Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 64891 пъти)

garson

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland
« Отговор #105 -: Октомври 06, 2009, 12:34:36 am »
Работя  в Кауфланд от известно време и искам да дам разяснение,(доколкото мога) на по-наболелите теми тук в този форум.Относно случаите-ЕДНО ПИШЕ ДРУГО СЕ МАРКИРА.Уважаеми читатели неслучайно Кауфланд има гаранция за връщане на стоки.Разбира се, задължително с касова бележка.Има няколко десетки стоки чиито цени се сменят по няколко пъти на ден.Обикновено това са стоки на които им  наближава краят на срока на годност и политиката на магазина е по-добре да се продадат на загуба отколкото да се изхвърлят.Сами разбирате,че промяната на цената на една стока в магазин от такъв тип изисква определени технологични операции и време.А когато стоките са десетки и както казах по няколко пъти на ден се сменят цените им,гафовете са неизбежни.С казаното ми дотук искам да Ви уверя,че в тези случаи няма никаква умисъл от страна на персонала.При все,че четейки този форум ми направи впечатление че това се случва не в един или два филиала.Няма как хора които живеят в различни градове и не се познават,да се наговорят да мамят клиентите.А и все пак затова се дават и касови бележки.Задължително ги четете след като Ви ги дадат,за да може ако има проблем,на време да се реагира.Относно тегленето на зеленчуци.Везните теглят с точност до грамове и лично съм сверявал случайна стока на пет везни.Нямаше отклонение и от един грам.Факт е обаче,че някои от клиентите се да вземат повече стока отколкото плащат.Дали ще добавят малко след като са претеглили и изкарали вече бележка.Дали ще повдигнат малко везната.Абе изобретателен народ сме.И после като се претегли на конролната везна-шах с пешката.

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #106 -: Октомври 06, 2009, 09:08:43 pm »
Не намесвайте мутрите. Обикновенно ръководния персонал на такива магазини е от хора знаещи чужд език и закупили (избутали) някакво образование. Интелектуалното развитие им е по-ниско от степен преводач, но претенциите и самочуствието голямо. Понеже са отсъствали от основни лекции, а управляват стопански обекти, резултатите са налице. То и директорския борд, който се състои от чужденци не разбира български език, та няма кой да поправи тези изчепки...

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #107 -: Октомври 09, 2009, 10:13:41 pm »
Добре, но: \"понеже отсъствали от основни лекции\" не е причината. Ако манталитетът или моралът не са налице, лекциите няма да помогнат.

radiomen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #108 -: Октомври 24, 2009, 08:25:14 pm »
Днес със съпругата ми си взехме месо от тъй наречените промоции в Кауфланд - Ямбол. За наше \"най-голямо учудване\" месото се оказа вмириасно и негодно за употреба. Нямам нито време ,нито нерви да се занимавам с рекламации,но ви съветвам да внимавате или най-добре да не влизате в тези магазини влезли в България за да ни правят на маймуни (за каквито между другото ни смятат в Европа)

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #109 -: Ноември 05, 2009, 08:29:23 pm »
На 01.11.2009г. си купих от \"Кауфланд\"- гр.Варна- 4 бр. \"Малцова багета-150гр.\". Когато се прибрах у дома реших да хапна. Още с първата багета се натъкнах на едно парче дълъг канап. Когато отидох да направя рекламация/след 15мин./, служителката от щанд \"Информация\" ми каза, че те не са виновни тъй като хлябът бил внасян от друга фирма и ми предложи да ми върне стотинките. Е питам се аз, не е ли редно да има някъкъв контрол при направата на този хляб и магазин като \"Кауфланд\" да изисква от фирмата снабдител този контрол? То утре може и мишка да намеря в багетата..............

mushmorok

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #110 -: Ноември 10, 2009, 06:06:38 pm »
Работя в Кауфланд на каси от 2 години и знам много добре какви са нещата както като служутел така и като клиент.Всичките тези разлики в цените идват от това че повечето хора не четат етикетите а гледат само цените, от това че има малко служтели и немогат да смогнат със работата както и централата е виновна.Когато нещо го няма в магазина а саго обявили вав весника несе карайте със служителите и не ходете на информация да се оплаквате ,а направо звъннете в централата защото от там идва проблема.Разберете че ние сме само служители ,работници и на нас много неща нени харесват но това ни е работата.Има си определен ред къде ,как и какво да се слага.Например с етикетите-трябва да седи от лявата страна на стоката.Това е немска фирма и някой неща са на обратно.Несе сърдете на нас а на тези над нас

vania1111

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #111 -: Ноември 12, 2009, 10:06:25 am »
Искам да споделя съвсем скорошен случай от вчера.Става въпрос за Кауфланд Пловдив - Тракия.Баща ми решава да купи играчка джипче с дистанционно за сина ми.На етикета е обявено точното име на играчката / което съвпада с опаковката / и цена 19.99лв.На касата същата играчка я таксуват за 39.99лв.При питане на баща ми му отговарят да заплати играчката и да отиде на информация с касовата бележка - там щели да му обяснят.От там му обясняват , че въпросната играчка е била в промоция миналата седмица и сега са върнали старата и цена , ама били забравили да сменят етикета.Искам да попитам в случая на кого е вината и не трябва ли когато има обявена повече от една цена на стоката , клиента да заплати най ниската????????????????.В краен случай са казали на баща ми или да закупи играчката за 40лв или да му върнат парите.Върнали са му парите.Това е един от малкото пъти , когато влизаме в Кауфланд.Вече май изобщо няма да влизаме там.

Ludmil Stoyanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #112 -: Ноември 23, 2009, 05:39:07 pm »
Marksman, от известно време в БГ се заговори за системата HACCP. Тя е задължителна за заведенията за хранене, цехове за производство на храни и складове. Тази система обхваща всички процеси от производство на суровините, преработка, пакетиране, складиране и съхранение, спедиция и реализация. Ако се спазваха правилата по веригата, нямаше да си купиш завързан хляб. Това е...Виновна е системата, която не работи.
Добре си направил, че си снимал пробрема, да го видет потребителите, но трябваше да назовеш фирмата производител на хляба, за да не го купуват хората. Така всеки производител ще се замисли каква стока ще предлага.

meisy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Кауфланд - Добрич
« Отговор #113 -: Декември 22, 2009, 01:54:08 pm »
Големият куриоз стана, след като се оказа, че наистина в чантата ми е имало салам, но го намерих след 1 месец вече мухлясал и на всичкото отгоре имах и фактура за него!
Дори в момента на проверката от охраната саламът си е бил в чантата ми, но те не са го открили. Да бяха го намерили, че поне да им докажа в момента, че те грешат и най-малкото което трябва да направят е, да се извинят!

bojiqgrym

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #114 -: Февруари 23, 2010, 01:38:07 am »
и аз да се оплача от прословутия кауфладн, не се лъжете по стоките намалени с 50% защото просто няма да ги откриете по щандовете, днес 22.02.2010г. отидох на една такава промоция и какво да видя ами още по обяд стоките липсваха... ама не се учудих никак защото и предния път така ме измамиха, ИЗМАМНИЦИ СА СИ ТОВА Е  е вече с РЕКЛАМНИЯ ИМ вестник който ми изпращат само ще си паля печката като знам че от този вестник няма нищо в супермаркетите на кауфланд тоЙ  е една измама, илюзия е това си е една лъжа, измама с клиента, подигравка с доверието на клиента.. просто думите не ми стигаТ за да изкажа болката която за поредЕн път изживЯх както бях толкова ниско принизен да отида в магазина им с една долна лъжа, всъщност те такива стоки с 50% намаление съществуват, но са по няколко бройки и това е парадокса че не правят на маймуни, а уж сме европейци егати европата сме тук.

bloucester

  • Гост
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #115 -: Февруари 23, 2010, 08:12:09 pm »
АЗ ПЪК ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ, О ЧУДО!, СТАВАТ ГРЕШКИ И В ОБРАТНА ПОСОКА - ПРИМЕР - ПЪРВИЯТ И УНИКАЛЕН ЗАСЕГА В БЪЛГАРИЯ МАГАЗИН НА МЕРКАТОР В СТАРА ЗАГОРА. ЗАКУПИХ ПРОМОЦИОНАЛЕН ПАКЕТ ОТ 4 БРОЯ СОК ЯБЪЛКА ПО 1 ЛИТЪР ЗА 4,65 лв, А НА КАСАТА МИ БЕШЕ МАРКИРАН КАТО ЕДИН ЕДИНСТВЕН СОК ЗА 1,65 лв. ВИДЯХ ГРЕШКАТА ЧАК У ДОМА, ЗАЩОТО СЕ УСЪМНИХ, ЧЕ СМЕТКАТА МИ Е ПО-МАЛКА. ЗА ЖАЛОСТ, МАГАЗИНЪТ Е ДАЛЕЧ И НЕ СЕ ВЪРНАХ, НО НА ДРУГИЯ ДЕН ОТИДОХ ОТНОВО ДА ИМ НАПРАВЯ ОБОРОТ :)

ГРЕШКАТА Е, ЧЕ ВМЕСТО ДА МАРКИРА БАР-КОДА НА ПРОМООПАКОВКАТА, КАСИЕРКАТА ЯВНО Е МАРКИРАЛА ТОЗИ НА  НЯКОЙ ОТ СОКОВЕТЕ.
« Последна редакция: Февруари 23, 2010, 08:38:50 pm от bloucester »

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Внимавайте в магазините \"Кауфланд\", след като минете през касата задължително си прегледайте касовият бон и стоката, често ми се случва да са ми маркирали някой стока 2пъти. Говоря за магазин \"Кауфланд\" във гр.Варна.

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Днес, пак ми се случи, да ми маркират 1бр.кисело мляко в повече.

kobra

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Искам да споделя исвоя опит от пазаруването си Кауфланд -гр.Ямбол.Днес 10.07.2010 година останах напълно разочарована както от цените така и от качеството.Абсолютно нищо не отговаря на гръмките им реклами за качество и ниски цени.Свинското месо без кост и то на промоция се предлага на 9,50лв, а същото месо и то много по-прясно в халите се предлага на 6.30лв.Освен това прясното им мляко също за нищо не става - купуваш скъпо, вариш и не пиеш мляко - то просто става на извара.

savilona

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Не пазарувам често там.Правило ми е впечатление,че някой път сметката ми е била поне с 2-3 лв повече и съм упреквала себе си,че съм прекалила.Четейки всичко изписано тук,май не съм "прекалявала"...
Преди 2-3 седмици пазарувах няколко неща от там.Направи ми впечатление,че киселото мляко Пършевица-2 % е 0.72 ст,а в кварталните ми магазини-0.75...Значи не е толкова по-евтино,колкото си мислех...
В Кауфланд пазарувам само памперси за бебето и почистващи препарати,защото като че ли само те са по-евтини от други места.От 5-6 неща,всяко от които в други магазини е с по 0.40-0.50 ст нагоре,може би спестявам и малкото,което нямам..Следя етикета на конкретния продукт отговаря ли на надписа.Не мога да кажа нещо лошо конкретно за Кауфланд,като цяло не предпочитам големите вериги,но веднъж от Кауфланд си взех 2 кила супер евтин лук..Този лук едва се режеше,камо ли да се яде...