Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 65670 пъти)

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Предполагам може да си я монтирате и сами. В такъв случай обаче ще важи единствено задължителната по закон 2 годишна гаранция. Ако искате да се възползвате от 4те години отгоре, предложени от търговеца, трябва да си платите тези 20 лв.

На мен лично ми звучи доста ниска цена - все пак като исках да си купувам един джобен компютър HP бях решила да дам допълнително 100 лв за да получа още 2 години гаранция към предоставената по подразбиране 1 година.

ellka52

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Помогнахте ми, по договор наистина е така, но при заявката ми по телефона поискаха 20 лв. След разговор с шефа на сервиза, при монтажа, базирайки се на договора за 6-годишната гаранция, а и на вашия отговор, пералнята ме бе монтирана напълно безплатно.

fasyl

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Аз имам проблем с техномаркет.Вече два месеца съм без хладилник,които е в гаранция.Първо изгоря компресора и чаках цял месец да докарат компресор от София в Пловдив.Смениха компресора а хладилника пак не работеше.Всеки ден в къщти идваше техник и си сменяше каквото му доиде на ум,без да пише в гаранционната карта!!!Ние видяхме,че тои не може да поправи повредата и се обърахме към Техномаркет.От там предложиха да го закарат в София и да го поправят за 3/4 дена.От тогава вече 2 седмици,ние пак сме без хладилник и така вече 2 месеца!Какво мога да направя за да го сменят или да ми върнат парите?!Хладилника е Samsung RL-39WBSM  и струва 900лева!

drajka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Трябва да сте регистрирани в книгата за рекламации
30 дена след датата на регистрация ако хладилникът не работи може да си поискате парите или нов хладилник

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Нов хладилник може да поиска и сега - според новия закон за защита на потребителите, клиентът сам избира дали да му поправят стоката или да му я заменят с нова. Ако избере ремонт и се забавят повече от месец - тогава може да иска да му направят отбив от цената или направо да развали сделката и да си иска цялата сума.

fasyl

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Благодаря Ви много!

nikolova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Без упътване на български - мога ли да върна уред?
« Отговор #21 -: Август 24, 2007, 11:21:59 pm »
Закупих си мултифункционално устройство ( прнтер,скенер,копир) от Техномаркет миналата година. Нямаше упътване на български. От магазина чакаха \"всеки момент да получат\". Проверявах непрекъснато, защото функциите не са малко. да не говорим, че \"консултантката\" ми даде погрешна информация за работата на продукта, но това го установих, чак когато стана за ремонт. Е, гаранцията му изтече, а аз не мога да се възползвам от всички функции, защото не съм длъжна да зная техническите термини на английски. Казах си - ще ми е  за урок. Тази година купувам климатик. Продавачът го хвали, обяснява функциите...Монтираха го и ....ЕСТЕСТВЕНО - няма упътване на български! Та отивам аз в Комисия за защита на потребителите-Русе. Очаквам съдействие, а знаете ли какъв съвет получих - смешка! \"Представете уреда за рекламация и ако не ви го заменят, тогава се обърнете към нас.\" И какво - изстръгвам климатика?! А той си работи, какво да му \"рекламирам\"?
А майка ми, дето държи малко магазинче за бельо й направили акт, че етикетът на гащите не е зашит за тях, а залепен на опаковката, моля ви се!
Възмутена съм, че няма санкции за които трябва !

IvanK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #22 -: Август 30, 2007, 10:34:36 pm »
Здравейте, искам да споделя с вас на какви дефектни стоки попадам. Във всеизвестната търговска верига се продават НЕКАЧЕТВЕНИ стоки на промоция.   В рамките на 2 години закупих следните уреди на промоция:
    1. Климатик от престижната марка Panasonic  при който се появи повреда на втория месец от закупуването -        изгорял мотор на компресора + откраднат антибактериален филтър от мантажният екип.
    2. Цифров фотоапарат Olympus при който се появи повреда на третия месец от закупуването - повреден обектив.
    3. Система за домашно кино Panasonic при която се появи повреда на шестия месец  от закупуването - проблеми с пускането на ДВДта и СДта.
    4. Авто CD MP3 Sony при коeтосе появи повреда на втория ден от закупуването -незапаметяване на подадените настройки след изключване.
Вички  тези стоки са закупини в промоционален срок.

Искам да разбера има ли и други като мен или просто съм Марко Тотевец?!?!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #23 -: Август 31, 2007, 08:35:42 am »
Преди 3 години от техномаркет, Варна купих : пералня уърпул, хладилник с фризер NEO, съдомиялна NEO, 2 телевизора NEO, микровълнова печка NEO, тостер мулинекс и кафе машина NEO. Нито един от уредите не е дал дефект до момента, въпреки, че през първите 2 години напрежението в ел. мрежата беше много ниско. Като парадокc ще дам следния пример - преди седмица се развали фурната ми (Нарди), която, е една от най-скъпите на пазара (а уредите горе са едни от най-евтините) и се оказа, че е имало незатегнат кабел, който в последствие се откача. За щастие фурната е с 36м гаранция.

А не се притеснявайте, че сте \'Марко Тотев\' - законът Ви защитава и ако това пак се случи - подменете стоката... докато уцелите ;)
« Последна редакция: Август 31, 2007, 03:05:54 pm от elenaaleks »

emilios

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #24 -: Август 31, 2007, 12:18:28 pm »
Точно вчера върнах дефектен mp3 player. Не беше в промоция, но явно там доста стоки се продават дефектни. Впечатление ми направи, че при подмяната новият апарат ми беше изваден от друга кутия и на негово място беше поставен дефектният, и върнат отново при тези за продажба, т.е. не го отделиха дори.

aneli

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #25 -: Септември 14, 2007, 06:39:54 pm »
закупих пералня део от техномаркет и след няколко месеца скьса маншона и от тогава вече близо година ме мотаят от сервиза и магазина без да ми доставят часта или да ми сменят пералнята още чакат доставка какво да правя

raitara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #26 -: Септември 15, 2007, 09:23:26 pm »
аз също имам проблем с този техномаркет!на 30.12.2006 закупих цифровфото апарат!след месец светкавицата нещо се прецака!дадох го на ремонт задържаха го 1месец и нагоре.след няколко разправяния ми казаха 4е в деня когато се дава стоката трябва да заявя с заявлвние 4е е постапил на ремонт и само с тоя глупост могат да ми варнат или вазтановят парите от стоката в срок от 1 месец.сега пак е на ремонт заради обектива дадоха ми бележка до кога трябва да отида да си взема стоката ве4е стана 7 8 дена ходя стоката не е готова.а в този документ пише 4е в 3месечен срок от не потарсена стока не носят отговорност !да не говорим 4е този месец мина от бая време закоито говоря!направо не знам ве4е какво да правя с тея глупаци!

urtika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Пералня samsung nano silver от Техномаркет европа-Бургас
« Отговор #27 -: Октомври 28, 2007, 04:36:05 pm »
аз имам подобен проблем със сушилня аристон Друг има ли проблеми с тази марка?

urtika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Без упътване на български - мога ли да върна уред?
« Отговор #28 -: Октомври 28, 2007, 04:39:58 pm »
така е . и аз си купих сушилня аристон без упътване на български . и сега като се повреди техника си призна че няма понятие каква е повредата. смени платката , обаче пяак не работи

Postradal_Klient

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Пералня samsung nano silver от Техномаркет европа-Бургас
« Отговор #29 -: Октомври 29, 2007, 10:48:53 pm »
Закупих най-скъпата микровълнова фурна-уж най-добрата ... а се оказа точно обратното. Мнението но управителя на магазина се състоя в препращане към сервиз за ремонт. \"Майстора\" също не намери основателна причина за да ме убеди, че не съм закупил поредния боклук ... Сега скърпвам положението със старата микровълнова, която се оказа достатъчно надеждна за годините си.