Автор Тема: Резултат от лошо обслужване в ресторант  (Прочетена 3229 пъти)

Filipa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Моля, някой знае ли съществува ли друга организация освен \"Комисия за защита на потребителите\" където след оплакване на клиент се търси обяснение и отговорност от виновните за това лица? По БНТ бяха излъчили преди време репортаж с илиюстрация на такъв случай.

esetra3

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Резултат от лошо обслужване в ресторант
« Отговор #1 -: Декември 27, 2008, 04:01:57 pm »
Не и това ме вбесява, защото нагли служители, които ги държат с месеци на работното място, където обслужват клиенти, остават ненаказани от своите работодатели. За жалост в България все още не е нормално да се интересуваш от произхода или от срока на годност на даден продукт, а е съвсем нормално да отидеш на работа с лошото си настроение и да зареждаш клиентите с негативизъм!

bubamara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Резултат от лошо обслужване в ресторант
« Отговор #2 -: Април 23, 2009, 02:30:21 pm »
И аз искам да попитам имат ли клиентите някаква защита от лошото и некачествено обслужване в ресторантите!Защо няма комисия,която да проверява какво предлагат определени \"ресторанти\".Наскоро посетих песторант \"Регал\" в жк.Стрелбище,въпреки големите реклами за србска скара предлаганото подобие на такава е направо отвратително.Не знам защо собственика е решил,че предлага србска скара,след като готвачът му плескавица и на картинка не е виждал,мисля,че е по добре след като няма понятие от нещо да не го прави,защото за цените на които продава \"Србска скара\",например при майстор Миро се получават много по-вече неща кaкто като качество така и като количество!Докога българският потребител ще бъде мамен и ограбван от хора които изобщо не знаят как се работи в подобни ресторанти?


kiki75

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Резултат от лошо обслужване в ресторант
« Отговор #4 -: Август 06, 2009, 10:31:32 am »
Явно потребителката bubamara, освен за bubamara май за нищо друго сръбско не е чувала. Почти всеки ден ходя в този ресторант и мога да кажа, че там храната е невероятно вкусна (особено сръбската
скара), обслужването е много професионално, а обстановката е много приятна и уютна. Bubamarа, а ти въобще виждали ли си плескавица поне на картинка?! Не е хубаво да си така злобна. Ресторантът е един
от най-хубавите в София и всеки, който отиде там, съм сигурна, че ще остане очарован като мен. Може да направите преценка сами, като кажа, че няма да си намерите свободна маса вечер, без да сте направили резервация предварително. Относно ресторант МИРО - това е най-прехваления ресторант, а искам да кажа, че цените не отговарят на качеството. Миро е само един рекламен трик. А изказването на bubamara, че цените не отговарят на качеството е направо СМЕШНО. Т.е. извинявам се наистина си права - качеството не отговаря на цените: цените са прекалено ниски за ВИСОКОТО КАЧЕСТВО, което предлагат.

kiki75

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Резултат от лошо обслужване в ресторант
« Отговор #5 -: Август 06, 2009, 10:32:37 am »
Недейте да злобеете безпричинно.

Elica

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Резултат от лошо обслужване в ресторант
« Отговор #6 -: Август 11, 2009, 01:41:23 pm »
И това може да се случи, ако великият готвач е в отпуск, kiki75 :) Ако е системно тогава вече може да се обяви за правило, че ресторатът не струва. Иначе ходи разбери кой точно се е учил на твоята плескавица и дали пък я е виждал на картинка преди това, пък главният готвач през това време е в тоалетната :))) Шегата настрана, но факторите наистина са прекалено много, че да се отрича веднага мнението на bubamara.