Автор Тема: Измами в хенди  (Прочетена 1990 пъти)

cveti99

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Измами в хенди
« -: Август 26, 2008, 08:55:47 pm »
пазете се от измами в хенди гр.Монтана

cveti99

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
измами в хенди
« Отговор #1 -: Август 26, 2008, 09:14:52 pm »
колежката ми си плати телефона на20.08.08 към 13 който бе 126.71лв,служителката на име Мария не и издаде бележка,защото бързаше и иказа ,че след 2часа ще и бъде пуснат и бе пуснат.До тук проблеми никакви,същата тази служителка и звъна на25,08,08 вечерта и я попитала като си е платила телефона издала ли е касова бележка и колежката казала не.До тук добре,но телефонът е спрян и на въпроса,защо защото няма касова  бележка и при обяснението ,че има свидетел тя и отговаря и 20 свидетеля да доведеш кото нямаш документ нищо не можеш да направиш ,но аз мисля ,че може и ще и го докажа като утре подадем жалба за измама и аз бях там и съм сигурна,че плати.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
измами в хенди
« Отговор #2 -: Август 31, 2008, 11:53:20 am »
Пуснете писмена жалба  до хенди и копие до КЗП и до НАП за неиздаване на касова бележка.

kgg73

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблеми с \"Хенди тел\" ЕООД
« Отговор #3 -: Февруари 10, 2011, 03:58:20 pm »
Здравейте!
През април месец 2010 г. закупих мобилен телефон ASUS PDA P 750 от Хенди. Още на същия ден телефона започна да прави проблеми, състоящи се в: не можеше да намира GSM мрежата, лош звук в слушалката, и ако някой ме търсеше и аз му отговоря с натискане на слушалката за приемане на разговора, разговор не можеше да се осъществи и трябваше той отново да ми набере и чак тогава се чувахме. Дадох го телефона за ремонт в магазина. След време ми се обадиха, че е готов, за да си го взема. Взех го от магазина и установих, че проблемите отново продължават, отстранен е само единия от проблемите, проблема с мрежата. Пак го дадох за ремонт, взех го отново тъй като казаха, че е ремонтиран, пак отново е отстранен само единия проблем, а е останал нерешен проблема със лошия звук в слушалката. Пак го давам за ремонт. Вече аз си казах претенциите, че си искам парите или да го заменят с друг телефон, като ще си доплатя разликата в цената. Да уточня, че телефона е взет на изплащане чрез банка. От магазина ми казаха, че единствено от сервиза могат да кажат дали ще го заменят с друг или да ми върнат парите. Свързах се със сервиза , а от там ми казаха, че магазина е компетентен да реши този проблем при добра воля от тяхна страна. Да уточня сервиза е \"Мост компютърс\" в София. Всичките тези господа ми поставиха в един омагьосан кръг и аз реших да се обърна към Комисията за защита на потребителите. О там извършиха проверка и излезнаха с решение, да санкционират магазина за дето забавят по-вече от 30 дни ремонта, съгласно закона за защита на потребителите. Това обаче за мене няма значение, тъй като аз изплащам телефона на стойност 600 лв, а съответно нямам телефон. Решавам да отида и да си взема злополучния телефон, тъй като ми писна от тези разправии и какво да видя като отидох в магазина, телефона е с пукнат корпус. Питам ги аз, защо е така, тъй като когато го давах за ремонт нямаше пукнатини, а те не могат да ми отговорят.Отказвам да го получа и държа да ми върнат парите или замяна с друг. Пиша писмо жалба до управителя на \"Хенди тел\" в София. И от там ми отговарят, че телефона е даден на независим сервиз за тестване и от там са отговорили, че нищо му няма.. В писмото и дума не се обелва за пукнатия корпус, а защо ли. Споменава се само проблема със лошия звук в слушалката, т.е. това са му били възможностите. Отново занимавам комисия за защита на потребителите, отново пиша жалба, отново чакам законния срок от 30 дни за отговор от тях. И ми отговарят, че с писмото от управителя на фирмата казват, че е бил тестван в независим сервиз и толкова. Инспектора от комисията посещава отново магазина за да ги уговаря да сменят пукнатия панел и те се съгласяват, но след седмица отговарят, че няма такъв панел и това не може да стане. Аз все още нямам телефон, от април 2010 г. до настоящия момент.
Моля Ви да ми посъветвате какво да правя!
Благодаря Ви!
« Последна редакция: Февруари 10, 2011, 04:22:30 pm от kgg73 »

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Проблеми с \"Хенди тел\" ЕООД
« Отговор #4 -: Февруари 11, 2011, 09:00:26 am »
Почнах да чета и знам къде е проблема. Някои не си знае правата. Стигнах само до
- Още на същия ден телефона започна да прави проблеми ... Дадох го телефона за ремонт в магазина.
и не смятам да продължавам.
@kgg73 - ето какво трябва да направиш.
1. http://www.econ.bg/law/enactments/article155238/zakon_za_zashtita_na_potrebitelite
2. http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

kgg73

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблеми с \"Хенди тел\" ЕООД
« Отговор #5 -: Февруари 11, 2011, 10:56:55 am »
Но Вие не сте прочели докрай целия случай, тъй като аз съм направил всичко което е по закона за защита на потребителя, но въпреки това дори и намесата на комисията за защита на потребителя не може да помогне.
« Последна редакция: Февруари 11, 2011, 10:57:36 am от kgg73 »

Vlad777

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
измами в хенди
« Отговор #6 -: Февруари 17, 2011, 04:43:38 pm »

veritas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
измами в хенди
« Отговор #7 -: Февруари 17, 2011, 05:07:20 pm »
Същата случка колега която сте отразил се случи и с жена ми !!! Тя писа в М-тел писа и в Хенди и нещата се оправиха,но питам аз Кому е нужно всичко това по дяволите ????

Emporioarmanibg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Проблеми с \"Хенди тел\" ЕООД
« Отговор #8 -: Април 01, 2011, 09:36:30 pm »
Носете телфона в офицялния сервиз на производителя и това е.Ще ви падне гаранцията,може да трябва да платите...но поне ще работи.