Автор Тема: Плазмен Тв  (Прочетена 411 пъти)

mariahaa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Плазмен Тв
« -: Август 02, 2008, 08:12:24 pm »
Вчера закупих от Метро плазмен телевизор , но не ми харесва картината която излъчва.Телевизора е 32 инчов нов модел в промоция .Целия екран е на едни снежинки , Опитах се да оправя настройките  но няма такава опция за изглаждане на картината .Пуснах оригинални ДВДта  филми , музика и пак е в същото положение.Отделно сега забелязах някаъв надпис на кашона This is refurbished Samsung product .After service is provided by the purchased place not by Samsung.
което е с някакви подменени  части (каквото и да означава) .Друг недостатък е липсата на опътване на български език!.Какви са ми правата, мога ли да го върна и до какъв срок .Благодаря предварително!

E79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Плазмен Тв
« Отговор #1 -: Август 10, 2008, 04:37:10 pm »
И моят е такъв, пише рифурбишд  и сега е на ремонт - 3 дни след като го купих.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Плазмен Тв
« Отговор #2 -: Август 31, 2008, 12:06:42 pm »
Това означава, че телевизорът е втора употреба, но е преминал през оторизиран сервиз на самсунг и всички износени или повредени части са сменени с нови. Проблемът е, че сте го закупили от метро и не можете да използвате \"бонусите\" за физически лица - препоръчвам ви да напишете жалба до метро и да поискате да ви върнат сумата като изтъкнете мотиви - подвеждане (върнете се обратно в метро да видите дали на етикета това е записано изрично, все пак се предполага, че метро не продава употребявани стоки). АКо ви отговорят отрицателно - пишете до Метро в Германия.