Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 64267 пъти)

pipi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
На 11.08.2008г. в интервала между 19:30 и 20:00, изпробвах „топлия” щанд на Kaufland- Перник. Реших да поръчам пет порции „Татарско кюфте”. След десет минутното чакане се установи че нямало, също така няма и пет порции „Кюфтета”, и пет порции „Кебапчета”. В момента в който се отказах се установи че могат да ми се направят четири порции „Кюфтета” и една порция „Кебапчета”. Споменавам порции защото една порция съдържа 3 кебапчета, съответно кюфтета, питка и сос по избор /лютеница, кетчуп или горчица/. Жената зад щанда с неохота ми направи 5 порции, напомних и да ми сложи и от сосовете и ми даде четири питки. Като попитах защо са четири тя ми отговори, че са се свършили и си тръгнах. За мое учудване като се прибрах установих че едната порция не се състой от 3 кюфтета, ами от едно!!!!!!  Т. Е  с две кюфтета по малко, тя не ми направи отстъпка от цената взе ми пари за цяла порция, а ми даде с две кюфтета по малко. Бях възмутена от „кокошарското” изпълнение, което доведе до моето неудобство пред хора, който си бях поканила на гости. След като споделих с мой приятели разбрах че редовно едната от продавачките \"взима\" от порциите, редовно някой е без кюфте, кебапче питка или сосове.
След като се обадих на телефона за подаване на сигнали- на сайта на Kaufland, господина който прие сигнала, първото нещо което ми каза е че това нещо не може да се докаже!!!!!! И след това каза че сигнала ще бъде препратен към съответния управител.
Аз не искам да се доказва каквото и да е, даже не искам да ми се връщат парите за две кюфтета и питка. Искам следващият път като отида и взема затворени порции, те да бъдат цели, а не част от тях, и да се чувствам неудобно пред гостите си.

jorol

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големите търговски вериги са виновни за това, че дават ниски заплати на служителите си. Ние тук да не сме трето качество хора?  Обидно е като се замислим. Щом дават такива заплати, не могат да очакват от служителите си да бъдат изрядни. Да почнат да дават заплати като в страните в които са се пръкнали и тогава предполагам и служителите ще са изрядни и ще си гледат по-съвестно работата.

rufas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
преди 1 месец пазарувах в кауфланд русе,филиал-2 .взех стока на която няма цена и бар-код,на касата 4аках 25 минути докато ре6ат проблема.след една седмица вземам са6тата стока и отново са6тиа проблем.в4ера пазарувам и с другите не6та пак вземам са6тата стока и познаите какво се слу4и-ами са6тото!само 4е ж този слу4ай бе6е 21\'30 4аса и няма6е кой да проверява цена.сабраха се 2-3 служителки и ми обясняват как не мога да взема стоката за6тото нямала цена и др.обясних 4е трети пат купувам тази стока и е едно и са6то,това ги раздразни и смениха тона.станах виновен за това 4е някой не си вар6и работата.днес13 08.2008г. в 09\'20 се обаждам на 080012220 и искам някой да ми обясни за6то е така в кауфланд.не доспала дама ме пита какво искам,аз питам с кого говоря тя ми казва -4овека който ми трябва го няма и тя 6те предаде това което й кажа/ОТ КАДЕ ЛИ МИ Е ПОЗНАТО ТОВА?/поиска ми телефонния номер и ме заслу6а.обяснявах проблема когато телефона ми прекасна не знам за6то. но не ми званнаха и си мисля 4е сам си загубил времето е ни6то мразя да се оплаквам , но има и др. не6та за които не ми се пи6е ,както има и др.магазини СБА-например там поне обслужват по добре!4ао надежди 4АО кауфланд аз сам то ТУК!
« Последна редакция: Август 13, 2008, 10:27:51 am от rufas »

blackrider

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Мдаааа,явно е че това в практика за Кауфланд,да ни правят на маймуни.Днес 16.08.08 пазарувахме в Кауфланд на Щросмайер срещу Пигис хаус. Купихме си доста неща и останахме очаровани колко "по-евтино" е от другите вериги.Прибрахме се хапнахме,пийнахме и от дума на дума колко прекрасен магазин е Кауфланд ,майката на жена ми се заглежда в касовата бележка! -Салам КАРПАТСКИ 0.320гр на етикета му пише 3,96 .В касовата бележка обаче е 4.35!!!!!  Хич не ми пука ,че са ме минали с .039ст. Яд ме е ,че са ме направили на тъпак и обарнато това в хиляди тъпаци на ден.....сметнете сами хубавците от КАУФЛАНД колко милиончета си правят от такива измами !!!!!
Питам аз къде след толковая много оплаквания от страна на потребителите за едни и същи неща! Къде са господата от ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ???????????????????

georgiewa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
искам да изразя личното си разочарование от \"Кауфланд\" Варна.Току- що е опитаха да ме измамят за втори пореден път с този номер.Разлика в цената на етикет и действително маркирана цена на каса.Явно това е фирмена политика.Фирмата разчита на това че едва ли хората помнят цените на всички стоки в кошницата.А и не са много хората които си проверяват касовите бележки.Интересно колко безочливи могат да бъдат собствениците на фирмата щом при наличие на толкова явни и системни нарушения не се взимат никакви мерки.Ние сме виновни за това положение щом не можем д постигнем публичност на такава компрометираща информация.Не знам дали подобни факти за разминаването на цените не представляват аминистративно или законово нарушение и дали не подлежатна санкция.Никакво доверие за верига магазини \"Кауфланд\"

anetas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Кауфлан - София, ж.к.„Св.Троица“, лъжат на касата - маркират допълнителни стоки. Много често на етикета на рафта под стоката пише едно, а на касата маркират съвсем друго! Грубо и пренебрежително държане с клиентите. Ако не могат да разчетат баркода на някоя стока, просто я хвърлят на страна и след това трябва отново да се реди човек на опашка. Нямат никаква организация - работят само 2-3 каси и има големи опашки. Касиерките едвам се оправят. Явно са назначавани с връзки. Абсолютна липса на професионализъм.
Извод: Не пазарувайте от тези уж прехвалени магазини. „Ефтините“ им стоки, във Фантастико и СБА са с много по-ниски цени!

yambolov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
на 02.01.2009 закупихме пумпал на който беше обявена цена -30% от цена 19.99 на цена 13.99лв.
след като се прибрахме видяхме в касовата бележка че е маркиран 19.99лв,когато се обърнахме към служителите на информация те ни казаха че ние сме били слепи и не сме видели каква е цената,заведохме ги да погледнат до щенда от който вземахме пумпала и се оказа че сме прави но те го отричат.към кого можем да се обърнем.
става въпрос за кауфланд гр.Варна
« Последна редакция: Януари 04, 2009, 09:38:14 pm от yambolov »

mitseva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
# anetas, и на мен нещо ми смърдеше цялата работа! Доскоро не бях се замисляла много, много, но следващия път съм решила да засичам цените. Няма да им се размине!

Marieta_8107

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Софи, не си мисли, че като Ви издават касови бележки в голямите магазини, за всеки продаден артикул плащат данъци. Ако не сте забелязали - забележете. Не на всяка бележка пише ФИСКАЛЕН БОН - а пише НЕФИСКАЛЕН БОН, което значи,че за тази стока продадена от магазина, не се ПЛАЩАТ ДАНЪЦИ. Набий си го това в главата. И относно кварталните магазинчета - стоката им е много по-прясна, отколкото в Големите хипермаркети - не лъжат в цените, защото ако на сиренето например цената е 4.50лв. не ти я хващат 5.00 лв. - ясно. Тъй, че не обиждай тези търговци, защото на тях им е писнало от такива като Вас - ясно. А и относно цените в Метро - със ДДС и без ДДС. ЛЪЖА И ИЗМАМА. Нестига, че ти прихващат за всеки отделен артикул ДДС, но и на общата сума също.Та кво стана двойно ДДС. А и тези промоции където ги правят - не ме карай да се смея, защото разликата в цените от кварталното магазинче/ което е за предпочитане/ е минимална. Ама какво ли да ви обяснявам толкоз - всеки да си пазарува кой от където иска - това е ваше право, но когато някой Ви каже, че са го излъгали - му вярвайте, а не го нападайте така.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Marieta, нещо сте в заблуда. Я дайте един скан на нефискален бон да го видим как изглежда. Колкото до Метро - цената е за единица продукция без ДДС, цена до нея с ДДС, цена на пакета без ДДС, цена на пакета с ДДС - няма никакво двойно плащане на ДДС. Ако поне малко разбирате от икономика ще знаете, че ДДС в никакъв случай не влияе на печалбата на едно дружество и няма полза да ви лъжат с него. с ДДС се спонсорира търговецът, той го взима от вас при продажба на стоката и го внася в хазната.... незнам каква далавера видяхте тук.

Marieta_8107

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Това за ДДС-то ми е пределно ясно. При закупуване на ДМА при фирма работеща по ДДС, същото се възтановява. А относно нефискалния бон, той е същият като редовния с разликата  най отдолу, ако не сте прочела. Прочетете - и тогава коментирайте, защото там долу никой не чете кво пише - \"компетенция\"- elenaaleks

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Marieta, ДДС-то хич даже не ви е ясно, ДДС се възстановява само ако в края на отчетния период, който е един месец, сте извършили по-малко продажби от покупки. Тук става въпрос са всички фирми, регистрирани по ЗДДС, и за всички стоки, не само за ДМА. Пак ви моля да качите този бон, на който пише НЕФИСКАЛЕН, защото, на касовите бележки от Кауфланд пише ФИСКАЛЕН БОН. Никога не съм виждала, нито чувала за такъв бон, затова моля да ни образовате и да го качите да го видим. Ако искате, аз ще ви кача фискален бон от Кауфланд, и после ще спорим кой може и кой не може да чете.

Marieta_8107

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Сори ДДС се възтановява на всяко тримесечие

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Оставетет ДДС-то, има си форуми за това - дайте да видим този нефискален бон от Кауфланд.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Не съм запознат с Кауфланд, но четейки за нефискалните се сетих за позната с магазин срещу Била и тя точно повдигна такъв въпрос за въпросния магазин. Утре би трябвало да погледна някоя тяхна бележка дали наистина е така, но е малко стресиращо що за наглост трябва да е ако е истина :D