Автор Тема: Хотел Магнолиите Приморско - 4 * друг път  (Прочетена 2682 пъти)

ivanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Обикновенно в такива случаи си замълчавам и втори път не стъпвам там, но реших , че нещата няма да се оправят ако продължаваме да си мълчим. Като начало хотелът няма паркинг и паркираш колата неохранявана на улицата под палещото слънце. Като връх на всичко е мръсната вода в басейна. Единственото добро нещо е храната - като качество, количество и разнообразие, но една почивка не се състои само в ядене. Споделих впечетленията си на сайта www.hotels.bg/.../details.html и сами можете да видите резултатите - никакви. За сметка на това има едно мнение, сякаш писано от рекламните агенти на хотела. Приканвам към по-често споделяне на мнения - както отрицателни, така и положителни за да си помогнем сами и да не си даваме парите напразно.

обикновен

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хотел Магнолиите Приморско - 4 * друг път
« Отговор #1 -: Август 28, 2008, 05:55:04 pm »
И ние имахме проблем с този хотел.
Три семейства резервирахме през Ретур почивка в Магнолиите 3-4 месеца предварително и платихме 100%. Няколко дена преди началото на почивката звъняхме в агенцията да проверим дали няма някакви проблеми с резервацията, но оттам много учудени на нашите съмнения, казаха че няма никакви проблеми. В последния ден преди заминаването, обаче, се обадиха, да кажат, че все пак имало проблеми - имало над 100 % заетост на хотела и първия ден ще ни настанят във вили на 200-300 метра от хотела, за които забележете, няма да плащаме допълнително, а след това ще си бъдем в стаята. След 2-3 часа се обадиха и на другите две семейства със абсолютно същата постановка! Това определено говори за преднамерени действия. След нашето негодувание, казаха, че ще ни компенсират с по една СПА процедура, която в последствие излезе, че е от определен списък с няколко такива, а не от всички предлагани. Алтернативата на всичко това беше, да започнем почивката си един ден по-късно.
В крайна сметка приехме варианта с вилите, които не бяха лоши, но са в гората на ММЦ на около 15 мин пеша от хотела и има доста комари.
Като цяло хотела не е лош, храната е вкусна.
Има обаче разделение между българи и французи - има различен цвят гривни на ръката; всички мероприятия и анимации са на френски; на бара към ресторанта сервират на българи в пластмасови чаши, а на французите в стъклени; на плажа събират от българите пари за чадър и шезлонг.
Най-лош вкус ни остана от това, че накрая ни накараха да платим за консумация от мини бара в стаята, който ние не бяхме използвали.
Изглежда политиката на хотела е да откажат българите от почивка при тях.

baila

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хотел Магнолиите Приморско - 4 * друг път
« Отговор #2 -: Септември 07, 2009, 07:57:43 pm »
И ние имахме проблеми с този туроператор. Платихме 100% авансово почивката си на Ретур, след което когато пристигнахме в хотела -Лагуна бийч,Созопол на рецепцията ни заявиха, че ни е отказана резервацията, тъй като Ретур дължи на хотела 70 000лева!!!!След няколко скандала по телефона от агенцията се размърдаха и ни върнаха парите по картова сметка.Така успяхме да си платим хотела(а цените на рецепция се оказаха по-ниски), но ни казаха, че е имало и няколко семейства, които са си тръгнали без да им платят. Как са се оправили не знам....Не се доверявайте на Ретур!И изобщо не ги контактвайте, ако не искате да ви оставят някъде без резервация!

nielina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хотел Магнолиите Приморско - 4 * друг път
« Отговор #3 -: Февруари 11, 2010, 09:42:59 pm »
Къде е точно проблема? В туроператора или хотела, струва ми се, че едното се бърка с дугото.
Почивах със семейството си в Магнолиите миналото лято, ползвахме паркинга пред входа, стаите, обслужването беше на ниво, а качеството и изобилието на храна изобщо не коментирам. Наши познати бяха във вилите и оплаквания нямаха никакви, басейна е на една крачка, плажа и Магнолиите са наблизо, страхотно съчетание с прохладата на гората..А и офертите бяха на страхотни цени!
За разделение между французи и българи не бива да се говори-ясно е, че има такова, най-малкото заради разликата в националностите, но не смятам, че не трябва да битува мнение, че българските туристи се подценяват, напротив, отношението е страхотно. Що се отнася за анимацията и пр.- нормално е, но ако погледнете в сайта на ММЦ приморско ясно е отбелязано, че хотела е \'френски\', чадърите и шезлонгите просто влизат в пакета услуги на френския туроператор. До колкото разбирам тази година в Албена ще се предлага тази услуга- за всички гости на комплекса- чадър и шезлонг на плажа безплатно. Все пак може да се насладим и ние като българи на това удобство...

joanna zlatkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хотел Магнолиите Приморско - 4 * друг път
« Отговор #4 -: Септември 06, 2011, 05:11:35 pm »
v momenta pocivam v Magnolii.na vid hotela e prilicen no peizaza naokolo e uzasen urasli i ocukani ulici izgradi stroezi s lamarineni ogradi na koito visiat mn. podhodiasti plakati na niakakvo teatralno predstavlenie BARDAK kakvoto e i vsasnost tova miasto bIvse MMC.nokakto i da e ot menadzera do recepcionerkite i cistackite  tezi hora kak se raboti             neznaiat.pri tiah niama ghavkavost za da privlekat edin  turist,,,odnosenie i prrr.ste izgubiat bg. turist i ste si ostanat s Frenskite turisti ot selata na Francia no i te ste izbiagat skoro s tazi higiena koiato e tuk barzo ste se otkazat i te.mirizmata v staiata ni na muhal e tolkova silna ce mai za 2 dena se vmirisahme i nie dano ne muhliaasame do kraia.i taka dragi BG turisti otkazete se ot otdih v  Bg daite da boikotirame tezi nasi kurorti za da se naucat na red i uvazenie kam turistite.az povece niama da pocivam v Bg.spodelila sam vsicko tova i s rakovodstvoto na hotela.