Автор Тема: връщане на стока  (Прочетена 1240 пъти)

andro4646

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
връщане на стока
« -: Юни 29, 2008, 08:57:45 pm »
взех един хладилник за кола от метро където ми казаха че температурата не пада под 0 градуса а тя не пада под 20
там в метро ми казаха че ако не ми върши работа мога да го върна в 3 дневен срок
в петък беше 2рия ден отидох в метро бургас където господин филип вучков ми отказа да вземат уреда защото бил надраскан и никой нямало да го купи след което му обясних чв това е дъното отдолу и че така си е било след което отидохме до щанда с уредите и всичките бяха по надраскани и от този но господина каза не ме интересува няма да ти върна парите излизай от магазина
аз помолих господина вучков за някакъв документ че ми отказва да вземе уреда а той извика сот да ме изгонят от магазина мен и моя приятел с който купехме хладилника и с който отидохме да го върнем
дойдоха сот и благодарение на това че сотаджията каза че съм прав господина вучков ми написа отзад на фактурата че отказва рекламация
КАКВО ДА ПРАВЯ И КЪМ КОЙ ДА СЕ ОБЪРНА

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #1 -: Юли 05, 2008, 09:50:03 pm »
0700 111 22 - горещ телефон на Комисията за защита на потребителите (КЗП) - цена 1 импулс от цялата страна. Сигурно ще ви посъветват да отправите рекламация и ако не я приемат - жалба.

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #2 -: Юли 05, 2008, 10:22:01 pm »
Изида, човека го е купил от Метро... там КЗП не важи...

Кристина Хранова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #3 -: Август 08, 2008, 01:36:18 pm »
Здравейте, искам да се възмутя ПУБЛИЧНО от магазини ЕЛИТ-2000 ООД, на които се доверих като продавач на паркетни настилки в Пловдив. Фирма ЕЛИТ-2000 ООД - Пловдив предлага и извършване на услугата - монтаж на закупената от тях подова паркетна настилка. Аз си поръчах по тяхна препоръка много скъп за мен, но за сметка на това ЕСТЕСТВЕН ТРИСЛОЕН ПАРКЕТ БАРЛИНЕК /ПРОИЗВОДИТЕЛ BARLINEK S.A. - ПОЛША/, СЕРИИ SELECT ОМАСЛЕН (продажна цена в магазина 68 лв/м2) И FAMILY ЛАКИРАН (продажна цена в магазина 59 лв/м2), 3-ЛАМЕЛНИ, КЛИК СИСТЕМА БЕЗ ЗАЛЕПВАНЕ ПРИ МОНТАЖА. РЕШИХ ДА ЗАЛОЖА НА ЕСТЕСТВЕНОТО В ТОЗИ ЖИВОТ - ЗА ОКОЛО 6000 лв. по изчисленията, които ми направиха за количества квадратури от паркетите в магазина на фирма ЕЛИТ-2000 ООД - ПЛОВДИВ!!! ПРЕДИ ДА СЕ НАРЕДЯТ ПАРКЕТНИТЕ НАСТИЛКИ ИЗВИКАХ КОМПЕТЕНТНИТЕ МОНТАЖНИЦИ, които щяха да ми извършат монтажа, ЗА ДА НАПРАВЯТ ЗАМЕРВАНЕ (КАКТО СИ МУ Е РЕДА - ПО ПРАВИЛА ЗА СЛАГАНЕ НА ПАРКЕТ, КОИТО СЪМ ЧУВАЛА ОТ МОИ ПОЗНАТИ) НА ВЛАЖНОСТТА, НИВЕЛАЦИЯТА И РАВНОСТТА НА ПОДОВЕТЕ В АПАРТАМЕНТИТЕ - ЗАЩОТО ТЕ СА ДВА). И ТЕ ЗАМЕРИХА НА ОКО - БЕЗ МАСТАРИ, БЕЗ НИВЕЛИРИ, БЕЗ ДОРИ ДА СИ СЛОЖАТ КОЛЕНАТА НА БЕТОНА... ОК - И ТАКА СТАВА, ПОДОВЕТЕ СА ДОСТАТЪЧНО РАВНИ - КАЗАХА МИ МОНТАЖНИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ. ПОЧВАМЕ!!! И ЗАПОЧНАХА - В РЕЗУЛТАТ НА КОЕТО СЕ ЗАПОЧНА ЕДНО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ. СТЪПВАМ И ПОТЪВАМ СЯКАШ ПЛУВАМ, ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА КИЛОГРАМИТЕ НА БАЩА МИ - ТОЙ ВСЕ ЕДНО, ЧЕ ПЪТУВА С АСАНСЬОР НАГОРЕ-НАДОЛУ...ЗАЯВИХ НА СОБСТВЕНИКА НА ФИРМАТА ПРОДАВАЧ, ЧЕ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ Е НЕПРИЕМЛИВО ЗА МЕН И ЧЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА В ТОВА МУ ПРОЯВЛЕНИЕ Е ОТЧАЙВАЩ И НЕВЪЗМОЖЕН ЗА ПРИЕМАНЕ ОТ МЕН. ХАЙДЕ ТОГАВА ДА ГО ДЕМОНТИРАМЕ - БЕЗ ПРОБЛЕМИ ЩЯЛО ДА СТАНЕ, ЗАЩОТО СИСТЕМАТА КЛИК ГО ПОЗВОЛЯВАЛА И ТЕ МНОГО ЩЕЛИ ДА ВНИМАВАТ...ПЪК И НАЛИ СА МАЙСТОРИ-СПЕЦИАЛИСТИ В ОБЛАСТТА... АКО НЕЩО СЕ СЛУЧЕЛО С ПАРКЕТА ОТГОВОРНОСТТА ЩЯЛ ДА НОСИ УПРАВИТЕЛЯ...ЗАЩОТО И ТОЙ СЕ ИЗКАЗА ПО ВЪПРОСА ПОЛОЖИТЕЛНО - НЕ ЗА РАЗВАЛЯНЕ НЯМА ДА СЕ РАЗВАЛИ!!! ДЕМОНТАЖ - ПРАВЕНЕ НА САМОРАЗЛИВНИ ЗАМАЗКИ ЗА ОКОЛО 700 лв. - СЪХНЕНЕ - АБЕ ПОВЕЧЕ ОТ ПОЛОВИН МЕСЕЦ МИНА ВРЕМЕ - ВЕЧЕ ИДВА РЕД НА ВТОРИ ДУБЪЛ - ОТНОВО МОНТАЖ НА ДЕМОНТИРАНИЯ ВЕЧЕ ПАРКЕТ (А МЕЖДУВРЕМЕННО ПЕРВАЗИТЕ МИ ГИ ЛЕПИХА СЪС СИЛИКОН ЗА ПАРКЕТА, ВЪПРЕКИ ЧЕ ТЕ СА С МОНТАЖНИ КЛИПСИ ЗА СТЕНАТА - ТАКА СПОРЕД МАЙСТОРИТЕ НЯМАЛО ДА СКЪРЦА ТОЛКОВА МНОГО - ЗАЩОТО ИНАЧЕ СКЪРЦАШЕ ВСЕ ЕДНО СИ ОТИШЪЛ НА КОНЦЕРТ ЗА ЦИГУЛКА НА ЛЮБИТЕЛ ЦИГУЛАР) - НАРЕДИХА ГО И...........ХОП ЕДНО, ХОП ВТОРО, ХОП ТРЕТО...ПАРЧЕТА ОТ ЛАМЕЛИТЕ НА ПАРКЕТИТЕ ЗАПОЧНАХА ДА СЕ ОТЦЕПВАТ И НАВДИГАТ, ОГРОМНИ ФУГИ МЕЖДУ ОТДЕЛНИТЕ ДЪСКИ ПРИ СГЛОБКАТА, НАРАНЕНИ СТРАНИЧНИ РЪБОВЕ НА ДЪСКИТЕ, ОТ КОИТО ЗАПОЧНАХА ДА СЕ ОТЧУПВАТ ТРЕСЧИЦИ, ДУПКИ И Т.Н. И Т.Н. И ПРОЧЕЕ. Е, УВАЖАЕМИ ПОТРЕБИТЕЛИ, ТОВА СИ СЕ ПРЕДЛАГА НА НАС БЪЛГАРСКИТЕ КЛИЕНТИ НА СТОКИ В БЪЛГАРИЯ - СКЪПИ СТОКИ, СКЪПИ УСЛУГИ (ЗАЩОТО МОНТАЖА НЕ Е ЕВТИН) И ОСВЕН ЧЕ СКЪПИ АМИ И НЕКЪДЪРНИ УСЛУГИ...НЕХАЙНИ ХОРИЦА ТИ ГИ ИЗВЪРШВАТ, ЗАЩОТО НЕ Е У ТЯХ, А У НАС!!! БЪРЗИ, СМЕЛИ И МНОГО СРЪЧНИ!!! ПО ВРЕМЕ НА РАБОТА СЪРБАЩИ АЛКОХОЛ ТА СЪРЦЕ ДА ТИ СЕ СВИВА!!! ЕТО ТАКА СЕ РАБОТИ И ЗА ТАКАВА РАБОТА ОТ НАС ИСКАТ ПАРИ. СЕГА УПРАВИТЕЛЯ НА ЕЛИТ-2000 ООД МИ ЗАЯВИ, ЧЕ (ВЪПРЕКИ, ЧЕ Е СЪГЛАСЕН С МЕН ЗА ВИНАТА НА НЕГОВИТЕ РАБОТНИЦИ, ИЗВЪРШИЛИ УСЛУГАТА, НО ГИ ЗАЩИТАВА И НЯМА ДА ИМ ДЪРЖИ ОТГОВОРНОСТ) НЯМА ДА МИ УВАЖИ РЕКЛАМАЦИЯТА, НЯМА ДА МИ ВЪРНЕ ОСТАТЪКА ОТ ПАРИТЕ (ЗАЩОТО ОТ МЕСЕЦ МАЙ ПРИ НЕГО СТОЯТ 3500 ЛВ. КАПАРО, ОТ КОИТО ТОЙ Е ИЗВЪРШИЛ ПРОДАЖБА НА ЛАМИНАТ И МОНТАЖ ЗА НЕГО НА СТОЙНОСТ 2086 ЛВ. И МИ ОСТАВАТ 1413 ЛВ. ДА МИ ВЪРНЕ), ЗАЩОТО ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НА ПАРКЕТА ТРЯБВАЛО ДА ГО ОБЕЗЩЕТИ - ЧЕ ПИТАМ АЗ КАК И ЗАЩО ПРОИЗВОДИТЕЛЯ БАРЛИНЕК - ПОЛША ТРЯБВА ДА ГО ОБЕЗЩЕТЯВА, СЛЕД КАТО НЕГОВИТЕ РАБОТНИЦИ СА ОПРОПАСТИЛИ КАЧЕСТВОТО НА ПАРКЕТА С НЕКОМПЕТЕНТНИТЕ СИ МНЕНИЯ, НЕХАЙНОТО СИ ОТНОШЕНИЕ КЪМ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ, НЕСПАЗВАНЕТО НА ТРУДОВА ДИСЦИПЛИНА И ПОВЕДЕНИЕ ПО ВРЕМЕ НА РАБОТА, ИЗВЪРШВАЩИ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВСИЧКО ТОВА НЕКАЧЕСТВЕНА УСЛУГА - УСЛУГА КОЯТО МИ НАНЕСЕ ПСИХИЧЕСКА, МОРАЛНА И МАТЕРИАЛНА ЩЕТА, СЕМЕЙНИ ПРОБЛЕМИ, ЗАГУБА НА ВРЕМЕ И ВЪЗМОЖНОСТ ДА ЖИВЕЯ ЖИВОТА СИ СПОКОЙНО КАТО ЧЕСТЕН ГРАЖДАНИН НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, ЗА КОЯТО РАБОТЯ И ДАВАМ СВОЯ ДАН!!!
ЩЕ ВИ ПУСНА И СНИМКИ, ЗА ДА НЕ СЪМ ГОЛОСЛОВНА И МНОГОСЛОВНА!

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #4 -: Август 08, 2008, 04:11:29 pm »
Уважаема Крис,
Сега за наказание, че пускаш едно и също мнение в 4 различни поста, и то с главни букви, трябва да сложиш 4 твои снимки (по бански) за илюстрация на темата. Това е.

Кристина Хранова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #5 -: Август 08, 2008, 05:20:47 pm »
Уважаеми Тругер,
С радост бих предоставила на Вашето внимание всичките 15 снимки, с които разполагам по темата, а не за фотомодели, но ограничените възможности на прикачването на файлове - не повече от 500 kb, което е някаква миниатюрна част от моите файлове - общо 52,5 MB - не ми позволява да пусна дори една снимка, за да видите всичко това, което обяснявам - за да настръхнете от ужас също като мен, когато фотографа ми ги изпрати!!!
Но все пак благодаря, че някой е откликнал, макар и по пози начин - иначе не съжалявайте за снимките по бански - нямам с какво да Ви зарадвам, защото не съм от групата на момичетата за масово потребление. Това е!!!

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #6 -: Август 21, 2008, 10:13:08 am »
Ами намали (resize) им размера за да може все пак да видим за какво става въпрос!

siska

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #7 -: Август 19, 2010, 11:29:41 pm »
Zdraveite,
iskam da se oplacha ot Tehnopolis , i nai veche ot serviza im v Yambol. Kupih si protochen boiler \'Tesy\'. Na edin mesec zapochna da teche. Zanesoh go  v serviza im. V srok mi go varnaha i otnovo techeshe. Zanesoh go vtori pat , varnah go i otnovo teche. Kakvo moga da napravq za da mi varnat parite ili za da mi go smenqt s drug?

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
връщане на стока
« Отговор #8 -: Август 20, 2010, 08:56:21 am »
Абе хора! Почвам много да се дразня. МАЛОУМНИ ли сте.
Темата е на \"andro4646\" и за неговия проблем. НЕ на \"Chris\" и компания, които искат да си разменят снимки.
И за капак на края се появява \"БАРАБАР ПЕТКО С МЪЖЕТЕ\" \"siska\" да се оплаче от Топлофикация.

@andro4646 - \"pharaon\" е прав. КЗП не може да ти помогне. Споровете между фирми се решавът в съда. Ако не ти се занимава може да занесеш хладилника в сервиза (имаш гаранционна карта). Там дано ти решът проблема.