Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 69427 пъти)

SDA

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #135 -: Декември 28, 2009, 07:33:57 pm »
На 24.12.2009г.закупих хладилник с фризер от промоцията на Техномаркет Варна -АЕГ S-60362KG.Спазих указанията на продавач консултанта и включих хладилника в мрежата на 25.12.09г.В продъжение на над 24 часа компресора на фризерното отделение работеше непрекъснато,много шумно ,издавайки странни звуци, и започна да мирише на изгоряла пласмаса.Принуден бях да включвам и изключвам ръчно фризера за да не се запали компресора.Това продължи до 28.12.09г. през цялото това време четях форумите за надменното,некоректното и нелюбезното отношение на сужителите на Техномаркет Варна и се чудех какво да правя.На 28.12. в 10.00ч.бях пред магазина на ТМ до Метро с цел да направя опит за рекламация на хладилника.Учудването ми беше огромно, когато бях излушан любезно от продавачите и управителят им, и ми бе предложен вариянт хладилника да бъде сменен с друг в рамките на не повече от 2 часа.Влючвайки след указаното време,новият хладилник разбрах за какво става реч и от колко главоболия със сервизи ми спести раезбирането и коректното отношение на персонала.Благодаря ви момчета!

skrapy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #136 -: Декември 29, 2009, 01:30:33 pm »
искам да изкажа едно голямо разочарование от обслужването на техномаркет.
на 23.12.2009г. си закупихме с мъжа ми пералня, хладилник и печка. приехме ги в здрав вид. На 28.12.2009г. гиРазпечатахме и за най-голямо разочарование пералнята и хладилника бяха наранени. единствено за пералнята ни съдействаха и подмениха спукан капак, а за хладилника ни отказаха.

интересува ме дали е възможно да си потърси някак човек правата.

някой ако знае какво може да се направи в такъв случай, как е редно да се постъпи?

linux

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #137 -: Януари 26, 2010, 01:35:04 am »
дефектни, ОК, а кой как и по какъв начин си представя претенциите е много важен процес. 90% от отказаните подмяни на дефектни уреди са поради некоректно отношение на клиента, неточна документация, или \"ВРЕМЕ\" , съгласете че не е сериозно оправдание от типа \"закупихме хладилник, доставиха го в кашон, след 6 месеца го разопаковаме и установяваме че вътре е на пастет, моля да ни го замените с нов\" първо на първо кьорав карти не играе, за чий го оглеждаш чак след 6 месаца, второ на второ съпросния хладилник може да е вече неоткриваем реално, (дори да иска никой не може да го смени). отговора е - сервиз, да ама той е чисто нов, да ама е купен преди половин година, я някой да докаже в съд че даден уред е престоял неизползван и нетранспортиран цели 6 месеца, освен ако не сте го снимали с камера и предоставите три кила дискове със компресиран запис.

linux

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #138 -: Януари 26, 2010, 01:38:44 am »
а и още нещо към тези \"индивиди\" които винаги изискват \"неотваряна\" стока в кашон, следващия път в който получат \"неотварян\" кашон на лаптоп и вътре намерят тухла 4-ка и малко вар, да нямат никакво право да се обаждат изобщо и да се оправят както си знаят.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #139 -: Януари 26, 2010, 04:04:00 am »
Абе загубеняк, я малка се запознай със законите и обслужванета в Техномаркет преди да спамиш с глупавите си изказвания

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #140 -: Януари 27, 2010, 11:51:16 am »
Като знам какви са нравите особено при мобилките неотварян пакет е задължително. На някои кутии си го пише даже от производителя. ;)

Boriz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #141 -: Февруари 23, 2010, 10:10:12 pm »
Машинка за подстригване Ровента с възможност за поддръжка на брада!
Е да, ама не! Пълен боклук. Закупената от мен машина я смениха с нова....ми какво да ви кажа същата работа. Взех протокол от сервиза, че машинката не бачка както трябва и от Техномаркет ми предлагат нова машинка тоест да взема трета.
- Е да, ама не! - казах аз.
Исках си парите и срещу мен седеше едно нахално момченце, което, като робот ми повтори двеста пъти, че парите нямало да ми върнат. Аз оставих машинката, дадоха ми приемно-предавтелен протокол вписаха там нещо в регистъра за рекламации и чакаме....Какво да правя не знам......??!!!

Megi_323

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #142 -: Март 01, 2010, 04:48:14 pm »
моля нищо не копувайте от техномаркет каквото съм купила от там всичко е пълен боклук 1-телевизор -не работи още 1 -вият месец  2 мр4 на 2-рия ден не работи 3 принтер на 3 -тия месец не работи и върха на сладоледа пералня уърпул след гаранция спря да центрофогира и ремонт за 150лв не открит дефект там всичката стока е направена само да излезе от магазина

dani_sakar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
хладилник Аристон
« Отговор #143 -: Юни 02, 2010, 04:20:41 pm »
Закупих си хладилник Аристон от Техноморкет Търново на стойност 890лв. с 36 месеца гаранция и започнаха ядовете ми вече е с четири ремонта и все неуспешни в момента отново нямам хладилник към кого да се обърна вече незнам толкова пари ,а насреща нищо.

montecita

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Подмяна на уред
« Отговор #144 -: Август 22, 2010, 05:41:06 pm »
Здравейте,
Миналата година си закупих тостер марка \'Елит\' от магазин Техномаркет в гр.Разград.
След като няколко пъти го носихме на сервиз най-накрая ни написаха протокол за подмяна. От магазина ми подмениха тосера, но с марка Домо тъй като беше на същата цена, а и вече не предлагали Елит. Не огледах тосетра много добре, но вкъщи забелязах, че вътре има някави телчета, които стесняват отвора и е страшно непрактичен. Тостера не е счупен или дефектен- просто не бих си купила такъв...
Още на същия ден го върнах в магазина с молба да ми го подменят за друг модел. Вече един месец тостера е в магазина и все ми казват че били писали на централата им, но нямали отговор.
Въпросът ми е имам ли право да нстоявам за подмяна в този случай?
Предварително благодаря :)

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Подмяна на уред
« Отговор #145 -: Август 23, 2010, 09:34:43 am »
Въпреки, че тостера е подменен, след като е в магазина значи има приета рекламация. Дано да си я вписала в книгата им или да имаш някакъв документ за това, че си им оставила тостера. След изтичане на 30 дни са длъжни да ти възстановят парите. Няма значение, че техниката не е оставена с дефект а с оплакване за лоша функционалност. Това си е пак рекламация. Пусни оплакване до КЗП (ако са минали 30 дни) и до 2 дни ще получиш обаждане от магазина, да отидеш и да си вземеш нов тостер. :) И този път го огледаи добре дали ти харесва, настояваи за такъв който да те удволетворява, дори да е по-скъп.

Eti

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Как една фурна може да е три различни модела
« Отговор #146 -: Октомври 27, 2010, 10:53:30 pm »
Днес останах изумена , преди почти година си купихме фурна за вграждане Candy и понеже програматора не работи както трябва, извикахме  човек от гаранциония сервиз , евала за сервиза бих казала ,че  за сега са много коректни. Но какво стана когато момчето видя , че на гаранцията и се води един модел  /това беше грешка на Техномаркет ,който надявам  се , че ще оправят,разликата е една буква на модела случват се и такива неща/, а на стикера на фурната друг модел. Но най-голямото учудване стана когато момчето тествало програматора се оказа , че отговаря на 3-ти модел койте не се произвеждал от 5години. Искам да питам не ни ли лъже фирмата Candy, като ми продава фурна с външност на един модел , а от вътре да отговаря на друг. Какви са ми правата и мога ли осъда фирмата производител. Все едно да си купиш Мерцадес с двигател на Москвич, без дори да знаеш. Само да вмъкна като задам модела на програматора в интернет , фурната е коренно различна. Не грешно залепен стикера , защото и в нета си отговаря на този модел който имам.

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Как една фурна може да е три различни модела
« Отговор #147 -: Октомври 28, 2010, 12:23:03 am »
Опитайте !
Заведете съдебно дело . . .
След 4 - 6 - 8  год напишете тук, съдът с какво решение е излязъл.
(Знам предварително - не може да се докаже - пийте една студена вода и 1200 лв съдебни разноски - еми съдиите и те са хора и те семейство хранят . . . .)

0880

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Как една фурна може да е три различни модела
« Отговор #148 -: Октомври 28, 2010, 06:31:36 pm »
Повечето от електрониката която се внася в България не отговаря на така наречения EU/ ЕC стандарт на истинските  производители на техника. 90% от техниката се зглабя в Турция а частите са от различни заводи  за електроника. Като всеки си лепи стикер и баркод на оригиналния производител и е много дълга процедурата за доказване дали съответния уред / техника е с оригинални части.
Всяка техника закупена в България от веригите Техномаркет / Технополис е на късмет.
В България има 2 - 3 вносители на оригинален Panasonic, Sony.. .. др. известни марки.
Другите, които се продават са менте както описах по - горе.
Но все пак трябва да се има на предвид, че живеем в България и следва ОРИГИНАЛНАТА стока /продукти да се продават в пъти по - скъпо.

alexred

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Подмяна на уред
« Отговор #149 -: Ноември 22, 2010, 06:13:59 pm »
Не нямаш право на замяна, освен ,ако търговеца не е съгласен /по закон не е длъжен/. И никога не си купувай вече уреди на Елит, всички са боклук