанда и се продължава) А тези 2 лв май за мене си ги запазила,а? И да ти кажа къде е проблема-като дойдеш да си купиш нещо ВИНАГИ ГЛЕДАШ СРОКА НА ГОДНОСТ,ако си взела стар салам да не би да си отровила мъжа си я,тъй като го гледам не ми изглежда отровен!Аз си имам редовни клиенти и такива като теб не ми трябват,АЙДЕ...(прави ми знак с ръка да се изнасям от магазина,без поне да ми е издала касова бележка за покупката)
Аз:
-Не виждам защо се засягаш,с нищо не съм те обидила нито те упреквам,а за срока на годност ти обясних,че гледам,защото лежах в болница поради натравяне с пастет!
Магазинерката:
-Ама ти на всичко гледаш срока на годност...ТАКИВА КАТО ТЕБ САМО МИ ВДИГАТ НЕРВИТЕ...АЙДЕ (и пак прави знак с ръка да се омитам от магазина)
Докато говорим в магазина влезнаха двама човека,никой не посмя да се обади...прецених ,че е по-добре да излезна ,защото другите клиенти като чакат изобщо няма да им е приятно...освен това ме хвана срам,че ме гонят като куче и последно се обръщам и казвам:
-Аз не съм куче,не може да се държиш с мен така!
А тя:
-АЙДЕ...АЙДЕ ТИ КАЗВАМ БЕ! (и пак ми соче с ръка вратата)
Излезнах разтреперана и унизена. Нищо от това което разказах не е преувеличено,нито я обидих.....Няколко пъти ми се е случвало да взема колбаси с изтекъл срок на годност и как постъпвах: Влизам,изчаквам да излезнат всички хора и най-тактично я помолвам да ми ги подмени с други като уравняваме сметката и евентуално доплащам,никога не съм я карала да ми връща пари.Един път си беше позволила да ми каже за една луканка:\"Е,та това е луканка,няма да умреш,спокойно!\" Тогава премълчах и явно много съм сгрешила.И последното,също немаловажно обачи-МНОГО РЯДКО МИ ИЗДАВА КАСОВА БЕЛЕЖКА. Никога не съм правила проблем досега ,но вече се замислям....Днес се регистрирах и не знам изобщо мога ли да се обърна към някой....Посъветвайте ме !

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Не  пазарувайте по-вече от там. Казвам Ви го съвсем добронамерено.Потребителите са основната причина за съществуването на всеки един бизнес.
Сама пишете ... Няколко пъти ми се е случвало да взема колбаси с изтекъл срок на годност.....
944 46 02 е телефона на който може да подадете сигнал  за продажбата на стоки  с изтекъл срок на годност /  ДВСК/
Културата на поведение и на търговци, и  на потребители е много ниска. Ще ни трябва още доста време догато българският търговец и потребител започне да догонва рационалната потребителска култура на европейските ни роднини.
Не случайно  за втора  година  БНАП издава списание \"Потребител\" изцяло потребителско издание  
http://www.bnap.org/spisanie-potrebitel/ - цялата информация за издадените  до сега броеве на списанието.
Информираността предпазва - приятно четене!
« Последна редакция: Април 09, 2008, 02:28:46 pm от kaufer »

hope

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Естествено първото което ми мина през ума е да не пазарувам по-вече от там,но ако сторя това тя ще продължи да си продава стоките с изтекъл срок,а като не купувам от там няма как да подам сигнал...и какво става когато тази практика засегне най-беззащитните ДЕЦАТА? Тя утре както изгони мен така ще изгони и някое дете ако посмее да погледне срока на вафлата,която купува-до нас има училище ,там е най-близо за учениците. За това предпочитам ако има начин да подам сигнал сега,а не да заобикалям магазина с подвита опашка,защото не съм платила за спуканото шише вода. Винаги съм влизала в положение ,съжалявайки търговците,че не всичко,което заредят се продава навреме..но вече се събират доста комплексни неща-стоки с изтекъл срок,неиздаване на касова бележка плюс лошо отношение.....защо единственото,което мога да направя е да спра да пазарувам от там? Мострите с цените, които седят по рафтовете почти никога не ги подменя и ако имаш \"късмета\" да вземеш последна бройка от нещо-най-безцеремонно ти се подава пакетчето с разтекли се вафли...неведнъж съм свидетел как на  8-годишни деца пробутва такива продукти.Не знам,трябва да има някъде граница .Пак споделям-търся начин да отправя сигнал сега. Не знам само към отделни институции ли трябва да стане това? Например за старите колбаси -към ДВСК,за неиздаването на касови бележки-към регионалното Данъчно,за лошата хигиена и топящите се сладкиши лятото -към ХЕИ,за унижението пред съседите ми-към адвокат?Мислех,че ако има асоциация която комплексно да се занимава с тези проблеми-това е точно асоциацията на потребителите...Съжалявам че съм недостатъчно информирана,ще си дам време да попрочета,просто си представях,че има специални групи хора,които отиват на подадения сигнал например в моя случай и имат пълномощието поне да отправят предупреждение към търговците, като след проверката ако преценят отправят сигнали към съответните власти-ДВСК,ХЕИ,Данъчно.Поздрави на всички,желая ви много усмивки и по-леко ежедневие!

Incis

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Госпожо вие сте чувствителен и интелигентен човек. Прочетох много внимателно всичко от всички. Помислете колко изхабена енергия и унижения търпим от  подобни хора. Опитите ни да бъдат наказани никога няма да са успешни правово в България. Това са примитиви,които трябва да бъдат наказани с груба сила. Защо трябва да си правим илюзий,че това е нормална държава и да търсим нормални начини и методи! Ще ви кажа как функционира съюза за защита от подобни ситуаций. Това е грубата мъжка сила колкото и грозно да звучи. Купил съм си тежести и спортувам много. Ако бях свидетел на този случай ви гарантирам,че щяхте да си излезете с достойнство,а за останалото щях да я съдя на момента по нейните закони.

carlyangel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 25
    • Профил
Цитираният разговор ми се стори такава измислица,че нямам думи.Все едно въпросната госпожа едва ли не е била по-ниска от тревата,нооо дългогодишният ми опит в този бранш ми казва,че може би по-агресивната в случая е била клиентката,а не както тя се опитва да изкара тук магазинерката.Забележете само думите\"Не виждам защо се засягаш,с нищо не съм те обидила нито те упреквам,а за срока на годност ти обясних,че гледам,защото лежах в болница поради натравяне с пастет!\" ехееееее тук подсилваме \"достоверността\" на разговора с инсценировка на натравяне с пастет...колко хитро!Еййй ужасна работа сте да знаете..сигурно носът ви е пораснал доста след тази публикация...

yulia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
сигнализираи на саита за потребителите подаи сигнал.ще го намериш ката набереш.комисия защита на потребителя.

mayahpetrowa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Здравейте,

Ние сме студенти в  2ри курс ,  ИУ - гр.Варна.  Каним Ви да вземете участие в нашето проучване свързано със супермаркетите в България. Проучването е с нестопанска цел и резултатите от него ще бъдат използвани единствено с цел обучение. Представяме Ви въпросник, състоящ се от 9 кратки въпроса. Ние мислим, че ще Ви бъде лесно да го попълните, защото въпросите са интересни и свързани с решенията, които взимате всеки ден като клиент. 
Крайният срок за попълване е 14.04.2013г.

Предварително Ви благодарим за съдействието!

Линк към въпросника :
http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=RETAIL1