Автор Тема: Моля, дайде ми съвет  (Прочетена 380 пъти)

koteStk

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Моля, дайде ми съвет
« -: Юни 24, 2008, 01:50:48 pm »
Здравейте, не знам какво да правя с моя нов лап топ. Закупих го от \"Техно маркет\". Нямаше в него никаква програма. Попитах в магазина и в сервиза, казаха, че това не е тяхна работа. Намерик начин, инсталираха ми Windows XP. Всичко беше наред, но след седмица започна да се чува странен шум, който се усилва когато стартирам лап топа и след няколо минути спира напълно. Всеки ден ставаше все по силен. Занесох го в сервиза. Там искаха да попълня декларация, че ако проблема е в софтуера, ще заплатя съхраняването на информацията в паметта на компютъра. Уговорихме се, че ако повредата е в софтуера, ще ме уведомят преди да предприемат нещо. След 22 дни ми се обадиха, че повредата е отстранена. Почистено и смазано винтилаторче. Но когато се прибрах, се оказа, че нещо не е наред. Не разбирам много и се обърнах към човека, който инсталира Windows-a. Каза, че трябва да се преинсталира, липсва \"главата\" (моля да ме извините за невежеството, не боравя с нужната терминология). Винтилаторчето обаче след една седмица се разбръмча отново, но при стартиране, не всеки път, но понякога бръмчи много силно. След като не е работа на сервиза софтуера, сега ме е страх да го занеса отново, а е в гаранция. Този шум се появява от време на време, не е постоянен, а почти цял месец се смазва винтилаторче,след това се преинсталира... има ли начин да върна в магазина лап топа или да го сменя. Това явно е дефект, в сервиза срещнах и други хора закупили MSI - лап топ, със същия проблем. Какво да правя, моля, дайте ми съвет!

кокона

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Моля, дайде ми съвет
« Отговор #1 -: Юни 24, 2008, 06:06:01 pm »
Здравейте!
Преди месец си закупихме климатик от фирма \"Коста Клима\" гр Пловдив. Преди няколко дни ,когато започнахме да пускаме климатика се оказа че той трака. Оведомихме фирмата за проблема и те изпратиха техници. В момента на пускане на климатика проблемът не се е появил и \"техниците\" решили , че няма проблем. Но още същата вечер проблемът с тракането се появи отново. Веднага се обадих на фирмата и те ми заявиха че ще си запишат отново за поръчката. На следващият ден отново се обадих е те ми заявиха , че когато ми дойде редът тогава ще дойдат. Има ли определен срок зо поправката на чисто нова стока? Длъжен ли е клиентът на фирмата да търпи некоректно, нелюбезно и грубо отношение от тяхна страна? Фирмата рекламира моментално отстраняване на повреди и коректно отношение, висококачествени стоки.
Благодаря

jaklin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Моля, дайде ми съвет
« Отговор #2 -: Юни 26, 2008, 04:00:52 pm »
пОРЪЧАХ  врати от фирма Ниро и вече ги чакам трети месец нямам думи страшно некоректни не стига че сме без врати ам и всеки ден всевъзможни лъжи слушам не ми връщат и депозита който са взели 50% какво да направя за да ги притисна поне да си върна парите то се е видяло че ще търся други