Автор Тема: Проблеми с ЧЕЗ  (Прочетена 54199 пъти)

MarSim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Проблеми с ЧЕЗ
« -: Декември 15, 2006, 08:49:27 am »
След като се рових дълго време в нета, не можах да намеря никаква информация как и къде да направя запитване (оплакване) от непрекъснатото спиране на тока в квартала ми.
Живея в горната част на карето от бул. България, бул. Бъкстон, Околовръстното и Каблешков. От 1 седмица нещо става с електрозахранването. Много често спира, като ток няма и за по 5, и за по 60 минути. И това е по няколко пъти дневно. Няколко пъти става и вечер след 20 ч. Ако има някаква авария - защо за толкова време не е отстранена. Никъде няма информация по въпроса. Много често като при нас има ток, няма кабелна или нет. Това означава, че в друг район от същото каре в момента е спрял тока.
Втория голям проблем е, че смениха стълбовете (защо - не знам... старите си бяха здрави), но никъде не поставиха осветление. Сега в квартала е изключително страшно и опасно (от безбройните дупки) да се прибира човек по тъмно. Прочетох, че за лампите и кабелите за осветление трябвало да се грижи общината за тях, а не електрото. Тогава защо след като смениха стълбовете не поставиха старите лампи, а ги унищожиха? Или трябва да се дават по няколко пъти пари за едно и също нещо?
Дайте ми съвет как да постъпя и има ли кой да вземе отношение по тези въпроси или ще ме вкарат във въртележка от прехвърляне на отговорността и безкрайно подаване на молби и жалби, отиващи в пустото?

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Електроснабдяване? Спиране на тока...
« Отговор #1 -: Декември 15, 2006, 11:56:40 am »
Задължително започнете с писмено питане до Електроразпределение Столично с копие към Държавната агенция за енергийно и водно регулиране /ДКЕВР/.
Ето и малко контакти:
  ЕРП Столично - Централно управление
1309 София, ул. \"Цар Симеон\" № 330
  Телефони:
Информация – 8 05 33 33
Работа с клиенти – 828 53 77
Център за клиенти – 8 21 71 26
Център за клиенти (район ЮГ): 851 86 34

ДКЕВР
\"Дондуков\" 8-10
dker@dker.bg
За сигнали и жалби на потребители:
тел./факс: 980 15 51

За уличното осветление пишете на общината. Няма друг отговорен за това.
« Последна редакция: Декември 15, 2006, 11:58:02 am от Boogy »

meti76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Електроснабдяване? Спиране на тока...
« Отговор #2 -: Февруари 28, 2007, 12:43:01 pm »
Преди 15 дни сигнализирах Електроразпределение Столично, район Юг, за това че часовника на електромера не работи, но до сега няма резултат. Проблем е в това, че явно отчита 70% от ел. енергията в дневната тарифа, което ми струва между 50-80лв. повече на месец. Дневната тарифа се включва в 20:30ч а нощната ... 8 часа преди това. И понеже по цял ден сме на работа, то цялата ел. енегия се отчита на дневна тарифа. Да не говорим, че имам бойлер, който генерира по-голямата част от консумираната енергия.
Говорих с няколко служители и те ме увериха че ще вземат мерки, но тази сутрин когато проверих часовника в 09:00 - нощна тарифа!?

Съвет какво да направя?

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ЧЕЗ
« Отговор #3 -: Март 05, 2007, 02:28:18 pm »
Искам да посъветвам всички във форума да си проверяват електромерите,защото не се отчитат правилно /според мен въоще не ги отчитат/,за м.Декември ми бяха нахакали сметка,която не мога да направя 2 месеца.Аз го отчетох сама и им се обадих да го коригират и в резултат на това сега няма да плащам ток. Ако обаче не се обадите,продължават да начисляват уж изразходени квч.

Така,че контролирайте ЧЕЗ ЕЛЕКТРО за да не ви надписват сметките.

CECOBOB

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #4 -: Март 05, 2007, 04:02:38 pm »
Моето мнение е, че всички концесионери виждат продажността на нашите управляващи и пробват най-различни схеми за правене на пари. Виждат, че никой не пази стадото и крадат като за последно. Случайни грешчици, които им носят милиони се наказват със смешни глоби. Ако сега не мине ще пробват друг път. А и правителството трябва да мълчи защото ЧЕЗ изпълнява препоръката да ние се спира тока на циганите а парите да се въстановяват от завишените такси за включване / двадесет и един лв./ от закъснелите да платят българи. Страха на правителството да не го осъдят циганите за расова дискриминация, води до по лесния вариант - да се скубе от собствения народ. Расова дискриминация към собствената си кръв. Аз вече не знам какво по-напред да контролирам - парно , вода , ток или такса смет.  Най-добре да контролираме себе си - да не плащаме грешни сметки!

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #5 -: Март 05, 2007, 04:10:53 pm »
Просто трябва да станем пъдари или целиа народ да спре да плаща сметките и те да фалират,но във всички случай трябва да им покажем,че не сме маймуни и можем да мислим и да смятаме.Никой няма да го направи вместо нас,държавата ни е отсвирила отдавна

krаsi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #6 -: Март 07, 2007, 02:02:56 pm »
Незнам при вас как е ама аз забелязах близо двоино покачване на сметката за ток.Сега във фактурата фигурират цени за снабдяване и цени за разпределение.Преди плащах нормално по 20 лева а сега към 50.А уж няма вдигане на цените как става така.защо показанията се смятат два пъти?

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #7 -: Март 07, 2007, 02:15:43 pm »
От ЧЕЗ електро обявиха, че отчитането за декември е включвало само 3 седмици (отчели по-рано заради празниците). На свой ред януарските сметки включвали не 4, а 5 седмици. Така обясняват голямата разлика м/у декемврийските и януарските сметки.

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #8 -: Март 07, 2007, 02:26:06 pm »
Не им вярвайте,специално за Декември-Януари никой не е минал да си направи труда да отчете електромера,сметките са написани по презумпцията,че има много почивни и празнични дни и хората си стоят в къщи,затова всички сметки са надписани.
Аз през Декември съм имала 5 почивни дни,а в сметката ми фигурираха 162 квч дневна тарифа,което после се оказа,че е изсмукано от пръстите на някой инкасатор защото към 20.02 и все още аз не съм ги изразходила.
Така,че не им се връзвайте,а ги контролирайте.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #9 -: Март 07, 2007, 02:36:54 pm »
За януари имах 50% повече ток, от колкото за декември. За това отидох да си проверя показанията - е, бяха верни до момента. Т.е. при мен наистина е изразходена до края на януари тази енергия, просто явно не е отчетена през декември и сякаш декември е подценен. Все пак януари не съм пускала почти изобщо отоплението (на ток), докато през декември работеше активно.

Не знам как стават тези неща...

cecobo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 22
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #10 -: Март 07, 2007, 03:58:35 pm »
Изида е права по този въпрос.Аз също проверих и се оказа точно така при мен, но при други потребители е възможно и надписване.

cecobo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 22
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #11 -: Април 12, 2007, 10:13:49 pm »
Това, че ни послъгват си го знаем. Никой ли не се дразни от факта, че спрямо етничиските българи се прилага ГАДНА РАСОВА ДИСКРИМИНАЦИЯ?  На никой ли не му пука, че само на нас българските граждани ни спират тока за една неплатена сметка? С всяка такса за включване от 20 лв. плащаме тока на циганите, ромите, мангалите/не знам вече как искат да ги наричаме/    Чакам реакции!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #12 -: Април 13, 2007, 08:28:53 am »
съгласна съм с cecobo, спомням си, че имаше случай, в който бяха спряли тока на жена-инвалид, която живее на 8ми етаж без придружител и е нямало асансьор за да слезе. А вероятно никой от Вас не е виждал ръчно направената печка от пружина на легло, с която се топлеше циганско семейство посред зима.
Напълно съм съгласна, че по отношение на плащане на сметки се прилага дискриминация по отношение на българите.

bakalin

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #13 -: Април 13, 2007, 10:48:59 am »
Може да им извъртите изключително гаден номер.
Просто сключете договор с друг доставчик.
ДА, това е възможно за всички потребители от 01.07.2007

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ЧЕЗ ЕЛЕКТРО
« Отговор #14 -: Април 13, 2007, 02:08:52 pm »
бакалин: Това не съм го чувала -може ли малко повече инфо