Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 69465 пъти)

alexred

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Без упътване на български - мога ли да върна уред?
« Отговор #150 -: Ноември 22, 2010, 07:19:32 pm »
Ако бяхте \"що годе разбиращ \", щяхте да знаете, че компютри не се купуват от големите вериги, а от специалиираните магазини, където ще са налични всички дискове и в повечето случаи ще ви го продадат с инсталиран от тях софтуер за тяхна сметка.

nora

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Подмяна на уред
« Отговор #151 -: Ноември 22, 2010, 07:27:44 pm »
купих котлон Arielli на 6.11.10. след 6 деня той спрял да работи. Отнесох го на сервиза. получих го обратно вчера. днес котлона пак не работи..................
не искам повече този буклук-какво да правя?????

TsonioIII

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Подмяна на уред
« Отговор #152 -: Ноември 24, 2010, 12:47:20 pm »
Здравейте,
Неможах да разбера къде мога да се оплача за това реших да драсна два реда тук.
И така.... купих си сокоизстисквачка от магазин МЕТРО Варна, при което ми кзаха че мога да я изпробвам някъде след касите или направо в къщи и ако има проблем да я върна. Когато след няколко дена реших да си направя сокче машинката не тръгна. Тогава я върнах в магазина и след два дни ми заявиха, че повредата не се покрива от гаранцията и че аз съм я счупил. Някъв АБСУРД. Съгласих се ремонта да е за моя сметка, не беше голяма сума, но тогава ми заявиха, че трябва да изчакам 3 месеца.
 Да добавя само, сокоизтисквачката е професионален уред Zelmer на цена около 240.00 лв.

XakepCMoTop

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #153 -: Ноември 28, 2010, 09:27:01 am »
До автора:
Колега, повечето ти писаници са глупости.

"4. Авто CD MP3 Sony при коeтосе появи повреда на втория ден от закупуването -незапаметяване на подадените настройки след изключване."

Беше ли свързано както трябва ? Кой ти извърши монтажа ???

"1. Климатик от престижната марка Panasonic при който се появи повреда на втория месец от закупуването - изгорял мотор на компресора + откраднат антибактериален филтър от мантажният екип."

Монтажният екип няма нищо общо с магазина. Можеш и ти да си го монтираш ако искаш...
Кое е престижното на панасоник ???

Я ми кажи в какво се изразява "повредения обектив" ???

Купувате си евтини боклуци, после се оплаквате, че се развалят!!!

tatkovladko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #154 -: Ноември 30, 2010, 04:54:13 pm »
Въпреки че проблемът на човека, започнал темата, наистина просто ми се струва изключително лош късмет, за сведение бих искал да споделя следното:

Преди 2 години от магазин на Техномаркет в София, София Сити Център, си купих 22” монитор Филипс, който беше в „промоция”. Като позитивно впечатление, мога да кажа, че мониторът все още работи идеално (да чукна на дърво).
Негативното впечатление беше от неговата „промоция”. Когато отидох в магазина, имах невероятно добрия късмет да попадна на един видимо 20-годишен младеж, който бе много любезен да ми съдейства да пробвам мониторите в „промоция” преди да купя. Оказа се, че ВСИЧКИ монитори, които пробвах (всичките „промоционални”) имаха изгорели или дефектни пиксели. Това, което научих (от младия служител, който ме обслужваше) беше, че поглеждайки кашона на стоката (валидно най-малкото за мониторите), ако забележа цветен маркер в близост до стикера за идентификация, мога да съм сигурен, че монитора е бил върнат/дефектен, след което отново тестван и отново пуснат в продажба. Този път „на промоция”. И наистина – всички монитори „в промоция” (Филипс) бяха с различен цвят маркер на стикерите, и наистина всичките имаха дефектни и/или изгорели пиксели. При моята реакция, момчето се задейства и тъй като аз харесах монитор (и го купих независимо от двата дефектни събпиксела), успя да ми предложи още 5% отстъпка от цената, заради този му дефект.

Вече имам едно наум относно „промоции”. Не звучи добре от гледна точка на продажбите „Преоценена стока”. Друго си е „промоция”. А дали това е добре за мнението, което си изграждат клиентите? Но пък парите са по-важни от клиентите, нали ;)
« Последна редакция: Ноември 30, 2010, 05:05:07 pm от tatkovladko »

pa4kooo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #155 -: Декември 05, 2010, 03:22:09 pm »
имам проблем с техно мркет! на 2.12.2010г. си закупихме хлебопекарна НЕО ВМ 201 като се прибрахме у дома я изпробвахме точно както беше опесано но нещто не се получи на другия ден сутринта вовще не искаше да работи и я върнахме в магазина,искахме да ни я подменят с друга марка и да си доплатим, но управитела отказа и я изпрати на поправка. как трябва да постъпя?

Slivaka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #156 -: Декември 05, 2010, 07:58:00 pm »
Първо народа е докаран до просешка тояга и да лази. Затова и обръща внимание на най-евтините стоки. Но в БЪЛГАРИЯ няма гаранция, че и по-скъпата стока е качествена. А Техномаркет и Технополис са смешните компании. Защо?!!! Защото докато в другите страни закупената стоката може да се върне в магазина до определен период с касова бележка без никакви въпроси, тук ти продават боклуци и обслужването е по зле от Афганистан(а там не са виновни, че избивахме и ние - миротворците от правителствата \"български\")

ПРИМЕР. АМАЗОН ТИ ДАВА ДА СИ КУПИШ ТРИ ЧИФТА ДЖИНСИ ПО ИНТЕРНЕТ С БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.АКО ПРЕЦЕНИШ МОЖЕ И ПОВЕЧЕ.КАТО ГИ ПОЛУЧИШ ПРОБВАШ ГИ И ЗАДЪРЖАШ ТЕЗИ, КОИТО ТИ ХАРЕСВАТ(ДРУГИТЕ ИМ ГИ ПРАЩАШ ОБРАТНО), А ТЕ ТИ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ ЗА ОСТАНАЛИТЕ - БЕЗ ТАКСИ И ВЪПРОСИ!
В УОЛМАРТ ЕЛЕКТРОНИКА/ТЕХНИКА И ДР. МОЖЕ СЛЕД ЗАКУПУВАНЕТО ДА СЕ ВЪРНЕ В ОПРЕДЕЛЕН СРОК С ОРИГИНАЛНАТА ОПАКОВКА. НЕ ТИ ЗАДАВАТ ВЪПРОСИ, ВЗЕМАТ СИ СТОКАТА И ВИ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ!

Така че не купувайте стоки от екплоататори и измамници, които продават прескъпо като бонус!Ако дори те продават на сносна цена следователно стока е негодна, развалена, бракувана, направена с бракувани рециклирани и пр. компоненти!

niki4a

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблем с хладилници от Техномаркет
« Отговор #157 -: Декември 09, 2010, 01:38:20 pm »
На 15.05.2010г. си купувам хладилник \"Самсунг\" на изплащане.Когато го докарахме вкъщи и го пуснахме да работи за съжаление той се оказа дефектен (не залежда).Дойде техник от сервиза и каза ,че няма и да заработи,защото не е зареден и ми го смениха с друг.Другия се оказа че презалежда много камерата и вратата беше малко открехната в горния десен ъгъл заради оплътнението.Повикахме пак техника и той каза да го изключим,да го размразим и да го намалим,а за вратите било е незначително(уплътнението е било във външната страна). След като го намалихме той чак тогава започна да презарежда и капе. Пак дойде техника като сложихме едно фенерче вътре и затворихме вратите се виждаше голям лъч светлина, което показва ,че няма уплътнение.Техника снима презарежданата камера и отвора на вратата като преди това се опита да реголира вратата,но тя се отвори още повече.Снимките ги изпрати в сервиз в София и зачакахме отговор,но така и не получихме.След 1 седмица отидох пак при техника и отговора му беше,че ще дойде пак да снима,защото снимките отишли на друго място.На ново дойде да снима и пак ги изпрати в сервиза.Отивам след месец в магазина,вече стана октомври.На въпроса какво става с хладилника ми отговориха с въпрос ,защо идвате чак сега.След като обясних на управителя на магазина всичко,което ви описах по горе  ми казаха,че ще чакаме протокол от София сервиз.Всеки път когато отивам в магазина ми записват номера на телефона,но позвънявания няма.В началото на ноември отивам да видя дали е дошъл протокола и се оказва,че трябвало да се закара хладилника в София сервиз.Взеха го и до днес 9.12.2010г. нямам позвъняване за отговор.
 Утре трябва да отида да си внеса 7ма вноска,но аз до това време не съм ползвала хладилника.Това са 7 месеца за които аз плащам,но нямам хладилник.
 Моля да ми обясните какви са моите права и какво мога да направя.

me_against

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблем с хладилници от Техномаркет
« Отговор #158 -: Декември 10, 2010, 05:31:10 pm »
Звучи като моята одисея със сервизите ( виж темата за Конелиано). Чакаме прословутия отговор от София. Не разбирам как се установява дефект по снимки??? Местните техници нищо ли не разбират, а онеси факири от София само снимки работят. Толкова ли е трудно да се подмени дефектна стока. Толкова разходи и размотаване нужни ли са ???

sbondokov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #159 -: Декември 16, 2010, 09:41:12 am »
Преди три години си купих климатик Осака от Техномаркет. В началото работеше сравнително добре, но постепенно започна да се поврежда всичко по него, накрая изгоря и компресора. Взеха го и го ремонтираха в Бургас, защото единствено там ремонтирали компресори. След като ми го върнаха вече почти не можеше да топли. Виках ги 2-3 пъти, всеки път ми казваха, че всичко му е наред и за да топли е трябвало да си купя по-скъп. Никой не можа да ми обясни как така преди ремонта работеше добре. Накрая му изтече гаранцията, повиках друга фирма, която потвърди, че фреона и всичко останало е добре, но най-вероятно е монтиран по-слаб или неизправен компресор и затова климатикът няма мощност. Какво мислите по въпроса?

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #160 -: Декември 16, 2010, 05:01:17 pm »
Само незнам защо се оплакваш от Техномаркет Специално тази марка нито те са я внесли нито я сервизират Техномаркет продаваха и Мидеа примерно а  вносителя и сервиза саси  на Магнум Сърди се на Еко клима Бургас и сервиза им След като фреона е добре как така няма мошност На какъв фреон е и колко бара вдига в режим на отопление Колко време и на какви външни температури е работил преди да се смени компресора Апропо инвертор или обкновен климатик е

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #161 -: Декември 16, 2010, 07:13:19 pm »
Какъв инвертор \"Осака\" бе , бай Фишев?
То все едно да кажеш Трабант - Турбо Дизел !

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #162 -: Декември 16, 2010, 07:39:03 pm »
Трабант турбодизел няма но инвертори на Осака има Производство са на грии и хайсенс Но теб не мога да те разбера мнения ли трупаш тук или по навик се изказваш неподготвен

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #163 -: Декември 16, 2010, 09:45:05 pm »
Да

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #164 -: Декември 16, 2010, 09:52:28 pm »
Естествено, че знам, че има инверторни \"Осака\". И естествено, че знам, че на такава марка това не подхожда - то е все едно да кажеш - чук с дървена дръжка, светодиодна индикация и микропроцесор.

А на твоя \"суперкомпетентен\" въпрос - защо човека се оплаква от Техномаркет - е много просто да се отговори (но ти явно не можеш)
1.   Защото са мърди
2.   Защото стоката е купена от там. (След кратка справка със Закона за защита на Потребителя ще видиш, че пред купувача за гаранциите не са отговорни вносителят, производителят, сервизи някакви или др., а на първо място Търговецът)