Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 67033 пъти)

ivanski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #30 -: Ноември 05, 2007, 02:24:50 pm »
Здравейте,
закупих на 16/9/07 кафе машина Krups модел MD-144 от Техномаркет СкайСити.
Много хубава и функционална - на външен вид :) Още при първото кафе, което се опитах да направя се случи следното - вратичката на кафе машината се отвори напред заедно с филтъра - и заля със кафе всичко наоколо. Очевидно палчето, което придържаше капака на машината не смогваше да го удържи докато се приготвяше кафето. Върнах я на следващия ден.
Накарах консултантите да я пробват с вода - и тя се отвори. Смениха я. Взех съшия модел отново защото ми харесва като марка и дизайн. работи една седмица, но след това започна да се отваря капака докато прави кафе. занесох и тази в магазина. оттам отказаха да я сменят с друга марка и модел, защото съм се забавил много (дойдох след 14дни) - 02/10/07. Поеха ангажимент да я оставят на сервиз, като ми казаха че ще ми се обадят. никой не се обади. Отидох вчера 04/11/07 да проверя какво е станало - бяха минали 30дни. Кафе машината стоеше \"поправена\" при тях - реших да я взема, но за мое голяма съжаление  - тази кафеварка отново не работи - пак се отваря капака и не може да направи дори 1 кафе.
Утре (06/11)отново ще я нося - като вече ще настоявам да ми върнат парите или да ми я заменят с друга марка изглежда всички машини от тази партида при тях са с този дефект - дори консултанта им го допусна, но управителя ми каза че трябвало 6 пъти да я връщам в сервиза, иначе той трябвало да я плаща.
Интересува ме какви са ми правата в моя казус ?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #31 -: Ноември 05, 2007, 03:58:39 pm »
Поискайте си парите, които сте платили за кафеварката. Това е право, дадено ви от закона и е със сила 2 години от закупуването на стоката. Дори и да ви предложат пак да я поправят - настоявайте да ви върнат парите. Преди няколко дни, в мосю бриколаж, видях следната табелка, на която пишеше нещо подобно:

Ред за рекламация на стока:
1. Поправка в сервиза
2. Ако стоката не може да бъде поправена след 3 посещения в сервиза, тя ще бъде заменена с нова, ако няма в наличност ще ви бъде направена отстъпка от цената или ще ви бъдат възстановени парите.

Това писание е в нарушение със закона за защита на потребителя, където на него е дадено правото да избира дали да бъде поправена стоката, да бъде заменена или да ви бъдат върнати парите.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #32 -: Ноември 08, 2007, 10:46:32 am »
Не се надявай:)
Аз от февруари се опитвам да върна едно DVD , което също е било на поправка хиляди пъти , и проблема е в цялата серия, но ..... при тях не става :)  И в защита на потребителите ходих , говорили били с управителя на Техномаркет да ми го смени с друг модел с доплащане , обаче като отидох ми казаха, че за тях то било здраво и това е ,няма да ми го сменят ,нито да ми върнат парите. Така,че въобще нищо не направиха от ЗП

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #33 -: Ноември 08, 2007, 03:34:50 pm »
Имате ли заведени жалби в КЗП? Назначавана ли е помирителна комисия? Вече няколко успешни рекламации провеждам с приятели и не ми се вярва да не може да се направи нищо!

ivanski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #34 -: Ноември 08, 2007, 11:01:29 pm »
...има продължение. Не искаха да развалят договора и да ми върнат парите. Аз така или иначе щях да си купя друга кафемашина - все пак кафе трябва да се пие :). Управителката  излиза с твърдението, че трябвало сервиза да излезе със становище че уреда не може да се поправи. Позовах се на правата си - чл.113, обаче управителката си знаеше своето - закони не знам дали знаеше. Накрая се съгласих да я оставя отново на сервиз, като поисках изрично да пише на протокола, че се техномаркет иска становище от сервиза - ако я \"поправят\" и отново не работи - но този път ще накарам да я тестват в магазина - няма да си тръгна без парите или друг уред от магазина.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #35 -: Ноември 09, 2007, 02:24:34 pm »
пратиха ми писмо за помирителна комисия, но не съм ходила .Не мисля, че ще искат да се \"помирим \"толкова лесно :І и да ми върнат парите. Все пак от толкова време се мъча, че...... вече съм се примирила,че са ме прецакали. Надявам се с ivanski да не се случи така :(
IVANSKI на мен също ми искаха протокол от сервиза,че не могат да го поправят, ама нали се сещаш ,че сервиза работи за ТМаркет и естествено не ми дадоха такъв. Просто се готви за отговор \" За нас е изправен уреда\"

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #36 -: Ноември 10, 2007, 08:31:35 pm »
В такъв случай, deina, е лъжа да твърдите, за комисията за защита на потребителите не е направила нищо по случая! Решението да спрете борбата си е лично ваше.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #37 -: Ноември 12, 2007, 11:42:46 am »
Не е ли точно ЗП ,органът, който трябва да ми помогне?А какво стана : от ТМаркет излагаха и тях(ЗП). Не е ли също така и проблем несъответсвието на книжката за експлоатацията. Все пак няма нищо общо между нея и реалните възможности, та дори има илюстрирано дистанционното , на което копчетата,не отговорят по позиция и име.И после от ТМ ще ми казват \"Ама хайде да не се водим по упътванито\" Е ПО КОЕ ТОГАВА? Аз като си купувам някакъв уред по кое да се водя, ако не по това, което ми каже продавач-консултанта и по упътването?????????????

lili

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #38 -: Ноември 13, 2007, 09:56:13 pm »
На 16.10.2007г. след записване в ,,ТЕХНОМАРКЕТ\" - Пловдив закупихме климатик Samsung AQU - 12 MSA ,smart invertor.Спечелил първа награда за най-добър дизайн в Италия.Монтираха го на 18.10.2007г.и след като си отиде екипа започнаха нашите проблеми. При стаина температура 20 С на височина 170м. ,неговият термометър показва 38С.Външното тяло работи като излитащ хиликоптер.След като го включим той не спира изобщо,за разлика от рекламата.Изключва се сам и започва да сменя на екрана Е5 с 54 постоянно.Бяхме в офиса на ТЕХНОКЛИМА.Дамите там ,,ни казаха\" че всички,,умни \" климатици работят така и ни обвиниха, че неможем да боравим с него.При посещението  на първи екип се оказа че всичко е наред без да правят нищо. При повторно обаждане ни изпратиха друг екип които се занимава с електрониката.Те отвориха предния капак на вътрешното тяло,намериха датчика за температура в тръбата за топлият въздух и го поставиха на мястото му. След като си отидоха климатика започна да се изключва пак сам и изписва буквите d F.Замерихме електроенергията- 24kw. на денонощие.Ние мислим че това не е нормално.Преди два дни се обадихме  представихме отново тези факти но дамата от ТЕХНОКЛИМА с оправданието, че има клиенти  просто затвори телефона.Климатика има функция Silence - /тишина/, след  включването шумът в стаята е като с работа с ударно хилти.Днес се обадихме пак в ТЕХНОКЛИМА и дамата ми отговори че не трябва да се ползва тази функция. Интерисува ни какви са ни правата  в нашия казус?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #39 -: Ноември 13, 2007, 10:17:48 pm »
Би трябвало при всяко посещение на техниците да ви се издаде документ за рекламация. Тъй като не сте го описали, предполагам, че не са ви дали. Най-добре е да отидете в магазина и изрично да заявите рекламация на продукта - явно е, че той не работи така както трябва. След това имате право на : поправка, замяна, отстъпка от цената и връщане на парите. Изборът е ваш. Може да се консултирате с КЗП. Успех

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #40 -: Ноември 14, 2007, 10:16:34 am »
Консултация с Комисията за защита на потребителите (КЗП) на цената на един импулс от цялата страна - 0700 111 22

nedka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #41 -: Ноември 14, 2007, 02:26:32 pm »
Изида, има ли някакъв закон за шума на климатиците и къде мога да го про4ета. Тук в този сайт на \"законодателство\" има някаква разпоредба,но не мога да я прочета - не ми дава да вляза.Питам за това, защото към края на лятото купихме климатик \"Мидеа\" 24 btu - за търговско помещение приблизително 30 кв.м. Спряхме се на тази марка и тази големина по препоръка на продавача - били тихи климатици, негови приятели си отгледали бебето с такъв климатик. В деня на поставянето не можахме да го изпробваме, защото тъкмо го включи техника и тока спря - за \"късмет\".След това известно време климатика не е пускан да работи поради неприключилите довършителни работи. И така дойде момента за редовна употреба..... както четох описанието за друг климатик във форума - външното тяло издава шум като двигател на въртолет, който се чува и вътре в помещението и не само това - пода под краката ми вибрираше, стената също - вътре не можеше да се стои. Обадихме се в магазина, от който е закупен климатика (в Пловдив - голямата борса), от там казаха, 4е ще пратят техника да го види, но той не само, 4е не дойде, но и ни лъга повече от месец, че ще дойде \"другата седмица\". Обадихме се в магазина, за да разберем кога всъщност ще дойде този човек, а те си мислели, 4е той е дошъл още първият път. Изпратиха друг техник. Той огледа климатика, отвори капака на външното тяло и каза, 4е нищо му няма.\"А щумът и вибрациите\"- питам го аз, а той ми каза, 4е нямало вредни шумове, това аз съм си го била въобразила, само аз съм го чувала този  шум, той не можел да направи нищо освен да сложи гумички (за които казах, 4е съм чувала), които да обират частично вибрациите - за които трябваше да платя 20 лв. Питам го какъв би трябвало да бъде вредния шум, ако този, който възпроизвежда въпросният климатик не е, как разбра, че не е вреден като с никакъв уред не го замерва, а той отговори, че трябва да дрънчи някия ламарина или нещо такова - тогава е вреден, и го питам \"как може човек да издържи на този шум цял ден и всеки ден, а той каза \"ще свикнете\" , а ако е в жилище, в стая където се спи ? Поисках евнтуална замяна на външното тяло - не можело да става замяна, никой нямало да ми го смени, и настоява, че този шум си го въобразявам. Климатика е голям и не можело да не шуми, дадох му пример с климатика (също Мидеа) на голяма книжарница, която е малко по-надолу по улицата, 60 btu, с две външни тела и няма такъв шум, \"не, няма вредни шумове, вие си въобразявате\"- беще отговорът му - може би е психолог. Това посещение беше края на август, климатика се ползава откакто се застуди, започна да шуми повече и  очаквам да продължава, като влязат клиенти не можем да си чуем приказката.  Всеки ден се чувствам изморена, прибирам се като пребита, все едно съм работила на нивата, а всъщност цял ден съм седнала, работата ми е лека. Какво мога да направя, как и къде да потърся правата си? Май докато не стъпиш здраво на врата на такива безочливи хора няма оправия, само нерви.
  Дайте съвет, моля, благодаря предварително.

lili

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #42 -: Ноември 14, 2007, 06:05:11 pm »
При всяко тяхно посещение получаваме разписки в който е описано  какъв ремонт са извършили.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #43 -: Ноември 15, 2007, 11:04:25 pm »
До колкото разбирам климатикът е купен от фирма, не от частно лице. В такъв случай обаче Закона за защита на потребителите не важи и ако има проблем, трябва или да се възползвате от предоставената ви от търговеца гаранция, или ако това не ви удовлетворява (или търговецът не спаси договореното) - да го съдите ...

Колкото до нива на шума - на упътването на климатика трябва да са описани. Могат да се замерят от ХЕИ до колкото знам.

ivanski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #44 -: Ноември 16, 2007, 10:14:34 am »
Колкото и невероятно да звучи - моята одисея приключи благополучно. Говорих с управителката на магазина и тя каза че вече мога да я сменя със друга или получа парите си. Каза че от тяхна страна е трябвало да процедират по начина, който описах в предния пост. Също така Беше много любезна, поднесе ми безкрайно много извинения за причиненото неудобство и аз си взех друга кафемашина - AEG.