Автор Тема: Проблем с Термокомплек  (Прочетена 900 пъти)

kemi4-3

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с Термокомплек
« -: Август 20, 2008, 03:04:07 pm »
При отчитане на топлинна енергия се оказа, че на уреда на Термокомплект са отчетени  над 200 топлинни единици, без да е пускан крана за приемане на топлинна енергия.В телефонен разговор служител на фирма Термокомплект ме посъветва да пусна писменно молба за проверка на уреда,направих го, дадоха ми и техен входящ номер и заявиха, че до десет дни ще изпратят техник за проверка.Това стана в началото на месец юни. До 1 юли не се случи нищо и отново позвъних, отговориха, че до часове ще ме информират за дата и час на посещение на техник.Нищо.На 9 юли изпратих запитване по електронната поща на фирмата.Междувременно излязоха изравнителните сметки.Отново-никакъв коментар.Днес, 20 август отново позвъних на познатия телефон / 02/9304055/, където служителят Дилян обясни, че такива измервания се правят при започвания на новия отоплителен сезон.След като го попитах защо не ми казаха това в началото, а ме накараха да пиша писма и да очаквам до часове тяхно обаждане за конкретна дата и час и какво ще стане с начислената сума, ако се окаже, че уредът е повреден той ми каза, че няма да се занимава с мен и има друга работа, след което шумно / да не употребявам друга дума/ затвори телефона.Как да постъпя в създалата се ситуация?Какво да правя с писмото и техния входящ номер, при услови, че и в документа, който дават с изравнителната сметка упоменават, че ако има проблем можем да ги уведомим и те ще реагират своевременно.Как да си потърся правата като клиент на тази фирма за топлинна счетоводство?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Проблем с Термокомплек
« Отговор #1 -: Август 31, 2008, 12:01:36 pm »
А вие защо пишете молби? Никой не е задължен по закон да отговори на молбите ви - напишете жалба с копие до ДКЕВР

Иванова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с Термокомплек
« Отговор #2 -: Март 17, 2011, 01:56:13 pm »
Пуснете жалба,и аз смятам скоро да го направя

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Re: Проблем с Термокомплек
« Отговор #3 -: Ноември 16, 2012, 06:18:32 pm »
ДКЕВР не следи и не контролира работата на топлинните счетоводители - това го прави Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Това Министерство проверява документите на топлинните счетоводители и ги вписва в регистъра на топлинните счетоводители. Пишете до МИЕТ и се оплачете. Непременно приложете молбата Ви с входящия номер до топлинния счетоводител. Добре е че сте писали. Ако се оплаквате устно съвсем пък никой няма да Ви обърне внимание.