Автор Тема: посъветвайте ме  (Прочетена 12782 пъти)

Sisa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
посъветвайте ме
« -: Август 21, 2008, 01:08:56 pm »
Голяма фирма сме и на месец плащаме над 700лв за минерална вода. Има обаче моменти, когато водата е със съвсем недвусмислена миризма на хлор или на тиня, а да не говорим за външния вид на тубите  от по 19л, които са мръсни, кални и в отчаяно състояние.......Към кого да се обърна за помощ? Кой може да докаже, че водата не е минерална, или да накара доставчика да се грижи за външния вид на тубите? На шефа определено не му е на дневен ред да се занимава с нашата вода - добре е  все пак, че поне я плаща и я осигурява, но убедена съм, че това, което пием, не е качеството, за което плащаме...Помогнете ми със съвет?????

Todorova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
посъветвайте ме
« Отговор #1 -: Септември 03, 2008, 12:48:42 pm »
Здравейте,
Относно вашият проблем, мога да Ви посъветвам да занесете водата за анализ в лабораторията на Национална специализирана болница по физикална терапия и рехабилитация - бул. Овча купел 2В (гр.София).
Там можете да заявите физико-химичен и микробиологичен анализ, което ще Ви даде информация за качеството на водата , която пиете.

TeodoraIvanova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
посъветвайте ме
« Отговор #2 -: Ноември 06, 2008, 02:52:53 pm »
Здравейте,
Свържете се с АПБНБ. Трябват ви данните на доставчика. Това което пиете не е минерална вода и нарушава много закони. От АПБНБ се сварзват с местното РИОКОЗ, които посещават доставчика и сами си правят пробите и се изпраща документ до МЗ от АПБНБ съвместно с РИОКОЗа. От там до месец е разрешен проблема, а от АПБНБ ви изпращат получения отговор със санкцията на доставчика. Проблеми от този сорт бързо се решават, но трябва да занете че напитки (особено минерална вода) трябва да се говори с АПБНБ, които имат добри отношения с РИОКОЗ-ите в страната и МЗ, както и действат светкавично. КЗП е 2 години назад.