Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 66078 пъти)

lili

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #60 -: Декември 18, 2007, 09:11:27 am »
Здравейте! Ние също закупихме климатик самсунг смарт инвертор 12 от техномаркет.Сега в момента е в сервиз на ремонт ,като преди това 4 пъти идват от сервиза да го ремонтират и се оказва за тях ,че си работи. Подадохме жалба в КЗП, ходихме там на среща с управителя на магазина.Сега чакаме резултат. Подайте рекламация в магазина,ако там не ви обарнат внимание/ на нас не ни обарнаха/ подаите жалба в КЗП.

lili

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #61 -: Декември 18, 2007, 09:50:43 am »
Здравейте ! Нашият проблем е сащият. Датчика за температурата е вкаран в тръбата за топъл въздух и затова не ви отчита точно.Викаите техниците и им го кажете това,да го извадят и го поставят на мястото си. Подаите жалба в КЗП може и по интернет да я подадете ,те веднага ще ви се обадят.Хайде да се саберем всички които са закупили такиви климатици и подадем заедно жалба.Нашият в момента е в сервиза да го ремонтират,но за тях всичко е нормално.Ние минахме през КЗП имахме среща с управителя на магазина и той ни каза че нямало други рекламации ,ние сме били първите. Но се оказва ,че има доста  препатили като нас .По същият начин се изключва сам. Тези климатици не са правени за нашата страна и затова немогат да работят тук. Трябва да им се вкарват някакви кодове.На нас ни вкараха кодове и пак не работеше. И на нас изписваше така Е4 никакъв токов удар това им е дефек.Моля ви да подържаме връзка,и ако можем заедно нещо да постигнем.

Steve_G

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #62 -: Декември 18, 2007, 04:04:49 pm »
Аз мисля да извикам една лицензирана фирма за замервания, да измерят шумът на външното тяло и ако не отговаря по спецификацията им ще искам да си ги вземат обратно и да ми върнат парите.

max123123123

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #63 -: Декември 25, 2007, 07:10:58 pm »
Здравейте! След дълго страдане от китайски боклуци реших да си купя един Дайкин и да забравя. Но ето ме тук, не успях да забравя и май никога няма да забравя. Започвам с вибрациите от външното тяло, цялата стая вибрира на ниска честота и просто мозъкът ти сякаш се разбърква с миксер. След двуседмично всекидневно оплакване във фирмата, най-накрая дойдоха техници, преместиха външното тяло на друго място, защото "стената не била хубава". Вибрациите в стаята намаляха, но се пренесоха в другата стая. Сложиха двойни тампони и сега целият ми апартамент е добре "озвучен".  Наистина, външното тяло не шуми много, когато си до него, вън, но вътре в стаите се чува прекрасно с вибриращ нискочестотен звук. Казаха, че нищо не може да се направи, защото стените, където може да се монтира външното тяло, били бетонни и вибрациите се предавали по бетона и това е. Ако били направени от друг материал, например тухла или газобетон, щяло да бъде друго. Единият от техниците ме успокои, че имало случай на климатик, който шумял нетърпимо през две стени. А също така, че може би на съседите повече шуми, отколкото при мен, така че мога да бъда спокоен. Ето това е от фирмата, която се занимава единствено с климатиците Дайкин, на които бях голям фен, докато не ми дойде на главата това нещо. Имам още няколко климатика, два еднакви Хайера, единият бучи като трактор, той е малко по-шумен от Дайкина, другият обаче е по-безшумен от въпросния Дайкин. Явно всичко опира до късмет. Понякога у нас човек може да попадне и на свястна стока!!! Както се случи с двата ми Хайера - единият е просто "Супер Дайкин", значи 50 процента късмет. Мога да се нарека щастливец. Иначе съм преживял всичко описано по форумите за шума от климатиците, с китайските ми предшественици на Дайкина, а сега проумях, че и многото пари и хубавата марка не значат нищо, понеже явно сме в България. Другия път ще искам да монтират външното тяло на климатика пред входа, ако съм на последния етаж, но едва ли ще е технически възможно. Май наистина трябва да търсим причината в стените на жилищата си, както казват техниците и не да сменяме външните тела, а апартаментите си. Някой замислял ли се е по този въпрос? Или от Технополис още не са се сетили, понеже не са чак толкова умни, да използват този аргумент да оправдаят боклуците, които продават? Е, от фирмата за умните климатици Дайкин го правят умно това.

Sylvana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #64 -: Декември 27, 2007, 11:41:18 am »
Здравейте,
ще ви опиша случаят на моето семейство. Става дума за Коледно-Новогодишната промоция на верига магазини Техномаркет. На 18.12.2007 от магазина на Техномаркет в Mall of Sofia  купихме система за домашно кино Samsung HT-X20 за 249лв, която е на промоция. (можете да я видите на първа страница на Коледно-Новогодишната брошура). В рекламираните характеристики на устройството е отбелязано, че работи с COMPONENT кабел. Тъй като искахме максимално високо качество на картината допълнително купихме COMPONENT кабел за още 35 лв. Но какво се оказа, въпросната характеристика не работеше в нашето устройство. Веднага уведомихме в магазина, където пробвахме други устройства, оказа се че нито една система за домашно кино SAMSUNG HT X20 НЕ РАБОТИ с компонент кабел. Изчакахме новата партида, където отново се оказа, че нито едно от тестваните устройства не работи с тази връзка. Тук е момента да спомена, че персоналът на магазина и по конкретно момчетата от щанда за телевизори и системи за домашно кино се опитаха и ни оказаха пълно съдействие доколкото им стигат правомощията, след като се установи, че проблемът е в модела ни свързаха с управителката на магазина. Тя от своя страна ни обясни колко много работа има, как правим драми и едва ли не кой сме ние и как можем да я занимаваме с нашите проблеми при условие, че тя ИМА РАБОТА!!!! Да се чуди човек, каква и е работата ако не са клиентите! Цялата одисея продължи до 23, като за цялото време ние сме били активната страна, но в крайна сметка и ние бяхме заинтересовани.  НА 23 вечерта се установи, че и устройствата от новата партида не работят с компонент връзка и стана ясно, че за подмяна не може да става дума. Тогава така \"любезната\" управителка поиска да и се върне системата с всички пликчета, стирипорчета, кашончета, за да Я ПРОДАДЕ ОТНОВО!!!!! Изненадата бе за нас, когато след като върнахме устройството ни обясниха, че НЕ МОГАТ ДА НИ ВЪРНАТ ПАРИТЕ!!!Системата им била такава. В момента сме 27.12 и парите все още не са при нас!!!! Какво трябва да направим? Ръководството на магазина от който купихме системата не само се държа арогантно и ужасно, но след като и казахме, че си знаем правата и ще си ги потърсим ни обясни да си я докладваме където искаме....тоест на този човек изобщо не му пука !!!!!!Какво да направим?????????

Николай Владов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #65 -: Декември 27, 2007, 10:10:22 pm »
Sylvana преди да направите каквото и да било, трябва да прочетете ЗЗП, за да разберете как се прави рекламация. На мен ми се случи нещо подобно на вашия случай /купих си компютър за 800 лева, който гръмна на третия час/, но стоката ми беше подменена още на другия ден. Естествено преди да предявя рекламация на закупената стока прочетох закона.

Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

Рекламации

Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.

Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.

(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.

Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.

(2) Рекламацията се подава устно или писмено.

(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

1. касова бележка или фактура;

2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на гаранцията.

Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.

(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.

(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

(4) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, или на адреса на управление на търговеца, освен ако в договора или в документа за гаранция е определено друго.

Чл. 128. (1) Ако търговецът е приел, че рекламацията е основателна, е длъжен да я удовлетвори съгласно чл. 113 и 114.

(2) Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.

Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.

Ако не успеете да се оправите сами се обърнете към Общински звена за защита на потребителите.Успех.
« Последна редакция: Декември 27, 2007, 10:18:11 pm от Николай Владов »

divi4

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #66 -: Декември 28, 2007, 09:46:45 pm »
Здравейте , имам проблем със закупен от Техномаркет  климатик . Вече пуснах жалба и в магазина но от там пращат хора от сервиза които си правят каквото искат и си тръгват без никакъв ефект за работата на климатика. Дайте съвет какво да направя , освен КЗП някой търсил ли си е правата по съдебен ред  .Чакам мнания по въпроса че навън е студено а климатика не работи .

mariela

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #67 -: Декември 28, 2007, 10:57:48 pm »
Здравейте. Днес си закупихме 32инчовLSD телевизор от ТЕХНОМАРКЕТ-2 София там не ни го изпробваха дали работи като ни обясниха че го вадят от склада който е на вън и заради температурната разлика не трябва да го включват.До тук добре ,но като се прибрахме в къщи и след 2ч. аклиматизация  включихме щепсела на телевизора в контакта (в който до преди това беше включен стария телевизор) от  телевизора започна да излиза дим и да мирише на изгоряла пластмаса. Утре ще го върнем обратно в магазина дали трябва да ни го сменят с нов или трябва да го оставим за ремонт?                                                                                                   P.P. Сега вече сме длъжни да кажем, че сме очаровани от служителите в магазина, защото при връщането на телевизора те съвсем професионално и учтиво се отнесоха към нашия случай, провериха дали телевизора работи и ни казаха, че ще го заменят с друг, без да се налага ние да повдигаме този въпрос. И така ние се прибрахме още същия ден с нов телевизор, който работи перфектно!Искаме да изкажем благодарности на служителите и нека винаги да работят така внимателно с грижа за клиентите.
« Последна редакция: Декември 31, 2007, 11:11:55 pm от mariela »

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Без упътване на български - мога ли да върна уред?
« Отговор #68 -: Януари 05, 2008, 02:31:04 pm »
Купих си нов скъп компютър от технополис Люлин и освен касовата бележка всичко друго не е на български и понеже няколко дена правя пътека дотам,тъй като на всичкото отгоре има и липси в окомплектовката,няма диск за дъното,няма звук и безжичен интернет.Вече съм много бесен след като ми заявиха след няколко дена престой при тях,че проблема е софтуерен и ми правили компромис,като се занимавали с мен.След това изказване веднага се поинтересувах,защо няма превод на техниката и една от служителките в отдела ми показа един лист на български,който не бил точно за тази техника,която съм закупил,но мога да го взема.
Компютъра е HP с TV тунер,но не е първата техника,която купувам от технополис без инструкция на български език.Преди 3г.закупих TV и DVD с видео от техномаркет или технополис Дружба,но там се разбрахме със служителя и след около  два месеца ни дадох две книжки с превод на български.
Относно компютъра за който предявих гаранция след два дни престой в магазина и към която не включиха тези два дни,към цената му влиза и оригинален пакет на Майкрософт,а дори сглобките,който се предлагат по малките фирмички са с диск за видео картата,диск за дъното и диск за аудио,ако е на отделна платка.
Относно проблема и на мен ми е ясно,че е софтуерен,но след като няма инструкция относно окомплектовката и твърдят,че няма такъв диск с който всеки що годе разбиращ може  и сам да се оправи се принудих да го върна днес,а го взех на 28.12.07г. за рождения ден на дъщеря ми 03.01.08.Лошото в цялата работа,че май и Технополис и Техномаркет са на един собственик и си копират взаимно лошите практики.Технополис от месеци си избират ново лого,а нямат нормално работеща интернет страница.
« Последна редакция: Януари 05, 2008, 06:23:48 pm от mikile »

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Много често и от специализираните вериги скъпата техника е без никакъв превод и обикновенно е мостра.Днес имах сходен проблем в технополис Люлин интересувайки  се за упътване на български език за компютър HP Pavilion M7530 TV служителката на щанда ми извади от един кашон една страница на български и заяви:
-Не е точно за този модел,но е на български.
Преди време,един познат разправяше за един банкет през социалистическите времена,много бира от най-различни марки се охлаждат във студена вода и във нея плуват етикети,било от шуменско,било от плевенско и т.н.т.
Поръчваш столично вадят една бира,вадят от водата някой етикет с надпис столично,цената за столично и готово,поръчваш Леденика вади  друга бира изнамира един етикет някъде във водата да пише на него Леденика,цената на Леденика и работата спи.:)
Коментара го оставям за вас.
« Последна редакция: Януари 05, 2008, 03:18:52 pm от mikile »

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #70 -: Януари 14, 2008, 01:54:28 pm »
Не разбирам как може все още Техномаркет да съществува като магазин при толкова много оплаквания и дефектни стоки.Но докато има хора, които пазаруват от там дотогава явно :) , е както се предполага и аз си имах вземане-даване с Тмаркет ,но в Русе и след като се обърнах към управители и истории.......нищо, така че не се надявайте особено ;)  , ами така - явно си имат големи връзки и познанства ,с когото трябва щом продължават безнаказано да си продават дефектните стоки

su_elan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #71 -: Януари 14, 2008, 03:51:23 pm »
Единствено мога да съжалявам ,че не съм прочела всичко това преди 10 дена.На 03.01.08г закупихме от Техномаркет сухилня whirlpool  платихме за това удоволствие 820 лв.на четвъртия ден се разтрака като трактор, обадих се в магазина говорих с управител който прехвърли топката към сервиза (понеже вече  не съществувал закона при който стоката се подменя в 3 дневен срок) 3 дни чаках техниците, които никак не бяха любезни първо роптаеха че се е наложело да се качат до 5 етаж (нямаме асансьор). След като отвориха (добре че стоях до тях защото некъдърния техник щеше да изтръгне вратичката която се отваря с БУТОН) и УЖ отстраниха проблема без да обяснят както би следвало какъв е точно той.  Ние сме се запозанали много добре с експлоатацията  на ел. уреда спазили сме всичко. Днес от сервиза никой не отговаря напро съм бясна. Ще се обадя до ценрталния сервиз в София.А след това ако се налага и в защита на потребителя.

nevenanen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #72 -: Януари 14, 2008, 07:06:45 pm »
На 23.12.2007 г. от Техномаркет \"Европа\" - Младост, купих мр3 плейър марка \"NEO\" за 59 лв. Плейърът влезе в употреба преди около две семици (05.12.2007 г.), вече дава дефекти, просто блокира и трябва постоянно да се рестартира. Не знам дали мога да го сменя с нов или трябва да се носи в сервиз?!? Моля ви дайте ми съвет!!!

nevenanen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #73 -: Януари 14, 2008, 07:08:36 pm »
Пропуснах да кажа, че като го купих въобще не го извадиха от кутията, каму ли да го пробват.

divi4

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #74 -: Януари 25, 2008, 07:45:54 pm »
Ако може някой да ми каже какво се прави при положение , че съм пуснал жалба в КЗП преди 20 дни и още няма никакъв резултат ,не са се обадили дори да питат за какво става въпрос , добре че съм го описал добре в жалбата си но ще си остане само глас в пустиня. Имам и входящ номер но ................???