Автор Тема: Как глобихме водач на Юнион Ивкони с КАТ, късмет и воля  (Прочетена 3592 пъти)

Александър Ненов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
    • Профил
Надявам се с тази публикация да дам пример и на други будни граждани да изпълнят своите граждански задължения и да сигнализират при нарушения. Историята е следната. Прибирахме се с приятелката ми от морето по пътя Бургас - София. Автобус на Юнион Ивкони ни следваше и \"натискаше\" въпреки че карахме с максималното ограничение за съответните пътища. Когато ограничения липсват автобусите би трябвало да карат по-бавно от колите. Въпреки това автобуса се опита няколко пъти да ни изпревари но поради натовареното насрещно движение от София той бе принуден да кара зад нас повече от 20 минути. Малко след Карнобат водача на автобуса предприе неправилно изпреварване през непрекъсната осева линия и при знак забраняваш изпреварването. Но не само това бе проблема. Насрещното движение беше много натоварено и колите срещу които се озова автобуса бяха принудени да намалят значително за да избегнат удар, за да избегне удара автобуса  започна да се прибира в платното без да е успял да ни изпревари, тоест отсичаше ни пътя. Пред алтернативата да се ударим в него отбихме колата в пътния банкет и след като се осъзнахме какво е станало записахме номера на автобуса и се обадихме на телефон 166. От там ни уведомиха че говорим с Карнобат и да се обадим в Сливен да го причакат. В Сливен реагираха светкавично и спряха грешен автобус с желанието да ни помогнат. Междувременно автобуса изчезна от полезрението ни. КАТ Сливен обаче не се отказаха и уведомиха колегите си от Нова Загора, които спряха успешно автобуса. Около 30мин след сигнала ни се обадиха и ни помолиха да отидем при КПП-то на Нова Загора за да напишем обяснения към акта. Така съставихме акт и свидетелствахме за нарушенията и водача на автобуса бе глобен. Разбира се автобуса беше освободен преждевременно защото има пътници но акта се изпраща по каналния ред и водача ще си го получи в Ихтиман от където беше.

Призовавам всички пътници и потърпевши да правят така. Акт като този не може да мине с рушвет което означава че на нарушителя ще му бъдат отнети контролни точки от талона. Когато Се отнемат достатъчен брой точки се отнема книжката на лицето и вече на пътя има един убиец по-малко. Колкото повече ги глобяваме толкова по-добре ще карат. Не заради парите а заради това че няма да могат да си упражняват професията. Планирам следващият път когато се кача на автобус да снимам с камера как водача говори по мобилният си телефон и да се обадя на кат за да спрат автобуса и на място да глобя този който ме вози.  Ако някой го направи преди мен нека да пише тук! Успех!

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Как глобихме водач на Юнион Ивкони с КАТ, късмет и воля
« Отговор #1 -: Септември 29, 2006, 04:07:55 pm »
Няма да ти е трудно да заснемеш водача на автобуса в нарушение - ако не говори по мобилния телефон, ще пуши цигара (за който не знае и това е забранено). Лошото е, че за по-голямата част от пътниците това не се смята за проблем. Нещо повече, приветстват всеки един водач който кара бързо, без значение на рисковете, които създава за себе си и за останалите. Даже автобусните фирми се конкурират в бързината - колкото по-бързо вземат маршрута, толкова повече билети се продават - факт! Повечето хора се радват на скоростта независимо от заплахата за околните.
За момента си повече бяла лястовица, но няма да е задълго.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Как глобихме водач на Юнион Ивкони с КАТ, късмет и воля
« Отговор #2 -: Септември 29, 2006, 04:59:39 pm »
Даже автобусните фирми се конкурират в бързината - колкото по-бързо вземат маршрута, толкова повече билети се продават - факт!

Не мисля, че това важи за софийските автобуси - все пак те нямат кондуктори, които да продават билети, а си имат перфоратори, в които да си перфорираш купените предварително билети.

Чета редовно форума на СКГТ - там много водачи се оплакват на условията на работа. Най-вече : на липсата на почивки. Но това според мен би трябвало да води не до лошо качество на услугата, а до протести към управлението!

poptolev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Да не говорим за маршрутките - нали.

darina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Юнион Ивкони - mnogoreklamiranata firma lugi za spirkite na koiti spirat avtobusite im
« Отговор #4 -: Ноември 20, 2007, 03:18:07 pm »
6te  vi  razkaja  kakvo  mi  se  slu4i  oniq  den   .MOqta  snaha  i  moqta  plemennica  koqto  e na  4 godinki  trqbva6e  da patuvat  za  Atina.Izbrahme  firmata  Union  ivkoni  za6toto  v saita   vidqhme  4e  spira  na  avtogara  Kifisu  a i  dispe4erkata  Desi  koqto  otgovarq  na tel 029890000  su6to  potvardi  4e  spira  tam  za  nas  be6e  udoben  tozi  variant  za6toto  brat  mi  poznava  putq  do  tam  s  kola   a i  ot  tam  patuvat  avtobusi za  Navplio kadeto  jiveem  v Gurciq . pitam  se    ako q  bqh  popitala    spirat  na lunata  dali  6te6e  da  mi  potvardi  .abe  nali  6te  ni vzemat  parite  apuk  kade  6te  te  zakarat  kakvo  zna4enie  ima  .I taka  hvanahme  no6tniq  vlak  ot  yambol  za  sofiq  az  re6ih  da otida  da i pomogna s bagaja  za6toto  be6e  mnogo  a tq  ne poznava  garata  i raiona  i  e s malko  dete .platihme si  biletite  i az re6ih  pak  da pitam 6ofiora  kato  maloumnica  dali  6te  sprat  na  kifisu  a toi  mi kaza \"kakva  kifisu  be  avtobusut  spira  samo  na  platiq karaiskaki\"  .Predstavqte  li  si  snaha  mi  i 4 godi6nata  mi plemennica da slqzat tam  kadeto  nikoi  ne  gi  4aka ne  , grucki  ezik  ne  znae  s mnogo bagaj  v  dujda v 21:45 ve4erta  v tumnoto .nqmqm  dumi  otidoh  na  kasata  i tqh pitah  i  im vdignah  skandal  te kazaha  4e ne sa vinovni .pitam  se  koi e vinovei  nie , 4e si davame parite  da ni lujat ili te , 4e  ne si vur6at rabotata dobre i riskuvat  s jivota  i zdraveto  ni. nie  nemojahme  da izpatim  mnogo   no predstavete  si  nqkoi da prati deteto si  po toq avtobus  i da  go  svalqt  prez no6ta  tam kadeto  nqmada go 4akat  .Atina  e stolica  kato  vsi4ki drugi   ima   i    narkomani   i  kradci  i  ludi i dr.

maeva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
За некоректното отношение на фирма Юнион Ивкони ще ви разкажа на кратко.Закупих си билет с маршрут Пловдив-София с фиксиран час 04.15ч. На мястото на което трябваше да дойде автобуса, никой не дойде , като след разговор с таксиметрови шофьори се оказа, че автобуса е минал много по-рано от фиксираниа час изчакал е 5 мин . и е тръгнал. Съответно на мен не ми признаха от фирмата, /казаха че аз така твърдя/ че не съм се качила в автобуса и не искаха да ми върнат парите за билета, защото нямах свидели, а и какви да има в този ренен сутришен час. Не съм пътувала с тази фирма, но отношението към клиентите й е най-малко некоректно. Подадох жалба до комисията за защита на потребителите и до изпълнителна агенция
\"Автомобилна администрация\" и до фирмата, да видим какъв ще е отзувка.
« Последна редакция: Юли 22, 2008, 01:41:51 pm от maeva »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Автобусите София-Пловдив тръгват (на кръгъл или на половинка час) от Централна автогара и нямат друга спирка в София.

maeva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
В този случай автобуса тръгва от Бургас минава през Пловдив и отива за София. Аз влезнах в сайта на фирмата и там също много нагледно е написано че тръгва в 0,00часа от Бургас а в Пловдив е в 4,20ч., но май никой не спазва това разписание .Но пък съм решена да вдигна малко пушилка Бургас - Пловдив
ЧАС ТРЪГВАНЕ ЧАС ПРИСТИГАНЕ ДЕН ОТ СЕДМИЦАТА
0:00 04:20 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
06:00 10:00 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
07:00 11:30 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
12:30 17:00 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
14:00 17:50 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
15:00 19:15 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
23:00 02:00 пон  вто  сря  чет  пет  съб  нед  
това е накратко......

bluevision

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Юнион Ивкони - mnogoreklamiranata firma lugi za spirkite na koiti spirat avtobusite im
« Отговор #8 -: Февруари 07, 2011, 05:47:16 pm »
Здравейте на всички опарени от тази прекрасна фирма \"Юнион Ивкони\". Бих искала да споделя и моите преживявания, причина за които беше въпросната фирма.

На 04.02.2011г. си закупих двупосочен билет на Автобусния превозвач \"Юнион Ивкони\" по маршрута София - Стара Загора и съптветно Стара Загора - София. Тръгването по маршрута София - Стара Загора бе в 08:00 на 05.02.2011г. от Централна автогара \"Сердика\", гр. София, като ми бе дадено запазено място №12, след като изразих своето предпочитание ако има възможност да бъде по напред и до прозореца. Съответно качвайки се в автобуса се оказа, че на въпросното място №12 вече има пътник, който твърдеше че шофьора му е дал това място и че няма да се премести понеже пътува от Гърция. Обръщайки се за помощ към шофьора на автобуса, ми бе казано просто да седна на друго място и от страна на шофьора на автобуса не бяха взети никакви мерки по въпроса с дублирането на местата. Освен това се оказа че на още 6-7 човека местата се дублират. В такъв случай какъв е смисълът да се пишат местата на билетите, след като пътниците така или иначе не стоят на тези места.

По обратния маршрут картинката беше доста по зле. Пътуването беше на 06.02.2011г., 14:00 часа от Автогара Стара Загора  за София. Отново качвайки се в автобуса с ужас установих че на даденото ми място №20 вече имаше пътник, на чийто билет също пишеше място №20. Отново бях принудена да стоя на място, което не бях избрала. Освен това автобуса беше 49 местен, а продадените билети бяха 51. На една жена беше продаден билет без посочено място по маршрута Ямбол - София. Съответно двама от пътниците бяха принудени да стоят най-отпред рядом до шофьора където, обикновенно стои вторият шофьор или стюардесата. А вторият шофьор по време на пътуването стоеше на стълбите. Отново имаше няколко дублирани места и отново никаква реакция от страна на шофьорите, освен да седнем където има места. Както можете да се досетите от споменатите по-горе факти, места просто нямаше! Също така, пътувайки 54 души, в 49 местен автобус, се оказа че климатика или охлаждащата система на автобуса или не работи или просто не искаха да я пуснат. Температурата навън беше 21 градуса, а вътре просто не се дишаше. След запитване от страна на пътници, дали може да се пусне, им бе отговорено, че парното е спряно и че това е всичко което може да се направи. Интересен факт бе, че в момента в който влязохме в София, изненадващо климатика проработи и в автобуса стана бих казала дори студено!

Надявам се никога повече да не ми се налага да ползвам услугите им!!!

Атанаска Делчева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
На 11.03 2012 г.закупих билет за автобус на фирма \"Юнион Ивкони\"на стойност 22лв. Беше посочено мястото на пътника и часа на тръгване.Каква беше изненадата ми ,когато вместо автобус дойде нещо като маршрутка(11 местно микробусче).Никой не ни беше предупредил,че не плащаме за автобус ,а за микробус без номер на мястото.Направо ми се изправи косата,като си помислих,че трябва дъщеря ми трябва да пътува с това нещо от Хасковао до София с куп чанти и куфари къде ли не около пътниците.Имат ли право да пътуват този вид превозни средства на толкова дълги разстояния?Трябва ли да плащаме 21лв.за  място в микробус.До кога българинът трябва да бъде прецакван ,и няма ли кой да следи правата на пътниците.?

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Изпълнителна агенция Автомобилна администрация извършва   контрола на превозвачите и превозите на пътници - нарушения свързани  с техническото състояние, както и  спазването на нормативните изисквания при извършването на обществен превоз на пътници с автобуси.
Подайте  сигнал на горещия телефон за нередности в транспорта 02 940 9400  или на

http://www.rta.government.bg/