Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 64200 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Иmам няколко бележки от Кауфланд, които пазя, и на тях пише фискален бон. Не пазарувам често от там, но имам навика да гледам какво пише на касовата бележка и винаги е било Фискален бон. До сега не съм срещнала този надпис, затова ми е интересно, ако някой има такъв НЕФИСКАЛЕН БОН, ако може да го сканира и качи.

ANI BULGAKOVA

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
КАУФЛАНД ЛЪЖАТ ВСЕКИДНЕВНО.ВЧЕРА РЕШИХ ДА СИ КУПЯ ЧОРАПИ НА УЖ ПРОМОЦИОНАЛНА ЦЕНА ОТ 1.49 КАТО СТАРАТА ЦЕНА БЕШЕ 2.99 НО НА КАСАТА ЕСТЕСТВЕНО БЕШЕ МАРКИРАНО 2.99 .НА ИНФОРМАЦИЯТА СЛЕД ОБАЖДАНЕ ДО НЯКОЙ НЕИЗВЕСТЕН ОТГОВОРНИК КОЙТО ДОРИ И НЕ ДОЙДЕ ДА ВИДИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС ОТГОВОРИ ЧЕ ЩОМ НА КАСАТА Е МАРКИРАНО ТАКА ЗНАЧИ ТОВА Е ВЯРНАТА ЦЕНА.ТОГАВА ОТИДОХ ДО ЩАНДА С УЖ НАМАЛЕНИТЕ ЧОРАПИ И ВЗЕХ ЕТИКЕТА НА КОЙТО ПИШЕ СТАРА И НОВА ЦЕНА,НО ОТГОВОРА БЕШЕ СЪЩИЯТ.НЯКОЛКО ДНИ ПРЕДИ ТОВА СИ КУПИХ НАМАЛЕНО МЕСО,НО НА КАСАТА ПАК МАРКИРАХА ДРУГА ЦЕНА.НА ИНФОРМАЦИЯТА МИ ОТГОВОРИХА,ЧЕ СЪМ СЕ БИЛА РАЗХОЖДАЛА 2Ч.В МАГАЗИНА КАТО В МУЗЕЙ И ТЯ ПРОМОЦИЯТА БИЛА СВЪРШИЛА.НА СМЕТКА ОТ 200ЛВ. -ЕГАТИ СКЪПАТА РАЗХОДКА.

larycc

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Не може ли комисия от КЗП или НАП да отиде, да си вземат няколко стоки \"на промоция\" и след това да погледнат какво пише на касовата бележка и да съставят акт, след като е толкова масово явление да лъжат в Кауфланд. Тук нямаме Кауфланд , затова нямам наблюдения и затова питам това не е ли вариант. Мисля, че когато съставят няколко акта за едно и също, нещата ще се променят.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Е, най-накрая стигнах до Била, по-скоро се сетих да погледна бележката. Пише СИСТЕМЕН, но не и фискален бон. Първично погледнато не значи ли това, че биха могли доста оборот да скрият ?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Има обекти, които могат да издават системен бон вместо фискаленбон. Списъкът с фирмите го има в сайта на НАП, но незнам дали Била е включена в него. Реално системният бон е равносилен на фискалния бон. Тази информация я имаше и в едни листовки, които НАП разпространяваха преди някъде 2 години.
« Последна редакция: Февруари 10, 2009, 09:34:12 pm от elenaaleks »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Всичко е наред  
Разликата е много малка е не се отнася за криене на обороти, данъци и т.н.
Общо взето е това - на обикновенните касови апарати, надписа на бележката е \"Фискален бон\".
А при някои от големите търговци - Билла, Метро, всички бензиностанции, при тях има вградени системи от рода на ERP-тата (Интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност), където информация за оборотите се подава всяка вечер до данъчното. Та при тези големите, пише \"Системен бон\". Това е обяснено в Наредба Н-18 за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства - чл.26 и чл.58



Няма разлика в системен и финансов бон, съгласно Закона за счетоводството, тези пърични финансови документи се отразяват в периодичния баланс и се води на практика второ записване, тъй като самите бонове са крайно нетрайни и скъпи за трайна поддръжка - някои от отчетите се пазят цели 10 години.

elia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Аз лично в Кауфланд не съм лъгана,но в други вериги магазини ми се е случвало доста често.Моята практика е следната:взимам си касовата бележка,дръпвам се лекичко в страни на касата и си проверявам нещата.Или в самият магазин ги проверявам на устройствата,който са монтирани.Не пиша имейли,не се разправям по телефона,след като лъжат си искам парите обратно и на момента.От другото ефект няма да има.Те ще ме излъжат с 5-10лв. и аз ще получа като компенсация едно:Извинявайте!Не става!

D Milkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Имах неприятен случай по време на коледната кампания.
Една детска играчка беше с етикет N% отстъпка. На касата обаче ми я маркираха на редовна цена. Аз имам навика като пазарувам големи количаства да си проверявам касовия бон на място, още в магазина. Видях грешката и се обърнах към информационния център. Те ме изкараха едва ли не сляпа или неграмотна. Съпругът ми страшно им се ядоса и заведе въпросната слежителка до щанда да види със собствените си очи за какво говорим. С огромна \"изненада\" установиха, че клиентите са прави.
Е, върнаха ни парите, а аз стоката. Намалението не било регистрирано в компютъра им и не можело да ме таксуват по друг начин. Странно как се е появил лъжливия етикет на щанда!? Жалко, играчката беше много хубава, също като цената...

Rosita_Bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
KAUFLAND- VARNA
« Отговор #83 -: Април 05, 2009, 09:50:42 pm »
Predi 10 dni kupih ot tam golqm burkan lista ot kiselo zele.Poglednah sroka na godnost-
pishe Oktomvri 2009 . Kogato na sledvashtiq den otvorih burkana-hvashtam listite, te
se razpadat v rakata mi , napravo bqha kasha ! Otidoh v magazina s kasoviq bon i s burkana.
Na gishe informaciq izobshto ne be6e lubezna slujitelkata . Izgleda me stra6no i mi kaza da 4akam .
4akah okolo 10 minuti, poqvi se nein kolega .Kazah mu 4e sadarjanieto e razvaleno vupreki 4e
godnosta e do Oktomvri 2009 . Toi se uveri v tova i mi varnaha parite.
       Taka 4e nqma garanciq za ka4estvoto na stokata vupreki 4e e otbelqzano na etiketa .
        No sam zabelqzala 4e v Kaufland horata slagat v koli4kite bez mnogo-mnogo da
se zaglejdat v etiketite.Ne e izklu4eno i da ima stoki s iztekal srok na godnost.

preslava76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Абе аз искрено се учудвам има ли още наивници, които да пазаруват от тия мошеннически супермаркети като Кауфланд,Била и тям подобни. Струва ли си да си хабим нервите и да правим сеир на хората като знаем,че там лажат като цигани.Само веднъж пазарих от Кауфланд-Ямбол и то беше току след откриването му. Ами то в сметката ли не ме удариха, кило филе миришеше на умряло куче и лепнеше като намазано с C 200, еклерите горките май бяха от сватбата на баба ми... Изобщо хубава работа,ама българска. И сега на фона на масовата криза и безработица в малък град като моя,откриха , моля ви се  МОЛ!!!! Не съм ходила, но разгледах от любопитство брошурата и там със ситни буквенца пишеше,че ако цената на касовия бон не отг. на обявената цена, щели да ти ПОДАРЯТ стоката! Сиреч отдалеч си вързват гащите, щото изглежда и на тях им е любима практика.Ех,Европо,колко си далеч, май ще си останеш само мираж...

служител

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
клиента винаги има право но в много от случайте е неадекватен. Например: купува стока която е подобна на промоционалната но не е, а цената и е друга и той не се е консултирал със служител когато има самнение, или друг пример: някой си клиент размества стока (клиентите винаги ровят и разместват) и друг клиент намира кисело мляко  3.6% например поставено при кисели мляка  2% разликата в цената е огромна, но клиента не чете името на артикула а гледа цената и после иска компенсация ами няма как да стане.
« Последна редакция: Май 02, 2009, 08:58:15 pm от служител »

Иванова~БГ

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
След като в Пазарджик откриха Кауфланд, често пазаруваме от там. В началото мн ни харесваше тази практика, но... какво да ви кажа-по неволя и ние им разкрихме кокошкарските истории: безброй пъти сме взимали стока на уж намалена цена, а на касата я таксуват редовно; лепят допълнителни етикети върху стари, за да увеличат срока на годност; цената, маркирана на етикета, не отговаря на онази, която ти чукат на касата..Първият път бях заблудена овца,..но поне беше с дребни стотинки. За всичките останали случаи съм си търсила правото и са ми връщали парите...Представям си глобално погледнато колко пари скубят от нас без да се усетим.Станаха ми ясни що за стока са...! Ето как си избиват парите от откраднатите и повредени стоки, ама аз какво да направя?! Да засилят контрола малко!..Разправяха, че някакво циганче си събуло старите обувки в магазина и си излязло новообуто!:)...Това не означава, че от моя джоб трябва да крадат! НАЙ-ВАЖНОТО Е СЛЕД КАТО ПЛАТИМ НА КАСАТА, ДА СПРЕМ ЗА МАЛКО И ДА ПРОВЕРИМ КАСОВАТА БЕЛЕЖКА! Няма друго спасение, то е ясно, че те измислят какво ли не, за да те обират, въпросът е ти да си отваряш очите!

happy customer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
\"Защото знам че в САЩ правят същото като един клиент пазарува редовно от един магазин с кредитна карта ( там не се пазарува с друго ) и за да ползва намаления и точки те му издават кредитна карта специално от магазина. При около 10-15 пазарувания на месец магазина добавя пазаруване на стойност 20 долара. Ако клиента не се усети това се повтаря още няколко месеца. Ако не се усети за тази сума се добавя друга по-голяма сума докато се изравни сумата до подобна на обикновените пазарувания. Разбира се те не са точни суми и не се улавят лесно и когато не си водите отчет кога пазарувате там и кога не е почти невъзможно да хванете магазина. Хванете ли го ви изкарват от списъка с припомпваните клиенти и ви се извиняват за грешката която са допуснали уж случайно.\"

@Alex Много неинформирано мнение, bro. Total bullshit. Грешки стават навсякъде, ама тази система си си я изсмукал от пръстите. Нито в Щатите, нито в Kaufland Bulgaria правят такива системни измами. Ти сам вярваш ли си?

carlyangel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 25
    • Профил
Alex и аз мисля,че си си го изфантазирал това.Просто е смешно..камо ли за БГ,където всеки си прави сметка и на стотинките :)

Stargate

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Драги клиенти искам да поглнете от една друга гледна точка..Ако има  грешка то това не е грешка на Кауфланд а на служителя който не си върши работата както трябва..Мислите ли че Кауфланд ще инвестира с милиони долари в старната и ще гледа да краде от клиента..Съшто така не забравяйте че в Кауфланд работят ХОРА а не машини.И грешките са възможни понякога повече, понякога по малко ,това зависи вече от самия служител.Сигурни ли сте в работата си вие никога не допускате грешки и че сте идеални..Различията в цената например пак са грешка на служителя..когато има намаление ,листа с намаление се дава на трезора и цената с новия етикет се поставя на регала..Обаче ако по това време служителя в трезора поради някаква причине се забави да вкара новата цена в компютъра става разминаване в цените обаче това е грешка на служителя не е политика на Кауфланд...