Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 68219 пъти)

lili

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #45 -: Ноември 25, 2007, 08:12:13 pm »
Здравейте, моля ако има сродни души припатили като нас с климатик  Samsung AQU-12MSA smart invertor закупен от ТЕХНОМАРКЕТ-1, моля да се сэържим и предприемем нещо заедно. Подадохме жалба до КЗП и чакаме отговор.

Вики

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #46 -: Ноември 27, 2007, 06:14:45 pm »
Здравей, Лили ! Имаме същия проблем с климатик от ТЕХНОМАРКЕТ AQU09MSA, само че нашият е девятка. Първо от сервиза идваха заради ужасният шум, не мога да кажа че са го отстранили, но все пак го намалиха до търпимо. В нашият случай, нещата са още по-трагични, понеже имахме глупостта да закупим 2 еднакви климатика-така че проблема ни е двоен. След като се \"преборихме с шума\", дойде момент и да се топлим-което се оказа много сложно. И двата климатика блокирват, не се включват или духат студено и т.н. Днес идваха от сервиза да вкарат някакви кодове които важат за България.От този човек получих информация, че почти всички самсунги са дефектни и че дори не са правени за България, вероятно за това нямаме и упътване на български, въпреки че в магазина най-нагло ме излъгаха че го има.Нямам притенции към сервиза, а по- скоро към ТЕХНОМАРКЕТ, защото бях подведена с невярна информация и директна лъжа за упътването например. Четох закона за потребителите, но ми се струва, че в държавата която живеем, този закон е само формалност, за съжеление неизпълнима. Ако има пострадали, пишете. Честно казано отчаяна съм, а имам 2 малки деца и незнам какво да предприема.

lili

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #47 -: Ноември 28, 2007, 06:29:41 pm »
Здравей Вики! Ние също нямаме упътване на български. Вики,засичали ли сте колко киловата  ви горят на час климатиците? Посетихме магазина за да направим рекламация и отговорът беше ,,че не са ни накарали те да го закупим" записаха ни за посещение от техници но така и никой  не доиде.Да права си за закона ,но нищо не пречи да се опита.Момче от магазина ми сподели ,че ще ги спират от производствол А вие какво мислите да правите от тук насетне? Подаите жалба до КЗП . Аз подадох една по интернет и веднага ми се обадиха и ме посъветваха какво да направя.Подадох втора  и чакаме среща с управителя на магазина.Ще си пишем пак.

zozo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #48 -: Ноември 29, 2007, 11:44:26 am »
В тема \"Технополис лъжат клиентите си\" прочетох доста интересни коментари и мнения за по големите вериги за техника . Убеден съм в правотата на повечето хора който се оплакват от горчив опит с Техно.... което и да е. Имам обаче такъв въпрос - предстои ми голяяям ремонт и голяяяямо пазаруване на техника ( TV, хладилник, печка, абсоратор и т.н ).Та питането ми  е каде да си похарча парите без да пиша тук отново? Например за телевизор съм си определил до 1000 лв. като искам да съм сигурен че като ги дам ,няма да имам повод да се оплаквам. И дали на господата който казват как като си вземеш NEO или Electrolux  им се струват тези пари достатачни за да съм спокоен че няма някой като тях после да ме натири как аз съм си бил виновен че си купувам евтини боклуци. Дали 1000 лв са достатчни за LCD/TFT 32\" и да не е от гореспоменатите марки.....?!?

manuni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #49 -: Ноември 29, 2007, 12:46:30 pm »
ZDRAVEITE A KAKVO DA KAJA AZ SMOITA PERALNIA KOITO STANA ISTORI4ESKA ZAKUPENA OT TEXNOMARKET BURGAS!POPRAVKI SEDEM OT M.MAI NASAM I PAK NE RABOTI!POMOST !KAM KOGO DA SE OBARNA ZA SADEISTVIE A PERALNIATA NIKAK NE E EVTINA INDESITWILD126 S SAS SUSILEN BARABAN!NIAM NERVI VE4E1

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #50 -: Ноември 29, 2007, 03:08:32 pm »
Комисия за защита на потребителите - 0700 111 22 (един импулс от цялата страна).

Трябва да ви я сменят, даже май и парите може да си вземете и да развалите сделката. Но нека специалистите кажат.

Вики

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #51 -: Ноември 29, 2007, 08:43:54 pm »
Здравей, не, не сме засичали, а и все още не сме плащали електроенергия за цял месец.В момента климатиците работят перфектно, до първия токов удар, което е често явление. След което ще трябва да викам хора от сервиза отново да въвеждат кодовете. И така 2 години, а след като мине гаранция, за всяко идване на сервиза вече ще се заплаща.Предполагам че ще е така оттук на сетне.Незнам какво точно да предприема, защото все още се надявам, че след въвеждането на кодове има вероятност (все пак) това да не се повтори. Много се надявам на това. Но ако пак блокират, естественно че ще предприема някакви действия, въпреки че все още незнам какво първо трябва да направя-да подам жалба или първо да отида до магазина с тях да говоря. Не съм купила климатици от битака, а от реномиран магазин. Дори не съм купила най-евтин климатик, цената му е доста прилична, така че нормално е да очаквам той да работи.в моя случай климатиците  са 2, а платих в брой ! И ако се наложи непременно ще си търся правата. Надявам се да поддържаме връзка и да обменяме информация.Пожелавам ви успех !

vale

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #52 -: Декември 03, 2007, 01:09:48 am »
На 10.11.2007 година си купих пералня “Канди С2 510” от Хипермаркет “Технополис” – Варна.
Монтирах пералнята и тя два пъти работи добре.
На 23.11.2007 г. вечерта,я пуснах с отложен стар да заработи след 6 часа.Сутринта се оказа,че тя не не се е задвижила.Оказа се,че не може да се включва.Изчаках с прането един ден и неделя вечерта пак се опитах да я включа.Тя проработи,но програмата спря по средата и не изтласка водата.

      1.На 26.11.2007 г. побързах да се обадя в сервиза.
Оказа се,че телефонът е изписан грешно в гаранционната карта.Мина много време докато се свържа с магазин“Технополис”,защото той беше постоянно беше зает.След  повече от два часа вече имах верния телефон /303659/,на който любезно ми беше отговорено,че до 05.12.2007 г. техник не може да ми бъде изпратен,т.е. след 10 дена.Телефон 634813 даваше свободно и на него никой не отговаряше.На телефон 334848 ми отговориха,че по-рано от понеделник /03.12.2007/не е възможно да ме запишат.След дълги молби се съгласиха да ме включат в графика за 30.11.2007 г.
След всичките ми притеснения на телефона за работа с клинти на сервиз “Роял Електроикс” служителката Даниела Стефанова,вместо да ме изслуша и успокои,ми затвори телефона.Каза,че съм нямала право да се жалвам.
     
      2.Чаках търпеливо една седмица без пералня.Пристигналият техник констатира две повреди.Ремонтира въртящия бутон за програмите и каза,че нагревателят не е наред,но ще го смени друг път и си тръгна.
      3.На 01.12.2007 г вечерта пуснах пералнята на 30 градуса.Оставих я без надзор едва когато остана да свети индикатора за отваряне на вратата.На сутринта се оказа,че цяла нощ  тя е работила повече от 4 часа на по-висок градус.
     4.На 02.12.2007 г докато  пишех тези редове включих отново пералнята.Пералнята работи около 40 минути и отново изключи.

По този повод имам един единствен  въпрос:каво трябва да направя?
Това ли ще ми се случва през целия срок на  гаранционно обслужване?Повреда,чакане около една седмица и след един ден отново-повреда.

drajka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #53 -: Декември 03, 2007, 08:01:53 am »
как какво да правите
Още днес вървете в Технополис и настовайте да Ви регистрират рекламацията

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
кафемашина Krups - дефектна партида в Техномаркет?
« Отговор #54 -: Декември 03, 2007, 06:08:05 pm »
Вижте това.

Cveti_D2

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #55 -: Декември 14, 2007, 11:08:19 am »
Пиша тук,защото не знам към кого да се обърна.Аз и моето семейство  май си изпатихме от покупката на цифров апарат от Техномаркет-Пазарджик.Купихме го в средата на юни месец и като всеки фотоапарат не го използвахме непрекъснато т.е няколко снимки на празници или определени събития,но снимките бяха малко.До момента,в който тръгнахме на море през месец автуст.Едва успях да направя и няколко кадри и той просто отказа.Както се казва нито говор нито картина.Сменяхме батерии,карти,но в него нямаше никакъв живот.Върнахме се на 26 август и веднага се обърнахме към представители на фирмата и отидохме в така наречения оторизиран сервиз в гр. Пазарджик.Там учтиво ни препратиха в друг сервиз в гр.Пловдив,тъй като не се занимават с поправката на подобна електроника.Фотоапарата остана в Пловдив за евентуален ремонт и срок на получаване 30 дни.Наложи се да чакаме доста,тъй беше изпратен в Германия.Взехме го през средата на октомври и всичко се повтаря отначало.Направих около 50 снимки за рождения ден на синът ми и толкоз,а и качеството е много лошо.Изпратихме писмо по електр.поща на сервиза,но с днешна дата все още няма отговор,а телефона никой не го вдига.Притеснява ме факта,че поредния ремонт в сервиза не ми дава гаранция за работата и качеството на фотоапарата.

Cveti_D2

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #56 -: Декември 14, 2007, 12:16:21 pm »
Пиша тук,защото не знам към кого да се обърна.Аз и моето семейство май си изпатихме от покупката на цифров апарат от Техномаркет-Пазарджик.Купихме го в средата на юни месец и като всеки фотоапарат не го използвахме непрекъснато т.е няколко снимки на празници или определени събития,но снимките бяха малко.До момента,в който тръгнахме на море през месец автуст.Едва успях да направя и няколко кадри и той просто отказа.Както се казва нито говор нито картина.Сменяхме батерии,карти,но в него нямаше никакъв живот.Върнахме се на 26 август и веднага се обърнахме към представители на фирмата и отидохме в така наречения оторизиран сервиз в гр. Пазарджик.Там учтиво ни препратиха в друг сервиз в гр.Пловдив,тъй като не се занимават с поправката на подобна електроника.Фотоапарата остана в Пловдив за евентуален ремонт и срок на получаване 30 дни.Наложи се да чакаме доста,тъй беше изпратен в Германия.Взехме го през средата на октомври и всичко се повтаря отначало.Направих около 50 снимки за рождения ден на синът ми и толкоз,а и качеството е много лошо.Изпратихме писмо по електр.поща на сервиза,но с днешна дата все още няма отговор,а телефона никой не го вдига.Притеснява ме факта,че поредния ремонт в сервиза не ми дава гаранция за работата и качеството на фотоапарата.

anelq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #57 -: Декември 14, 2007, 01:33:32 pm »
И аз закупих \"умен\"климатик от техномаркет В.Търново,който след 1седмица започна да духа само студено,При температура20гр. той показва 30.Дума недават да стане за смяна с друг.КАКВО ДА ПРАВЯ??? Да не говорим,че вибрира половината блок от външното тяло
« Последна редакция: Декември 14, 2007, 01:38:12 pm от anelq »

Steve_G

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #58 -: Декември 14, 2007, 03:55:02 pm »
Закупени на 26/09/2007г. 2бр SAMSUNG AQV-12MSA . Проблемът ми е шумът на външните тела при изключване на климатиците до достигане на зададената температура /като от вертолет/.Три рекламации, три посещения на техниците и последният протокол е \"фабричен шум не може да се отстрани\".Има ли смисъл да им правя замервания на шума, да ги рекламирам отново и да искам смяна на външните тела.По принцип това според мен е начинът да се борим с боклуците, предлагани на пазара в България, но в случая дали ако ги сменят имам шанс новите да са по-добри /по-безшумни/. И между другото на няколко пъти се изключват сами и изписват на дисплея Е4, което ми беше обяснено с токов удар.
Моля за съвет.
Благодаря предварително.

beba_22

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #59 -: Декември 17, 2007, 06:49:55 am »
аз също имам проблем с Техно маркет!преди месец закупих стока от там-Техно маркет гр Пазарджик!климатик Samsung!работи 10 дни и се оказа че трябва да се препрограмира,фирмата която ми го постави ми каза по телефона как да си го опражя защото нямали време да доидат до Панагюрище.еЕ,опражих си го сама,но след още 10 дни климатика пак отказа!този пат пожредата е по голяма!първоначално ми отказаха да дойдат,но след като говорих с управителя на тази фирма,момчетата пристигнаха след 2 дни!казаха че повредата е в платката!взеха я и казаха че ще го поправят след минимум 2 седмици,което значи след празниците,т.е. януари месец!Как може да е такова обслуйването в България?!дадох 900лв за да стоя през празниците на студено ли???!!!сега ван е -4C
а ватре е голям студ!И най-важното,което е че аз,мъжът ми и малкото ми дете което е на 5 месеца се налага да стоим на студено!какжо да направя?????????