Услуги > Електроснабдяване

Проблеми с ЧЕЗ

(1/32) > >>

MarSim:
След като се рових дълго време в нета, не можах да намеря никаква информация как и къде да направя запитване (оплакване) от непрекъснатото спиране на тока в квартала ми.
Живея в горната част на карето от бул. България, бул. Бъкстон, Околовръстното и Каблешков. От 1 седмица нещо става с електрозахранването. Много често спира, като ток няма и за по 5, и за по 60 минути. И това е по няколко пъти дневно. Няколко пъти става и вечер след 20 ч. Ако има някаква авария - защо за толкова време не е отстранена. Никъде няма информация по въпроса. Много често като при нас има ток, няма кабелна или нет. Това означава, че в друг район от същото каре в момента е спрял тока.
Втория голям проблем е, че смениха стълбовете (защо - не знам... старите си бяха здрави), но никъде не поставиха осветление. Сега в квартала е изключително страшно и опасно (от безбройните дупки) да се прибира човек по тъмно. Прочетох, че за лампите и кабелите за осветление трябвало да се грижи общината за тях, а не електрото. Тогава защо след като смениха стълбовете не поставиха старите лампи, а ги унищожиха? Или трябва да се дават по няколко пъти пари за едно и също нещо?
Дайте ми съвет как да постъпя и има ли кой да вземе отношение по тези въпроси или ще ме вкарат във въртележка от прехвърляне на отговорността и безкрайно подаване на молби и жалби, отиващи в пустото?

Boogy:
Задължително започнете с писмено питане до Електроразпределение Столично с копие към Държавната агенция за енергийно и водно регулиране /ДКЕВР/.
Ето и малко контакти:
  ЕРП Столично - Централно управление
1309 София, ул. \"Цар Симеон\" № 330
  Телефони:
Информация – 8 05 33 33
Работа с клиенти – 828 53 77
Център за клиенти – 8 21 71 26
Център за клиенти (район ЮГ): 851 86 34

ДКЕВР
\"Дондуков\" 8-10
dker@dker.bg
За сигнали и жалби на потребители:
тел./факс: 980 15 51

За уличното осветление пишете на общината. Няма друг отговорен за това.

meti76:
Преди 15 дни сигнализирах Електроразпределение Столично, район Юг, за това че часовника на електромера не работи, но до сега няма резултат. Проблем е в това, че явно отчита 70% от ел. енергията в дневната тарифа, което ми струва между 50-80лв. повече на месец. Дневната тарифа се включва в 20:30ч а нощната ... 8 часа преди това. И понеже по цял ден сме на работа, то цялата ел. енегия се отчита на дневна тарифа. Да не говорим, че имам бойлер, който генерира по-голямата част от консумираната енергия.
Говорих с няколко служители и те ме увериха че ще вземат мерки, но тази сутрин когато проверих часовника в 09:00 - нощна тарифа!?

Съвет какво да направя?

Жанет Хаджидимова:
Искам да посъветвам всички във форума да си проверяват електромерите,защото не се отчитат правилно /според мен въоще не ги отчитат/,за м.Декември ми бяха нахакали сметка,която не мога да направя 2 месеца.Аз го отчетох сама и им се обадих да го коригират и в резултат на това сега няма да плащам ток. Ако обаче не се обадите,продължават да начисляват уж изразходени квч.

Така,че контролирайте ЧЕЗ ЕЛЕКТРО за да не ви надписват сметките.

CECOBOB:
Моето мнение е, че всички концесионери виждат продажността на нашите управляващи и пробват най-различни схеми за правене на пари. Виждат, че никой не пази стадото и крадат като за последно. Случайни грешчици, които им носят милиони се наказват със смешни глоби. Ако сега не мине ще пробват друг път. А и правителството трябва да мълчи защото ЧЕЗ изпълнява препоръката да ние се спира тока на циганите а парите да се въстановяват от завишените такси за включване / двадесет и един лв./ от закъснелите да платят българи. Страха на правителството да не го осъдят циганите за расова дискриминация, води до по лесния вариант - да се скубе от собствения народ. Расова дискриминация към собствената си кръв. Аз вече не знам какво по-напред да контролирам - парно , вода , ток или такса смет.  Най-добре да контролираме себе си - да не плащаме грешни сметки!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия