Свържете се с АПБНБ като кажете от къде е купена водата (магазин, агрес и дата). Те ще поемат случая. Както съм пробвала многократно (4 месеца вече) Кока Кола не си вършат работата. Не отговарят!!! Затова говорете с АПБНБ. Те ще изпратят писмо до РИОКОЗ за областта, които ще направят проби от други води в магазина и ще се изпрати писмо до МЗ. До месец проблема е решен, а при връзка с АПБНБ ще получите отговор. Много магазини и доставчици на минерални води използват само бутилките, като пълнят с чешмяна вода. Купувайте само от сигурни и големи вериги, а ако се използва вода в галони - само от фирмата производител (Хисар, Савина например). Поне знаете от къде идва водата. Гледайте за отайки и мирис! Пазете водата ако се съмнявате и се свържете с РИОКОЗ или АПБНБ.