Автор Тема: Некачествена рокля  (Прочетена 742 пъти)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Некачествена рокля
« -: Септември 24, 2008, 11:10:58 am »
Здравейте! Наскоро приятелката ми си купи рокля със златни частици от Илтокони. След първото пране според указанията част от от тях започна да лепне за всичко което докосне, т.е. изпопада. В магазина ни уверяваха колко качествен и скъп бил плата. Вчера ни казаха, че са прали друга такава рокля и е била също дефектна. Предложиха й да си избере стока на същата стойност. Пари не връщали. Фундаменталният проблем обаче е, че нищо друго не й хареса. Няма ли някакъв начин да си вземе парите или трябва да се точи година да речем да гледа какво ново сносно имат ?
Благодаря предварително !

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #1 -: Септември 24, 2008, 07:35:48 pm »
Погледни това ми мнение : http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=618#Item_10

Щом не могат да ремонтират стоката или да я заменят с нова, не могат да ти откажат да ти върнат парите. Пусни жалба в Комисия за защита на потребителите - консултация на цената на един импулс на 0700 111 22.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #2 -: Септември 24, 2008, 11:20:54 pm »
Глупавото е, че да си вземе същата рокля пак ще е дефектна партида :D
Оставихме вчера роклята и уж ще чакаме да им изникне нещо \"човешко\" понеже фирмата не връщала пари.
Та много ми е чудно след като особено за дрехи нямат качествена стока за подмяна то какъв друг вариант освен връщане на парите... Видях ти онзи пост, но и там е объркано.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #3 -: Септември 25, 2008, 02:48:33 pm »
Чл. 114. (1) 2. намаляване на цената.


Прегледай си закона за защита на потребителите. Колкото до политиката да не връщат парите - няма да ти ги върнат само ако ти не си отстояваш правата! Аз лично съм си връщала пари за дефектна блуза.
« Последна редакция: Септември 25, 2008, 02:49:57 pm от Izida »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #4 -: Септември 25, 2008, 11:00:07 pm »
Всичко ок, добре си случила и на магазин :D
Въпросът е, че казваш им че не ти харесва нищо и можело само да се смени с друг техен продукт. Днес даже й звъняли да иде по-бързо да си вземе нещо да оправели документите.
Малко тъпо оставихме роклята и касовата бележка там, но и искрено се надявам едната продавачка да не щукне нещо, че не е имало сделка. В един блок сме :D
Та...идеята ми е, че утре като ида ще кажат, че не могат да ги върнат. В твоя случай разбрани хора. В моя шефката от Пловдив каза да се смени, но и че не връщат пари.
Какво следва ? Пишем си рекламация, те я приемат и оттам КЗП предполагам ?
« Последна редакция: Септември 25, 2008, 11:00:20 pm от Cambodja »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #5 -: Септември 26, 2008, 06:27:06 pm »
Отидохме пак днес. След като прегледа наново всичко и уж новата стока констатира, че отново нищо не й харесва. Макар, че било нормално от цял магазин да си хареса нещо :D
Та фирмата пари не връщала, фирмена политика както много други фирми. Споменах им както сутринта казаха и от КЗП, че това явно са техни, вътрешни правила, а в закона пише друго. Те нямало какво да направят. Поисках регистъра за рекламации. Учудиха се понеже нямало смисъл. След като видяха, че достатъчно съм се запознал с материята решиха да звъннат на шефката. След 10- минутен разговор с нея ни посрещнаха с \"Честито, ще ви върнем парите\". Приятелката ми 7 г. живя в Канада и там е практика ако има подобен проблем да ти надвръщат. Тук дребните мошеници гледат де що могат да изцедят хората и ако мине номера мине, ако не друг ще се преебе.
Мерси за помоща и на Изида :)
Очаквам най-накрая да видим Глобул какво са сътворили :)
« Последна редакция: Септември 26, 2008, 06:28:56 pm от Cambodja »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #6 -: Септември 28, 2008, 01:53:08 pm »
Честито! :)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Некачествена рокля
« Отговор #7 -: Септември 29, 2008, 11:30:15 pm »
10x