Автор Тема: ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!  (Прочетена 2541 пъти)

meri_123

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Уважаеми потребители, исам да сигнализирам за некоректно поведение от страна на фирма „Он Травел”, с адрес ул. „Три уши” No 10, гр. София във връзка с \"почивка\" в гр. Сиде, провинция Анталия, Турция. Ние сме двама възрастни и дете на 9 години.
В деня на пътуването, след повече от тричасов престой на летище София, терминал 1, без да ни бъде предоставена НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ за това закъснение – нито от летищните власти, нито от представител на „Он травел” и дали въобще ще излетим, без предоставени напитки или храна и неработещо обменно бюро, пристигнахме в хотела около 23 часа вечерта след 11 часа седене/летене и чакане. Не получихме вечеря, а стаята в която бяхме настанени бе в следното състояние:
- неработещ климатик – при температура на въздуха достигаща +42 - 46 ◦ С;
- неработещ хладилник (вероятно описан като минибар ???);
- неработещ телевизор;
- липсващи възглавници и завивки (впоследствие ни бяха дадени големи хавлиени кърпи за завиване);
- счупено единично (вероятно предназначено за детско) легло – скъсана пружина, вследствие на което цялата надлъжна част на леглото пропада);
- тежка миризма на канал от банята;
- непочистен под, стени и душ корито в банята;
- постелъчно бельо със съмнителна хигиена;
- мръсен под в стаята, гъмжаща от мухи и комари.
Незабавно съобщихме на рецепцията за проблемите в стаята, но персоналът даде вид, че не разбира езика, на който говорим. Специално подчертаваме, че и двамата със съпруга ми говорим свободно английски и руски език (завършени езикови гимназии), т.е. демонстрираното неразбиране бе очевидно тенденциозно. След настоятелни молби до късно през нощта ни бяха предоставени две възглавници, без да получим НИКАКВО по-нататъшно съдействие по отношение на стаята, в която трябваше да прекараме една седмица. След многократно настояване от наша страна, на четвъртия (!!!) ден бяхме преместени в друга стая , в която условията бяха по-прилични, но хигиената отново бе незадоволителна. Така четири дни прекарахме при дневна температура над 40 градуса, а нощна – между 25 и 32 градуса (в 10 часа сутринта температурата достигаше 39 градуса), с ежедневни обещания климатикът да бъде поправен. Стаята не беше почиствана всекидневно (както е описано в цитираната уеб страница), а чисто бельо ни бе предоставено еднократно срещу неголяма сума в брой. Детето ни се разболя, беше с висока температура, повръщане и разстойство.
Това далеч не бяха всичките ни мъки през този кошмар, наречен \"почивка\". Вината за всичко това е на туроператора, наречен \"Он Травел\", или по-добре \"Оф Травел\". Когато купувахме този пакет от тях, изрично попитахме дали условията отговярят на описанието в сайта им. \"Да, разбира се!\" бе единственото, което чувахме.
Писахме жалба до тях, разговори по тлефона - НИКАКЪВ ефект. Държат се нагло и обясняват, че най-многото на което можем да се надяваме е обезщетение от 100 евро на човек. След целия кошмар и болно дете ... тозва е просто гадост, дори не казаха едно \"Извинете\".

Лош късмет или просто измамници на пазара ??!!!!!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #1 -: Август 31, 2008, 12:41:05 pm »
АКо искате да сигнализирате - пуснете жалба до ОН травел и КЗП

meri_123

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #2 -: Септември 02, 2008, 06:15:38 pm »
Направихме го - описала съм го по-горе. Ни вест, ни кост. В допълнение Он Травел се държат много арогантно. Да видим КЗП какво ще направи.

saj

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #3 -: Септември 22, 2008, 09:18:17 am »
Нямя по-некоректна и по-арогантна фирма от ОН ТРАВЪЛ!!Аз  също съм много огорчен от тях!!!

Петьо Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #4 -: Декември 20, 2008, 12:59:44 pm »
Аз  искам да изкажа огромното си разочарование от фирмата ОН ТРАВЕЛ и от тяхната служителка Даниела Бъчварова. Ситуацията ни е следната ,решаваме да изкараме една приятна ваканция в Анталия в някой петзвезден хотел с посредничеството на ОН ТРАВЕЛ . С любезното съдействие на Данчето се спираме на три хотела и отново чрез нейното /не/компетентно мнение отхвърляме два и остава супер луксозния петзвезден според нея Оазис бийч. В сайта на ОН ТРАВЕЛ няма много снимки на хотела ,като на стаите е показана само една, но Данчето ни уверява ,че няма от какво да се притесняваме и ще си изкараме перфектно. Доверяваме се ,все пак ОН ТРАВЕЛ е някаква марка. Тръгвеме, пристигаме благополучно късно вечерта и какво да видим ПАНСИОН в стил хотел Цура на лъвов мост.Стаите са с по три легла ,нямат нищо общо с онази снимчица в сайта, липсват плочки в баните,чаршафите са на кални петна ,калъфите на възглавниците са на дупки ,счупени хладилници ,кърпите за баня са на жълти петна, сешуара в банята е разтопен. Всъщност това може да се види в сайта WWW.SNIMKA.BG Още на следващата сутрин се свързваме с Данчето с молба да ни преместят в друг хотел дори и срещу доплащане или да ни върнат обратно в София . След няколко часа разговори Данчето ни съобщава ,че не могат да ни преместят нито пък за осем човека да организират полет обратно.И така ни оставят една седмица да се насладим на супер лукса. Според информацията на Данчето трябваше да има свободен интернет достъп, луксозен фитнес и т.н. ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ,имаше шест стари компютри на които нямаше дори скайп, половината уреди във фитнеса не работеха ,беше тъмно, мръсно и мизерно. Храната беше ужасна ,също както цялото обслужване.И така след една седмица се върнахме благополучно.Отиваме в офиса на OFF TRAVEL с цел някой да ни изслуша и да подадем някакъв вид жалба, но какво до очакваме човекът отговарящ за Анталия е в отпуск също както и г-жа президента.Някой ни посочва заместник на отпускаря и ние се насочваме към нея.Но тя с груб тон ни обяснява че никъде в договора ни не пише ,че след като сме недоволни можем да и се изтърсим на главата и тя да ни изслуша.След отказ от наша страна да си тръгнем се появява друга г-жа, някакъв директор в OFF TRAVEL. Тя ни приема, изслушва, вижда видеото ни и ни обещава, че след разговори с шефовете ,ще решат да ни компенсират някак си. И след двуседмично чакане и умуване идва великото решение ДА НИ ДАДАТ ПО 100 ЛЕВА. ПЪЛЕН ПРОВАЛ и те били сериозна фирма. При последвалия отказ от наша страна и решението ни да разкажем историята си по телевизията вдигат мизата на 100 евро.Историята си я разказахме на БНТ ,с цел да предпазим хората от МОШЕННИЦИТЕ OFF TRAVEL . И НАКРАЯ ИМАМ ЕДНА МОЛБА КЪМ ВСЕКИ ,КОЙТО ЩЕ ПРОЧЕТЕ ТОВА, МОЛЯ ,ВИ ПРИ ТОЛКО МНОГО ДРУГИ ФИРМИ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАЗАР,ИЗБЕРЕТЕ,КОЯТО И ЩЕ ДРУГА, НО НЕ И ИЗМАМНИЦИТЕ ОТ OFF TRAVEL БЛАГОДАРЯ

Петьо Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #5 -: Декември 20, 2008, 01:00:29 pm »
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=300102 Това получавате от тези мизерници , а плащате за пет звезди

Петьо Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #6 -: Декември 20, 2008, 01:08:50 pm »
Ние също подадохме жалба до КЗП. Сега те ни отговарят, че БГ законодателство не им давало никакви права или нещо от сорта и ни предлагат помирително споразумение с он травел , с което те да ни компенсират с по 50 евро.С други думи   \"сериозно защитават българския потребител\".

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #7 -: Декември 20, 2008, 03:19:50 pm »
А вашите искания какви са? Направете им вие предложение как да ви обещетят - ако не са съгласни, има и други начини.

Kristian

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #8 -: Януари 26, 2011, 08:34:16 am »
Он травъл въведоха в заблуждение няколко стотин клиента на сайта за групово пазаруване deals.bg Публикуваха неверна оферта за промоция на петзвезден хотел в Кушадасъ.На закупилите ваучери за отстъпка на място в офиса им се казваше, че местата за 5-звездния хотел са свършили и се заменят с 4-звезден.Как така са свършили, като сте обявили 700 свободни ваучера?!?!?Това е елементарния трик и явно фирмата Он травъл изобщо не е имала намерение да предостави тези почивки, а да подведе хората с обещания за петзвезден хотел и след това да ги постави пред свършен факт с 4-звздния без да се предложи намаление на цената.
Ето и няколко коментара от хора, закупили лъжливите ваучери на Он травел, направени в сайта deals.bg:

---

Он Травел, ваш ли е домейна piramida.com?? Купих си два ваучера, взеха ми парите и после да кажат \"ами то такова.. свършиха местата\". Да, има две опции - отивам на \"резервни\" хотели или си взимам парите. deals.bg , преправете си договора да има глоби за такива търговци. Ако примерно това беше ebay.com щяха да са с отрицателен рейтинг и нямаше да имат следващ клиент :) Владимир Василев - 25.01.2011 20:42:56

Здравейте Бих искала да закупя два ваучера, ако някой се откаже от почивката нека да ми се обади 0886973103 Десислава Кирилоав - 25.01.2011 20:10:22

Аз съм една от \"щастливите\",които не успяха да си платят ваучерите.Възмутена съм е меко казано.Всичко беше направено толкова по български-мисля,че цялата система е направена да се вземат пари от хората,а насреща нищо истинско и качествено.Подигравка. Anna Toyaganova - 25.01.2011 19:18:21

Здравейте Деница, Днес разговаряхте с няколко служителя, които не се държаха грубо, а се опитваха да ви помогнат, но вие отказахте съдействие. Имате отговор на вашия мейл.Моля да го прочетете. ТА Он Травел - 25.01.2011 18:32:25

Вашият коментар:Здравейте, днес отидох в Он травел да проверя какво става с резервацията ми.Слава богу всичко е наред,в системата съм.Единствено съм притеснена,че освен вносната бележка от Изипей нямам никакъв официален документ за предстоящата почивка,дано всичко мине успешно.Успех и на Вас Мариана Ананиева - 25.01.2011 18:29:05

Напълно съм съгласен с последните два коментара. Ние също искаме сумите да ни бъдат възстановени. Симеон Цвятков - 25.01.2011 18:16:31

Povedenieto na slujiteleite ot On Travel e nedopustimo, ofertata koqto predlojiha v zamqna ne otgovarq na iziskvaniqta ni i na usloviqta opisani vuv vauchera, osven tova ni prinudiha da zaplatim dopulnitelno 60 lv (no ne za staq s izgled kum moreto), poluchihme samo kvitanciq za tazi suma no ne i dogovor, a sega tvurdqt 4e sa zagubili i li4nite ni danni.Shte se oburnem kum Agenciq za zashtita na potrebitelite. Razbiram 4e Deals.bg nqmat vina no iskam parite za dvata zakupeni ot men vauchera da mi budat vurnati. Denitsa Georgieva - 25.01.2011 17:50:37

deals.bg днес ми възтановиха сумата за платените от мен ваучери, за провалената оферта за Адъкуле в Кушадасъ на он травел. Препоръката ми към сайта е да бъде прецизен към избора си на партньори. Служителите в он травъл се държаха нагло и се опитаха да ми пробутат някакви евтини заместители. Най-вероятно он травъл изобщо не са имали намерение да осигурят 700 почивки в посочения хотел, а да пуснат 20-30 и на останалите клиенти да пробутат по-евтини и непопулярни хотели. Персоналът в он травел се държеше леко арогантно и безцеремонно и се опитваха да ми внушат, че не съм се обадил, че не съм платил офертите. Да де, ама аз се бях обадил и платил... В крайна сметка може би стана по-добре да не Асен Иванов - 25.01.2011 17:14:52
« Последна редакция: Януари 26, 2011, 08:35:24 am от Kristian »

robo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #9 -: Януари 27, 2011, 11:13:34 am »
Четирима клиенти сме на ОнТравел вече трета година. В първите две няма от какво да се оплачем. Това ни подведе и третия път в Турция да сме с тази фирма. Всичко си беше добре докато не стигнахме в хотела Делта биич. Тъкмо ни опръстениха и си пийнахме ракийка, тъкмо вече обядвахме и ето ти изненада: Няма трансвер на ОнТравел за вас. Свързахме се с техен представител и момчето най-любезно ни предложи един петзвезден хотел на другия край на полуострова /Грийн биич/. Петзвезден е бил някъде по тошово време. Днес се стопанисва от киргизтанци и основния език и основните туристи бяха най-вече от азиатските републики на бившия Съветски съюз. Два дни разговори по телефона, които ми струваха 2300 лв., два дни обещания и накрая ни настаниха в един доста по-приличащ на 5-звезди хотел /Армония биич/. В него бяхми пет дни. От почивката запомнихме разкарване по хотелите и не можахме изобщо да си организираме екскурзии, така както през другите години. Разбира се, подадохме жалба, в която предложихме да ни компенсират с цената на почивката. Не стана. Потърсихме си правата в Арбитражния съд в Пловдив /нали ОнТр е пловдивска фирма/ и в началото на февруари ще е делото. В края на краищата жалба насочихме и до КЗП към МС. Ако намерят за правилни нашите претенции бая ще ги одрусат. Искам да кажа, че господата от тази фирма си играят с парите на клиентите. В Турция бяхме на 19 септемви, а те без да ни уведомят на 17-ти бяха резервирали места в този втория хотел. Нали сме искали Турция - на ви Турция. Добре, че втория хотел беше само на петнадесетина километра от първия, а не в Анталия. Задължени сме и за това. Трябва да сме задължини и за това, че вместо в четиризвезден хотел почивахме в петзвезден. Не сме, защото като някакви прошляци ни хвърляха от хотел в хотел, все едно почивката е безплатна или е даром от ОнТравел. Благодаря, но повече не желаеме да дължиме благодарност на тази фирма!

иван герджиков

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВНИМАНИЕ !!! \"ОН ТРАВЕЛ\" МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!
« Отговор #10 -: Февруари 04, 2012, 04:47:14 pm »
Пьтувахме с  ОН ТРавьл до Дубай и сме изключително недоволни. В последния момент ни смениха хотела за който бяхме платили 2 месеца по-рано. Бяхме си направили резервации с местни дубайски туристически агенции, които трябваше да ни чакат в хотела и се наложи в последния момент да се свьржа с тях,за да ни чакат в новия по-лош хотел. Когато пристигнахме на място пьк се оказа, че искат да ни настанят в пьрвоначало резервирания ни хотел Направиха ни на маймуни и когато отидохме в хотела се оказа, че нямаме резервация! Абсолютни мошенници и некадьрници!Горещо препорьчвам на всички да не пьтуват с тях. Сьсипаха ни нервите, а бяхме и с малко дете на 4 г Трябва да се казват ОН ТРАБЪЛ . Изключителни тьпанари и се дьржат грубо и арогантно като че си им дльжен нещо!